تور ارزان چین_02188487123

تورچین

چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این کشور بیشتر از هر چیزی توجه تان را جلب میکند ادغام سنت و مدرنیته است که به زیبایی در کنار هم قرار گرفته اند و شما در هر کجای این کشور که سفر کنید میتوانید به وضوح این تلفیق زیبا را نظاره گر باشید، شاید همین موضوع دلیلی بر توسعه صنعت گردشگری در این کشور شده است. قصد داریم از جاذبه های گردشگری، شگفتی و راهنمای سفر با تور چین برایتان بگوییم، پس با ما همراه شوید.

تور چین ارزان

اساسا باید بدانید که تور چین چندان ارزان برایتان به حساب نمی آید، اما با در نظر گرفتن بعضی از نکات می توانید هزینه نهایی را برای خودتان کمتر کنید؛ برای مثال می توان به مقاصد سفر اشاره کرد.

ایرلاین های مختلفی به مقصد چین پرواز برگزار می کنند که هر کدام قیمت های خاص خودشان را ارائه میکنند. با توجه به فهرست قیمت ها می توانید موردی را که ارزان تر است انتخاب کنید. از این ها گذشته، در پکیح های مسافرتی طیف متنوعی از هتل ها به شما ارائه می شود. با انتخاب هتل های لوکس و 5 ستاره، قیمت ها افزایش می یابند و هتل های سه ستاره طبیعتا قیمت کمتری دارند.

تور چین با تخفیف ویژه تابستان

این امکان را فراهم کرده تا افراد علاقه مند به بازدید از این کشور بتوانند با شرایطی مقرون به صرفه تر اما با همان کیفیت قبلی به این کشور سنتی و مدرنیته بروند ، در واقع همان طور که گفته شد چین از آن دسته کشورهایی است که در هر فصلی می توان به آن سفر کرد اما این مقصد توریستی عالی و بی عیب و نقص نیز مانند هر کشور دیگر در بعضی از ماه ها و فصل های سال مانند زمان های جز تاریخ برگزاری فستیوال ها و یا زمان های نامطلوب بودن هوا خالی از گردشگر می شود و درست در همین زمان قیمت هتل ها و بلیط هایی هواپیماها به دلیل عدم استقبال گردشگران مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کنند که البته خرید  در این زمان نیز می تواند به افراد در به دست آوردن یک سفر ارزان و مقرون به صرفه بسیار کمک کند.

 پس تنها نکته مهم برای یک سفر ارزان و اما با کیفیت به چین انتخاب درست با مشاوران مجموعه پارساگشت است.

02188487120-9

بهترین زمان سفر به چین

آب و هوای کشور چین تنوع بسیار گسترده ای دارد، چرا که این کشور از نظر وسعت چهارمین کشور بزرگ دنیا محسوب می شود و همین موضوع باعث شده تا در هر قسمت از این کشور با جغرافیا و شرایط آب و هوایی به خصوصی رو به رو شویم. این تنوع در اکوسیستم باعث شده که در یک فصل از سال آب و هوا در مناطق مختلف این کشور متفاوت باشد. برای اینکه درک این موضوع برایتان ساده تر باشد به این مثال اشاره می کنیم که در فصل تابستان در شمال چین هوا خشک و خنک بوده و در همین زمان هوا در جنوب چین بسیار گرم و شرجی است. بهترین زمان سفر به پکن، در ماه‌های مارس تا می (۱۰ اسفند تا ۱۰ خرداد) و سپتامبر تا اکتبر (۱۰ شهریور تا ۹ آبان)، است.

این فصول معتدل، علاوه بر بهترین آب و هوا، رنگارنگ ‌ترین مناظر شهری را برای شما فراهم می‌ کنند. در مقابل، تابستان با گرمایی دم کرده، شما را کلافه خواهد کرد و زمستان، با آب و هوایی سرد و گاهی برف همراه است. همان طور که به آب و هوا برای برنامه‌ریزی سفرتان توجه می‌ کنید، تعطیلات ملی را نیز در نظر داشته باشید و از آن ‌ها دوری کنید.

بهترین هتل های چین

 

  • هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ | JW Marriott Hotel Beijing

هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ از هتل‌ های لوکس و مجلل در شهر پکن می باشد که به معنای واقعی باشکوه و دیدنی است و سبک طراحی آن دقیقا از معماری شرقی الهام گرفته و نیز این هتل برای هر توریستی که برای هدف‌ های مختلف چه در زمینه گردشگری چه تجاری آن را انتخاب کرده است، انتخابی منحصر به فرد است. در مورد موقعیت جغرافیایی هتل هم بدانید که تا خیابان وان فوجینگ و میدان تیان آن من کمتر از 20 دقیقه پیاده ‌روی فاصله است؛ همچنین ایستگاه مترو نیز در نزدیکی آن می باشد. مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده کرده تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را برای میهمانانش ارائه دهد. اتاق ‌های هتل شامل اتاق استاندارد، خانوادگی و سوئیت‌ های مجلل هستند که همه آن‌ ها محیطی آرامش بخش و زیبا را برای میهمانان فراهم کرده ‌اند. ضمنا استفاده از رنگ ‌های ملایم و طراحی مدرن اتاق‌ ها در کنار استفاده از وسایل لوکس، مبلمان کلاسیک و راحت و پنجر‌های نورگیر توانسته چشم‌ اندازی شگفت انگیز از مناظر شهر و باغ را پیش روی شما بگذارد.

 

  • هتل گرند میلنیوم بیجینگ | Grand Millennium Beijing

هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ از هتل‌ های لوکس و مجلل در پکن چین است که به معنای واقعی لاکچری و عالی است و سبک طراحی آن از معماری شرقی الهام گرفته شده است. این هتل برای هر گردشگری که با تور چین راهی آن شده است سوپرایزهای هیجان انگیزی به همراه دارد، در مورد موقعیت جغرافیایی هتل باید گفت که تا خیابان وان فوجینگ و میدان تیان آن من کمتر از ۲۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله است؛ همچنین ایستگاه مترو نیز در نزدیکی آن قرار دارد و تردد را برای گردشگران راحت کرده است. همچنین مدیریت هتل از تمام توان خود استفاده نموده است تا بهترین امکانات رفاهی و خدمات را برای گردشگران خود ارائه دهد.

 

  • هتل دبلیو شانگهای د باند | W Shanghai – The Bund

اولین هتلی که قصد معرفی آن را داریم ” هتل دبلیو شانگهای د باند ” است که این هتل بسیار زیبا و پنج ستاره درست در قلب شانگهای قرار گرفته است و با اتومبیل تنها 5 دقیقه با جاذبه های گردشگری شانگهای و 10 دقیقه با میدان خلق (People Square) فاصله دارد. هتل از امکاناتی همچون : دسترسی به اینترنت، مرکز تجاری با خدمات 24 ساعته و سرویس حمل و نقل برخوردار است. در ادامه 5800 متر مربع از فضای داخلی هتل به مرکز کنفرانس و اتاق های ملاقات اختصاص داده شده، بنابراین برای برگزاری کنفرانس ها مکانی مناسب و عالی می باشد. شما میهمانان هتل همچنین می توانید با پرداخت هزینه بیشتر از سرویس های رفت و برگشت هتل برای رفتن به مکان های دیدنی و مراکز خرید بروید.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارزان چین_02188487123

هلدینگ گردشگری پارسا گشت