تور دبی-بهترین قیمت

تور دبی

تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای ارائه شده است. دبی که با نام عروس خلیج فارس نیز شناخته می‌شود، یکی از مدرن‌ترین شهرها در حاشیه خلیج فارس است. این شهر دومین شهر گران‌قیمت در منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر مجلل در دنیا است. ایرانیان بسیار زیادی این شهر را جهت تفریح، کار یا سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند و پرواز دبی از پرطرفدارترین پروازهای خارجی است. دبی امکانات رفاهی و تفریحات بسیار متنوعی دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها جهت گذراندن تعطیلات محسوب می‌شود. موقعیت عالی دبی، هتل‌های شیک و لوکس، تفریحات هیجان‌انگیز، شکوه خیره‌کننده برج‌ها و دریای بلورین دبی تنها بخشی از جاذبه‌های این شهر هستند. یکی از بهترین راه‌ها جهت سفر به این شهر، استفاده از تور دبي است.

سفر با تور دبی

دبی یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای گردشگری در دنیا است. این شهر همه ساله شاهد میلیون‌ها گردشگر است که برای کار و تفریح از تور دبي استفاده می‌کنند و به این شهر زیبا سفر می‌کنند. هتل‌های لوکس، جاذبه‌های طبیعی، برج‌های سر به فلک کشیده، اماکن تفریحی منحصربفرد، مراکز خرید مجلل، رستوران‌های متنوع و … همگی عواملی هستند که سبب می‌شود تا تور دبی به یکی از پرطرفدارترین تورها در میان گردشگرها تبدیل شود.

قیمت تور دبی

یکی از شهرهای لوکس و پرطرفدار در جهان است. تفریحات خاصی در این شهر وجود دارد و یک مقصد گران برای مسافران است. فاکتورهای زیادی بر روی قیمت تور دبی اثرگذار هستند. به عنوان مثال تعداد شب‌های اقامت، نوع هتل، بلیط هواپیما، نوع ایرلاین، امکانات تور و … روی قیمت تور دبی اثرگذار هستند. اگر قصد دارید تور دبی قیمت مناسب خریداری کنید، می‌توانید تورهای لحظه آخری دبی را رزرو کنید. برای اطلاع از زمان برگزاری تور ارزان دبی قیمت مناسب می توانید مرتب به سایت سفرمارکت سر بزنید. در فصل‌های زمستان و پاییز که بهترین زمان‌ها برای سفر به دبی هستند، قیمت تور دبی نیز افزایش پیدا می‌کند. در فصل‌های بهار و تابستان به دلیل کاهش حجم مسافران، قیمت تور دبی بسیار کمتر از سایر فصل‌ها است و می‌توانید یک تور دبی قیمت مناسب پیدا کنید.

بهترین زمان برای رزرو تور دبی چه موقعی است؟

آب و هوایی گرم و خشکی دارد. تابستان‌های این شهر بسیار گرم و سوزان است. بهترین زمان سفر به این شهر و استفاده از تور دبي ، فصل‌های پاییز و زمستان هستند. در این زمان از سال، دبی آب و هوای خنک‌تر و مطلوب‌تری نسبت به سایر فصل‌ها دارد. میانگین دمای روز این شهر در پاییز و زمستان به ۲۵ درجه سانتی‌گراد و در شب در نزدیکی خط ساحلی به ۱۲ الی ۱۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. مناطق بیابانی دبی در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار سرد هستند و دمای آن‌ها به صورت تقریبی معادل ۵ درجه سانتی‌گراد است.
عید نوروز نیز یک فرصت عالی جهت رزرو تور دبي است. در این فصل هوا چندان گرم نشده و حراج‌های فصلی زیادی در فروشگاه‌های این شهر برگزار می‌شود.
در تعطیلات کریسمس نیز شهر دبی بسیار دیدنی می‌شود. نورپردازی، آتش‌بازی، برگزاری جشن و فستیوال در کریسمس دبی، گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. علاوه‌ بر این دبی در تعطیلات کریسمس آب و هوای بسیار خوبی دارد.

راهنمای سفر به دبی

• تمامی کشورها قوانین مخصوصی جهت پذیرش مسافر دارند. دبی نیز به همین صورت است. به همین دلیل بهتر است پیش از خرید تور دبي درباره قوانین ویزای این کشور مطالعه کنید.
• بهتر است برای سفر به دبی از یک چمدان سبک استفاده کنید تا درگیر هزینه‌های اضافه بار نشوید.
• پیش از خرید تور دبي به این نکته توجه کنید که تور را از شرکت‌های شناخته شده و معتبر خریداری کنید.
• سعی کنید از لباس‌های نخی و نازک در تور دبي استفاده کنید زیرا آب و هوای این شهر گرم است.
• در سفر به دبی کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی و کلاه آقتاب‌گیر را فراموش نکنید.
•صرافی‌های معتبری جهت تبدیل پول وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
• دبی یک شهر لوکس و گران‌قیمت است. اغلب تفریحات آن نیز هزینه‌های بالایی دارند. پس مراقب هزینه‌های خود در تور دبی باشید.

بهترین اما گران‌ترین زمان برای خرید تور دبي

از پاییز به بعد هوای دبی کم‌کم رو به متعادل‌تر شدن می‌رود و در زمستان نیز در بهترین دمای خودش قرار دارد. به همین دلیل در 6 ماه دوم سال انواع مختلفی از فستیوال، نمایشگاه و مراسم‌ها در دبی برگزار می‌شود. یکی از این نمایشگاه‌ها نیز نمایشگاه اسکپو است که شهرت زیادی در کل جهان دارد. اما توجه داشته باشید که سفر به دبی در این ایام برای شما بسیار گران تمام خواهد شد. زیرا هتل‌ها افزایش قیمت زیادی را بر روی اتاق‌ها خود اعمال می‌کنند. شما می‌توانید با تور دبی پاییز و زمستان در این ایام به این شهر سفر کنید.

هتل‌های لوکس دبی

مینا سلام: در منطقه جمیرا قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با مرکز شهر و مهم‌ترین پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی دارد. نمای اتاق‌های هتل مینا سلام رو به برج العرب و دریا است. معماری هتل نیز به سبک خاص و بسیار زیبایی انجام شده و تسهیلات مخصوصی را برای معلولین دارد.

 جمیرا بیچ: هتل جمیرا بیچ امکانات خاصی مانند زمین تنیس، استخر و سونا و مرکز بازی پیشرفته و سرگرم‌کننده‌ای دارد و مناسب خانواده‌هایی است که کودک خردسال دارند. هتل جمیرا در ساحل جمیرا واقع شده و معماری خاصی دارد که برگرفته از طرح موج دریا است. به خانواده‌های دارای فرزند کوچک پیشنهاد می‌شود تور دبی 1402 را با این هتل رزرو کنند.

برج العرب دبی: برج العرب یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین و مجهزترین هتل‌های دنیا است. اتاق‌های هتل برج العرب همانند یک خانه لوکس و بسیار بزرگ و مدرن می‌مانند. ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور امارات دبی که هتل برج العرب را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، یک لیموزین است.

کمپینسکی مال آو امارات: هتل کمپینسکی تجهیزات بسیاری ازجمله استخر روباز، تجهیزات اسکی، بولینگ، سالن ورزشی، اسپا، زمین‌بازی، اتاق گیم داشته و علاوه‌برآن هم چسبیده به پیست اسکی مرکز خرید دبی است. فاصله این هتل تا فرودگاه دبی کمتر از بیست دقیقه بوده و بزرگ‌ترین پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی بسیار به آن نزدیک است. این هتل برای مسافرینی که به دنبال تور لوکس دبی هستند مناسب خواهد بود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور آنتالیا ارزان ولحظه آخری

تور آنتالیا تور آنتالیا لحظه آخری، آنقدر جذاب است، که اگر بخواهید از بین چند تور لحظه آخری، یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد اول ما

ویزا چین فوری_02188487124

ویزا چین چگونه ویزای چین بگیریم؟ احتمالا برای بار اول این سوال در ذهنتان مطرح می شود که چگونه ویزای چین بگیریم؟ نحوه درخواست ویزا

تور لوکس بدروم_02188487124

توربدروم یکی از پرطرفدارترین کشورهای توریستی از سوی ایرانی‌ها ترکیه است. در این کشور شهرهای بسیاری برای پذیرایی از شما مهیا شده‌اند. یکی از این

تور بالی بهترین قیمت_02188487120

تور بالی اگر به دنبال سفری مهیج و منحصر بفرد هستید، بهترین مقصد، جزیره زیبای بالی در کشور اندونزی است و توسط بسیاری از آژانس‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور دبی-بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت