تور لحظه آخری ارمنستان تابستان1402

تور لحظه آخری ارمنستان تابستان1402

شروع نرخ از 9/000/000 تومان

تور ارمنستان

ارمنستان که این روزها به یک انتخاب بسیار خوب برای سفر تبدیل شده است همان جایی است که توانسته تاریخ‌، فرهنگ و آداب و رسومی خاص و بی‌نظیر، مردمانی مهربان و خوش‌برخورد و آب و هوایی عالی و منحصر به‌فرد را به افراد علاقه‌مند خود هدیه دهد و آن‌ها را با دنیایی از زیبایی و شکوه روبرو کند.

به صورت کلی می‌توان گفت کشور ارمنستان همان جایی است که از آن با نام منطقه قفقاز جنوبی یاد می‌شود و همچنین توانسته از بین شهرهای مختلف و بسیار تماشایی خود چون شهرهای کوماری و کارکلیس، شهر بسیار دیدنی و خیره‌کننده ایروان را به عنوان پایتخت خود انتخاب کند.باید گفت ارمنستان یکی از کشورهای گردشگرپذیر در جغرافیای گردشگری جهان بوده که جایگاه خود را به عنوان یک مقصد گردشگری شناخته و در پی توسعه هر چه بیشتر این صنعت می‌باشد.

نقشه گردشگری ارمنستان

تور ارمنستان ارزان

همان طور که اشاره شد، سفر به ارمنستان نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر ارزان حساب می‌شود اما با این حال، روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید هزینه سفر را با استفاده از آن‌ها کاهش دهید. اولین مسئله این است که فصل و تاریخ سفرتان را با دقت انتخاب کنید. در فصل‌های خوش آب و هوا، تعطیلات نوروز، زمان برگزاری کنسرت‌ها و فستیوال‌های محبوب و … قیمت سفرها افزایش پیدا می‌کند. همچنین در نظر داشته باشید که هر چه درجه کیفی یا ستاره‌های هتل بیش‌تر باشند، قیمت تور هم بیش‌تر خواهد شد. در کنار همه این‌ها، تعداد روزهای اقامت نیز روی قیمت تاثیر می‌گذارد. تورهای کوتاه مدت‌تر، ارزان‌تر هستند.

سوغاتی‌های کشور ارمنستان

کشورهای توریست‌پذیر متناسب با توریستی بودن خود باعث توسعه صنایع دستی و دیگر فرآورده‌ها و محصولات داخلی کشور خود می‌شوند. کشور ارمنستان نیز از این امر مستثنی نبوده و سوغاتی‌های خود را در انواع مختلف توسعه داده است. از سوغاتی‌های معروف این کشور می‌توان به این موارد اشاره نمود: میوه‌های خشک، مربای گردو، فرش، لباس و پوشاک سنتی ارمنی‌ها، قالی ارمنی و جواهرات نقره.

 گردشگران در مراجعه با تور ارمنستان هوایی می توانند سوغاتی‌های معروف این کشور را تهیه کنند. سوغاتی‌های ارمنستان نیز مانند هر کشور دیگری حکایت از تاریخ و فرهنگ این کشور دارند. برای مثال از آنجا که میوه انار به صورت نماد این کشور شناخته شده است لذا این مورد در ساخت صنایع دستی و حتی صنعتی این کشور نمود پیدا می کند. در واقع می‌توان گفت سوغات هر کشوری، سفیر فرهنگی آن کشور است و چه بسا باعث هر بیشتر تبلیغ شدن آن مقصد گردشگری یا کشور شوند.

بهترین زمان سفر به ارمنستان

از لحاظ شرایط آب و هوای ارمنستان باید بدانید که این مقصد جزو کشورهای سرد جهان می‌باشد. این کشور در ماه‌های اردیبهشت تا مهر گرم‌ترین ماه‌های سال را تجربه می‌کند، در دو ماه تیر و مرداد گاهی دمای هوا تا بالای 40 درجه‌ سانتی ‌گراد هم می‌رسد.

در مقابل فصل زمستان (دی، بهمن و اسفند) و همچنین پاییز (اواخر مهر، آبان و آذر) سردترین زمان‌های سال به شمار می‌روند که قطعا برای سفر در این ماه‌ها باید با لباس گرم راهی تور ارمنستان شوید. اگر به منظور خرید و حراجی‌هایی که در ارمنستان وجود دارد می‌خواهید به این کشور بروید باید بدانید که فصل زمستان بهترین زمان برای شماست،

اما برای تفریح پیشنهاد می‌کنیم فصل تابستان را برای سفرتان انتخاب کنید. در اینجا قصد داریم بهترین زمان سفر به ارمنستان را بگوییم که بهترین زمان سفر به شهرهای این کشور بر اساس آب و هوا اواخر ماه فروردین تا اوایل ماه تیر و همچنین اواسط ماه شهریور تا اوایل ماه آبان برای سفر به این کشور زمان مناسبی به شمار می‌رود. متوسط دمای هوا در کشوری مثل ارمنستان متغییر است و نمی‌توان دمای ثابتی را برای آن در نظر گرفت. جالب است بدانید که این کشور در میان دیگر مقاصد گردشگری جهانی از نظر آب و هوا، رتبه 40 از 100 را داراست.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری ارمنستان تابستان1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت