روسیه تابستان 1402

تور تابستان روسیه

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های آژانس‌های مسافرتی است. سالانه میلیون‌ها گردشگر برای بازدید از روسیه در تور مسکو و سنت پترزبورگ ثبت‌نام می‌کنند تا بتوانند از برنامه‌های تفریحی و گردشگری در این دو شهر بزرگ مقصد گردشگری در روسیه استفاده نمایند.

خوشبختانه، تعداد جاذبه‌های دیدنی و برنامه‌های تفریحی در این دو شهر مقصد گردشگری به‌قدری زیاد است که باعث می‌شود گردشگران فرصت بازدید از تمام آن‌ها را در یک سفر به روسیه نداشته باشند.

به‌خصوص جاذبه‌های سنت پترزبورگ می‌توانند هفته‌ها وقت گردشگران در تور تابستان روسیه را به خود اختصاص دهند.

مسکو نیز به‌عنوان پایتخت روسیه از مکان‌های تاریخی و جاذبه‌های دیدنی زیادی برخوردار است که نظر گردشگران را به خود جلب می‌کنند. یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت تور تابستان روسیه، آب‌وهوای مناسب این کشور در این فصل از سال است.

مسکو و سنت پترزبورگ در طول تابستان آب‌وهوای مناسبی برای گشت‌وگذار در سطح شهر و حومه آن در اختیاردارند. همچنین بسیاری از برنامه‌های تفریحی در هر دو شهر، همچون برنامه تور کشتی کروز، در آب‌وهوای مناسب تابستان لذت‌بخش‌تر هستند.

گردشگرانی که در طول تابستان در تور مسکو ثبت‌نام می‌کنند فرصت استفاده از امکاناتی که معمولاً در طول فصل‌های سرد سال در دسترس نیستند را در اختیار خواهند داشت.

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تفریحی و گردشگری در طول تابستان در مسکو استفاده از تور کشتی کروز و بازدید از جاذبه‌های مسکو از زاویه دید رودخانه است.

همچنین گردش در سطح شهر و بازدید از جاذبه‌های مرکز گردشگری مسکو همچون میدان سرخ (Red Square) که خود خانه جاذبه‌های دیگری همچون آرامگاه لنین، کلیسا واسیلی مقدس (St. Bastil’s Cathedral)، موزه تاریخ روسیه (State Historical Museum) است، بسیار ساده‌تر خواهد بود.

همچنین مکان‌های دیدنی و زیبای مسکو همچون تپه گنجشک‌ها (The Sparrow Hills) جلوه متفاوت و زیباتری در تابستان در اختیاردارند که می‌توانند گردشگران را سر ذوق بیاورد.

یکی دیگر از جاذبه‌های مسکو، پارک پیروزی (Victory Park) و موزه جنگ بزرگ وطن‌پرستانه (The Great Patriotic War Museum) محلی است که گردشگران می‌توانند ساعت‌ها در پارک قدم زده و از تماشای آثار نمایشی و ماشین‌های جنگی مورداستفاده در جنگ جهانی دوم لذت ببرند که این امر در طول تابستان با آب‌وهوای مناسب لذت‌بخش‌تر خواهد بو

 

سوغاتی‌های روسیه

سنت پترزبورگ نیز در تور تابستان روسیه از زیبایی‌های بیشتری برخوردار است که هیچ گردشگری نباید فرصت بازدید از آن را از دست بدهد.

جاذبه‌های زیادی در تور سنت پترزبورگ وجود دارند که می‌توانند برنامه‌های سفر شما را به بهترین نحو ممکن پر کنند. یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های سنت پترزبورگ بدون شک بازدید از کاخ پترهوف و پارک‌های محبوب آن است.

پارک نیژنی (Nizhny Park) که باغ پایینی پترهوف محسوب می‌شود به آبشار بزرگ (Grand Cascade) و تعداد زیادی مجسمه، حوض و فواره مجهز است که تنها در طول تابستان مورداستفاده قرار می‌گیرند و یکی از زیباترین برنامه‌ها را برای بازدیدکنندگان به نمایش درمی‌آورند.

خیابان نوسکی (Nevsky Prospect) نیز که یکی از مشهورترین خیابان‌های سنت پترزبورگ است در طول تابستان مملو از جمعیت مي‌شود و با توجه به برگزاری فستیوال شب‌های سفید (White Night Festival) در طول تابستان در این شهر، بازدید از این خیابان و جاذبه‌های آن در طول تابستان یکی از موارد اساسی در تور سنت پترزبورگ به شمار می‌رود.

شما می‌توانید با استفاده از وبلاگ ما و بررسی پکیج‌های تور روسیه از برنامه‌های تفریحی و گردشگری که در تور تابستان روسیه انتظار شما را می‌کشند آگاه شوید.

شما همچنین می‌توانید با بررسی دقیق برنامه‌های تور مسکو، تور سنت پترزبورگ و یا تور مشترک مسکو و سنت پترزبورگ با جزئیات مهم این برنامه‌های گردشگری آشنا شوید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری مالزی

مالزی مالزی یکی از کشورهای توسعه یافته و مسلمان نشین قاره آسیا می‌باشد که در شرق این قاره واقع شده است. طبیعت بکر و جنگل‌های

تور لوکس ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور لوکس برزیل

شاید بسیاری از ذهنیت‌هایی که در مورد تور برزیل دارید اشتباه باشد! به طور مثال اگر تابستان به برزیل بروید آب و هوا استوایی و

تور آلانیا بهترین قیمت

تور آلانیا ترکیه کشوری زیبا و توریستی است. در اغلب روزهای سال این کشور مملو از جمعیتی است که با خرید بلیط هواپیما از همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روسیه تابستان 1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت