تور دبی | ارزان ترین قیمت تور دبی

تور دبی

سفر با تور دبی

دبی یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای گردشگری در دنیا است. این شهر همه ساله شاهد میلیون‌ها گردشگر است که برای کار و تفریح از تور دبي استفاده می‌کنند و به این شهر زیبا سفر می‌کنند. هتل‌های لوکس، جاذبه‌های طبیعی، برج‌های سر به فلک کشیده، اماکن تفریحی منحصربفرد، مراکز خرید مجلل، رستوران‌های متنوع و … همگی عواملی هستند که سبب می‌شود تا تور دبی به یکی از پرطرفدارترین تورها در میان گردشگرها تبدیل شود.

قیمت تور دبی

دبی یکی از شهرهای لوکس و پرطرفدار در جهان است. تفریحات خاصی در این شهر وجود دارد و یک مقصد گران برای مسافران است. فاکتورهای زیادی بر روی قیمت تور دبی اثرگذار هستند. به عنوان مثال تعداد شب‌های اقامت، نوع هتل، بلیط هواپیما، نوع ایرلاین، امکانات تور و … روی قیمت تور دبی اثرگذار هستند. اگر قصد دارید تور دبی قیمت مناسب خریداری کنید، می‌توانید تورهای لحظه آخری دبی را رزرو کنید. برای اطلاع از زمان برگزاری تور ارزان دبی قیمت مناسب می توانید مرتب به سایت سفرمارکت سر بزنید. در فصل‌های زمستان و پاییز که بهترین زمان‌ها برای سفر به دبی هستند، قیمت تور دبی نیز افزایش پیدا می‌کند. در فصل‌های بهار و تابستان به دلیل کاهش حجم مسافران، قیمت تور دبی بسیار کمتر از سایر فصل‌ها است و می‌توانید یک تور دبی قیمت مناسب پیدا کنید.

بهترین هتل های دبی برای اقامت کدام هستند؟

دبی شهری است که به داشتن هتل‌های گوناگون و لوکس شهرت دارد. تمامی این هتل‌ها خدمات رفاهی بسیار خوبی را به مسافران خود ارائه می‌دهند. انتخاب هتل در این شهر کمی سخت است و دلیل آن نیز تنوع بالای این هتل‌ها است. از جمله بهترین هتل های دبی برای اقامت ایرانیان می‌توان به هتل‌های مینا السلام، جمیرا امارات تاورز، سوفیتل، شیراتون جمیرا بیچ، آسیانا، آتلانتیس پالم و برج‌العرب اشاره کرد.

بهترین هتل های دبی که ساحل اختصاصی دارند

دبی یکی از پرجاذبه‌ترین مقاصد گردشگری جهان است که با تفریحات متنوع، مناظر طبیعی و امکانات لوکس برای بسیاری از بازدیدکنندگان جاذبه خاصی دارد. یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های دبی، سواحل دلنشین در این شهر است که تعداد زیادی از هتل‌های باکیفیت، مانند هتل‌های زنجیره‌ای جمیرا از بخش‌های اختصاصی این سواحل بهره برده‌اند و در سواحل این منطقه آرام و زیبای دبی خدمات بی‌نظیری را ارائه می‌دهند. این هتل‌ها به دلیل داشتن ساحل شخصی، مکان فوق‌العاده‌ای برای استراحت، ورزش، شنا و دیگر تفریحات را در اختیار مهمانان با یک محیط لوکس قرار می‌دهند.

هتل آتلانتیس پالم دبی (Atlantis, The Palm) 

کمتر کسی است که این هتل باشکوه دبی را نشناسد. این هتل 5 ستاره لوکس در جزیره پالم جمیرا قرار گرفته و چشم‌انداز منحصربه‌فردی به شهر آسمان‌خراش‌ها و آب‌های نیلگون خلیج فارس دارد. ساحل اختصاصی آتلانتیس یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین سواحل خصوصی دبی است که به دور از هیاهوی شهر، فضای ایده‌آلی را برای  تفریحات متنوع آبی، شنا و غواصی فراهم می‌کند.

هتل برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah) 

برج‌العرب یکی از زیباترین ساختمان‌های دبی و یکی از غول‌های صنعت گردشگری به شمار می‌آید. این بنای بادبانی شکل با معماری برجسته‌اش، از بهترین لوکیشن‌های عکاسی در دبی و یکی از ساختمان‌های نمادین این شهر محسوب می‌شود و به دلیل امکانات لوکس متنوع و راحتی فراوان، یک هتل 7 ستاره نامیده می‌شود. چشم‌انداز فوق‌العاده برج‌العرب به دریای خلیج فارس از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. همچنین ساحل اختصاصی آن به طول 650 متر، یکی از رویایی‌ترین و بزرگ‌ترین سواحل خلیج فارس است که تجربه خاص و بی‌نظیری را برای مهمانان این هتل به همراه دارد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور آنتالیا ارزان ولحظه آخری

تور آنتالیا تور آنتالیا لحظه آخری، آنقدر جذاب است، که اگر بخواهید از بین چند تور لحظه آخری، یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد اول ما

ویزا چین فوری_02188487124

ویزا چین چگونه ویزای چین بگیریم؟ احتمالا برای بار اول این سوال در ذهنتان مطرح می شود که چگونه ویزای چین بگیریم؟ نحوه درخواست ویزا

تور لوکس بدروم_02188487124

توربدروم یکی از پرطرفدارترین کشورهای توریستی از سوی ایرانی‌ها ترکیه است. در این کشور شهرهای بسیاری برای پذیرایی از شما مهیا شده‌اند. یکی از این

تور بالی بهترین قیمت_02188487120

تور بالی اگر به دنبال سفری مهیج و منحصر بفرد هستید، بهترین مقصد، جزیره زیبای بالی در کشور اندونزی است و توسط بسیاری از آژانس‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور دبی | ارزان ترین قیمت تور دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت