تور لحظه آخری دبی پاییز 1402

دبی

دبی بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی است که در مجاورت ساحل خلیج فارس واقع شده و یکی از مقاصد محبوب سفر در بین گردشگران ایرانی می‌باشد. دبی یکی از شهرهای مدرن و پیشرفته جهان است و سالانه گردشگران بسیاری برای تفریح در سواحل این شهر به کشور امارات و شهر دبی سفر می‌کنند.

تنوع جاذبه‌های تفریحی شهر دبی محدود به سواحل این شهر نیست و لذت سافاری در کویر هم بخش جدایی ناپذیر مسافرت به دبی برای گردشگران خارجی محسوب می‌شود. شهر دبی همچون سایر شهرهای حوزه خلیج فارس آب و هوای گرم و شرجی دارد، به همین دلیل اغلب گردشگران و مردم ساعات پایانی روز و پس از غروب آفتاب را برای گشت و گذار در شهر دبی انتخاب می‌کنند.

در شهر دبی کشور امارات تنوع مراکز خرید بسیار زیاد است و بسیاری از گردشگران هم صرفا برای خرید از برندهای معروف به این شهر سفر می‌کنند. به همین دلیل چند سالی است که در فصل‌های تابستان و زمستان جشنواره خرید دبی با تخفیف‌های ویژه برگزار می‌شود. مسافرت به دبی برای گردشگران ایرانی به دلیل مسافت نزدیک دو کشور ایران و امارات جذابیت زیادی دارد و در فصل‌های مختلف سال تقاضا برای سفر به این شهر بسیار زیاد است.

 

در دبی به بالای برج خلیفه برویم یا نه؟

 

 

 

تور دبی

خرید تور مسافرتی یکی از بهترین و ارزانترین راه‌ها برای سفر به شهر دبی در کشور امارات محسوب می‌شود، اغلب توریست‌های ایرانی برای سفر به این شهر و صرفه جویی در هزینه‌های سفر خود خرید تور مسافرتی دبی را ترجیح می‌دهند.

اگر برای اولین بار قصد سفر به کشور امارات را دارید، تور دبی بهترین گزینه برای سفری جذاب و رویایی به این شهر مدرن در کشور امارات متحده عربی است. اغلب آژانس‌های مسافرتی به صورت روزانه و یا هفتگی تور دبی را در برنامه تورهای مسافرتی خارجی خود دارند، آژانس پارسا گشت هم در اغلب روزهای سال این تور را از مبدا شهرهای مختلف ایران با خدمات و امکانات متنوع برگزار می‌کند. تمام اتباع ایرانی پیش از سفر به کشور امارات و شهر دبی باید ویزا بگیرند. باید حتما پیش از سفر برای دریافت ویزای دبی اقدام کنید، زیرا امکان صدور ویزا فرودگاهی برای اتباع ایرانی در دبی وجود ندارد.

بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و ترانسفر فرودگاهی از جمله خدمات آژانس پارسا گشت به مسافران تور دبی است، برای خرید این تور به صورت 24 ساعته می‌توانید به بخش تورهای مسافرتی سایت پارسا گشت مراجعه کنید و با انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر تورهای متنوع این آژانس به مقصد شهر دبی را با هم مقایسه نمایید.

 

 

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای دبی

درخواست ویزای دبی معمولا در قالب تور صادر می‌شود و حتما باید از طریق یک کفیل (آژانس مسافرتی و یا کارگزار) انجام شود. اما به شرط ارائه چک و یا ضمانت‌نامه بانکی نیز می‌توانید موفق به اخذ ویزای انفرادی دبی شوید. ویزای دبی به صورت عادی درخواست می‌شود. مدت اعتبار ویزای سینگل توریستی دبی، در حال حاضر ده روز است. توجه داشته باشید که نیازی به ترجمه مدارک ویزای دبی نیست و فقط ارائه اسکن اصل مدارک کفایت می‌کند. لازم است که بدانید، دختران و پسران زیر ۱۸ سال به هیچ عنوان نمی‌توانند تنها به دبی سفر کنند و فقط می‌توانند با حضور پدر و مادر به دبی سفر کنند. چک لیست مدارک مورد نیاز ویزای دبي به شرح زیر است:

 

  • ارائه اسکن پاسپورت متقاضی با حداقل ۷ ماه اعتبار
  • اسکن عکس 3×4 با پس زمینه سفید
  • اسکن صفحه اول شناسنامه مسافر

 

 

 

Burj Khalifa

آب و هوای دبی

اقلیم دبی با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد، گرم و مرطوب است. سردترین ماه آن ژانویه (تقریبا دی و بهمن) و گرمترین ماه آن جولای (تقربا تیر و مرداد) است. البته منظور از سردترین که می‌گوییم، چیزی حدود 15 درجه سانتیگراد است، بنابراین سرمای سختی ندارد. با توجه به رطوبت هوا، اختلاف دمای شب و روزش هم زیاد نیست. امّا تابستان‌های طاقت‌فرسایی دارد و کسانی که تابستان را برای سفر انتخاب می‌کنند، اغلب در پاساژها و مکان‌های مسقف که مجهّز به کولر است رفت و آمد می‌کنند.

 

 

 

 

تفریحات دبی

از جمله مرسوم‌ترین تفریحات که با تور دبی می‌توانیم  تجربه کنیم بیابان گردی، شتر سواری و جشن های بادیه نشینی است که این نوع تفریحات بخاطر بیابانی بودن دبی معروف شده‌اند. با توجه به آب و هوای گرم و خشک این شهر، بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند زمان‌هایی مانند پاییز و زمستان را در دبی بگذرانند تا سفری ماندگار در بهترین شرایط آب و هوایی شهر توریستی امارات داشته باشند.
این شهر در دو دهه اخیر رشد چشمگیری در تکنولوژی و سازه های گردشگری خود داشته است. به همین جهت نیز هزینه های تفریحات آن به نسبت دیگر کشورهای همسایه کشورمان بالاتر است. به طور مثال هزینه بازدید از برج خلیفه حدود 24 یورو بوده و تفریحاتی مثل قیمت سافاری آن چیزی در حدود 60 یورو است. همچنین گشت و گذار با ماشین های لوکس، آفرود و… جزء تفریحات لوکس دبی محسوب می شود. از دیگر تفریحات دبی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ساحل کایت
  • ساحل جمیرا
  • آب‌نمای دبی
  • پارک موضوعی موشن گیت
  • چرخ و فلک عین
  • دنیای پنگوئن‌های برفی
  • کیدزانیا

دبی، بهترین شهر خاورمیانه برای کار و زندگی - رسانه قطبنما

 

هتل‌های قیمت مناسب دبی

 لواندر دبی: یک هتل میان‌رده 3 ستاره در مرکز شهر دبی است که ۵ کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد. فاصله هتل لواندر تا ایستگاه متروی الریگا هم ۱۰ دقیقه است.

سیتی استار: هتل 3 ستاره سیتی استار، یک هتل ارزان‌قیمت است که طراحی مدرنی دارد. صبحانه روزانه در این هتل به‌صورت بوفه سرو می‌شود. این هتل تنها چند قدم با ایستگاه مترو صلاح‌الدین فاصله داشته و به سایر جاذبه‌ها و اماکن دیدنی دبی نیز بسیار نزدیک است. توریست‌ها گردشگر برای رزرو تور دبی با قیمت مناسب بهتر است این هتل را انتخاب کنند.

 ایبیس الرقه: این هتل 2 ستاره، در منطقه الرقه دبی قرار گرفته و تنها ۵ دقیقه با متروی الرقه فاصله دارد. نهر و استادیوم تنیس دبی نیز در فاصله ۵ کیلومتری این هتل قرار دارند.

سان اند سندز: این هتل 3 ستاره در خیابان الرقه در دیره واقع شده و امکاناتی چون استخر روباز، وای‌فای رایگان، سونا، ماساژ و پذیرش ۲۴ ساعته دارد. فاصله هتل سان اند سندز تا فرودگاه بین‌المللی دبی ۵ کیلومتر بوده و به مرکز خرید الغدیر و ایستگاه یونیون اسکوئر هم بسیار نزدیک است.

دریم پالاس: هتل دریم دبی یک هتل میان‌رده و سه ستاره است در منطقه دیره است که تا فرودگاه بین‌المللی دبی ۱۵ دقیقه فاصله دارد. فاصله هتل دریم پلاس تا ایستگاه مترو الریقه کمتر از 5 دقیقه است و تا ایستگاه مترو صلاح‌الدین ۴۰۰ متر است.

 

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید دبی

لوکس ترین هتل های متعلق به افراد مشهور| مجله خبری سفرمی

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هتل‌هایی که در نزدیکی مراکز خرید دبی قرار دارند، دور بودن از شر رفت‌وآمد پرهزینه در فضای باز گرم و شرجی دبی است. از هتل‌های نزدیک به مراکز خرید دبی می‌توان به هتل آرمانی دبی و هتل آدرس دبی (نزدیک به مرکز خرید دبی مال)؛ هتل شرایتون دبی و هتل کمپینسکی دبی (نزدیک به مرکز خرید امارات مال)؛ هتل مونپیک و هتل پریمیر این (نزدیک به مرکز ابن بطوطه دبی) و هتل ایبیس دیرا دبی و هتل نووتل دبی (نزدیک به مرکز خرید سیتی سنتر دیره) اشاره کرد.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری دبی پاییز 1402

هلدینگ گردشگری پارسا گشت