تور ارزان کیش

پاراسل.jpg

بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا

آب و هوای جزیره کیش در هر فصل از سال متفاوت است. اما اینکه شما کدام فصل را برای سفر به کیش انتخاب کنید، به هدف شما از این سفر بستگی دارد. در واقع فصل های بهار، تابستان، پاییز و زمستان هر کدام به نوبه خود می‌توانند برای داشتن یک مسافرت دلپذیر به کیش مناسب باشند.

تور کیش در بهار؛ بهترین زمان آب و هوای کیش

بهار یکی از فصل هایی است که آب و هوای کیش بسیار مطلوب بوده و خیلی سرد یا گرم نیست. در این فصل تفریحات مختلفی در جزیره است که می توانید با لذت آنها را انجام دهید. اگر در فروردین به تور کیش بروید: جزیره زیبای کیش شاهد گردشگران زیادی است و شما به بسیاری از تفریحات نمیرسید. اما در هر حال تعطیلات نوروزی بهترین زمان برای خانواده هایی است که فرزندانشان به مدرسه می روند. اگر در اردیبهشت به تور کیش بروید : تجربه های ناب از سفر خود خواهید داشت؛ زیرا در این زمان هوای جزیره بسیار عالی بوده و هنوز شرجی نشده است. اگر در خرداد به تور کیش بروید : ما به کسانی که تایم انعطاف پذیر کاری دارند و در نوروز به سفر نرفته اند، تور کیش خرداد ماه را توصیه می کنیم.

تور کیش در تابستان؛ بهترین زمان برای تفریحات آبی

تور کیش تابستان برای کسانی است که به ورزش های آبی علاقه دارند؛ زیرا در این فصل هوای کیش گرم و شرجی است و برای یک آب تنی در خلیج فارس بسیار هیجان انگیز است. همچنین در این فصل جشنواره تابستانی کیش برگزار می شود و شما می توانید در قرعه کشی های بسیار خوبی، شانستان را امتحان کنید. اما اگر با گرما رابطه خوبی ندارید؛ بهتر است این فصل را انتخاب نکنید. دمای هوای کیش در تابستان بسیار بالا است و این موضوع می تواند شما را واقعا اذیت کند. به طور کلی در تابستان تعداد گردشگران نسبت به فصل بهار کمتر است و این موضوع بخاطر شرایط آب و هوایی شهر کیش است.

تور کیش در پاییز؛ بهترین زمان برای خرید ارزان

پاییز فصل خوبی برای سفر به کیش برای افرادی است که گرما را دوست ندارند. در فصل پاییز هوای کیش هنوز حال و هوای تابستانی دارد اما خنک تر از تابستان است و به مرور با شروع ماه آبان هوای جزیره خنک تر می شود. همچنین در آخرین ماه پاییز، آذر، باران های شدیدی در کیش می بارد. در این فصل میتوانید خریدهای ارزانی در جزیره انجام دهید و تخفیف های ویژه ای برای هتل ها، مراکز خرید و رستوران ها دارد.

تور کیش در زمستان؛ ارزان ترین فصل سال

فصل زمستان سردترین ماه در جزیره کیش است اما سرمای آن سوز ندارد؛ فقط نسبت به ماههای دیگر هوا سردتر است. در ماه های دی و بهمن باران شدید و سیل آسا در کیش می بارد و این یکی از دلایلی است که مسافران کمتری به جزیره می آیند. در فصل زمستان، هتل های کیش تخفیف های 50 درصدی به بالا دارند که برای تور ارزان کیش مناسب است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارزان کیش

هلدینگ گردشگری پارسا گشت