تور ترکیبی هند بهترین قیمت | تور ارزان دهلی آگرا جیپور …

تور ترکیبی هند بهترین قیمت 

تور دهلی آگرا جیپور از تهران، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به شهر دهلی آگرا جیپور هند برطرف خواهد شد زیرا آژانس الفبای سفر با ارائه آفر ویژه تور دهلی آگرا جیپور میتواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری (در شهرهای دهلی آگرا جیپور)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه های دهلی آگرا جیپور تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور دهلی آگرا جیپور)، راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهرهای دهلی آگرا جیپور) معرفی مراکز خرید دهلی آگرا جیپور با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند. اینگونه با خیال راحت از جاذبه های شهرهای دهلی آگرا جیپور لذت خواهید برد و با خاطره های خوبی از سفر به دهلی آگرا جیپور بازخواهید گشت.

 

برای سفر به شهرهای دهلی آگرا جیپور و داشتن اوقاتی فراموش نشدنی در این شهرها و درواقع سفر به این شهرها هر گردشگر و توریستی نیازمند خدمات و پشتیبانی هایی می باشد از همین روی آژانس هواپیمایی و مسافرتی پارساگشت با دارا بودن تخصص و حرفه ای که در تورهای دهلی آگرا جیپور داراست خدمات ذیل را به مسافران تور دهلی آگرا جیپور ارائه می کند:

  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری رایگان
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان ترکی
  • ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت کاملا رایگان
  • انتخاب پرواز و هتل خارج از پکیج تور دهلی آگرا جیپور
  • رزرو هتل های مناسب به همراه صبحانه رایگان در هتل

تور لحظه آخری دهلی آگرا جیپور

حتما” شما هم بارها نام تور لحظه آخری (Last Minute) یا لست سکند تور (Last Second) را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که تور لحظه آخری مثلث طلایی در فصل بهار چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی می باشند.

تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز ، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد. تورهای خارجی لحظه آخری بیشتر برای کشورهایی پیش می آید که از گردشگران ایرانی روادید (ویزا) نمی خواهند یا زمان طلایی سفر به آنجا گذشته است که تور ارزان دهلی آگرا جیپور لحظه آخری و انواع آفر تور دهلی آگرا جیپور بسیار پر طرفدار هستند و گردشگران زیادی برای تور لحظه آخری دهلی آگرا جیپور داوطلب هستند.

 آیا سفر به دهلی، آگرا و جیپور ویزا نیاز دارد؟

کشور هند 10 نوع ویزای تجاری، توریستی، تحقیقاتی و دانشجویی، کنفرانس، دبل، ترانزیت، بازگشت و ویزای همراه هند را صادر می کند. هند ویزا توریستی برای متقاضیان سفر و گشت و گذار در هند را با اعتبار سه ماه و 29 روز اقامت صادر می کند. برای درخواست ویزای توریستی هند به مدارک زیر نیاز دارید:
– تاییدیه رزرو اتاق در هتل
– بلیط رفت و برگشت هواپیما
– گذرنامه دارای اعتبار بیشتر از 6 ماه
– دو قطعه عکس رنگی 5×5 بازمینه سفید
– پر کردن فرم درخواست ویزای هند
– اصل کارت ملی و شناسنامه به همراه کپی تمام صفحات
– اگر متقاضی ویزا هند در گذشته به هند سفری داشته است کپی از ویزای قبلی
– شغل، آدرس محل کار و سکونت متقاضی ویزا
صدور  ویزا یک هفته الی ده روز کاری به طول خواهد انجامید و باید توجه داشته باشید که کلیه مدارک فارسی باید به انگلییس ترجمه رسمی شوند.
کشور هند دو نوع ویزای لیبلی و الکترونیکی صادر می کند که از لحاظ اعتبار یکسان می باشند.

جاذبه های گردشگری و جذاب دهلی آگرا جیپور

 

دهلی:

در شهر دهلی محل تلاقی رسم و رسوم و سنت های باستانی و مدرن است. در شهر دهلی می توانید نظاره گر یک چشمه کوچک از دموکراسی مدرن هند باشید و از تماشای ساختمان های بنا نهاده شده در زمان استعمار بریتانیا لذت ببرید. شهر دهلی شهری است که فعالیت های سیاسی در ساختمان پارلمان این کشور انجام می شوند. شهر دهلی پایتخت مدرن کشور هند است که ترکیبی از اسطوره ها، تاریخ و المان های معاصر است. نام دهلی اولین بار در ماهابراتا به عنوان پایتخت قبیله پانداوا آورده شده بود و از آن زمان مورد غارت و تاخ و تازهای متجاوزهای زیادی قرار گرفته است و بارها بازسازی شده و این شهر پر آوازه از ادغام هفت شهر کوچک قدیمی با فرهنگ هایشان تشکیل شده است. معماری مغول، معنویت معابد و مساجد، بازارهای فراوان و میراث به جا مانده از دوره استعمار بریتانیا همیشه مسافران و گردشگران بی شماری را به سمت خود کشانده است. از جمله اماکن دیدنی شهر دهلی می توان به قلعه سرخ، دروازه هند، آرامگاه همایون، معبد لوتوس و قطب مناره اشاره نمود.

آگرا:

شهر زیبای آگرا جایگاه خاص و ویژه ای برای گردشگران و توریست ها دارد البته که بیشتر نظرها و سلیقه های گردشگران به سمت بنای شگفت انگیز تاج محل که جزء عجایب هفتگانه جهان است می باشد اما با این حال شهر آگرا دارای تعداد بسیار زیادی از اماکن تاریخی و دیدنی است که نشان دهنده معماری به سبک امپراطوری مغول در کشور هند است. از دیگر اماکن تاریخی معروف و شناخته شده در آگرا می توان به شهر فاتح پور سیکری، شهرک سیکندرا، معبد اعتماد و الدوله و مسجد جامع دهلی اشاره کرد.

جیپور:

پایتخت ایالت راجستان کشور هند که پایتخت بیابانی هند نیز شناخته می شود. به دلیل دیوارها و ساختمان های صورتی رنگ در این شهر قدیمی، جیپور به نام شهر صورتی نیز شناخته می شود. شهر جیپور با دارا بودن ساختمان های خیره کننده خود هر گردشگر و بازدید کننده ای را فریب می دهد. عمده جاذبه های گردشگری محبوب شهر چیپور شامل قصر ها و کاخ ها و قلعه های تاریخی با معماری های فوق العاده زیبا است که یادآور تاریخ پر فراز و نشیبش است. از جمله جاذبه های گردشگری جیپور می توان به قصر شهر، قلعه هوا محل، رصد خانه جنتر منتر، معبد میمون، موزه میراث و دژ عامر که جزء میراث جهانی یونسکو است اشاره کرد.

مراکز خرید دهلی آگرا جیپور

 

کشور هند بهشتی برای علاقمندان به خرید است چرا که تنوع بی نظیری در انواع و اقسام اجناس برای خرید وجود دارد انواع صنایع دستی، پارچه ها، مبلمان، جواهرات و البته ادویه جات و حتی لوازم کامپیوتری و خواربار در بازارهای کشور هند به راحتی پیدا می شوند خریداران می توانند اجناس مورد علاقه خود را با قیمت های خوبی تهیه کنند. در کشور هند تعداد بی شماری بازار وجود دارد که برای خرید در دهلی آگرا جیپور می توانید در بازارهای رو باز خرید نمایید و همچنین می توانید تجربه جدیدی از چانه زنی در بازارهای شهرهای دهلی، آگرا و جیپور را کسب کنید.

غذاهای دهلی آگرا جیپور

 

شهر دهلی مقصد بسیار مناسبی برای عاشقان غذا است چرا که غذاهای دهلی منحصر به فرد خود است و همچنین فقط غذاهای مختص به خود شهر دهلی را پیدا نمی کنید بلکه انواع غذاهای مربوط به جنوب هند، چین و البته غذاهای قاره های متفاوت با طعم و مزه ای متفاوت را می توانید بیابید. در هنگام گردش در شهر دهلی به سرعت به این نتیجه خواهید رسید که چرا به کشور هند سرزمین ادویه ها می گویند. از جمله غذاهای خوشمزه و لذیذی که در دهلی می توانید پیدا کنید می توان مرغ کره ای، چات، مومو و پاکودا را نام برد.

شهر آگرا تنها به خاطر وجود تاج محل شهرت ندارد بلکه بخشی از شهرت و محبوبیت این شهر مربوط به غذاهای خوشمزه و چشیدنی اش است و اکثر گردشگران کشور هند بر این باورند که شهر آگرا یکی از بهترین محل های تهیه غذاهای خیابانی در کشور هند است. شهر آگرا بسیار پر جمعیت است اما با این حال جمعیت بسیار زیادی از عاشقان غذا از سرتاسر جهان مشتاقانه به شهر آگرا می آیند، برخی از غذاهای محبوب شهر آگرا عبارتند از پتا، پاراتا، موغلای  و مرغ تندوری و … و بالاخره شهر صورتی جیپور علاوه بر قصرها و کاخ های بسیارش با غذاهای خوش طعم و عطرش نیز شناخته شده است از جمله غذاهای محبوب شهر جیپور می توان دالباتی قرمه، کاچوری، مسالا چای، کتی رول و کولفی را نام برد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ترکیبی هند بهترین قیمت | تور ارزان دهلی آگرا جیپور …

هلدینگ گردشگری پارسا گشت