تور برزیل پاییز1403

شاید بسیاری از ذهنیت‌هایی که در مورد تور برزیل دارید اشتباه باشد! به طور مثال اگر تابستان به برزیل بروید آب و هوا استوایی و شرجی می‌باشد، اما این برای زمستان‌ها صدق نمی‌کند و در جنوب برزیل برف می‌‎بارد! قطعا بسته به هدف سفر شما، بهترین بازه‌های سفر به برزیل متغییر است. به طور مثال، بهمن بهترین زمان برای شرکت در جشنواره‌ها و میهمانی‌هاست، بدترین فصل برای رفتن به تالاب‌ها و تماشای گونه‌های جانوریست و جاده‌ها و معابر کاملا در آب پوشیده می‌شوند! پس شاید بهتر باشد قبل از آنکه در عملی انجام شده قرار بگیرید، چند دقیقه‌ای به مطالعه‌ی بهترین زمان‌های سفر به برزیل، نحوه تعیین قیمت تور برزیل و خدمات آن، بهترین هتل‌های برزیل، هزینه‌های تور برزیل و مسائلی که ممکن است برای شما به سوال تبدیل شود اختصاص دهید! تا هدفمند و با برنامه از تمامی جاذبه‌های برزیل، در کمال آرامش لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به برزیل (از نظر آب و هوا، هزینه‌ها، ازدحام گردشگران)

زمستان، بهترین زمان برای سفر به برزیل از نظر آب و هوا و قیمت ها و ازدحام گردشگران!

زمستان‌های برزیل از خرداد تا مهر به طول می‌انجامد و شرایط جوی این ماه‌ها، برزیل را به یکی از بهترین مکان‌های سفری برای ما ایرانیان (به دلیل تعطیلات تابستان و فرار از گرما) بدل می‌کند، زیرا که زمستان‌های برزیل به مانند تابستان‌های شمال اروپا می‌باشد. دمای هوا معمولا بین 14 تا 25 درجه می‌باشد اما به دلیل شرایط جوی و آب و هوای شرجی برزیل بعدازظهر‌ها و به خصوص بعد از غروب آفتاب هوا سرد می‌شود. پس چمدان‌های خود را فقط از شلوارک و تیشرت پر نکنید که غافل گیر خواهید شد. چند ژاکت و جین را نیز در اسباب سفر خود بگنجانید. گرچه هر‌از‌گاهی باران می‌بارد، اما اکثر روزها آسمان آفتابی و صاف است. زمستان‌ها از بهترین زمان‌ها برای قدم زدن در ریو دو ژانیرو است، زیرا که به لطف دمای هوا، شرایط جوی مطبوع و اماکن خالی از جمعیت، بازدید از هزاران منظره‌ی شگفت انگیز برای شما فراهم می‌شود. گرچه اگر قصد سفر به جنوب برزیل را دارید، اوضاع کاملا متفاوت است! هوا بسیار سرد تر از سایر نقاط برزیل است و احتمال بارش برف نیز وجود دارد. مخارج در سائوپائولو و ریو دو ژانیرو در تمامی ایام سال گران است، اما شهر‌های دیگر به مراتب ارزان‌تر و به صرفه‌تر هستند.

تیر تا مهر بهترین زمان برای تماشای گونه‌های جانوری و طبیعت گردی در برزیل!

اگر به پانتانال، بزرگترین پهنه تالاب گرمسیری جهان می‌روید، بهترین زمان برای تماشای گونه‌های زیستی پانتانال شامل گونه‌های متنوع پرندگان، جگوار‌های پانتانال، مورچه خوار‌های بزرگ، خوک خرطوم‌دار، تمساح‌های کوچک پانتانال، میمون‌ها، برگچه خواران، آهو‌ها و کرکس‌ها تیر تا مهر می‌باشد. بهمن تا فروردین باران‌هایی سنگین (در پانتانال) می‌بارد و جاده‌ها تقریبا همیشه مسدود می‌باشد. سفر به پانتانال در این بازه توصیه نمی‌شود.

بهمن و اسفند بهترین زمان برای شرکت در میهانی‌ها و جشنواره‌ها!

شما در تمام سال می‌توانید در برزیل مخصوصا سائوپائولو و ریو دو ژانیرو در میهمانی‌ها شرکت کنید و خوش بگذرانید، اما برای ساخت خاطره انگیز ترین تجارب، بهمن و اسفند بهترین زمان‌هایی است که می‌توان در میهمانی‌های شب سال نو و جشنواره‌های بزرگ برزیل شرکت کرد. شهر‌های ریو دو ژانیرو، سالوادور، رسیفی و اولیندا بهترین مکان‌ها برای شرکت در این جشن‌ها هستند.

خدمات معمول تور برزیل شامل چه آیتم‌هایی است؟

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • اقامت در برترین هتل‌های 4 ستاره (به همراه صبحانه)
  • اخذ ویزای توریستی
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • گشت‌های شهری به همراه راهنمای فارسی زبان

قیمت تور برزیل به چه عواملی بستگی دارد؟ چطور هزینه‌ها را کاهش دهیم؟

در تعیین قیمت تور برزیل مواردی نظیر کیفیت هتل، خطوط هوایی، کلاس پروازی، ساعت پرواز، تعداد روزهای اقامت شما، مستقیم یا غیر مستقیم بودن پرواز، تعداد گشت‌ها، خدمات اضافی (مانند ناهار یا گشت اضافی) و یا ترکیبی بودن تور برزیل با شهر‌های دیگر موثر هستند. هتل‌ها هرچه به مرکز شهر نزدیک‌تر باشند و دسترسی بهتری به فرودگاه، مراکز خرید، تفریحگاه‌ها و غیره داشته باشند، قیمتشان بیشتر است.

آیا کیفیت هتل‌های برزیل راضی کننده است؟

برای اقامت داشتن، هتل‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، بسته به اینکه داشتن چشم انداز‌های نفس گیر، لوکس بودن هتل و امکانات آن، قیمت آن و به صرفه بودن، دسترسی و نزدیک بودن هتل به اماکن تفریحی یا فرودگاه برایتان اولویت و مد نظرتان باشد، هتل‌های متفاوتی با رنج قیمت گسترده‌ای قابل انتخاب می‌باشند. هریک را انتخاب کنید، به دلیل توریستی بودن برزیل و آماده بودن آن برای پذیرایی از گردشگران از کیفیت خوبی برخوردار هستند. عموم گردشگران از نظافت، خدمات، گشت‌ها، کیفیت غذا و نوشیدنی، برخورد کارکنان و غیره راضی هستند. اگر به دنبال بهترین هتل‌ها از نظر مردم هستید، هتل‌های Hotel Emiliano، Hotel Fasano Angra dos Reis، Fasano São Paulo، Pousada Capim Santo، Tivoli Mofarrej – São Paulo از بهترین هتل‌های برزیل هستند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور برزیل پاییز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت