تور ارزان قطر-بهترین قیمت

 سفر به قطر

کشور قطر در جنوب خلیج فارس  ، همسایه شرقی شبه جزیره عربستان است و با کشورهای ایران، کویت، عراق، بحرین و امارات متحده عربی  مرز مشترک آبی دارد. قطر دارای آب و هوای گرم و بیابانی است. سال های دور کشور قطر به یکی از کِسِل کننده ترین مقاصد گردشگری شناخته میشد اما در سال های اخیر با سرمایه گذاری در بخش توریستی و گردشگری، قطر تبدیل به یک کشور توریستی هیجان انگیز شده است. دوحه پایتخت کشور قطر است و شهر دوحه دارای موزه های بی نظیری از هنر اسلامی، بازارهای سنتی و غذاهای لذیذ می باشد. در سال 2010 کشور قطر به عنوان اولین میزبان جام جهانی فوتبال در خاورمیانه، برای جام جهانی فوتبال 2022 انتخاب شد. کشور قطر محفل و مکان بسیار خوبی است برای آشنایی با تفریح سنتی شکار با شاهین و یا اینکه به تماشای مسابقات شتر سواری ای در صحرا بنشینید که سوارکاران شترها روبات ها می باشند! کشور قطر مسیر خود به سمت آینده ای درخشان بدون فراموش کردن گذشته ی خود در پیش گرفته است و امروزه به یکی از مقاصد گردشگری هیجان انگیز تبدیل شده است.

الفبای سفر چه تورهایی برگزار می کند

  • تور قطر 3 شب و 4 روز
  • تور قطر 4 شب و 5 روز
  • تور قطر 5 شب و 7 روز

📦 پکیج تور قطر

با رزرو تور قطر حداقل امکاناتی که در زیر آمده را میتوانید استفاده کنید اینگونه با خیال راحت از جاذبه های مقصدتان لذت خواهید برد و با خاطره های خوبی از سفر به قطر بازخواهید گشت.

  • گشت شهری
  • ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه قطر تا هتل مورد نظر)
  • بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور قطر)
  • راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهر دوحه)
  • رزرو بلیط هواپیما
  • رزرو هتل
  • اطلاعات مهم کشور قطر

    در سفر با تور قطر گردشگران باید اطلاعات کلی و مهمی را در مورد این کشور بدانند. قبل از اینکه قطر به عنوان یک کشور نفت‌خیز شناخته شود اقتصاد این کشور به شکار مروارید و تجارت دریایی وابسته بود. هم اکنون تولید ناخالص داخلی قطر حدود 600,127دلار است که سطحی عالی از رفاه و آرامش را برای مردم خود به ارمغان آورده است. نظام سیاسی کشور قطار حکومت متمرکز پادشاهی مشروطه است. قطر به صورت امارتی مطلقه و ارثی از اواسط قرن نوزده میلادی توسط خاندان آل ثانی تحت فرمانروایی است. این کشور توسط خاندان آل ثانی و افراد نزدیک به آن‌ها اداره می‌شود. قطر از طرف مجله فوربز به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان شناخته شده که روابط نزدیکی با ایالات متحده آمریکا دارد. همچنین این کشور در شاخص توسعه نیروی انسانی یکی از کشورهای پیشرو در جهان عرب است که بالاترین درآمد سرانه را بین کشورهای منطقه دارد. نکته دیگری که در ارتباط با کشور قطر گفتن آن لازم است این است که به دلیل ورود کارگران مهاجر به این کشور تعداد مردان دو برابر زنان است.

    • اختلاف ساعت با تهران: یک ساعت و نیم عقب‌تر از تهران است.
    • زبان رسمی: عربی
    • واحد پول: ریال قطر
    • پایتخت: دوحه
    • برق: برق شهری قطر ۲۴۰ ولت و ۵۰ هرتز است.
    • پیش‌شماره کشور قطر: 974
    • شماره تماس پلیس، آتش‌نشانی و آمبولانس: 999
    • فرودگاه قطر: فرودگاه بین المللی الخور که در دوحه است.
  • برای ویزای قطر چه مدارکی نیاز داریم؟

    برای دریافت ویزای گردشگری قطر به بلیت برگشت به ایران، تایید رزرو هتل در قطر، گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه، ۱۵۰۰ دلار پول نقد یا کارت اعتباری (برای ویزای فرودگاهی) و عکس ۳*۴ (برای ویزای الکترونیکی) و پرداخت هزینه ویزا (۲۰۰ ریال قطر) نیاز دارید.

    تور قطر ارزان

    در مسافرت با تور قطر نیاز به اخذ ویزا توریستی است و این ویزا یا به صورت آنلاین و یا به صورت فرودگاهی و با مدت اعتبار 30 روز صادر می‌گردد. در واقع مسافران برای ورود به قطر به ویزا بدو ورود (Visa upon Arrival) نیازمند هستند که می‌بایست برای آن اقدام کنند لذا قیمت تور قطر با گرفتن ویزا نیز افزایش خواهد یافت. در حقیقت در مسیرهایی که ویزا اخذ می‌شود تور ارزان تقریبا وجود ندارد. البته می‌توان با یک انتخاب درست تور قطر ارزان را هم از سلام پرواز رزرو کرد. برای مثال نوع هتل، نوع ایرلاین و یا فصل گردشگری می‌تواند افزایش یا کاهش نرخ تور قطر را به همراه داشته باشد. به همین خاطر مسافران می‌بایست برای جام جهانی 2022 ویزای توریستی را به صورت هیا کارت دریافت نمایند.

    جاذبه‌های گردشگری قطر

    اگر قصد سفر با تور قطر را دارید یکی از اولین جاهایی که باید از آن دیدن کنید شهر دوحه پایتخت آن می‌باشد. شهر دوحه یکی از مقصدهای زیبای گردشگری است که در سال‌های اخیر توانسته در ابعاد مختلف توسعه چشم‌گیری را تجربه کند. از مساجد، موزه‌ها و معماری‌های زیبا گرفته تا جاذبه‌های طبیعی نظیر کویرها و تپه‌های بزرگ بیابانی در شهر دوحه قرار گرفته که توجه هر مسافری را به خود جلب می‌کند. سفر با تور قطر بدون تجربه شترسواری ناتمام خواهد بود، شترها به دلیل هوش و قدرت‌شان از دیرباز برای کار و سوارکاری در بیابان‌ها مورد توجه مردم و گردشگران بوده‌اند. علاوه بر موارد نام برده شده جاذبه‌های متنوع دیگری نیز در قطر وجود دارد. هر ساله تعداد زیادی نمایشگاه‌های بین‌المللی در موضوعات متنوع علمی، مهندسی، پزشکی، هنر و محیط زیست در قطر برگزار می‌شود که شرکت در آن‌ها و دیدار از مکان‌های برگزاری آن‌ها بسیار مورد توجه گردشگران در تور قطر قرار می‌گیرد. در ادامه به تعدادی از این جاهای دیدنی و گردشگری خواهیم پرداخت.

    موزه هنرهای اسلامی قطر (Museum of Islamic Art)

    موزه هنرهای اسلامی واقع در پارک MIA در اسکله دوحه، یک شاهکار معماری بوده و از مکان‌های شناخته شده برای بازدید گردشگران در دوحه به شمار می‌آید. این موزه که توسط معماران مشهور جهان ساخته شده دارای بزرگ‌ترین مجموعه هنر اسلامی در جهان می‌باشد. نقاشی‌های این جاذبه گردشگری در طول 1400 سال از سه قاره جمع‌آوری گردیده و دارای دکوراسیون داخلی با الگوهای هندسی دیدنی جهان اسلام است که چشم هر بیننده‌ای را به دیدار از خود فرا می‌خواند. موزه هنرهای اسلامی دوحه یکی از جاذبه‌های گردشگری معروف و دیدنی در قطر محسوب می‌شود. افرادی که علاقه‌مند به هنرهای اسلامی بوده می‌توانند در تور قطر خود بازدید از این موزه را مد نظر قرار دهند.

    ساحل کورنیش دوحه (Doha Corniche)

    کورنیش یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌ها در میان دوچرخه‌سواران و دوندگان و پیاده‌رونده‌ها در سفر با تور قطر است. این گردشگاه آبی که بسیار زیبا بوده خط ساحلی شهر دوحه را در اواخر دهه 1970 میلادی و اویل دهه 1980 تغییر داد. اگر قصد مسافرت با تور قطر را دارید حتما به این مکان ایده‌آل سری بزنید به ویژه برای ورزش‌های صبحگاهی، دیدن مناظر زیبای افق شهری و غروب‌های شگفت‌انگیز در عصر این مکان فوق‌العاده را از دست ندهید.

    استادیوم بین‌المللی تنیس و اسکواش خلیفه

    در سفر با تور قطر و به ویزه در شهر دوحه با کمبود مکان‌های دیدنی مواجه نخواهید بود چرا که این شهر مکان‌های دیدنی فراوانی دارد که استادیوم بین‌المللی تنیس و اسکواش خلیفه یکی دیگر از آن‌ها است. در این گونه مکان‌ها سرگرمی‌های فراوانی وجود دارد که مسافران را در تور قطر به خود سرگرم می‌کنند. این استادیوم زیبا و هیجان‌انگیز دارای 21 زمین تنیس است و در نوع خود بهترین ورزشگاه نیز محسوب می‌شود.

    بهترین هتل‌های قطر

    قطر از جمله کشورهایی است که با وجود اینکه از نظر جغرافیایی کوچک و دارای جمعیت کمی است ولی از لحاظ گردشگری توانسته سهمی از گردشگران بین‌المللی و منطقه‌ای را به خود اختصاص دهد. یکی از مهم‌ترین دلایل این مهم نیز وجود درآمدهای غنی این کشور و حجم بالای سرمایه‌گذاری‌های خارجی در آن است. رونق سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و وجود درآمدهای زیاد باعث شده که در زمینه گردشگری و توسعه زیرساخت‌ها و روساخت‌ها در این کشور فعالیت‌های گسترده‌ای شکل بگیرد. ساخت هتل‌های لوکس و پنج ستاره تا هتل‌های میان‌رده از جمله فعالیت‌هایی بوده که در جهت توسعه صنعت گردشگری قطر انجام شده است. در ادامه به ارائه توضیحاتی در مورد تعدادی از این هتل‌ها خواهیم پرداخت تا مسافران به هنگام انتخاب تور قطر بتوانند هتل مورد نظر خود را با داشتن اطلاعات کافی انتخاب کنند.

    هتل مرکور گرند (Mercure Grand Hotel)

    یکی از هتل‌های زیبا و چهار ستاره که در تور قطر بسیار مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد هتل مرکور گرند در دوحه است. از امکانات اصلی این هتل می‌توان به رستوران، ترانسفر فرودگاهی، گاو صندوق، سشوار، باشگاه بدنسازی، استخر سرباز، آسانسور، کافی‌شاب و اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل اشاره کرد که پاسخگوی نیازهای متنوع گردشگران خواهد بود. شایان ذکر است که فرودگاه بین‌المللی حمد در 9 کیلومتری این هتل قرار دارد که مسافران در رزرو تور قطر باید به این اطلاعات دقت کافی را داشته باشند.

    هتل موندریان دوحه (Mondrian Doha Hotel)

    یکی از هتل‌های معروف و از برند لوکس sbe در خاورمیانه، هتل موندریان دوحه است که در هنگام رزرو تور قطر نیز مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد. این هتل زیبا که به خودی خود یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شود در نزدیکی منطقه West Bay Lagoon قرار گرفته که این منطقه به دلیل وجود رستوران‌های متعدد و تفریحات شبانه‌اش در تور قطر شهرت دارد. هتل موندریان با داشتن استخر بر روی پشت‌بام و سایر تفریحات یکی دیگر از جاذبه‌های این منطقه محسوب می‌شود که ترکیب کاملی را به مسافران تور قطر ارائه می‌دهد. این هتل دارای امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، رستوران، خدمات بیست و چهار ساعته در اتاق، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، آسانسور، کافی‌شاپ، ترانسفر فرودگاهی و رستوران است که گردشگرانی که با تور قطر اقدام به مسافرت می‌کنند با امکانات این هتل آشنا هستند.

    هتل دبلیو دوحه (W Doha Hotel)

    هتل دبلیو دوحه یکی دیگر از هتل‌های لوکس و پنج ستاره قطر بوده که گردشگران در تور قطر لوکس حتما با ان برخورد کرده‌اند. از امکانات اصلی این هتل می‌توان رستوران، خشکشویی، گاو صندوق، ترانسفر فرودگاهی، سشوار، ماساژ، اینترنت رایگان و … را نام برد که در کیفیت تور قطر توانسته است مطلوبیت از نظر ارائه خدمات را در مسافران به وجود آورد. فاصله هتل دبلیو با فرودگاه بین‌المللی حمد تنها حدود 14 کیلومتر است که مسافران به هنگام خرید تور قطر از وب‌سایت سلام پرواز می‌بایست به این نکات توجه داشته باشند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارزان قطر-بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت