تور لحظه آخری بدروم-02188487124

تور لحظه آخری بدروم

بهترین زمان سفر به بدروم

بهار

ترکیب رطوبت و دما در فصل بهار باعث شده که فصل بهار بدروم آب و هوایی معتدل و دلپذیری را تجربه کند. دمای میانگین در این فصل در محدوده 17 تا 28٫9 درجه سانتیگراد است و هرچه که به تابستان نزدیک ‌تر می ‌شویم، هوا گرم‌ تر میشود و نیز بارش باران با متوسط 3 تا 4 روز بارش در ماه در بهار، معمول و طبیعی است. فصل بهار دومین زمان شلوغ گردشگری در شهر ساحلی بدروم است و همین موضوع این فصل را زمانی ایده‌ آل برای گشت و گذار با حضور کم گردشگران کرده است.

تابستان

ماه‌ های میانی سال در فصل تابستان، میزبان آب و هوایی گرم می باشند و در این ماه‌ ها شاهد بارش باران نیستید. ماه‌ های ژوئن تا آگوست، فصل داغ گردشگری از نظر حضور گردشگران  و توریست های خارجی در بدروم بشمار می رود، بنابراین ممکن است با افزایش قیمت در هزینه هتل ‌ها و پروازها رو به ‌رو شوید.

پاییز

دمای میانگین در فصل پاییز در محدوده 3/20 تا 6/33 درجه سانتیگراد متغییر است که با توجه به میزان رطوبت و وزش باد، آب و هوایی فوق ‌العاده جذابی را برای گشت و گذار فراهم می ‌کند. ضمنا در هر ماه به ‌صورت میانگین 1 تا 5 روز بارش موثر برف یا باران دیده میشود. با توجه به آب و هوا، پاییز فصل خلوت گرشگری بدروم است، بنابراین قیمت هتل ‌ها و بلیط ‌های هواپیما نیز کاهش می ‌یابد.

زمستان

هوا در فصل زمستان با دمای میانگین 2/15 تا 3/18 درجه سانتیگراد در بدروم رو به سرما می رود. به‌ صورت میانگین 8 تا 10 روز بارش برف و باران در این زمان از سال وجود دارد و نیز فصل زمستان، نیز از فصول خلوت و ارزان گردشگری بدروم بشمار می رود.

چرا باید به بدروم سفر کنیم؟

تور بدروم یک تجربه سفر فراموش‌نشدنی برای علاقه‌مندان به تفریح و استراحت در سواحل زیبای بدروم است. این پکیج مسافرتی شامل بلیت هواپیما، اقامت در هتل‌های لوکس با امکانات ویژه و ترانسفرهای رفت‌وبرگشت به فرودگاه است. شما با شرکت در تورهای بدروم مانند: تور بدروم نوروز، تور ارزان بدروم و تور بدروم تابستان با ارزان‌ترین قیمت تور بدروم فرصت خواهید داشت تا از زیبایی‌های این شهر توریستی کلی لذت ببرید.

یکی از مناطق بسیار زیبای کشور ترکیه شهر بدروم (Bodrum) نام دارد که زیباترین سواحل دریای اژه در این منطقه قرار گرفته است. این شهر بهترین مناظر طبیعی و بکر ترکیه را در خود جای‌داده است. جاذبه‌هایی همچون خانه‌های سفید، قصرهای زیبا و پر زرق‌وبرق، سواحل آفتابی، طبیعت چشم‌نواز و شب‌های زنده این شهر را به مقصدی رویایی برای گردشگران تبدیل کرده است.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر تصمیم‌گیری برای سفر، این مطلب از راهنمای خرید تورهای بدروم، را کامل بخوانید تا با جزئیات بیشتری راجع به رزرو بهترین قیمت تور بدروم آشنا شوید.

چرا به بدروم سفر کنیم؟

بدروم یک مقصد بی‌نظیر برای گذراندن تعطیلات تابستانی است و دلایل زیادی برای انتخاب این شهر جذاب وجود دارد که در زیر به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  1. سواحل شنی و آبی: بدروم به شهر ساحل‌های فیروزه‌ای ترکیه شهرت دارد و آب‌های کریستالی آبی‌رنگش زبانزد عام و خاص است. این منطقه مکانی عالی برای آفتاب‌گرفتن، شنا و ورزش‌های آبی هیجان‌انگیز است.
  2. جاذبه‌های تاریخی و باستانی: بدروم شهری با قدمت تاریخی زیاد است. قلعه سنت پیتر، آسیاب‌های بادی بدروم و دروازه میندوس از جمله آثار تاریخی این شهر هستند.
  3. شب‌های پر شور و زنده: کلاب‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های شبانه این شهر بهترین مکان برای تجربه شب‌های شاد و سرگرم‌کننده هستند.
  4. غذاهای لذیذ و کم‌نظیر: بدروم معروف به غذاهای ترکی سالم است که با روغن‌زیتون طبیعی و با مواد غذایی سالم پخت می‌شوند. دونر کباب، ایمام بایلدی، ایزگارا بالیک، دلمه‌های خوشمزه و شیرینی‌های محلی را در بدروم امتحان کنید. تجربه غذاخوردن در رستوران‌های محلی بدروم به یکی از لذت‌های بزرگ این سفر تبدیل می‌شود. از رستوران‌های معروف این شهر میموزا، اورفوز، آنالیویا و هوکانین یری هستند.
  5. مراکز خرید متنوع: رفتن به بازارهای محلی و مراکز خرید بدروم از جذابیت‌های این سفر است. برای خرید در این شهر ابتدا به سراغ صنایع‌دستی آن بروید. می‌توانید پارچه‌های بی‌نظیر دستباف را از بدروم به یادگار ببرید.
  6. کشتی‌های تفریحی: در این سفر کشتی تفریحی کاتاماران را سوار شوید و از زیبایی دریا کلی لذت ببرید.

در بدروم شما می‌توانید از تفریحات متنوع و جاذبه‌های تاریخی آن استفاده کنید، استراحت کنید و از سفرتان لذت ببرید.

تور ارزان بدروم یا همان آفر تور بدروم

آفر تور بدروم ارائه شرایط خاصی برای تور مسافرتی بدروم است که شامل تخفیف‌ها، قیمت‌های ویژه و خدمات توریستی با امکانات خاص هستند. تور ارزان بدروم شامل تخفیف‌های هیجان‌انگیز بر روی قیمت تور یا بلیت هواپیما است؛ این آفرها ممکن است به مناسبت‌های خاصی مانند تعطیلات ویژه یا فصل‌های مسافرتی تعیین شود.

تور ارزان بدروم در فصول مختلف توسط آژانس مسافرتی نامی گشت ارائه می‌شود. مهم است که قبل از رزرو تور ارزان بدروم، شرایط و جزئیات آن را دقیقاً مورد بررسی قرار دهید. در بالای این صفحه امکان مشاهده و بررسی ارزان‌ترین تور بدروم یا آفر تور بدروم را خواهید داشت. طیف وسیعی از ارزان‌ترین و گران‌ترین تورهای بدروم در اختیار شماست تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

ارزان‌ترین تور بدروم را چه زمانی بخریم؟

فصل بهار و تابستان جذاب‌ترین زمان برای سفر به بدروم هستند و گردشگران زیادی در این فصول به این شهر سفر می‌کنند؛ اما اگر قصد دارید از ارزان‌ترین تور بدروم استفاده کنید، بهتر است فصل پاییز و زمستان را برای سفر به این شهر ساحلی انتخاب کنید.

تور بدروم لحظه آخری

تور بدروم لحظه آخری به تورهایی گفته می‌شود که در زمان نزدیک به تاریخ شروع سفر به فروش می‌رسند. این تورها معمولاً با تخفیف‌های ویژه و قابل‌توجهی عرضه می‌شوند و برای افرادی که امکان رزرو زودهنگام این تورها را دارند یا به دنبال تورهای با قیمت مناسب هستند، جذابیت بیشتری دارند.

از مزایای تورهای بدروم لحظه آخری صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر است؛ چون تورهای لحظه آخری معمولاً با تخفیف‌های چشمگیری از ۳۰ تا ۵۰ درصد عرضه می‌شوند. اگر زمان کمی برای برنامه‌ریزی سفرتان دارید، تورهای لحظه آخری می‌توانند گزینه‌ای مناسب باشند. بهتر است قبل از رزرو تور بدروم لحظه آخری، شرایط و محدودیت‌های آن را از طریق مشاوران سفر پارساگشت ایرانیان بررسی کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

نکته: تور لحظه آخری بدروم، بیشتر در تعطیلات نوروز و فصل تابستان پیشنهاد می‌شود.

انواع تور بدروم

برای سفر به شهر زیبای بدروم در ترکیه، روش‌های مختلفی وجود دارد. انتخاب این که ترجیح می‌دهید چگونه به بدروم سفر کنید به میزان بودجه و زمان شما بستگی دارد؛ اما سریع‌ترین و محبوب‌ترین گزینه برای سفر به بدروم سفر هوایی است.

تور بدروم هوایی

بهترین انتخاب برای این سفر، قطعاً انتخاب تور بدروم هوایی است. پیشنهاد می‌کنیم گزینه‌های مختلف پروازها را با هم مقایسه و در نهایت پروازی که با نیازهای شما همخوانی دارد را انتخاب نمایید. برای سفر به بدروم تعداد پرواز مستقیم از تهران به بدروم محدود است. اکثر پروازها غیرمستقیم انجام می‌شود و ابتدا باید به دالامان، ازمیر یا استانبول بروید و از آنجا به سمت بدروم پرواز کنید.

پروازهای بدروم با چه ایرلاین‌هایی انجام می‌شود؟

در حال حاضر ایرلاینی که از تهران به بدروم پرواز مستقیم دارد هواپیمایی ایران ایرتور است. پروازهای غیرمستقیم که تهران به ازمیر یا دالامان می‌روند و از آنجا به بدروم پرواز دارند عبارت‌اند از: ایران ایرتور، زاگرس، ایران ایر که در ادامه مسیر هوایی این ایرلاین‌ها را با هم بررسی می‌کنیم:

  • ایرلاین ایران ایرتور (Iran Airtour Airlines)

شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران (IKA) ← هواپیمایی ایران ایرتور← مدت پرواز ۳ ساعت ← فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم (BJV) ← بدروم (۶ روز اقامت)

  • هواپیمایی زاگرس (Zagrosairlines)

شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ← هواپیمایی زاگرس← ۳ ساعت ← فرودگاه بین‌المللی دالامان (۱۰ دقیقه انتظار) ← با ترنسفر ← ۲ ساعت ← بدروم (۶ شب اقامت)

  • هواپیمایی ایران ایر (Iran Air)

شروع تور ← فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ← هواپیمایی ایران ایر ← ۳ ساعت ← فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر (۳ ساعت انتظار) ← با ترنسفر ← ۳ ساعت ← بدروم (۶ شب اقامت)

مدت‌زمان پرواز تهران – بدروم چند ساعت است؟

فاصله هوایی تهران – بدروم ۲۴۵۶ کیلومتر است و پرواز مستقیم تهران – بدروم ۳ ساعت زمان می‌برد. این بازه زمانی ممکن است بسته به آب‌وهوا یا مسیرهای هوایی کمی متغیر باشد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری بدروم-02188487124

هلدینگ گردشگری پارسا گشت