تور لحظه آخری آنتالیا تابستان1402

تور لحظه آخری آنتالیا تابستان1402

شروع نرخ از 16/000/000تومان

تور لحظه آخری آنتالیا

اگر چمدان شما برای سفر همیشه آماده است، تور لحظه آخری آنتالیا گزینه مناسبی برای مسافرت به این شهر ساحلی در کشور ترکیه محسوب می‌شود.

بسیاری از افراد برای سفرهای خارجی خود به جای خرید بلیط و رزرو هتل به صورت جداگانه، رزرو تور مسافرتی را به دلیل هزینه مناسب آن ترجیح می‌دهند. اما هستند افرادی که بودجه مالی و زمانی محدودی برای سفر دارند، این افراد مشتری دائم تورهای لحظه آخری می‌شوند به خصوص اگر این تورها از نوع خارجی باشند. ا

گر دوست دارید با هزینه‌ای مقرون به صرفه برای تعطیلات به شهر ساحلی و زیبای آنتالیا در کشور ترکیه سفر کنید، تور آنتالیا لحظه آخری بهترین راه برای سفر ارزان به این شهر است. تور لحظه آخر آنتالیا دقیقا با همان امکانات و خدمات تورهای معمول برگزار می‌شود و تفاوتی بین خدمات ارائه شده به مسافران لحظه آخری آنتالیا با مسافران دیگر وجود ندارد.

تور مسافرتی لحظه آخری آنتالیا معمولا یک روز یا چند ساعت مانده به زمان پرواز عرضه می‌شود و به دلیل تقاضای زیاد برای تور لحظه آخری آنتالیا معمولا ظرفیت این تورها سریع تکمیل می‌شود. علت قیمت پایین بلیط های لحظه آخری آنتالیا نزدیک بودن به زمان پرواز است

 

تور لحظه آخری آنتالیا

تور ارزان آنتالیا

قیمت تور آنتالیا به عوامل مختلفی همچون مدت زمان سفر، تاریخ سفر، کیفیت هتل، خدمات تور و موارد دیگر بستگی دارد. معمولا برای خرید تور ارزان آنتالیا باید هتل محل اقامت خود را از بین هتل‌‌های سه ستاره انتخاب کنید. قیمت تور آنتالیا با هتل‌ های سه ستاره معمولا ارزان‌تر از قیمت تور با هتل‌های 4 و یا 5 ستاره لوکس است.
یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تور آنتالیا، زمان سفر شما به این شهر است. بدون شک سفر به شهر ساحلی آنتالیا در فصل تابستان که تقاضا برای سفر زیاد است، گران تر از سفر به این شهر در فصل‌های سرد سال است.
برای خرید تور خیلی ارزان آنتالیا بهتر است فصل پاییز و یا زمستان را برای سفر به این شهر ساحلی در جنوب غربی کشور ترکیه انتخاب کنید، ایام غیر پیک هم زمان مناسبی برای خرید تور آنتالیا ارزان است.
همچنین برای پیدا کردن تور ارزان آنتالیا نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر آژانس‌های مسافرتی نیست .

هتل های تور آنتالیا

شهر ساحلی آنتالیا هتل‌ها و ریزورت‌های مجلل بسیاری را در خود جای داده است و به همین دلیل شما در زمان انتخاب تور آنتالیا در سایت الی گشت از بین گزینه‌های متنوعی می‌توانید هتل محل اقامت خود را در این شهر انتخاب کنید.
هتل‌ های تور آنتالیا به دو صورت ALL و UALL قابل رزرو است، در این نوع سرویس علاوه بر آن‌ که تمامی وعده‌های غذایی یعنی صبحانه، نهار و شام به مسافران ارائه می‌شود، میان وعده و همچنین نوشیدنی هم جز خدماتی است که مسافران در زمان اقامت در هتل می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی از آن استفاده کنند.
همچنین در زمان رزرو هتل‌ در آنتالیا بهتر است برای اقامت راحت در این شهر به سراغ هتل‌های 4 یا 5 ستاره بروید که خدمات متنوعی به مسافران خود ارائه می‌کنند. مسافران براساس بودجه و خدمات مورد نظرشان می‌توانند هتل ‌های تور آنتالیا را از بین یکی از هتل‌های 3، 4 و یا 5 ستاره این شهر انتخاب کنند.
هتل‌های میاروسا کمر بیچ، هتل ترانس آتلانتیک، هتل الدار گاردن ریزورت، هتل رامادا پلازا، هتل کرملین پالاس، هتل کنکورد دلوکس ریزورت، هتل تایتانیک دلوکس لارا و دلفین هتلز اند ریزورتس جز بهترین هتل‌های پنج ستاره شهر آنتالیا است که شما در زمان رزرو تور هتل آنتالیا از سایت الی گشت می‌توانید برای اقامت خود در این شهر انتخاب کنید.

پرواز تور آنتالیا

پرواز تور آنتالیا یکی از بخش‌های مهم سفر به این شهر ساحلی است، به صورت کلی هیچ ایرلاینی پرواز مستقیم از ایران به آنتالیا ندارد و شما برای سفر به این شهر باید حتما در طول مسیر خود در یکی از فرودگاه‌های کشور ترکیه چند ساعتی را توقف داشته باشید. معمولا اغلب مسافران از این توقف چند ساعته ناراضی هستند و یکی از نکات منفی تورهای آنتالیا این نکته است. اما پرواز تور آنتالیا آژانس مسافرتی پارسا گشت یک مزیت مهم دارد، تمامی تورهایپارساگشت  به مقصد شهر آنتالیا با پروازهای ایرلاین ماوی گوک (Mavi Gök) انجام می‌شود که این ایرلاین تنها شرکت هواپیمایی است که از تهران به صورت مستقیم یا با توقف بسیار کم مسافران را به شهر آنتالیا می‌رساند. مسافران ایرلاین ماوی گوک می‌توانند این مسیر را فقط با یک توقف نیم ساعته در فرودگاه کایسری ترکیه (Kayseri Erkilet Airport) طی کنند. پرواز تور آنتالیا الی گشت معمولا با بلیط ایرلاین ماوی گوک به مسافران ارائه می‌شود،

مزایای تورهای لحظه آخری آنتالیا

تنها امتیاز تور آنتالیا لحظه آخری، قیمت پایین آن است، که از نظر قیمتی بسیار ارزان‌تر از همان تور در شرایط عادی است.

با این تفاوت که امکانات و خدمات تور آنتالیا لحظه آخری، هیچ تفاوتی با یک تور استاندارد ندارد.

زیرا تور لحظه آخری، یک تور استاندارد است که به دلایلی با تخفیف ویژه و بسیار بالایی به مسافرین تور آنتالیا ارائه شده است و طبق قانون هیچ امکاناتی نباید برای خریدار محدود شود.

چگونه می‌توان یک تور آنتالیا لحظه آخری مطمئن خرید؟

برای خرید یک تور لحظه آخری بهتر است تا عضو باشگاه مشتریان یک آژانس مسافرتی معتبر، مثل آژانس مسافرتی نهال گشت باشید. اگرچه می‌توانید از طریق سایت دیوار و یا برخی پلتفرم‌های تبلیغاتی دیگر به دنبال یک تور لحظه آخری باشید. اما توصیه ما خرید از یک آژانس مسافرتی معتبر است. همچنین در هنگام خرید تور‌ آنتالیا لحظه آخری، بهتر است تا آگاهانه و با بررسی همه جوانب، تور خود را انتخاب کنید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور استانبول بهترین قیمت

تور استانبول تعطیلات آخر هفته شده است و دوست دارید به یکی از کشورهای همسایه سفر کنید؟ به احتمال زیاد اولین گزینه ای که به

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری آنتالیا تابستان1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت