تور استانبول پاییز1403

تور استانبول

راهی برای رزرو تور ارزان استانبول در آبان

سخت است که با وجود پارامتر‌های مختلفی مانند وقایع گردشگری، آب و هوا، عوامل سیاسی، بتوانیم زمان ارزان شدن قیمت تور استانبول آبان 1403 را تشخیص دهیم. به همین دلیل برای تشخیص زمان گران و ارزان شدن قیمت تورهای آبان استانبول باید از متخصصان گردشگری مشورت بگیریم.

تور استانبول آبان با ارزان‌ترین قیمت در پاییز

بر اساس نظر متخصصان، با شروع فصل پاییز و کاهش تعداد مسافران استانبول به علت سرد‌تر شدن هوا و شروع فصل مدارس، قیمت تور استانبول در ماه مهر کاهش می‌یابد. قیمت تور استانبول آبان به علت سرد‌تر بودن هوا نسبت به مهر، ارزان‌تر است. از طرف دیگر در آذر ماه به علت وجود رویداد گردشگری جمعه سیاه و جشن‌های کریسمس، قیمت تور استانبول افزایش می‌یابد. در نتیجه، قیمت تور استانبول پاییز، در ارزان‌ترین حالت خود در این فصل قرار دارد.

رزرو تور استانبول ارزان در هفته اول و سوم آبان

به علت نبودن هیچ تعطیلی در هفته اول آبان، قیمت تور استانبول نسبت به هفته دوم ارزان‌تر خواهد بود. در هفته دوم به علت وجود رویداد گردشگری جشن هالووین در تاریخ  9 آبان (31 اکتبر) احتمال افزایش قیمت تور استانبول زیاد می‌شود. اما در هفته سوم نیز مانند هفته اول به علت نبود تعطیلی و رویداد گردشگری، می‌توانید تور استانبول را ارزان‌تر از هفته دوم رزرو کنید. در آخرین روز‌های هفته چهارم، با نزدیک شدن به ابتدای آذر ماه و جمعه سیاه (۳ آذر) احتمال افزایش قیمت تور استانبول آبان زیاد است. در نتیجه هفته اول و سوم آبان وضعیت بهتری برای سفر ارزان به استانبول دارد.

رزرو هتل در مناطق نزدیک به مراکز خرید استانبول

با شروع فصل پاییز، فصل تخفیف اجناس و کالاها نیز شروع می‌شود. در سفر به استانبول با هدف خرید کردن، بهتر است نزدیک به مراکز خرید استانبول،‌ اقامت داشته باشید. در این صورت در کرایه تاکسی و زمان رفت و آمد به مراکز خرید صرفه جویی خواهید کرد. برای خرید اجناس جهت مصرف شخصی با برند‌های لوکس می‌توانید در میدان تکسیم و استانبول هتل رزرو کنید. اما برای خرید عمده و واردات کالا ، می‌توانید به منطقه فاتیح و آکسارای بروید. اما در کنار موقعیت، باید به کیفیت هتل‌‌ در استانبول هم توجه داشته باشید.

اقامت در هتل‌های با کیفیت استانبول

معیار قیمت‌گذاری هتل‌ها در استانبول بر اساس نزدیک بودن هتل به میدان تکسیم است. در نتیجه احتمال دارد که هتل بی‌کیفیتی را به علت نزدیک بودن به میدان تکسیم، با قیمت گران رزرو کنید. اما بعضی هتل‌ها در استانبول علاوه بر موقعیت مناسب، کیفیت و خدمات خوبی هم دارند. برای پیدا کردن این هتل‌ها می‌توانید از کارشناسان تور استانبول مشاوره بگیرید. همچنین هتل‌های منطقه فاتیح و آکسارای عمدتا از کیفیت پایینی برخوردارند. در نتیجه قبل از رزرو هتل در این مناطق حتما در مورد چگونگی کیفیت اتاق‌تان از کانتر تور استانبول اطلاعات بگیرید.

پاییز، فصل مناسب برای رزرو گشت جزیره

گشت‌های جزیره در استانبول شما را به وسیله کشتی تفریحی یا لنج برای بازدید از چند جزیره با طبیعت زیبا می‌برند. از صبح تا بعد از ظهر در آب و هوا و طبیعت بکر جزیره‌ها دیدن می‌کنید. شب‌ها نیز زمان مناسبی برای جشن گرفتن روی کشتی‌های تفریحی و شرکت در کنسرت‌های موسیقی کشتی‌های تفریحی است. خیلی افراد برای فروش بلیط گشت‌های جزیره و کشتی‌های تفریحی در استانبول، از مسافران کلاه‌برداری می‌کنند. به همین دلیل بهتر است در زمان رزرو تور، از آژانس گردشگری معتمد، گشت‌ مورد نظرتان را رزرو کنید. برای رزرو گشت‌های آپشنال از نهال ‌گشت باید با تور لیدر استانبول تماس بگیرید. پس از رزرو تور استانبول، اطلاعات تماس تور لیدر برای شما ارسال می‌شود.

آیا آبان زمان مناسب برای سفر به استانبول است؟

از نظر آب و هوا، آبان ماه هوایی سرد‌تر از مهر و گرم‌تر از آذر دارد. میانگین دمای هوا در نیمه اول آبان ماه بر اساس داده‌های وبسایت‌های هواشناسی، بین 24 تا 18 درجه سانتیگراد است. اما با شروع ماه نوامبر در نیمه دوم آبان‌ ماه، میانگین دمای هوا 6 درجه کاهش می‌یابد و در نتیجه بین 18 تا 12 درجه سانتیگراد قرار می‌گیرد.

آیا پرواز لحظه آخری تور استانبول آبان برگزار می‌شود؟

مدت زیادی‌ست که به علت افزایش تعداد مسافران، پرواز‌های لحظه آخری دیگر وجود ندارند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور استانبول پاییز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت