تور امارات اسفند ماه_بهترین قیمت

تور دبی

خرید تور مسافرتی یکی از بهترین و ارزانترین راه‌ها برای سفر به شهر دبی در کشور امارات محسوب می‌شود، اغلب توریست‌های ایرانی برای سفر به این شهر و صرفه جویی در هزینه‌های سفر خود خرید تور مسافرتی دبی را ترجیح می‌دهند. اگر برای اولین بار قصد سفر به کشور امارات را دارید، تور دبی بهترین گزینه برای سفری جذاب و رویایی به این شهر مدرن در کشور امارات متحده عربی است. اغلب آژانس‌های مسافرتی به صورت روزانه و یا هفتگی تور دبی را در برنامه تورهای مسافرتی خارجی خود دارند، هم در اغلب روزهای سال این تور را از مبدا شهرهای مختلف ایران با خدمات و امکانات متنوع برگزار می‌کند. تمام اتباع ایرانی پیش از سفر به کشور امارات و شهر دبی باید ویزا بگیرند. باید حتما پیش از سفر برای دریافت ویزای دبی اقدام کنید، زیرا امکان صدور ویزا فرودگاهی برای اتباع ایرانی در دبی وجود ندارد.

بهترین تور دبی

بهترین تور دبی از نظر هر فردی متفاوت است، هر مسافر بر اساس نیاز و سلیقه خود انتظارات مختلفی از تور مسافرتی دبی دارد و به همین دلیل بهترین تور دبی باید بر اساس علایق و نیازهای هر مسافر انتخاب شود. اقامت در هتل‌های لوکس و مجلل شهر دبی هم یکی از خدمات محبوب مسافران شهر دبی است و از نظر بسیاری از افراد محل اقامت مسافران در بهترین تور دبی باید حتما در هتل‌های پنج ستاره و ریزورت‌های مجلل شهر دبی باشد.

تور دبی از مشهد ارزان

سفر رفتن یکی از نیازهای طبیعی و ضروری ما است و همواره تقاضا برای سفرهای خارجی از مبدا شهرهای بزرگ کشور همچون تهران و مشهد زیاد است. یکی از دلایل تمایل زیاد برای سفر به شهر دبی، مسافت نزدیک دو کشور و تنوع جاذبه‌های گردشگری در این شهر می‌باشد. معمولا افراد برای سفرهای خارجی خود به دنبال تور دبی از مشهد ارزان هستند، به صورت کلی سفر با تورهای مسافرتی به شهر دبی بسیار مقرون به صرفه تر از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به صورت جداگانه است به خصوص برای کسانی که برای اولین بار قصد سفر به این شهر را دارند. خرید تور دبی از مشهد ارزان به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت‌های معتبر فروش خدمات سفر هم امکان پذیر است. پیدا کردن تور ارزان برای سفر به دبی معمولا در فصل‌های بهار و تابستان که تقاضا برای سفر کمتر است، خیلی راحت تر از زمان‌های پیک سفر همچون زمستان می‌باشد.

 

بهترین زمان سفر به امارات

مارس تا ژوئن

بهار

اطراف کشور امارات را صحرا فرا گرفته است و برخلاف بخش ‌های دیگر دنیا، خبری از شکوفه‌ های بهاری در این کشور نمی باشد؛ اما بهار را در این کشور با آب‌ و هوای عالی و روزهای آفتابی تجربه خواهید کرد. مارس و آوریل یعنی بازه زمانی 10 اسفند تا 10 اردیبهشت فصل بهار در این کشور به شمار می ‌آید و یکی از بهترین زمان‌ ها برای سفر به این مقصد است؛ این بازه بهترین فرصت برای تجربه تفریحات هیجان انگیز و لذت بردن از تفریحات آبی است.

تابستان

تابستان امارات طولانی و بسیار داغ است و از ماه ژوئن تا اوت یعنی 11 خرداد تا 9 شهریور ماه ادامه دارد. روزهای بلندی را تجربه میکنید و بیش از 13 ساعت خورشید می ‌تابد. برای تفریحات آبی؛ استخرها و سواحل آن می ‌توانید روی اوایل صبح و عصر بروید و تابستان از طرفی بهترین زمان برای بازدید از جاهای دیدنی مانند پارک ‌های موضوعی است که تورهای امارات در این فصل رد پایین ترین نرخ خود قرار می گیرد چرا که فصل خلوت گردشگری است و با ازدحام جمعیت گردشگران مواجه نیستید.

سپتامبر تا دسامبر

پاییز

در این مقصد 10 شهریور تا 9 آبان ماه را می ‌توان به ‌عنوان پاییز در نظر گرفت؛ البته باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که برخلاف سایر کشورهای دنیا، خبری از برگ ‌های رنگارنگ پاییزی در اینجا نبوده و در عین حال کاهش چشمگیری در دمای هوا شاهد خواهیم بود. گرمای طاقت ‌فرسای هوا تمام شده و دوباره می ‌توانید به انجام تفریحاتی آبی و هیجان انگیز فکر کنید. امارات در این فصل میزبان جشنواره ‌های فرهنگی مختلفی در شهر دبی می ‌شود که باعث شده زمان هیجان ‌انگیزی برای سفر با تور امارات باشد.

مارس تا ژوئن

زمستان

زمستان در این کشور از 10 آبان شروع می ‌شود و تا فوریه یعنی 9 اسفند ماه ادامه خواهد داشت. این فصل بهترین زمان برای افرادی است که برف و دمای به‌ شدت پایین را دوست ندارند. زمستان دبی، فصل لذت بردن از تفریحات فضاهای آبی، رفتن به کویر و شرکت در فعالیت ‌های ماجراجویانه امارات است. البته دریا در این فصل سرد است و شنا کردن توصیه نمی ‌شود؛ اما در عوض این فصل زمان مناسبی برای شرکت در فستیوال ‌ها، رویدادها و فستیوال ‌های خرید است که هر مسافری با هر سلیقه ‌ای را راضی می ‌کنند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور امارات اسفند ماه_بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت