تور آنتالیا-بهترین قیمت

تور آنتالیا

تورهای آنتالیا

تور آنتالیا نگین مدیترانه؛ یکی از خوش آب و هواترین شهرهای توریستی کناره دریای مدیترانه بوده که هر گردشگری حداقل یک بار به آن سفر کرده است. آنتالیا، محلی ایده‌آل و رویایی است که شما را محو آرامش و زیبایی خود می‌کند. شهر آنتالیا پر از جاذبه‌های طبیعی بکر و اماکن تاریخی و قدیمی می‌باشد. در سفر به این شهر، اقامت در هتل‌های لوکس و یوآل آنتالیا قطعا سفری هیجان‌انگیز و به یادماندنی را برای شما خواهد ساخت. آنتالیا، این روزها به یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری ترکیه تبدیل شده و از بزرگ‌ترین شهرها در سواحل مدیترانه‌ای غرب ترکیه محسوب می‌شود. این شهر ترکیبی از سنت و مدرنیته بوده و جاذبه‌‌های تاریخی آن در کنار امکانات و تفریحات مدرن و جذابش، از آنتالیا یک مقصد گردشگری جذاب ساخته است.

تور انتالیا ، اطلاعات مهم شهری

جالب است بدانید که این شهر در شمال خلیج آنتالیا واقع در جنوب غربی کشور ترکیه است و بزرگترین شهر این کشور در ساحل مدیترانه به شمار می‌رود. انتالیا با مساحت 1417 کیلومتر مربع در دره‌ای ساحلی جای گرفته و با رشته کوه‌های تاروس محاصره شده است.

مهم است بدانید زمان محلی آنتالیا یک ساعت و نیم از ساعت ایران عقب‌تر است. این شهر از سمت شمال با شهر بوردور، از جنوب با دریای مدیترانه، از شرق با شهر سریک، از غرب با شهر کورکوتلی و از جنوب غرب با شهر کمر احاطه گردیده است.

جمعیت آنتالیا، مطابق با آمار سرشماری که در سال 2014 میلادی انجام گرفته، حدود یک میلیون و دویست هزار نفر بوده است. اگر مسافرت با تور زمینی آنتالیا را انتخاب کنید که وسیله نقلیه شما از مبدا تهران اتوبوس در نظر گرفته می شود .اما اگر تور هوایی آنتالیا انتخاب شماست که حتما باید در مورد پروازهای آن اطلاعات داشته باشید؛ شایان ذکر است پرواز به آنتالیا به دو صورت انجام می‌گردد.

پروازهای ایرانی مثل: ایران ایر، ماهان، قشم ایر و معراج که در یکی از فرودگاه‌های اسپارتا و یا دنیزلی توقف دارند و تا آنتالیا فقط چند ساعت فاصله دارد.

تور آنتالیا پرواز مستقیم ترک مثل: پگاسوس، ترکیش، سان اکسپرس  که به صورت سالیانه انجام می‌شوند و در فرودگاه اصلی آنتالیا بر زمین می‌نشینند به همین دلیل کمی گران‌تر از پروازهای ایرانی هستند.

 

از مشهورترین جاهای دیدنی آنتالیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

• کاله‌ایچی: کاله‌ایچی به معنای قلعه و منظور همان بافت قدیمی است. کوچه‌ها و خیابان‌های این منطقه یادآور امپراتوری رومیان است. خیابان مزیک نیز در این منطقه واقع شده است که رستوران و کافه‌های زیادی در این منطقه قرار گرفته است.
• دروازه هادریان: این دروازه به اوچ کاپلار به معنای سه دروازه نیز شهرت دارد. دروازه هادریان در سال‌ها قبل به افتخار ورود امپراطوری روم باستان بنا شد. معماری این دروازه بسیار منحصربفرد است.
• اسکله قدیمی آنتالیا: این بندر یکی از زیباترین جاهای دیدنی آنتالیا است. اطراف این اسکله را صخره‌هایی پوشانده است. این بندر تا اواسط قرن بیستم بندر اصلی آنتالیا محسوب می‌شد. اگر از تور آنتالیا استفاده می‌کنید، بازدید از این منطقه را فراموش نکنید.
• مسجد ییولی مناره: قدمت این مسجد به سال ۱۳۲۰ برمی‌گردد. این مسجد به دستور علاالدین کیقباد ساخته شده است. در ساخت این مسجد ۶ گنبد به کار رفته است و از اصلی‌ترین مصالح به کار رفته شده در آن می‌توان به خشت اشاره کرد.
• منار شکسته: کسیک مناره تاریخ پر فراز و نشیبی داشته است. این بنا در ابتدا یکی از معابد رومی بوده است که در قرن ۷ به کلیسای مریم مقدس تبدیل شده است. پس از حمله سلجوقی‌ها این بنا به مسجد کبیر تیدیل شد. در سال ۱۸۹۶ آتش سوزی بزرگی صورت گرفت که قسمت‌های بالایی این مناره را سوزاند.
• آسپندوس: آمفی تئاتر آسپندوس از قرن دوم میلادی به جای مانده است و یاردگاری از طرف رومیان است. آسپندوس یکی از زیباترین جاهای دیدنی آنتالیا است.
از دیگر جاهای دیدنی این شهر می‌توان به بنای پرگا، موزه آنتالیا، موزه مینی سیتی و خانه آتاتورک اشاره کرد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور استانبول بهترین قیمت

تور استانبول تعطیلات آخر هفته شده است و دوست دارید به یکی از کشورهای همسایه سفر کنید؟ به احتمال زیاد اولین گزینه ای که به

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور آنتالیا-بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت