تور دبی-بهترین قیمت

تور دبی

تور دبی یکی از پرطرفدارترین تورهای ارائه شده است. دبی که با نام عروس خلیج فارس نیز شناخته می‌شود، یکی از مدرن‌ترین شهرها در حاشیه خلیج فارس است. این شهر دومین شهر گران‌قیمت در منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر مجلل در دنیا است.

ایرانیان بسیار زیادی این شهر را جهت تفریح، کار یا سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند و پرواز دبی از پرطرفدارترین پروازهای خارجی است. دبی امکانات رفاهی و تفریحات بسیار متنوعی دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها جهت گذراندن تعطیلات محسوب می‌شود. موقعیت عالی دبی، هتل‌های شیک و لوکس، تفریحات هیجان‌انگیز، شکوه خیره‌کننده برج‌ها و دریای بلورین دبی تنها بخشی از جاذبه‌های این شهر هستند. یکی از بهترین راه‌ها جهت سفر به این شهر، استفاده از تور دبي است.

جاذبه‌های گردشگری دبی

 

  • برج العرب (Burj Al Arab)

هتل برج العرب تنها هتل 7 ستاره جهان می‌باشد و در لیست جاذبه‌های دیدنی دبی قرار گرفته است و این هتل محل اقامت مجلل و لوکسی ارائه می‌‌دهد که مشابه آن قطعا وجود ندارد. این هتل درست در خط ساحلی روی یک جزیره مصنوعی اختصاصی قرار گرفته است، سازه‌ ‌هتل همانند یک بادبان طراحی شده و به یکی از نمادهای موفقیت اقتصادی دبی بدل شده و شما مسافران در برج‌العرب می‌توانید از رستوران زیردریایی ال‌ ماهارا یا بار با منظره آسمان در طبقه 27 ام نهایت لذت ببرند.

  • مدینه جمیرا (Madinat Jumeirah)

این مکان اعجاب‌برانگیز به قدری شگفت‌انگیز و زیباست که گروه بسیاری از مسافران خارجی، تنها برای دیدن این منطقه با تور دبی همراه می‌شوند. در واقع در مدینه جمیرا که یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری دبی می‌باشد حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد، هر چیزی که بخواهید می‌توانید در آن ببنید و با فرهنگ و آداب و رسوم مردم دبی بیش‌تر آشنا شوید. در نهایت نوع ساخت این منطقه درست همانند شهرهای سنتی‌نشین اعراب است که چشم‌ها را می‌نوازد.

  • برج خلیفه دبی (Burj Khalifa)

این برج در دنیا تک و مثال‌زدنی است و بلندترین ساختمان جهان هم به شمار می‌رود. اگر مسافر تور دبی دقیقا در مرکز شهر دبی باشد، می‌تواند برج خلیفه را به راحتی مشاهده کند. این برج شگفت‌انگیزترین جاذبه دبی بوده و اینکه این برج اتاق‌های بسیار شیک برای مسافران در نظر گرفته شده است. وجود انواع امکانات رفاهی، همانند: رستوران‌ها، سالن‌های سینما، مراکز بازی و ورزشی و … برای رفاه حال توریست‌ها وجود دارد.

Burj Khalifa dubai
برج خلیفه دبی
  • پارک آبی وایلد وادی دبی (Wild Wadi Waterpark)

قطعا وقتی به مسافرت می‌روید، به دنبال هیجان انگیزترین جاذبه آن شهر می‌گردید و این پارک آبی وایلد وادی دقیقا همان تفریحی است که هر فردی آرزوی تجربه‌اش را دارد. توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان این پارک را از دست ندهید. ابتدا بگوییم که این پارک هفتمین پارک آبی دنیا هم بوده که امکانات فوق‌العاده حرفه‌ای هم دارد. استخر موجی در این پارک وجود دارد که در خاورمیانه بی‌مانند است و نیز این پارک از قدیمی‌ترین پارک‌های شهر دبی محسوب می‌شود که یک روز عالی را برای‌تان رقم خواهد زد.

 

 

 

Wild Wadi Waterpark dubai
پارک آبی وایلد وادی دبی (Wild Wadi Waterpark)

ارزان ترین مراکز خرید دبی کدام ها هستند؟

مرکز خرید اوت لت دبی و بازار الکرامه معروف ترین مراکز خرید ارزان دبی هستند و معمولا همه کسانی که به دنبال خرید لباس ارزان در دبی هستند، از این دو مرکز خرید ارزان در دبی دیدن می کنند. البته مرکز خرید اوت لت ویلیج دبی نیز گزینه مناسب و وسوسه انگیزی برای خرید لباس ارزان در دبی است و بازدید از آن هم به همه توریستان در تور دبی اکیداً توصیه می شود.

فستیوال خرید در دبی چه زمانی است؟

زمان برگزاری فستیوال خرید دبی بهترین زمان سفر به دبی برای خرید است. در این فستیوال بهترین و مهیج ترین تخفیف ها در مراکز خرید دبی به چشم می خورد و امکان خرید اجناس تخفیف خورده در مراکز خرید دبی مهیا می شود. لازم به ذکر است که فستیوال خرید دبی یک زمان برگزاری مشخص ندارد و ممکن است که در حد یک هفته جا به جا شود. اما معمولا از اوایل ژانویه (حوالی 11 دی) شروع می شود و یک ماه بعد تمام می شود.

قیمت تاکسی در دبی چقدر است؟

قیمت تاکسی در دبی از 12 درهم شروع می شود و به ازای هر یک کیلومتر 1.82 درهم به آن اضافه می شود. این یعنی اگر شما بخواهید یک مسیر 10 کیلومتری را در دبی با تاکسی طی کنید، باید حدودا (12+18.2 درهم) یعنی 30.2 درهم را به عنوان کرایه تاکسی در دبی پرداخت کنید.

اطلاعات کلی درباره دبی

کارگزار هتل های دبی

رستوران های دبی

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا مولتی چین-02157749

درباره چین کشور پهناور چین با جمعیتی بیش از ۱.۳۵ میلیارد نفر، پرجمعیت‌ ترین کشور جهان است، همچنین از نظر مساحت، چهارمین کشور بزرگ جهان محسوب

تور ارزان یکروزه – اردبیل

راهنمای سفر به اردبیل برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز با هم به اردبیل خوش آب‌وهوا سفر می‌کنیم   شاید چیزی از شهر مقدس نشنیده باشید؛

تور ارزان مشهد

جاهای دیدنی مشهد که نباید از دست دهید+ عکس و آدرس مشهد از جمله مهم‌ترین مقاصد گردشگری داخلی در ایران است که طیف متنوعی از

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور دبی-بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت