تور آنتالیا بهترین قیمت

تور آنتالیا

 

در تور آنتالیا همه چیز به هتل خلاصه می‌شود!

در تور آنتالیا برعکس استانبول، بیشتر وقت خود را در هتل خواهید بود. پس کیفیت هتل در تور ترکیه آنتالیا بسیار مهم است و اغلب مسافرین نیز ترجیح می‌دهند تا در یک هتل 5 ستاره اقامت داشته باشند؛ اما کیفیت خدمات و امکانات همه هتل‌های 5 ستاره uall آنتالیا یکسان نبوده و نیز اصرار برخی مسافرین به رزرو هتل در یک منطقه خاص مثل لارا یا بلک به نفع خودشان تمام نمی‌شود.

چند نکته برای رزرو تور آنتالیا 1403

1. چرا باید با تور به آنتالیا بروید؟

تور آنتالیا شامل چه مواردی می‌شود؟

  • بلیط رفت و برگشت
  • 6 یا 7 شب اقامت در هتل
  • صبحانه، نهار، شام، نوشیدنی، میان وعده
  • ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه به هتل و برعکس
  • ترانسفر زمینی (در صورت داشتن پرواز های ایرانی)
  • لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری

سفر به آنتالیا با تور ارزان‌تر است!

با خرید تور آنتالیا به صورت پکیج کامل بسیاری از دغدغه‌هایتان برطرف می‌شود و چون چارتر کننده‌ها تمام خدمات را در قالب تور گروهی و انفرادی به مسافران ارائه می‌دهند، رزرو تور انتالیا آژانس هواپیمایی برای شما بسیار ارزان‌تر تمام می‌شود تا اینکه شما جداگانه این خدمات را تهیه کنید.

2. اقامت در آنتالیا تنها یک هفته!

پروازهای رفت و برگشت آنتالیا یک هفته‌ای هستند. یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا می‌روند چهارشنبه بر می‌گردند. پس مدت اقامت در تورهای آنتالیا فقط 6 یا 7 روز است؛ نه کمتر، نه بیشتر!

شما تور آنتالیا 1403 را چه با پروازهای ایرانی، چه با پروازهای خارجی بگیرید باید یک هفته در آنتالیا بمانید.

3. تور آنتالیا با پرواز ایرانی یا خارجی؟

شما برای خرید تور آنتالیا 1403 دو راه دارید:

1. تور آنتالیا با پروازهای ایرانی ارزان‌تر اما با معطلی بیشتر

2. تور آنتالیا با پروازهای خارجی گران‌تر اما سریع و آسوده‌تر

تور آنتالیا با پرواز ترک

اگر ترانسفر زمینی و معطلی شب تا صبح اذیت‌تان می‌کند، پروازهای ترک را برای تور انتالیا انتخاب کنید که حرکت‌شان معمولا صبح زود است و شما قبل از ظهر مستقیم به خود فرودگاه آنتالیا و با ترانسفری کوتاه به هتل‌تان می‌رسید. البته این راحتی کمی هزینه هم دارد. پروازهای ترک تقریبا 30 درصد از پروازهای ایرانی گران‌تر هستند.

4. تور زمینی آنتالیا

اکثرا در ذهن مسافران تورهای آنتالیا به صورت هوایی تعریف شده است. اما گاهی تورهای زمینی آنتالیا هم برگزار می‌شوند که قیمت مناسب‌تری دارند و تجربه متفاوتی برای شما رقم خواهند زد.

🚌 تهران – آنکارا (30 تا 35 ساعت) 🚌 آنکارا – آنتالیا (حدود 9 ساعت) 💸 با هزینه‌ای کمتر از یک پنجم سفر هوایی

تور آنتالیا زمینی همیشه برگزار نمی‌شود!

تورهای زمینی آنتالیا همیشه برگزار نمی‌شود و فقط در زمان‌هایی که حجم مسافر تور آنتالیا زمینی به اوج خود برسد آژانس‌ها تور را برگزار می‌کنند که تورها به حد نصاب برسد. معمولا تورهای زمینی آنتالیا در ایام نوروز و تابستان برگزار می‌شود و به دلیل ارزان بودن و تجربه متفاوت مسافرت گروهی، مسافران خاص خودش را همیشه دارد.

5. بهترین زمان برای سفر با تور آنتالیا

بهترین زمان سفر به آنتالیا از نظر آب و هوا

معمولا گردشگران تمام ایام سال به آنتالیا سفر می‌کنند. این بستگی به هدف شما از سفر دارد. به دنبال آب و هوای معتدل و دلپذیر آنتالیا در بهار هستید؟ حمام آفتاب روی شن‌های داغ ساحلی و تفریحات آبی تور انتالیا تابستان را می‌پسندید؟ یا باران و نسیم خنک دریا و خلوتی هتل‌های آنتالیا در تور آنتالیا پائیز و زمستان را؟

بهترین زمان سفر به آنتالیا از نظر قیمت

پائیز و زمستان به خاطر سردی هوا قیمت تور آنتالیا به پایین‌ترین حد خود می‌رسد. معمولا با شروع فصل سرما بسیاری از هتل‌های 5 ستاره آنتالیا به خصوص در منطقه کمر به دلیل حجم کم مسافر تعطیل می‌شوند. پس اگر در زمستان و با قیمت خیلی مناسب به آنتالیا سفر کردید انتخاب هتل‌هایتان محدود می‌شود.

6. تور آنتالیا 1403؛ از هتل‌های محبوب تا مناطق توریستی

انتخاب نادرست یک تور انتاليا نامناسب با اقامت در هتل و منطقه‌ای که مناسبتان نیست، به راحتی خاطره سفر شما را تلخ خواهد کرد. پس باید بدانید که چه انتظاری از خدمات سفر و امکانات هتل‌‌های آنتالیا دارید؟ درباره مناطق مختلف آنتالیا اطلاعات داشته باشید، هتل‌ها را مقایسه و در نهایت تور آنتالیا 1403 مورد نظرتان را رزرو کرده و تدارک سفر را بچینید.

هتل‌های ALL یا UALL آنتالیا؟ کدام مناسب‌تر است؟

نگران هزینه‌های غذا در آنتالیا نباشید! شما هزینه تمام وعده‌های غذایی و نوشیدنی یک هفته را هنگام خرید تور آنتالیا هتل 5 ستاره uall پرداخت کرده‌اید. علاوه بر هتل‌های 5 ستاره، برخی از هتل‌های 4 ستاره هم دارای خدمات ALL بوده اما تنها هتل‌های 5 ستاره UALL هستند. در واقع بالا بودن قیمت تور آنتالیا 1403 نیز به خاطر اقامت در این هتل‌های با کیفیت است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور آنتالیا بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت