تور ارمنستان_ بهترین قیمت

تور ارمنستان را زمینی برویم یا هوایی؟

قیمت تور ارمنستان هوایی حتی با تخفیف نیز اختلاف بسیار زیادی با تور زمینی ارمنستان دارد. همین مسئله مسافران را به سفر زمینی ترغیب می‌کند. با تور زمینی حتی اگر بودجه محدودی هم داشته باشید امکان اقامت در هتل‌های 5 ستاره ارمنستان را دارید. اما در تور هوایی ارمنستان با همان بودجه مجبور به اقامت در هتل‌های 4 یا 3 ستاره هستید. البته در سفر زمینی، امکان تلف شدن وقت شما در مرز بابت ایجاد مشکل در سیستم‌های مرزی مانند قطعی برق وجود دارد. در برخی مواقع نیز اتوبوس‌ها در ترافیک‌های طولانی یا برف گیر می‌کنند که باعث ایجاد خستگی بیشتر در سفر می‌شود. اما در سفر هوایی به ارمنستان نهایتا در 1 الی 1:30 ساعت به مقصد می‌رسید.

در تور ارمنستان زمینی از مسیر هم لذت می‌برید

در تور ارمنستان زمینی با اتوبوس 25 نفره VIP به سفر می‌روید. مسیری که از مرز تا ایروان با این اتوبوس طی می‌کنید شبیه به جاده چالوس، زیبا و سرسبز است. حتی در پاییز نیز برگ‌های زرد و نارنجی به زیبایی این مسیر می‌افزاید. حالا اگر با تور گروهی زمینی به سفر بروید، تور لیدر علاوه بر آشنا کردن شما با مسیر، برنامه‌هایی برای خوش‌گذرانی نیز اجرا می‌کند. به این شکل حتی از مسیر 24 ساعته تهران تا ارمنستان نیز لذت می‌برید.

عدم نیاز به تعویض اتوبوس در مرز ارمنستان

در سال‌های پیش مسافران پس از رسیدن به مرز ایران و ارمنستان، وسیله حمل‌ونقلشان را برای رسیدن به ایروان تعویض می‌کردند. این مسئله علاوه بر تلف کردن وقت مسافران، سختی جابه‌جایی وسایل را در هنگام تعویض اتوبوس به همراه داشت. اما درحال‌حاضر تمامی اتوبوس‌ها مستقیم از تهران به ایروان می‌روند و دیگر نیازی به تعویض وسیله نقلیه پس از ورود به خاک ارمنستان نیست.

محدودیت زمانی تور ارمنستان هوایی برای اقامت

ارمنستان مجوز اقامت 90 روزه بدون اخذ ویزا را به افراد دارای پاسپورت ایرانی می‌دهد. اما باتوجه‌به وجود محدودیت در تعداد پروازها، امکان برگزاری تور هوایی ارمنستان فقط به‌صورت 3، 4 و 7 شب وجود دارد. این محدودیت باعث شده تا تور ارمنستان هوایی لحظه آخری نیز برگزار نشود. البته در تور زمینی این محدودیت زمانی وجود ندارد. به همین دلیل کسانی که قصد رفتن به وک‌های آمریکا و کانادا را دارند نیز مناسب است.

اتوبوس تور ارمنستان زمینی چه زمانی به مقصد می‌رسد؟

اتوبوس تور زمینی ارمنستان حدودا صبح روز بعد از حرکت به مقصد می‌رسد. اما عواملی همانند ترافیک و مشکلات جاده بر روی زمان طی کردن مسیر تاثیرگذار است.

در تور گروهی ارمنستان اگر از هتل رضایت نداشتیم، چه کاری انجام دهیم؟

در صورت نارضایتی از هتل می‌توانید با تور لیدر تور گروهی ارمنستان هماهنگ کرده تا در صورت امکان تعویض هتل یا اتاق برای شما انجام شود.

آیا برای رزرو تور نیازمند به اخذ ویزا ارمنستان هستیم؟

خیر دارندگان پاسپورت ایرانی تا 90 روز امکان اقامت در ارمنستان را بدون اخذ ویزا دارند.

جاذبه‌های گردشگری ارمنستان

 

  • موزه ماتناداران | Matenadaran

یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایروان بی‌شک “موزه ماتناداران” که محبوبیت ویژه‌ای هم دارد. در این موزه مجموعه‌ای غنی و باارزش از دست نوشته‌های قدیمی به زبان‌های ارمنی، عربی، فارسی، روسی و … هست که به زیبایی و دقت نگهداری شده‌اند. نام اصلی و کامل این موزه، “ماتناداران مسروپ ماشتوتس” می‌باشد و به دلیل ابداع کننده الفبای ارمنی به این اسم نامگذاری کرده‌اند. راستی شما مسافران اگر به فرهنگ، تاریخ، ادبیات و زبانشناسی و … علاقه دارید، این مکان باشکوه و باعظمت را از دست ندهید. شنیده‌ها حاکی از این است که بیش از 17000 دست نوشته و نسخ خطی و 30000 اسناد و مدارک در این موزه در معرض دیدگان همگان گذاشته شده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به این موزه رفتید حتما از یک راهنما کمک بگیرید تا شما را به خوبی با بخش‌های مختلف موزه آشنا کند.

  • صومعه گغارد | Geghard

یکی دیگر از جاذبه‌های این کشور این صومعه زیباست که از جمله کلیساهای ثبت شده در میراث جهانی یونسکو و یکی از پرطرفدارترین دیدنی‌های ارمنستان بشمار می‌رود. این کلیسا در قرن 4 میلادی ساخته شده است ولی قدیمی‌ترین بقایای مربوط به کلیسای کوچک قبلی نشان می‌دهد که صومعه در قرن 12 بنا شده است. در ضمن صومعه گغارد دارای حکاکی‌های فوق‌العاده زیبا و قدیمی است و در قسمت سرسرا 9 طاق منحصر به فرد دارد که بین سال‌های 1215 تا 1225 میلادی ساخته شده‌اند. در آخر بازدید از صومعه گغارد یکی از به یادماندنی‌ترین خاطرات شما در سفر با تور ارمنستان خواهد بود؛ گغارد جزو چند کلیسایی است که به صورت غار در صخره و دل کوه تراشیده شده و ظاهری فریبنده دارد!

lake-sevan-armenia

  • کاسکاد ایروان | Yerevan Cascade

کاسکاد ایروان در واقع یک نوع معماری نمادین در ایروان ارمنستان است که کار ساخت آن تا سال 1980 میلادی به مدت 9 سال زمان برد. این بنای پله‌ای زیبا را می‌توان یک نمایشگاه دو منظوره از هنر و معماری نام برد و اینکه شما با رسیدن به بالای پله‌ها می‌توانید نمای بسیار زیبایی از شهر ایروان مشاهده کنید و کل ارتفاع کاسکاد 118 متر است و مرکز شهر ایروان را به پارک هافتناک (Haghtanak) و خیابان مانیومنت (Monument) به هم متصل می‌کند، به جز منظره زیبای این پله‌ها موزه کافسجیان (Cafesjian) نیز در این مجموعه قرار دارد.

  • هتل قفقاز (کاکاسوس) | Caucasus Hotel Yerevan

هتل قفقاز یکی دیگر از بهترین هتل‌های کشور ارمنستان است که از هتل‌‌های زیبای 5 ستاره در شهر ایروان بوده و قیمت آن نسبت به هتل‌‌های هم‌‌رده خود بسیار عالی و مناسب می‌باشد. جالب است بدانید که شما مسافران با اقامت در این هتل، حتی هزینه‌ای کم‌تر از اقامت در یک هتل 4 ستاره را پرداخت می‌کنید! یکی از دلایلی که این هتل را نسبت به سایر هتل‌‌ها محبوب‌تر می‌کند، موقعیت جغرافیایی آن است که میهمانان به دور از هیاهوی شهر و در کنار تپه‌ای سرسبز و بکر در بخش شمال غربی شهر اقامت خواهند داشت. راستی در این هتل دارای دورنمای جذابی از شهر و هوای دلچسب کوهستانی است. انتخاب این هتل به خصوص برای افرادی که با ماشین شخصی خود سفر می‌‌کنند بسیار ایده‌آل و لذت‌بخش است.

  • هتل گرند ایروان | Grand Hotel Yerevan

هتل گرند ایروان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های 5 ستاره ارمنستان به شمار می‌رود که با نام قبلی “گلدن تولیپ” فعالیت خود را ادامه می‌دهد. این هتل یکی از هتل‌های بسیار محبوب و پرطرفدار با توجه به نظر کاربران در سایت تریپ ادوایزر می‌باشد. موقعیت این هتل بسیار مناسب است و به راحتی می‌توان به میدان اصلی شهر و بسیاری از مراکز خرید این شهر دسترسی داشت. وقتی وارد اتاق خود در این هتل جذاب می‌شوید، با اتاقی با دکوراسیون مدرن و شگفت انگیز مواجه می‌شوید که با دقت بسیاری دکوراسیون شده است. اتاق‌ها بسیار راحتند و استفاده از رنگ‌های تیره در کنار تک رنگ‌های روشن، هماهنگی رنگ ‌بندی بین وسایل را به خوبی نشانگر است؛ نور آباژورها در کنار این ترکیب آرامش بیش‌تری را برای شما فراهم کرده است و تمامی اتاق‌ها مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمامی مجلل و شیک هستند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارمنستان_ بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت