تور دبی + بهترین قیمت | تور لحظه آخری

دبی

بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی است که در مجاورت ساحل خلیج فارس واقع شده و یکی از مقاصد محبوب سفر در بین گردشگران ایرانی می‌باشد. دبی یکی از شهرهای مدرن و پیشرفته جهان است و سالانه گردشگران بسیاری برای تفریح در سواحل این شهر به کشور امارات و شهر دبی سفر می‌کنند. تنوع جاذبه‌های تفریحی شهر دبی محدود به سواحل این شهر نیست و لذت سافاری در کویر هم بخش جدایی ناپذیر مسافرت به دبی برای گردشگران خارجی محسوب می‌شود.

شهر دبی همچون سایر شهرهای حوزه خلیج فارس آب و هوای گرم و شرجی دارد، به همین دلیل اغلب گردشگران و مردم ساعات پایانی روز و پس از غروب آفتاب را برای گشت و گذار در شهر دبی انتخاب می‌کنند. در شهر دبی کشور امارات تنوع مراکز خرید بسیار زیاد است و بسیاری از گردشگران هم صرفا برای خرید از برندهای معروف به این شهر سفر می‌کنند.

ارزانترین تور دبی

دبی مهم ‌ترین شهر کشور امارات است که توانسته در سال‌های اخیر با سرمایه گذاری در بخش گردشگری، به یکی از قطب‌های اصلی در صنعت گردشگری جهان تبدیل شود و نام این شهر کوچک در کشور امارات بر سر زبان‌های بیفتد. هتل‌های لوکس، مراکز خرید لاکچری، تفریحات متنوع و جذاب، رستوران‌های رنگارنگ، معماری شهری دیدنی، خدمات بی نظیر شهری، سیستم حمل و نقل پیشرفته و بسیاری عوامل دیگر را می‌توانید در شهر دبی در کنار هم ببینید. اما همه این امکانات در کنار هم باعث شده هزینه سفر و اقامت در شهر دبی بالا باشد و به طبع قیمت تورهای دبی هم زیاد است. پیدا کردن ارزانترین تور دبی با امکانات لوکس آن هم در فصل‌هایی که تقاضا برای سفر زیاد می‌باشد، تقریبا امری محال است

چند روز اقامت برای سفر به دبی کافیست؟

هرکس بر اساس نیازش می‌تواند در دبی اقامت کند. تورهای دبی نیز از حداقل 3 شب و 4 روز تا 7 شب و 8 روز برگزار می‌شوند. حتی می‌توانید این مدت‌زمان را نیز بیشتر بکنید. اما توجه داشته باشید که ویزای توریستی دبی فقط 14 روز به شما اجازه اقامت می‌دهد و در صورت اقامت بیشتر مشمول جریمه می‌شوید.

هتل‌های لوکس دبی

 مینا سلام: در منطقه جمیرا قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با مرکز شهر و مهم‌ترین پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی دارد. نمای اتاق‌های هتل مینا سلام رو به برج العرب و دریا است. معماری هتل نیز به سبک خاص و بسیار زیبایی انجام شده و تسهیلات مخصوصی را برای معلولین دارد.

 جمیرا بیچ: هتل جمیرا بیچ امکانات خاصی مانند زمین تنیس، استخر و سونا و مرکز بازی پیشرفته و سرگرم‌کننده‌ای دارد و مناسب خانواده‌هایی است که کودک خردسال دارند. هتل جمیرا در ساحل جمیرا واقع شده و معماری خاصی دارد که برگرفته از طرح موج دریا است. به خانواده‌های دارای فرزند کوچک پیشنهاد می‌شود تور دبی 1402 را با این هتل رزرو کنند.

برج العرب دبی: برج العرب یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین و مجهزترین هتل‌های دنیا است. اتاق‌های هتل برج العرب همانند یک خانه لوکس و بسیار بزرگ و مدرن می‌مانند. ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور امارات دبی که هتل برج العرب را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، یک لیموزین است.

 کمپینسکی مال آو امارات: هتل کمپینسکی تجهیزات بسیاری ازجمله استخر روباز، تجهیزات اسکی، بولینگ، سالن ورزشی، اسپا، زمین‌بازی، اتاق گیم داشته و علاوه‌برآن هم چسبیده به پیست اسکی مرکز خرید دبی است. فاصله این هتل تا فرودگاه دبی کمتر از بیست دقیقه بوده و بزرگ‌ترین پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی بسیار به آن نزدیک است. این هتل برای مسافرینی که به دنبال تور لوکس دبی هستند مناسب خواهد بود.

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید دبی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هتل‌هایی که در نزدیکی مراکز خرید دبی قرار دارند، دور بودن از شر رفت‌وآمد پرهزینه در فضای باز گرم و شرجی دبی است. از هتل‌های نزدیک به مراکز خرید دبی می‌توان به هتل آرمانی دبی و هتل آدرس دبی (نزدیک به مرکز خرید دبی مال)؛ هتل شرایتون دبی و هتل کمپینسکی دبی (نزدیک به مرکز خرید امارات مال)؛ هتل مونپیک و هتل پریمیر این (نزدیک به مرکز ابن بطوطه دبی) و هتل ایبیس دیرا دبی و هتل نووتل دبی (نزدیک به مرکز خرید سیتی سنتر دیره) اشاره کرد.

 

مدارک مورد نیاز برای رزرو تور دبی

برای رزرو تور دبی نیازمند به اخذ ویزای امارات هستید. برای اخذ این ویزا نیز بایستی مدارک زیر را به مشاورین سفر  جهت دریافت ویزا ارائه کنید.

  • تصویر صفحه اول پاسپورت
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر شناسنامه
  • عکس
  • بیمه‌نامه مسافرتی (ویژه پوشش هزینه‌های درمان مبتلایان به کرونا)
  • پاسخ منفی تست کرونا به روش PCR (در 24 یا 48 ساعت قبل از پرواز باید اخذ شده باشد)

تور دبی شامل چه خدماتی می‌شود؟

خدمات تور مسافرتی دبی، در هر پکیجی متناسب با قیمت تور دبی و درخواست مسافر، متفاوت است. اما به‌ طور کلی خدمات تور سفر به دبی عبارت‌اند از:

  • اخذ ویزای دبی
  • بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما
  • اقامت در هتل‌های 3، 4، 5 ستاره به همراه صبحانه (انتخاب هتل به عهده متقاضی است)
  • ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی
  • بیمه‌نامه مسافرتی
  • راهنمای محلی
  • تور لیدر فارسی‌زبان

جاذبه‌های گردشگری دبی

 

  • برج العرب (Burj Al Arab)

هتل برج العرب تنها هتل 7 ستاره جهان می‌باشد و در لیست جاذبه‌های دیدنی دبی قرار گرفته است و این هتل محل اقامت مجلل و لوکسی ارائه می‌‌دهد که مشابه آن قطعا وجود ندارد. این هتل درست در خط ساحلی روی یک جزیره مصنوعی اختصاصی قرار گرفته است، سازه‌ ‌هتل همانند یک بادبان طراحی شده و به یکی از نمادهای موفقیت اقتصادی دبی بدل شده و شما مسافران در برج‌العرب می‌توانید از رستوران زیردریایی ال‌ ماهارا یا بار با منظره آسمان در طبقه 27 ام نهایت لذت ببرند.

  • مدینه جمیرا (Madinat Jumeirah)

این مکان اعجاب‌برانگیز به قدری شگفت‌انگیز و زیباست که گروه بسیاری از مسافران خارجی، تنها برای دیدن این منطقه با تور دبی همراه می‌شوند. در واقع در مدینه جمیرا که یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری دبی می‌باشد حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد، هر چیزی که بخواهید می‌توانید در آن ببنید و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی بیش‌تر آشنا شوید. در نهایت نوع ساخت این منطقه درست همانند شهرهای سنتی‌نشین اعراب است که چشم‌ها را می‌نوازد.

madinat jumeirah dubai

  • برج خلیفه دبی (Burj Khalifa)

این برج در دنیا تک و مثال‌زدنی است و بلندترین ساختمان جهان هم به شمار می‌رود. اگر مسافر تور دبی دقیقا در مرکز شهر دبی باشد، می‌تواند برج خلیفه را به راحتی مشاهده کند. این برج شگفت‌انگیزترین جاذبه دبی بوده و اینکه این برج اتاق‌های بسیار شیک برای مسافران در نظر گرفته شده است. وجود انواع امکانات رفاهی، همانند: رستوران‌ها، سالن‌های سینما، مراکز بازی و ورزشی و … برای رفاه حال توریست‌ها وجود دارد.

Burj Khalifa dubai

  • پارک آبی وایلد وادی دبی (Wild Wadi Waterpark)

قطعا وقتی به مسافرت می‌روید، به دنبال هیجان انگیزترین جاذبه آن شهر می‌گردید و این پارک آبی وایلد وادی دقیقا همان تفریحی است که هر فردی آرزوی تجربه‌اش را دارد. توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان این پارک را از دست ندهید. ابتدا بگوییم که این پارک هفتمین پارک آبی دنیا هم بوده که امکانات فوق‌العاده حرفه‌ای هم دارد. استخر موجی در این پارک وجود دارد که در خاورمیانه بی‌مانند است و نیز این پارک از قدیمی‌ترین پارک‌های شهر دبی محسوب می‌شود که یک روز عالی را برای‌تان رقم خواهد زد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور دبی + بهترین قیمت | تور لحظه آخری

هلدینگ گردشگری پارسا گشت