تور سریلانکا + بهترین قیمت

تور سریلانکا

تور سریلانکا؛ جزیره‌ای گردشگری و توریستی در جنوب کشور هند

سریلانکا، سرزمینی زیبا و منحصربه‌فرد است و ترکیبی از بناهای باستانی و یادبود دوران استعمار، طبیعت سرسبز و بی‌نظیر به‌همراه خطوط ساحلی اقیانوس هند محسوب می‌شود که هرکسی را مجذوب خودش می‌کند. تور سریلانکا، تجربه‌ی سفر در کشوری متفاوت است و طرفداران خاص خودش را دارد.

سریلانکا جزیره‌ای در جنوب قاره آسیاست که به‌دلیل شکل و موقعیت جغرافیایی آن به نام گوشواره‌ی کشور هندوستان شناخته می‌شود. سریلانکا مناظر طبیعی متنوعی ازجمله جنگل‌های بارانی، دشت‌های خشک، سواحل شنی و مناطق مرتفع دارد و مقصد بسیاری از گردشگران است. اگر سریلانکا را به‌عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید، قطعاً سفری سرشار از لذت و خاطره‌های خوب را همراه با تور سریلانکا تجربه خواهید کرد.

تور سریلانکا 1402؛ تمدن باستانی درخشان در کنار ساحل طلایی شنی

پایتخت قدیمی کشور سریلانکا شهر آنوراداپاپرا است و خرابه‌های تاریخی بسیاری دارد که قدمتشان به 2000 سال می‌رسد. نام قدیم سریلانکا، سیلون است و تمدن باستانی درخشان، ساحل‌های طلایی شنی همراه با نخل‌های نارگیل، کوهستان‌ها و مزارع کاشت چای و کائوچو در سریلانکا به چشم می‌خورد. زمانی که شما با تور سریلانکا از جاذبه‌های گردشگری این کشور دیدن می‌کنید، ساختمان‌هایی با قدمت‌ بسیار تاریخی می‌بینید که برای هر گردشگری جذاب و به‌یادماندنی است.

قیمت تور سریلانکا 1402 چقدر است؟

هزینه تورهای سریلانکا به دو پارامتر بسیار مهم وابسته است: بلیت هواپیما رفت و برگشت و هتل. شما می‌توانید با ایرلاین‌های ایرانی یا خارجی به سریلانکا سفر کنید؛ اما تور سریلانکا با پرواز خارجی یکی از عوامل گران‌تر شدن قیمت تور سریلانکا محسوب می‌شود. درباره‌ی رزرو هتل سریلانکا نیز باید بدانید که هرچقدر مرکز اقامت شما به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه‌ی بیشتری دارد.

نگران قیمت تور سریلانکا نباشید؛ چراکه در آژانس ، تور لحظه آخری سریلانکا و تور ارزان سریلانکا با کمترین هزینه موجود است. آژانس پارساگشت مجری مستقیم تور سریلانکا است و شما به‌راحتی و با خیال آسوده می‌توانید به سفری با هزینه مناسب بروید.

‌اخذ ویزای سریلانکا با تور لحظه آخری امکان‌پذیر است؟

باتوجه‌به اینکه بعد از خرید تور لحظه آخری سریلانکا ممکن است چند ساعت بعد زمان پروازتان باشد، هیچ نگرانی و مشکلی از بابت خرید تورهای لحظه آخری سریلانکا نداشته باشید. ویزای کشور سریلانکا به‌صورت فرودگاهی است و شما می‌توانید تا 30 روز با این ویزا در سریلانکا به‌صورت توریستی اقامت داشته باشید.

معرفی پکیج تور سریلانکا از تهران

برای آشنایی بیشتر شما با خدمات تور بنتوتا سریلانکا، در ادامه پکیج تور سریلانکا را به شما معرفی می‌کنیم تا اطلاعات دقیق‌تری از این تور داشته باشید. خدماتی که در آفر تور سریلانکا  به شما داده می‌شود به شرح زیر است:

  • اقامت در هتل به‌همراه صبحانه
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر شهری
  • گشت شهری
  • بیمه مسافرتی

تور اقساطی سریلانکا یکی از تورهای پرطرفدار در آژانس به‌شمار می‌آید. برای اطلاع از شرایط خرید تور اقساطی از آژانس ، با کارشناسان ما تماس بگیرید. تور سریلانکا نظرات بسیاری را به خود جلب کرده و مقصد بسیاری از توریست‌ها و گردشگران جهان شده است.

دیدن شهر کلمبو در تور مسافرتی سریلانکا

تور کلمبو سریلانکا یکی از بخش‌های جذاب تور سری لانکا است و مسافرانی که برای عزیمت به این کشور از آژانستور تهیه کرده‌اند به مدت دو شب در یکی از بهترین هتل‌های پایتخت کشور سریلانکا یعنی شهر زیبا و مدرن کلمبو اقامت خواهند داشت. کلمبو بزرگترین شهر سریلانکا است که آب و هوای دلپذیری دارد. تور کلمبو سریلانکا یک گشت شهری یک روزه هم دارد و مسافران در زمان برگزاری این گشت از موزه ملی و میدان استقلال این شهر بازدید می‌کتند. علاقه مندان به طبیعت هم می‌توانند علاوه بر گشت و گذار در فضای سبز کلمبو، از محل زندگی لاکپشت‌ها هم دیدن کنند. فستیوال‌ها و مراسم‌های سنتی جذابی هم سالانه در شهر کلمبو پایتخت برگزار می‌شود که در زمان سفر با تور مسافرتی کلمبو سریلانکا به این شهر می‌توانید در آنها شرکت کنید. همچنین مسافرانی که با تور سریلانکا الی گشت به این کشور سفر کرده‌اند در مسیر کلمبو به شهر کندی می‌توانند از باغ ادویه بازدید کنند و فیل‌های پینوالا را از نزدیک ببینند.

رفتن به شهر بنتوتا در تور سریلانکا

بنتوتا یکی از شهرهای توریستی جزیره پهناور سریلانکا است که در ساحل جنوبی این کشور واقع شده و گردشگران بسیاری با خرید تور بنتوتا سریلانکا از این شهر بازدید می‌کنند. اگر تفریحات ساحلی باشید، این شهر در مجاورت اقیانوس هند بهترین مکان برای تفریح شما محسوب می‌شود. تفریحات و ورزش‌های آبی بسیار زیادی همچون غواصی، قایق سواری، موج سواری و اسکی روی آب را در زمان سفر به این شهر با خرید تور بنتوتا سریلانکا می‌توانید با همسفران خود و یا به تنهایی تجربه کنید. علاوه بر این تفریحات شما می‌توانید در مرکز حفاظت بنتوتا به یکی از مکان‌های تخم گذاری لاکپشت‌های دریایی سر بزنید و در رودخانه مادو قایق سواری کنید، در واقع این دور مورد جز گشت شهری تور مسافرتی بنتوتا سریلانکا الی گشت است که مسافران در مدت 3 شب اقامت در این شهر می‌توانند از آنها بازدید کنند.

ویزای سریلانکا

برای دریافت ویزای سریلانکا نیازی به مراجعه حضوری به سفارت نیست و گردشگران ایرانی می‌توانند این ویزا را در فرودگاه یا به صورت آنلاین دریافت کنند. صدور ویزای توریستی سریلانکا در فرودگاه ممکن است اندکی زمان بر باشد. مسافران برای دریافت ویزای الکترونیکی این کشور باید مدارک شناسایی، دو قطعه عکس، فرم تکمیل شده آنلاین، پاسپورتی که حداقل هفت ماه اعتبار داشته باشد، بلیط رفت و برگشت و مدارک رزرو هتل را به صورت آنلاین در سایت بارگذاری کنند و هزینه خدمات و هزینه دولت را به صورت مجزا پرداخت نمایند. با دریافت ویزای توریستی سری لانکا حداکثر تا 30 روز می‌توانید در این کشور اقامت داشته باشید و مهلت استفاده از آن بعد از 180 روز به پایان می‌رسد. بیشتر ایرانی‌ها در زمان سفر به کشور سریلانکا ویزا را به صورت فرودگاهی دریافت می‌کنند و به همین دلیل نیازی به گواهی تمکن مالی برای دریافت این ویزا نیست.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور سریلانکا + بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت