تور لحظه آخری استانبول

تور لحظه آخری استانبول

درباره تور لحظه آخری استانبول

بی شک داشتن یک تور استانبول خوب، با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه یکی از دغدغه‌های گردشگران است. اما اگر شما محدودیت زمانی برای سفر کردن ندارید، به دنبال سفرهای غیر قابل پیش بینی هستید، یا نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت سفرتان نکنید، به دنبال تور لحظه آخری استانبول باشید. تورهای لحظه آخری خارجی، معمولا برای کشورهای بدون ویزا می‌باشد.

اما آیا همیشه تور لحظه آخری استانبول مناسب است؟

برای خرید تور لحظه آخری استانبول به این 8 نکته توجه کنید:

1. تور لحظه آخری استانبول به معنای ارزان بودن نیست!

تور زمینی استانبول معمولا به صورت گروهی و آن هم در ایام خاصی مثل نوروز برگزار میشود و امکان لحظه آخری شدن آن خیلی زیاد نیست. همچنین پرواز‌های این مسیر نیز معمولا خالی نمی مانند. پس نباید توقع داشته باشید که همیشه تور لحظه آخری استانبول به پستتان بخورد. اگر در تعطیلات یا آخر هفته‌ها برنامه سفر به استانبول را دارید، قید تور لحظه آخری را بزنید. در تعطیلات و آخر هفته‌ها خرید تور آخرین لحظه استانبول، یعنی پر بودن و به اوج قیمت رسیدن تورها.

2. پر طرفدارترین هتل‌ها در تور لحظه آخری استانبول

خبر خوب این است که در تور لحظه آخری استانبول شما خودتان می‌توانید هتل‌تان را انتخاب کنید. پس در تورهای آفری استانبول خالی بودن پرواز است که بیشترین تاثیر را در پائین آمدن قیمت تور دارد. در تور لحظه آخری شما با پروازی که به شما پیشنهاد شده، متناسب با بودجه منطقه و سلیقه تان می‌توانید هتل 3 تا 5 ستاره رزرو کنید. استثنائا در تور لحظه آخری استانبول شما در هتل و کیفیت آن محدودیت ندارید.

3. زمان‌های مناسب خرید تور لحظه آخری استانبول

این مقاطع زمانی بهترین فرصت برای سفر به استانبول با استفاده از ظرفیت‌های لحظه آخری است:

  • اوایل مهرماه به خاطر شروع مدارس
  • روزهای اول هفته
  • اواخر فروردین و بعد از تعطیلات نوروز
  • بهمن و اسفند ماه (معمولا در این دو ماه تورهای لحظه آخری بیشتر به پستتان می‌خورد)

تمامی موارد بالا بدون در نظر گرفتن تعطیلات و مناسبت‌هاست.

4. نحوه خرید تور لحظه آخری استانبول

معمولا آژانس‌های مسافرتی اکثر تورهای خود را در قالب تورهای لحظه آخری تبلیغات می‌کنند. بماند که بسیاری از پیامک‌ها و تبلیغات لحظه آخری که می‌بینید واقعا به معنای لحظه آخری و ارزان نیستند.

اگر آماده سفر هستید، یعنی طی امروز و فردا می‌توانید به استانبول سفر کنید باید منتظر پیامک تور استانبول لحظه آخری باشید. همینطور از آژانس‌های مسافرتی که مجری تورهای استانبول هستند بخواهید شما را در لیست مسافرانی قرار دهند که پیگیر تور‌های لحظه آخری برای استانبول هستند. در این صورت شما جزء افرادی قرار می‌گیرید که در جریان ارزان شدن تور لحظه آخری استانبول هستید.

5. تور لحظه آخری استانبول چند در صد ارزان‌تر هستند؟

همانطور که گفته شد قیمت تور لحظه آخری استانبول بر اساس قیمت بلیط پرواز و هتل تشکیل می‌شود. شما می‎توانید تورهای لحظه آخری را حداقل 20 تا 50 درصد‌ ارزان تر از نرخ عادی رزرو کنید.

اما بدانید: گاهی رزرو هتل بی‌کیفیت تنها به دلیل ارزان بودن، باعث هدر رفتن سرمایه و زمان شما می‌شود. اما با مقایسه کیفیت و قیمت تورها در سایت پارساگشت می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تور استانبول ارزان در عین داشتن هزینه مناسب، از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

6. اهمیت ساعت رفت و برگشت در قیمت تور لحظه آخری استانبول

معمولا پرواز‌های صبح در مسیر استانبول طرفدار بیشتری دارند، پس در پرواز‌های صبح استانبول خیلی امید به گرفتن بلیط لحظه آخری نداشته باشید. در کل پرواز‌های عصر یا شب برای تور لحظه آخری استانبول قیمت مناسب‌تری دارند.

7. خرید تور لحظه آخری استانبول برای تعطیلات نوروز

استانبول به دلیل نزدیکی و شباهت فرهنگی و آب و هوایی جزء اولین مقاصد سفر نوروزی برای ایرانی‌هاست. هوای دلچسب بهاری بهترین بهانه برای سفر به این شهر دوست داشتنی است. استقبال از تور نوروزی استانبول آنقدر زیاد است که تورها، بهترین هتل‌ها، ساعت‌های مناسب پروازی به سرعت پر می شود. قیمت تور نوروری استانبول مانند تمامی تورهای داخلی و خارجی دیگر دارای افزایش نرخ می‎شود. پس سعی کنید اگر برنامه سفرتان مشخص است اوایل اسفند تورتان را رزرو کنید تا تور استانبول با امکانات مد نظرتان را داشته باشید.

2. بهترین زمان خرید تورهای لحظه آخری استانبول؟

بهترین زمان خرید تورهای لحظه آخری استانبول، اوایل مهرماه (به دلیل شروع فصل مدارس)، روزهای اول هفته، اواخر فروردین و بعد از تعطیلات نوروز، خرداد و دی ماه (به دلیل شروع فصل امتحانات) و بهمن و اسفند ماه به دلیل شلوغی آخر سال می‌باشد. در این بازه‌های زمانی شما بیشترین تورهای لحظه آخری را در دسترس دارید.

شرایط خرید تور استانبول در های سیزن

پروازهای استانبول در های سیزن

تابستان و اوایل بهار یعنی ایام نوروز دوران های سیزن برای خرید بلیط تور استانبول است، یعنی در این ایام قیمت بلیط گران است و خرید تور استانبول از تهران و سایر شهرها در این ایام به افرادی پیشنهاد می‌شود که برای تفریح و استراحت سفر می‌کنند. در تابستان هوای استانبول نسبتا گرم است و با توجه به شرجی بودن هوا تا حدودی به هوای شمال کشور خودمان در تابستان شباهت دارد، تابستان به صورت کلی ایام توریستی محسوب می‌شود و گرانی این فصل به همین دلیل است. نوروز آب و هوای استانبول مطلوب می‌باشد و زنده شدن دوباره زمین این شهر را بیش از پیش دیدنی می‌کند. در دیگر ماه‌های بهار ممکن است باران‌های شدید و مداوم را در استانبول شاهد باشیم که ممکن است تور ترکیه استانبول شما را تحت تاثیر قرار دهد.

هتل‌های استانبول در های سیزن

برای رزرو تور استانبول در این ایام باید توجه داشته باشید که قیمت هتل‌ها در این ایام تقریبا دو برابر می‌شود. هتل‌های استانبول به صورت کلی کیفیت مطلوبی ندارند و هرچه بیشتر به میدان تکسیم نزدیک باشند بدون توجه به کیفیت قیمت‌شان افزایش می‌یابد.

نزدیک بودن به میدان تکسیم مزیت محسوب می‌شود چون از هزینه حمل و نقل شما کاسته می‌شود.

نقشه مراکز دیدنی و تفریحی استانبول

بنابراین اگر می‌خواهید در های سیزن توراستانبول خریداری کنید ما هتل‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. هتل‌های سه ستاره استانبول اکثرا کیفیت نامطلوبی دارند و ما با این پیش فرض که شما برای گردش و استراحت قصد خرید تور استانبول را دارید، هتل‌های چهار ستاره به بالا را پیشنهاد می‌دهیم، زیرا هتل‌های سه ستاره واقعا کیفیت خوبی ندارند.

آب و هوای استانبول در بهار

بهار یکی از زمان های مناسب برای سفر به استانبول است، زیرا از میزان بارش فصلی کم شده و هوا باطراوت است. در فصل بهار حراجی ها و برنامه های ویژه نوروز در این فصل انجام میشود که همه اینها باعث شده شما سفر خوبی را تجربه کنید. فصل بهار در استانبول از اواسط اسفند تا اواسط خرداد است که بهترین شرایط برای یک سفر عالی به استانبول برای همگان میباشد. در طی ماه های مارس تا می شدت باران کمتر و هوا مساعدتر ولی قیمت اقامتگاه ها و بلیط های شرکتهای هواپیمایی مقرون به صرفه است. قیمت تورهای استانبول را در سایت سه کلیک در فصل بهار جستجو کنید که بسیار قیمت آن مناسب می باشد.

آب و هوای استانبول در تابستان

تعطیلی مدارس در فصل تابستان باعث شده شهر استانبول شلوغ شود و شرایط آب و هوایی ترکیه نسبت به بقیه ماه ها گرمتر است. اگر می خواهید سفری ارزان داشته باشید تور استانبول ارزان را در فصل بهار تا پاییز به خصوص در وسط ماه تنظیم کنید. توجه کنید در فصل تابستان جشنواره های بزرگی اجرا میشود. فصل تابستان از اواسط خرداد تا اواسط شهریور و جالب است گران ترین سفر در این فصل انجام میشود به دلیل جشنواره ها و شرایط مناسب و برگزاری تورهای متنوع از محبوبیت خوبی در بین گردشگران برخوردار است.

آب و هوای استانبول در پائیز

در فصل پاییز قیمت تورهای مربوط به استانبول مبلغ زیادی کمتر و در این فصل شرایط جوی مناسبی حاکم است، بنابراین بعد از فصل پاییز بهترین زمان برای سفر به استانبول است. توجه داشته باشید در نیمه اول پاییز سعی کنید به استانبول بروید چونکه در نیمه دوم پاییز بارندگی ها افزایش پیدا میکند و با کوتاه بودن روز گشت و گذار سخت میشود. تور استانبول به شما این اجازه را میدهد که شما با توجه به سلیقه خودتان رزرو هتل و خرید بلیط انجام دهید. این فصل بین ماه های سپتامبر تا نوامبر است دمای هوا بین 10 تا 22 درجه سانتی گرداد متغییر میباشد. شما میتوانید در این فصل بهترین هتل استانبول را رزرو کنید و مبلغ کمتری پرداخت کنید.

آب و هوای استانبول در زمستان

اگر هدفتان از سفر به استانبول گشت و گذار و تفریح است سعی کنید برنامه سفر خود را در فصل زمستان نگذارید. زیرا شرایط آب و هوایی مناسبی برای گشت و گذار ندارد. اگر برای خرید به استانبول میروید این فصل مناسب و حراجی های کریسمس بسیار قابل توجه است. در فصل زمستان در استانبول را میتوان ارزان ترین فصل برای رزرو هتل در این شهر دانست.

فرودگاه های استانبول

شهر استانبول به دلیل حجم بالای گردشگران داخلی و خارجی شاهد حجم بالایی از ترافیک در بخش حمل و نقل است به همین دلیل فرودگاه های مختلفی احداث و توسعه یافته است.در حال حاضر دو فرودگاه جدید استانبول و صبیحه گوکچن پاسخگوی پروازهای داخلی و بین المللی هستند. این فرودگاه در ساحل دریای سیاه و بعد از اتمام جایگزین فرودگاه آتاتورک می‌شود.

۱. بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول

بسیاری از گردشگران در زمان سفر به شهر استانبول برای مدیریت هزینه‌های سفر خود هتل‌ های ۳ ستاره این شهر را برای اقامت انتخاب می‌کنند، قیمت بهترین هتل های استانبول بر اساس موارد مختلفی از قبیل درجه هتل، منطقه‌ای که هتل در آن واقع شده، دسترسی هتل به سیستم حمل و نقل عمومی، جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید استانبول و بسیاری عوامل دیگر تعیین می‌شود. جمعیت قابل توجهی از مسافران ایرانی شهر استانبول ترجیح می‌دهند هتل‌ های ۳ ستاره منطقه‌های تکسیم، آکسارای و خیابان استقلال را برای مدت اقامت خود در این شهر رزرو کنند، هتل‌های این مناطق شهر استانبول دسترسی آسانی به مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی این شهر دارد و به لحاظ قیمتی هم بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می‌باشد. در ادامه به شما برخی از بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول را معرفی می‌کنیم.

 

  • هتل ۳ ستاره کایا استانبول – بهترین هتل های استانبول

 کایا استانبول (Kaya Hotel Istanbul) در منطقه فیندیک زاده این شهر در محله آکسارای واقع شده است، این هتل سه ستاره با ایستگاه تراموا فقط ۲۰ متر فاصله دارد و خدمات متنوعی از قبیل تلویزیون، اینترنت پرسرعت رایگان، صبحانه و حمام اختصاصی را در زمان اقامت به مسافران ارائه می‌دهد و به همین دلیل جز بهترین هتل های استانبول در منطقه آکسارای به حساب می‌آید. هتل با بازار سرپوشیده شهر استانبول ۲.۵ کیلومتر و با مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی ۳.۵ کیلومتر فاصله دارد.

  • هتل ۳ ستاره سد بسفروس

 سد بسفروس (Sed Bosphorus Hotel) از بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول در منطقه تکسیم می‌باشد که با ایستگاه تراموا کاباتاش فقط ۳۰۰ متر فاصله دارد، اتاق‌های این هتل سه ستاره مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است. مهمانان هتل کایا می‌توانند در مدت اقامت از امکانات مجموعه آبی هتل از قبیل سونا، جکوزی، حمام ترکی و سالن ماساژ استفاده کنند.

  • هتل ۳ ستاره تکسیم لانژ

 تکسیم لانژ (Taxim Lounge Hotel) جز هتل‌های سه ستاره تاپ شهر استانبول در منطقه تکسیم می‌باشد، این هتل به میهمانان خود خدمات متنوعی از قبیل اینترنت رایگان، صندوق امانات، لاندری، کتری برقی، یخچال و فضای نشیمن را ارائه می‌دهد. صبحانه در این هتل برای میهمانان به صورت بوفه باز سرو می‌شود، میهمانان این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی شهر استانبول دارند.

  • هتل ۳ ستاره برن استانبول – بهترین هتل های استانبول

 برن استانبول (Bern hotel Istanbul) یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول در منطقه آکسارای است، میهمانان این هتل در مدت اقامت در هتل برن به راحتی می‌توانند از مشهورترین مکان های تاریخی و فرهنگی موزه و مسجد ایاصوفیا، مسجد آبی، بازار بزرگ، کاخ توپکاپی و مسجد سلیمانیه دیدن کنند. ایستگاه تراموا یوسف پاشا و ایستگاه مترو آکسارای در فاصله ۱۰۰ متری از این هتل واقع شده است.

  •  ۳ ستاره تایتانیک کامفورت

 تایتانیک کامفورت شیشلی (Titanic comfort Sisli) یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول در نزدیکی میدان تکسیم است، این هتل سه ستاره امکانات متنوعی را برای مهمانان خود در مدت اقامت فراهم کرده تا سفر به شهر استانبول لذت ببرند. این هتل جز بهترین هتل های استانبول برای اقامتی اقتصادی می‌باشد.

۲. بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول – بهترین هتل های استانبول

صنعت گردشگری کشور ترکیه در سال‌های اخیر رونق پیدا کرده و توریست‌های بسیاری در طول سال این کشور را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. در بین شهرهای کشور ترکیه استانبول پرطرفدارتر از دیگر شهرها در بین گردشگران می‌باشد و اغلب توریست‌های ایرانی هم در زمان سفر به ترکیه این شهر را به دلیل جاذبه‌های تفریحی و تاریخی متنوعی که دارد به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند.

قطعاً با ورود این حجم از گردشگر به شهر استانبول امکانات رفاهی و تمهیداتی برای اقامت آن‌ها باید در نظر گرفته شود، برای همین است که تعداد هتل‌ های شهر استانبول هر روز در حال بیشتر شدن است و صنعت هتلداری در این کشور توریستی رونق بسیار خوبی دارد. شاید با خود فکر کنید که رزرو هتل در شهر استانبول هزینه زیادی روی دستتان می‌گذارد یا کیفیتی که به دنبال آن هستید را چگونه می‌توانید پیش از سفر بسنجید. ما در این قسمت قصد داریم تا چند مورد از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول را به شما معرفی کنیم تا در زمان سفر به استانبول از کیفیت محل اقامت خود رضایت کافی را داشته باشید.

  • هتل ۴ ستاره ریوا تکسیم

هتل ریوا تکسیم (Hotel Riva Taksim) در نزدیکی میدان مشهور تکسیم واقع شده که یکی از مناطق مورد علاقه توریست‌ها است، در هتل ریوا تمام امکاناتی که برای یک اقامت دلچسب در شهر استانبول به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. امکانات رفاهی و تفریحی در این هتل بسیار متنوع است و میهمانان هتل به برج گالاتا، مراکز خرید بزرگ استانبول و خیابان استقلال دسترسی راحتی از این هتل دارند.

  • هتل ۴ ستاره کلاریون گلدن هورن

هتل کلاریون گلدن هورن (The Clarion Golden Horn Hotel) این هتل چهار ستاره یکی از بهترین هتل های استانبول است که در منطقه محبوب تکسیم واقع شده و مسافران از این هتل به خیابان استقلال و بی اوغلو دسترسی راحتی دارند. در این هتل امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای در اختیار مهمانان قرارمی‌گیرد، مسافران این هتل به ایستگاه مترو و تراموا هم دسترسی راحتی دارند. تمامی اتاق‌های این هتل به تلویزیون‌های بزرگ ۴۲ اینچی، حمام خصوصی، لوازم بهداشتی و اینترنت پرسرعت رایگان مجهز هستند.

  • هتل ۴ ستاره گرند هیلاریوم – بهترین هتل های استانبول

هتل گرند هیلاریوم (Grand Hilarium) یکی دیگر از بهترین هتل‌ های استانبول است که امتیاز بالایی را از مهمانانش در سایت بوکینگ دریافت کرده و مسافران این هتل همواره از کیفیت خدمات و پذیرایی پرسنل رضایت بالایی دارند. این هتل زیبا انتخاب مناسبی برای کسانی است که معماری لوکس و مینیمال را برای محیط اقامت خود در شهر استانبول ترجیح می‌دهند.

  • هتل ۴ ستاره سیتی لافت

هتل سیتی لافت آتاشهیر (City Loft Atasehir Hotel)  را به جرات می‌توان یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول اعلام کرد. این هتل در منطقه تازه تاسیس آتاشهیر واقع شده و تنوع امکانات و خدمات این هتل بسیار زیاد است. هتل سیتی لافت با نمایی با شکوه و موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر در مدت کوتاهی که از افتتاح آن گذشته توانسته در بین توریست‌های شهر استانبول به محبوبیت خوبی دست یابد.

رزرو تور استانبول ارزان

قیمت تور استانبول برای اغلب مسافران ایرانی از اهمیت بالایی برخوردار است. البته این موضوع می‌توانید با علت سفر آنان نیز مرتبط باشد. مثلا برخی افراد به قصد خرید به استانبول می‌روند و بیشتر زمان خود را در فروشگاه‌ها و بیرون هتل می‌گذرانند پس این افراد بهتر است هتل آپارتمان‌ها یا هتل‌های معمولی برای اقامت خود انتخاب کنند. خرید تور استانبول ارزان گزینه مناسبی برای این دسته از افراد است. البته اگر قصد رزرو تور استانبول ارزان را دارید این تنها ترفند موجود برای کاهش هزینه‌های شما نیست. شما می‌توانید با بررسی خدمات تورهای استانبول که در لیست می‌بینید اقدام به رزرو تور استانبول چارتر کنید و با کمترین قیمت تور استانبول به این شهر تاریخی سفر کنید.

 

آفر تور استانبول

خرید آفر تور استانبول یکی دیگر از راه‌های صرفه جویی در هزینه‌های سفر به استانبول است (آفر به معنای تخفیف ویژه و بسیار قابل توجه است). تور آفری استانبول اغلب در ماه‌های کم گردشگر سال به منظور افزایش میزان فروش تور، توسط آژانس‌های مسافرتی به گردشگران ارائه می‌شود. میزان آفری که برای تور استانبول در نظر گرفته می‌شود بسته به آژانس مسافرتی متغیر است؛ اما میزان آفر در فصول و زمان‌های کم گردشگر سال افزایش می‌یابد.

مهاجرت به ترکیه

 

1- مهاجرت به ترکیه از طریق کار

شما اگر زبان ترکی بلد هستید و در حرفه ای تخصص دارید میتوانید از طریق کار برای مهاجرت اقدام کنید.

برای اینکار باید ویزای کاری ترکیه را دریافت کنید.

در زیر جدول درآمد تخصص های مختلف آورده شده است:

نام شغلدرآمد ماهیانه به طور متوسط
مهندسی کامپیوتر- برنامه نویسی21000 لیر (40 میلیون)
مهندسی عمران35000 لیر ( 70 میلیون)
مهندسی معماری22000 لیر ( 44 میلیون)
خیاطی-حرفه ای19000 لیر( 38 میلیون تومان)
خیاطی -ساده12000 لیر ( 22 میلیون تومان)
گارسون17000 لیر ( 34 میلیون تومان)
کارگر ساده15000 لیر ( 30 میلیون تومان)
آرایشگری18000 لیر ( 36 میلیون )
پرستاری26000 لیر( 47 میلیون)

شما پس از دریافت اجازه کار بیمه پزشکی دولتی نیز خواهید شد. که همان بیمه SGK می باشد.

در ترکیه کار سیاه یا همان بدون مجوز کار نیز وجود دارد که بسیار خطرناک می باشد.

زیرا در صورتی که کار سیاه شما کشف شود شما مستقیما به (GGM) مرکز دیپورت خارجیان (geri gönderme merkezi) منتقل خواهید شد اگر در شهر استانبول هستید به یکی از ادرس های binkılıç یا silivri و یا tuzla-konteyner منتقل می شوید. براساس گزارش های دریافتی این مکان ها هیچ تفاوتی با زندان ندارند و هر فرد خارجی که به هر دلیلی در نظم و قانون ترکیه خلل ایجاد کند بعد از چند روز به کشور مبدا دیپورت میشود.

این دیپورت و دستگیری به شکلی انجام می شود که متاسفانه حتی به فرد اجازه جمع کردن وسایل و تحویل خانه را نیز نمی دهند.

پس اگر این شیوه مهاجرت را انتخاب کردید حتما با کار قانونی مهاجرت خود را انجام دهید.

برای آگاهی از شرایط کاری و چگونگی دریافت مجوز کار در ترکیه مقاله دریافت اجازه کار در ترکیه را مطالعه کنید.

2- مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک

یکی از آسانترین و در عین حال مطمئن ترین روش ها مهاجرت از طریق خرید ملک می باشد.

3- مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل

دانشگاه های ترکیه در رنکینگ جهانی دارای رتبه های خوبی هستند.

برای تحصیل در ترکیه شما یا باید پذیرش دانشگاه های دولتی را بگیرید که قبل از آن باید آزمون یوس را امتحان دهید و در صورت قبولی می توانید در دانشگاه تحصیل کنید و پذیرش دانشگاه های خصوصی را بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالعه مقاله آزمون یوس که در سایت قرار داده ایم مراجعه کنید.

پس از قبولی در دانشگاه و ثبت نام میتوانید اقامت تحصیلی ترکیه را دریافت کنید.

در مقاله تحصیل در ترکیه تمامی هزینه های این نوع مهاجرت و دانشگاه ها ذکر شده است.

 

4- مهاجرت به ترکیه از طریق سرمایه گذاری

شما از طریق سرمایه گذاری در ترکیه نیز می توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید.

این سرمایه گذاری می تواند از طریق ثبت شرکت در ترکیه، سپرده بانکی و راه اندازی کسب و کار و غیره باشد.

برای آشنایی با روش های سرمایه گذاری کم ریسک در ترکیه مطلب لینک شده را بخوانید.

برای سرمایه گذاری در ترکیه ابتدا باید یک حساب بانکی در ترکیه برای خود باز کنید.

شما با پاسپورت ایرانی خود می توانید در بانک زراعت ترکیه حساب بین المللی باز کنید.

 

5- مهاجرت به ترکیه از طریق اخذ شهروندی

از طریق این روش که بهترین روش مهاجرت می باشد شما پس از ۲ ماه پاسپورت ترکیه را دریافت خواهید کرد و شهروند این کشور خواهید شد.

اما برای این روش به حداقل 400 هزار دلار سرمایه برای خرید خانه در ترکیه نیاز دارید.

در پست ۵ راه برای دریافت پاسپورت ترکیه روش های دیگر دریافت پاسپورت را توضیح دادیم.

مهاجرت به ترکیه از طریق اجاره خانه؟

این روش همان روش اقامت توریستی است که با اجاره کردن یک خانه می توانید آن را دریافت کنید.

و پر ریسک ترین و نا امن ترین روش مهاجرت به ترکیه می باشد.

زیرا بر اساس قانون جدید اقامت توریستی ترکیه  اقامت از طریق اجاره خانه مورد تأیید قرار نمی گیرد.

توصیه ما این است ترجیحا از این روش اقدام نکنید.

اما اگر اقامت فعال از طریق اجاره خانه دارید درخواست اقامتتان برای سال بعد با داشتن مدارک ثبت ادرس نفوس و قبض به نام شده و اجاره نامه نوتر شده قابل تمدید هست.

از طریق ازدواج

افرادی که از طریق ازدواج به کشور ترکیه مهاجرت می‌کنند باید بدانند که فرد مورد نظر به طور یقین باید اقامت این کشور را داشته باشد. هزینه هر فرد برای زندگی در کشور ترکیه بین 2500 تا 3000 لیر است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری مالزی

مالزی مالزی یکی از کشورهای توسعه یافته و مسلمان نشین قاره آسیا می‌باشد که در شرق این قاره واقع شده است. طبیعت بکر و جنگل‌های

تور لوکس ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور لوکس برزیل

شاید بسیاری از ذهنیت‌هایی که در مورد تور برزیل دارید اشتباه باشد! به طور مثال اگر تابستان به برزیل بروید آب و هوا استوایی و

تور آلانیا بهترین قیمت

تور آلانیا ترکیه کشوری زیبا و توریستی است. در اغلب روزهای سال این کشور مملو از جمعیتی است که با خرید بلیط هواپیما از همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری استانبول

هلدینگ گردشگری پارسا گشت