تور ارزان بدروم-02188487124

تور ارزان بدروم

به دلیل سرد بودن بیش از حد هوا در فصول پاییز و زمستان فقط در دو فصل ابتدایی سال تور بدروم برگزار می‌شود؛ به همین دلیل باید هرچه سریع‌تر تا قبل از پر شدن هواپیماها و هتل‌‌ها این تور را رزرو کنید. البته این تور یکسری شرایط دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداختیم.

نحوه برگزاری تور بدروم؛ چگونه به این شهر سفر کنیم؟

برای سفر به بودروم در هر شهری که هستید باید خودتان را به فرودگاه بین‌المللی تهران برسانید. تمامی تورهای بدروم از طریق شهر تهران و به‌صورت هوایی برگزار می‌شوند. دلیل هوایی برگزار شدن این تورها نیز فاصله 2700 کیلومتری تهران تا این شهر است. باتوجه‌به این فاصله، سفر به‌صورت زمینی بسیار زمان‌بر خواهد بود و گاهی باتوجه‌به هزینه‌های جانبی، گران‌تر از تور هوایی بدروم در می‌آید؛ اما شما می‌توانید با هواپیما در 5:30 الی 6 ساعت به مقصد برسید.

پروازهای بدروم با کدام ایرلاین‌ها انجام می‌شود؟

ایرلاین‌های «ایران ایرتور» و «آسمان» مسئولیت پروازهای بدروم را به عهده دارند و تمامی پروازهای این دو ایرلاین به‌صورت مستقیم و هفتگی (یک بار در هفته) انجام می‌شود.

قیمت تور بدروم و عوامل تأثیرگذار بر آن

قیمت تور بدروم نسبت به سال 1400 حدوداً 50 درصد افزایش داشته است؛ از عوامل تأثیرگذار بر روی افزایش قیمت این تور را می‌توان به نرخ هتل‌ها و هواپیماها دانست. همچنین افزایش قیمت لیر نیز تأثیرگذاری مستقیمی بر روی قیمت تور بدروم خواهد داشت.

بدروم چه ویژگی‌هایی نسبت به آنتالیا دارد؟

بدروم نیز مانند آنتالیا شهری ساحلی و دارای هتل‌های ALL و UALL است. اما باتوجه‌به خوش‌آب‌وهوا بودن این شهر در تابستان مقصد جذاب‌تری نسبت به آنتالیا به‌حساب می‌آید. همچنین کوچکتر بودن این شهر نسبت به آنتالیا این فرصت را به وجود می‌آورد که مدت زمان تور را کاهش دهید. به طوری که می‌توان در کمتر یک هفته از تمامی جاهای دیدنی بدروم بازدید کرد.

تورهای بدروم چندروزه برگزار می‌شوند؟

باتوجه‌به هفتگی بودن پروازهای تهران به بودروم، تمامی تورهای این شهر به‌صورت 6 شب و 7 روز برگزار می‌شوند. البته اگر مدت‌زمان کم‌تری در بدروم اقامت داشته باشید، می‌توانید با مشاوران سفر آژانس گردشگری پارساگشت هماهنگ کنید تا برای برگشت زودهنگام شما، نسبت به رزرو پروازهای ایرلاین خارجی اقدام کنید. مشکل این پروازها این است که قیمت خیلی بیشتری نسبت به ایرلاین‌های ایرانی دارند و بعضاً یک یا دو بار در مسیر توقف می‌کنند.

شرایط و مدارک موردنیاز برای تور بودروم

برای سفر با تور بودروم ترکیه فقط کافیست یک پاسپورت ایرانی با حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشید. ترکیه از مسافران ایرانی برای اقامت‌های کمتر از 3 ماه ویزا دریافت نمی‌کند و باتوجه‌به این موضوع سفر به بدروم شرایط راحتی خواهد داشت.

جاذبه‌های گردشگری بدروم

 

  • قلعه سنت پیتر (St Peter’s Castle)

این قلعه در قرن پانزدهم میلادی بنا شده و در واقع متعلق به یکی از شوالیه‌‌های صلیبیون در جنگ‌های صلیبی در گذشته‌های دور بوده است. این قلعه که با آجر و سنگ ساخته شده امروزه به موزه‌‌ای بسیار خاص و جذاب تبدیل شده که دارای یک موزه زیر آب هم می‌باشد که در آن می‌توانید از کشتی‌های غرق شده در دریای اژه از نزدیک دیدن کنید. در ضمن به یاد داشته باشید که دیدن این قلعه تاریخی زیبا را حتما در برنامه سفرتان بگنجانید.

St Peter’s Castle bodrum

  • موزه باستان شناسی زیر آب (Museum of Underwater Archaeology)

جالب است بدانید که این موزه داخل قلعه سنت پیتر قرار دارد، یکی از اتاق‌ها که به آن سالن شیشه‌ای ‏غرق شده می‌گویند یک کشتی 16 متری را به نمایش عموم گذاشته‌اند که در سال 1025 قبل از میلاد غرق شده و اینکه برج فرانسوی ‏نیز خانه دیگر کشفیات زیرآب بشمار می‌رود که از آن‌ها می‌توانید به کشتی یونانی کلاسیک که در قرن 4 در آب‌های این منطقه غرق شده ‏است اشاره نمود. ‏‏

Museum of Underwater Archaeology bodrum

  • گشت‌های قایق سواری

یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری بدروم که این روزها بیشتر مورد استقبال بازدید کنندگان و مسافران قرار گرفته، تجربه قایق ‌سواری در سواحل زیبای شهر است و شما کافیه سوار بر قایق شوید و از این سفر کوتاه تفریحی جذاب و دیدن سواحل و خوردن غذاهای سنتی و نوشیدنی‌های عالی اش کلی لذت ببرید، بدون شک این بهترین فرصت برای آرامش و گذراندن ساعاتی به یادماندنی و خوش در کنار هم و دیدن سواحل اطراف این منطقه است.

Bodrum boat tours

بهترین هتل‌های بدروم

 

  • هتل وویج بدروم (Voyage Bodrum Hotel)

هتل وویج یکی از هتل‌های پنج ستاره می‌باشد که مسافران تور بدروم در آن این امکان را دارند تا از فعالیت‌هایی همچون: بیلیارد، تنیس روی میز، موج سواری، دارت، قایقرانی و غواصی کلی لذت ببرند. وویج یک هتل ساحلی است که کم‌تر از یک کیلومتر با مرکز شهر بدروم فاصله دارد.

 

  • هتل مارمارا بدروم (Hotel The Marmara)

یکی دیگر از هتل‌های بدروم که در لیست هتل‌های لاکچری و 5 ستاره قرار می‌گیرد “هتل مارمارا ” است که استخر در فضای باز هتل نمایی 180درجه از خلیج بدروم و جزیره کوس پیش روی شما می‌گذارد. این هتل که بر فراز یک تپه قرار گرفته، تنها 15دقیقه تا فرودگاه میلاس شهر بدروم فاصله داشته و پیاده به تفریحگاه ساحلی شهر و دژ آن دسترسی وجود دارد.

 

  • هتل هالیدی ریزورت و آبگرم بدروم (Bodrum Holiday Resort & Spa)

هتل هالیدی یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین اقامتگاه‌ها در بدروم شناخته می‌شود که طرفداران خاص خودش را دارد که با ارائه امکانات عالی رفاهی و خدمات بی نظیر سعی بر جذب مسافران تور بدروم دارد. همچنین این هتل که در دامنه کوه واقع شده است و دیدی مستقیم به دریای اژه دارد و دارای یک استخر روباز بزرگ، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام مجهز و یک مرکز اسپا با سرویس کامل، حمام ترکی و سونا می‌باشد.

 

  • هتل ورا میرامار بدروم (Vera Miramar Resort)

هتل ورا میرامار یکی از بهترین هتل‌های بدروم می‌باشد که در ساحل دریای اژه واقع شده و تا مرکز شهر بدروم تنها 2 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی ۳۶ کیلومتر فاصله دارد. این هتل تاپ دارای ساحل اختصاصی و 329 اتاق مطبوع با منظره دریا و یا باغ هستند و استخر در فضای باز، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، اسپا و مرکز سلامت، ماساژ، سونا و حمام ترکی از دیگر امکانات رفاهی هتل می‌باشد که برای مهمانان تور بدروم ارائه می‌شود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارزان بدروم-02188487124

هلدینگ گردشگری پارسا گشت