تور دبی نوروز1403

تور دبی

سوالات متداول تور دبی نوروز 1403

1. اختلاف قیمت تور دبی نوروز 1403 به تور دبی در دیگر ایام‌ها چقدر است؟

با توجه به افزایش قیمت بلیط پروازهای رفت و برگشت دبی، هزینه‌های تورهای دبی نوروزی معمولا 2 برابر و یا بیشتر از تور دبی در دیگر ایام‌ها می‌باشد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در نوروز اکثر فروشگاه‌های برندهای معتبر دنیا تخفیفات ویژه‌ای بر روی اجناس خود می‌گذارند.

2. بهترین زمان خرید تور دبی نوروز 1403 چه زمانی است؟

بهترین زمان خرید تور دبی نوروزی، 1 تا 1.5 قبل از تاریخ سفر به دبی می‌باشد. در این زمان بلیط رفت و برگشت هواپیما را می‌توانید به صورت سیستمی بخرید و هزینه کمتری برای بلیط رفت و برگشت خود بپردازید. برای رزرو هتل محل اقامت نیز بهتر است یک ماه قبل از تاریخ سفر اقدام کنید. در مورد هتل محل اقامت این نکته را در نظر داشته باشید که هتل محل اقامت شما هرچقدر به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه اقامت شما بیشتر خواهد بود و هرچه هتل محل اقامت از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت می‌پردازید.

3. نحوه تعیین قیمت تورهای نوروزی دبی به چه شکل است؟

هزینه تور دبی نوروز 1403 به 3 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و ویزا بستگی دارد. از ایران 4 پرواز مستقیم ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات و 1 پرواز غیر مستقیم قطر به سمت دبی پرواز می‌کنند. توجه داشته باشید که پرواز ایرعربیا در فرودگاه شارجه به زمین می‌نشیند و تا دبی (بدون ترانسفر) 1 ساعت فاصله دارد. کمترین قیمت هتل در دبی شبی 80 درهم می‌باشد. نکته مهمی که در انتخاب هتل باید به آن دقت کنید، موقعیت مکانی آن می‌باشد. هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و اگر هتل شما در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت می‌پردازید.

 

4. دلیل اختلاف قیمت تورهای دبی نوروزی و مشابه در چیست؟

مهم‌ترین دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه دبی در نوروز، سود آژانس‌های مسافرتی و کارگزاران تور دبی می‌باشد. دلیل دیگر این اختلاف قیمت‌ها، خدماتی است که در تور به شما ارائه می‌شود. به طور مثال در یک تور نوروزی دبی خدمات بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل 4 ستاره به همراه صبحانه و ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی به شما ارائه می‌شود و در پکیج دیگر خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل 4 ستاره به همراه صبحانه، ترانسفر شهری و رفت و برگشت فرودگاهی، پرداخت عوارض خروج از کشور و گشت‌های شهری به شما ارائه می‌شود که به تبع هزینه تور دوم از هزینه تور اول بیشتر می‌باشد!

5. بهترین مدت زمان اقامت در تورهای نوروزی دبی چند شب است؟

بهترین مدت زمان اقامت در تورهای نوروزی دبی، 3 شب می‌باشد. چرا که با توجه به افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت بیشتر از این مدت زمان به صرفه نخواهد بود.

6. به‌صرفه‌ترین محل اقامت در تورهای نوروزی دبی چیست؟

به‌صرفه‌ترین محل اقامت در تورهای نوروزی دبی، هتل‌های منطقه دیره می‌باشد. چرا که این منطقه دارای به‌صرفه‌ترین هتل‌ها از نظر هزینه‌ می‌باشد.

 

 

تور دبی از کدام شهرها برگزار می‌شود؟

تور هوایی دبی از 6 شهر ایران برگزار می‌شود. مدت پرواز از تمامی این شهرها به دبی با یکدیگر متفاوت است. اما به‌صورت کلی حداکثر 2 ساعت طول می‌کشد تا به فرودگاه بین‌المللی دبی برسید. در ادامه شهرهایی که دارای پرواز دبی هستند را با روزهای پروازشان به شما معرفی می‌کنیم.

  • تهران: همه‌روزه و با پرواز ایرانی ایران‌ایر، ماهان، فلای دبی، امارات و ایر عربیا
  •  قشم: در روزهای پنجشنبه، شنبه و دوشنبه با پروازهای قشم ایر
  •  شیراز: همه‌روزه با ایرلاین‌های ایران‌ایر، فلای دبی و قشم ایر
  •  اصفهان: دو روز در هفته با پروازهای فلای دبی
  • مشهد: همه‌روزه با پرواز ایرلاین‌های فلای دبی و ایران‌ایر تور
  •  اهواز: دو روز در هفته با پرواز ایران‌ایر

 

هتل‌های لوکس دبی

 مینا سلام: در منطقه جمیرا قرار گرفته و فاصله بسیار کمی با مرکز شهر و مهم‌ترین پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی دارد. نمای اتاق‌های هتل مینا سلام رو به برج العرب و دریا است. معماری هتل نیز به سبک خاص و بسیار زیبایی انجام شده و تسهیلات مخصوصی را برای معلولین دارد.

 جمیرا بیچ: هتل جمیرا بیچ امکانات خاصی مانند زمین تنیس، استخر و سونا و مرکز بازی پیشرفته و سرگرم‌کننده‌ای دارد و مناسب خانواده‌هایی است که کودک خردسال دارند.  جمیرا در ساحل جمیرا واقع شده و معماری خاصی دارد که برگرفته از طرح موج دریا است. به خانواده‌های دارای فرزند کوچک پیشنهاد می‌شود تور دبی 1402 را با این هتل رزرو کنند.

برج العرب دبی: برج العرب یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین و مجهزترین هتل‌های دنیا است. اتاق‌های هتل برج العرب همانند یک خانه لوکس و بسیار بزرگ و مدرن می‌مانند. ترانسفر فرودگاهی برای مسافران تور امارات دبی که هتل برج العرب را برای اقامت انتخاب کرده‌اند، یک لیموزین است.

 کمپینسکی مال آو امارات: هتل کمپینسکی تجهیزات بسیاری ازجمله استخر روباز، تجهیزات اسکی، بولینگ، سالن ورزشی، اسپا، زمین‌بازی، اتاق گیم داشته و علاوه‌برآن هم چسبیده به پیست اسکی مرکز خرید دبی است. فاصله این هتل تا فرودگاه دبی کمتر از بیست دقیقه بوده و بزرگ‌ترین پارک آبی دبی یعنی وایلد وادی بسیار به آن نزدیک است. این هتل برای مسافرینی که به دنبال تور لوکس دبی هستند مناسب خواهد بود.

هتل‌های قیمت مناسب دبی

 لواندر دبی: یک هتل میان‌رده 3 ستاره در مرکز شهر دبی است که ۵ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد. فاصله هتل لواندر تا ایستگاه متروی الریگا هم ۱۰ دقیقه است.

 سیتی استار: هتل 3 ستاره سیتی استار، یک هتل ارزان‌قیمت است که طراحی مدرنی دارد. صبحانه روزانه در این هتل به‌صورت بوفه سرو می‌شود. این هتل تنها چند قدم با ایستگاه مترو صلاح‌الدین فاصله داشته و به سایر جاذبه‌ها و اماکن دیدنی دبی نیز بسیار نزدیک است. توریست‌ها گردشگر برای رزرو تور دبی با قیمت مناسب بهتر است این هتل را انتخاب کنند.

ایبیس الرقه: این هتل 2 ستاره، در منطقه الرقه دبی قرار گرفته و تنها ۵ دقیقه با متروی الرقه فاصله دارد. نهر و استادیوم تنیس دبی نیز در فاصله ۵ کیلومتری این هتل قرار دارند.

 سان اند سندز: این هتل 3 ستاره در خیابان الرقه در دیره واقع شده و امکاناتی چون استخر روباز، وای‌فای رایگان، سونا، ماساژ و پذیرش ۲۴ ساعته دارد. فاصله هتل سان اند سندز تا فرودگاه بین‌المللی دبی ۵ کیلومتر بوده و به مرکز خرید الغدیر و ایستگاه یونیون اسکوئر هم بسیار نزدیک است.

 دریم پالاس: هتل دریم دبی یک هتل میان‌رده و سه ستاره است در منطقه دیره است که تا فرودگاه بین‌المللی دبی ۱۵ دقیقه فاصله دارد. فاصله هتل دریم پلاس تا ایستگاه مترو الریقه کمتر از 5 دقیقه است و تا ایستگاه مترو صلاح‌الدین ۴۰۰ متر است.

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید دبی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هتل‌هایی که در نزدیکی مراکز خرید دبی قرار دارند، دور بودن از شر رفت‌وآمد پرهزینه در فضای باز گرم و شرجی دبی است. از هتل‌های نزدیک به مراکز خرید دبی می‌توان به هتل آرمانی دبی و هتل آدرس دبی (نزدیک به مرکز خرید دبی مال)؛ هتل شرایتون دبی و هتل کمپینسکی دبی (نزدیک به مرکز خرید امارات مال)؛ هتل مونپیک و هتل پریمیر این (نزدیک به مرکز ابن بطوطه دبی) و هتل ایبیس دیرا دبی و هتل نووتل دبی (نزدیک به مرکز خرید سیتی سنتر دیره) اشاره کرد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور دبی نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت