تور آنتالیا بهترین قیمت

تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳

این روزها با نزدیک شدن به ایام نوروز تب و تاب تورهای نوروزی آنتالیا در میان گردشگران ایرانی نیز بیش از پیش داغ شده است. آنتالیا از جمله شهرهایی است که به سبب آب و هوای مطبوعی که دارد تقریبا در بیشتر ایام سال می‌توان به آن سفر کرد. با این حال گرمای دلنشین این شهر در فصل بهار و زیبایی بی‌اندازه چشم‌اندازهای طبیعی خارق‌العاده‌اش در کنار تنوع جاذبه‌های گردشگری از آنتالیا مقصدی جذاب برای سفر در ایام تعطیلات عید و تور نوروزی ۱۴۰۳ ساخته است. تور نوروزی آنتالیا 1403 نیز با قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد تمام برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای یک سفر به یادماندنی و خاطره‌انگیز را برای مسافران نوروزی فراهم می‌کند. با شرکت در تور نوروزی آنتالیا دیگر مسافران نیاز ندارند تا نگران انجام اقدامات اولیه سفر از جمله خرید بلیط هواپیما آنتالیا رفت و برگشت و همچنین رزرو آنلاین هتل در آنتالیا در نوروز ۱۴۰۳ باشند. بلکه تنها کافی است تا بر حسب سلیقه و بودجه مالی سفر از میان انواع تور نوروز آنتالیا دست به انتخاب بزنند.

قیمت تور آنتالیا نوروز ۱۴۰۳ چقدر است؟
قیمت تور نوروزی آنتالیا بر حسب عواملی مانند شیوه سفر (زمینی یا هوایی)، طول مدت سفر و همچنین میزان خدمات و امکاناتی که برای شرکت‌کنندگان تور در نظر گرفته شده است متغیر است. به‌طور مثال تور عید آنتالیا با امکان اقامت در یک هتل لوکس پنج ستاره به همراه خدمات جانبی نظیر گشت شهری رایگان، وعده‌های غذایی رایگان و ترانسفر فرودگاهی با تور نوروزی آنتالیا به صورت اقامت در هتل سه ستاره به همراه خدمات محدودتر از نظر قیمت متفاوت هستند و مسلما هر قدر هزینه تور بالاتر باشد انتظار دریافت خدمات و امکانات بیشتری از سوی مسافران وجود دارد.

قیمت تور نوروزی آنتالیا با دیگر ایام سال چه تفاوتی دارد؟
حجم بالای تقاضا گردشگران ایرانی برای سفر به شهر آنتالیا در تعطیلات نوروز همواره منجر به افزایش قیمت تور آنتالیا در عید نوروز شده است. از این رو طبیعی است که قیمت تور نورزی آنتالیا ۱۴۰۳ نیز در مقایسه با دیگر ایام سال قیمت بیشتری داشته باشد.

چه زمانی بهتر است تور نوروزی آنتالیا ۱۴۰۳ را رزرو کنیم؟
با توجه به استقبال قابل توجه گردشگران ایرانی از تورهای نوروزی آنتالیا که در تعطیلات عید سال‌های قبل شاهد آن بوده‌ایم بنابراین دور از انتظار نیست که تور نوروزی آنتالیا ۱۴۰۳ نیز به سرعت تکمیل شود. از این رو بهتر است مسافران نوروزی رزرو این تور را به روزهای آخر سال موکول نکنند و دست کم تا نیمه اول اسفندماه اقدام به خرید تور کنند تا از سفر جا نمانند.

تور نوروزی آنتالیا از کدام شهرها برگزار می‌شود؟
امکان رزرو تور نوروزی آنتالیا ۱۴۰۳ علاوه بر شهر تهران از شهرهای بزرگ دیگر نظیر شیراز، مشهد، تبریز و اصفهان نیز برای متقاضیان آن فراهم است.

چگونه می‌توان تور نوروزی ارزان آنتالیا را رزرو کرد؟
هرچند قیمت تورهای نوروزی آنتالیا بیشتر از تورهای تقریحی این مقصد گردشگری در ایام عادی سال است اما با این حال همچنان گزینه‌هایی وجود دارند که این هزینه را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. تورهای نوروزی آنتالیا به دو صورت زمینی و هوایی ارائه می‌شوند و تورهای زمینی از گزینه‌های ارزان‌قیمت سفر به آنتالیا محسوب می‌شوند. علاوه بر آن تور نوروز آنتالیا لحظه آخری نیز از جمله گزینه‌های مقرون به صرفه است.

تور زمینی آنتالیا نوروز 1403 چگونه است؟
شرکت‌کنندگان در تور زمینی آنتالیا دست کم ۳۰ ساعت تا رسیدن به مقصد در مسیر خواهند بود. با این حال مزیت تور زمینی آنتالیا که همان ارزان‌قیمت بودن این نوع تورها است منجر شده است تا توجه بسیاری از متقاضیان به سمت این تورها جلب شود. تور زمینی آنتالیا از چندین شهر از جمله تهران برگزار می‌شود. در این تورها اغلب اتوبوس‌های وی آی پی با امکانات مناسب بکار گرفته می‌شوند تا مسافران این مسیر طولانی را بهتر سپری کنند. تور نوروزی آنتالیا از تبریز به صورت زمینی نیز تور نوروزی آنتالیا از تبریز نیز به صورت زمینی طرفداران بسیاری دارد زیرا به دلیل فاصله کمتری که شهر تبریز تا کشور ترکیه دارد طول مسیر برای مسافران کوتاه‌تر خواهد شد و از این طریق می‌توانند سفر مقرون به صرفه‌ای داشته باشند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور آنتالیا بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت