تور لوکس بدروم

تور بدروم

به دلیل سرد بودن بیش از حد هوا در فصول پاییز و زمستان فقط در دو فصل ابتدایی سال تور بدروم برگزار می‌شود؛ به همین دلیل باید هرچه سریع‌تر تا قبل از پر شدن هواپیماها و هتل‌‌ها این تور را رزرو کنید. البته این تور یکسری شرایط دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها پرداختیم.

نحوه برگزاری تور بدروم؛ چگونه به این شهر سفر کنیم؟

برای سفر به بودروم در هر شهری که هستید باید خودتان را به فرودگاه بین‌المللی تهران برسانید. تمامی تورهای بدروم از طریق شهر تهران و به‌صورت هوایی برگزار می‌شوند. دلیل هوایی برگزار شدن این تورها نیز فاصله 2700 کیلومتری تهران تا این شهر است. باتوجه‌به این فاصله، سفر به‌صورت زمینی بسیار زمان‌بر خواهد بود و گاهی باتوجه‌به هزینه‌های جانبی، گران‌تر از تور هوایی بدروم در می‌آید؛ اما شما می‌توانید با هواپیما در 5:30 الی 6 ساعت به مقصد برسید.

پروازهای بدروم با کدام ایرلاین‌ها انجام می‌شود؟

ایرلاین‌های «ایران ایرتور» و «آسمان» مسئولیت پروازهای بدروم را به عهده دارند و تمامی پروازهای این دو ایرلاین به‌صورت مستقیم و هفتگی (یک بار در هفته) انجام می‌شود.

قیمت تور بدروم و عوامل تأثیرگذار بر آن

قیمت تور بدروم نسبت به سال 1400 حدوداً 50 درصد افزایش داشته است؛ از عوامل تأثیرگذار بر روی افزایش قیمت این تور را می‌توان به نرخ هتل‌ها و هواپیماها دانست. همچنین افزایش قیمت لیر نیز تأثیرگذاری مستقیمی بر روی قیمت تور بدروم خواهد داشت

بهترین زمان سفر به بدروم برای گشت‌وگذار

بدروم شهر سردیست و در پاییز و زمستان دمای آن بسیار پایین می‌آید. باتوجه‌به همین موضوع تعداد مسافران به‌شدت در این فصول کم خواهد شد و دیگر تور خاصی برای این شهر برگزار نمی‌شود؛ بنابراین فقط در بهار و تابستان فرصت سفر به این شهر را خواهید داشت. از این بین در تابستان‌ بدروم بهترین آب‌وهوا را نسبت به دیگر فصل‌ها دارد و تور بدروم تابستان بهترین زمان برای سفر به این شهر خواهد بود.

تورهای بدروم چندروزه برگزار می‌شوند؟

باتوجه‌به هفتگی بودن پروازهای تهران به بودروم، تمامی تورهای این شهر به‌صورت 6 شب و 7 روز برگزار می‌شوند. البته اگر مدت‌زمان کم‌تری در بدروم اقامت داشته باشید، می‌توانید با مشاوران سفر آژانس گردشگری نهال گشت هماهنگ کنید تا برای برگشت زودهنگام شما، نسبت به رزرو پروازهای ایرلاین خارجی اقدام کنید. مشکل این پروازها این است که قیمت خیلی بیشتری نسبت به ایرلاین‌های ایرانی دارند و بعضاً یک یا دو بار در مسیر توقف می‌کنند.

شرایط و مدارک موردنیاز برای تور بودروم

برای سفر با تور بودروم ترکیه فقط کافیست یک پاسپورت ایرانی با حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشید. ترکیه از مسافران ایرانی برای اقامت‌های کمتر از 3 ماه ویزا دریافت نمی‌کند و باتوجه‌به این موضوع سفر به بدروم شرایط راحتی خواهد داشت.

بهترین هتل‌های بدروم؛ 5 ستاره یوآل

ترجیح اکثر مسافران اقامت در هتل های یوآل بدروم است. در این هتل‌ها می‌توانید به‌صورت 24 ساعته و به میزان دلخواه انواع مختلفی از نوشیدنی و غذاها را به‌صورت رایگان میل کنید. در لیست زیر چند مورد از بهترین هتل‌های uall بدروم را به شما پیشنهاد داده‌ایم.

  •  آرمونیا
  •  رویال
  •  یاسمین ریزورت
  • استار بدروم ریزورت
  • ساحلی تایتانیک دلکوس
  •  وگ سوپریوم

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لوکس بدروم

هلدینگ گردشگری پارسا گشت