تور لوکس برزیل

تور برزیل

تور برزیل

69,900,000 تومان + 4,390 دلار

شاید بسیاری از ذهنیت‌هایی که در مورد تور برزیل دارید اشتباه باشد! به طور مثال اگر تابستان به برزیل بروید آب و هوا استوایی و شرجی می‌باشد، اما این برای زمستان‌ها صدق نمی‌کند و در جنوب برزیل برف می‌‎بارد! قطعا بسته به هدف سفر شما، بهترین بازه‌های سفر به برزیل متغییر است. به طور مثال، بهمن بهترین زمان برای شرکت در جشنواره‌ها و میهمانی‌هاست، بدترین فصل برای رفتن به تالاب‌ها و تماشای گونه‌های جانوریست و جاده‌ها و معابر کاملا در آب پوشیده می‌شوند! پس شاید بهتر باشد قبل از آنکه در عملی انجام شده قرار بگیرید، چند دقیقه‌ای به مطالعه‌ی بهترین زمان‌های سفر به برزیل، نحوه تعیین قیمت تور برزیل و خدمات آن، بهترین هتل‌های برزیل، هزینه‌های تور برزیل و مسائلی که ممکن است برای شما به سوال تبدیل شود اختصاص دهید! تا هدفمند و با برنامه از تمامی جاذبه‌های برزیل، در کمال آرامش لذت ببرید.

قبل از آنکه عازم سفر شوید، باید ویزای برزیل را اخذ کنید!

اخذ ویزای برزیل چندان سخت نیست و با اطلاع دقیق از مدارک، شرایط و شیوه اخذ به راحتی می‌توانید موفق به اخذ ویزای برزیل شوید. هرچند بهتر است که از تجارب آژانس‌های مسافرتی برای افزایش شانس دریافت ویزا بهره ببرید. گردش حساب 6 ماهه اخیر و تمکن مالی 200،000،000 تومان از شرایط اصلی اخذ ویزای برزیل می‌باشد. تمامی مدارک باید به یکی از زبان‌های انگلیسی، پرتغالی یا اسپانیایی ترجمه شده باشند. شما به سادگی می‌توانید با انتخاب تور‌های گروهی شانس اخذ ویزای خود را افزایش دهید! ویزای برزیل مصاحبه ندارد و فقط برای تحویل مدارک و انگشت نگاری به سفارت مراجعه می‌کنید. این ویزا 3 ماه اعتبار دارد و هزینه‌ی اخذ آن 80 دلار می‌باشد. اخذ وقت سفارت برزیل درگاه جداگانه ندارد و در طی روند ارسال مدارک و پس از دریافت فرم قادرید تا یک زمان را (حداقل 7 تا 15 روز پس از ثبت درخواست) برای مراجعه به سفارت خانه انتخاب کنید. 7 روز کاری زمان معمولی است که پس از مراجعه به سفارت خانه، قادر به دریافت ویزای خود هستید.

تیر تا مهر بهترین زمان برای تماشای گونه‌های جانوری و طبیعت گردی در برزیل!

اگر به پانتانال، بزرگترین پهنه تالاب گرمسیری جهان می‌روید، بهترین زمان برای تماشای گونه‌های زیستی پانتانال شامل گونه‌های متنوع پرندگان، جگوار‌های پانتانال، مورچه خوار‌های بزرگ، خوک خرطوم‌دار، تمساح‌های کوچک پانتانال، میمون‌ها، برگچه خواران، آهو‌ها و کرکس‌ها تیر تا مهر می‌باشد. بهمن تا فروردین باران‌هایی سنگین (در پانتانال) می‌بارد و جاده‌ها تقریبا همیشه مسدود می‌باشد. سفر به پانتانال در این بازه توصیه نمی‌شود.

بهمن و اسفند بهترین زمان برای شرکت در میهانی‌ها و جشنواره‌ها!

شما در تمام سال می‌توانید در برزیل مخصوصا سائوپائولو و ریو دو ژانیرو در میهمانی‌ها شرکت کنید و خوش بگذرانید، اما برای ساخت خاطره انگیز ترین تجارب، بهمن و اسفند بهترین زمان‌هایی است که می‌توان در میهمانی‌های شب سال نو و جشنواره‌های بزرگ برزیل شرکت کرد. شهر‌های ریو دو ژانیرو، سالوادور، رسیفی و اولیندا بهترین مکان‌ها برای شرکت در این جشن‌ها هستند.

خدمات معمول تور برزیل شامل چه آیتم‌هایی است؟

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • اقامت در برترین هتل‌های 4 ستاره (به همراه صبحانه)
  • اخذ ویزای توریستی
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • گشت‌های شهری به همراه راهنمای فارسی زبان

جاذبه‌های گردشگری طبیعی

۱. رودخانه و جنگل‌های آمازون

رودخانه و جنگل‌های آمازون - جاهای دیدنی برزیل

رودخانه‌ای که از میان جنگل انبوهی گذشته برای مشتاقان طبیعت‌گردی مکانی رویایی برای قایق‌سواری و طی کردن مسیری پرپیچ‌وخم از میان آب و دیدن مناظر بکر طبیعی است. طول این رودخانه که دومین رودخانه بزرگ جهان پس از رود نیل به شمار می‌آید حدود ۶۴۰۰ کیلومتر است و بیش از سه هزار گونه ماهی در آن شناخته شده است. وسعت جنگل‌های بارانی آمازون که از مهم‌ترین جاهای دیدنی برزیل است، به حدود ۵ میلیون و پانصد هزار کیلومتر مربع می‌رسد و میلیون‌ها گونه گیاهی و جانوری در آن زندگی می‌کنند.

مجمع‌الجزایر آناویلیاناس در ریو نگرو با گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری نظیر میمون‌ها، طوطی‌ها، توکان، لاک‌پشت‌ها، تمساح‌ها و… در کنار دریاچه‌ها، جویبارها و جنگل‌های انبوه، آمازون را در معرض دید گردشگران قرار می‌دهند. گل‌های نیلوفر آبی که سراسر دریاچه پارک ژانواری در نزدیکی مانائوس را پوشانده است تنها در همین منطقه آمازون به چشم می‌خورد. باران‌های موسمی آمازون گردشگران را شگفت‌زده و غافلگیر می‌کند و تجربه حس‌های نابی را برای آنها امکان‌پذیر می‌سازد. در طول سال تورهای مختلفی در سطوح مختلف برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری آمازون برگزار می‌شود.

۲. کوه شوگر لوف، ریودوژانیرو

کوه شوگر لوف، ریودوژانیرو - دیدنی های برزیل

کوه شوگر لوف که به قله کله قندی مشهور است با ارتفاع ۳۹۴ متر از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری شهر ریودوژانیرو محسوب می‌شود. وقتی سوار تله‌کابین‌های معلق میان شوگر لوف و کوه مورو دا اورکا می‌شوید تمام شهر زیر پای شماست. تجربه تماشای مناظر طبیعی این منطقه و چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای به شهر لذتی به همراه دارد که در کمتر سفری میسر می‌شود. امکانات گردشگری مناسبی شامل رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگاه‌ها نیز در این منطقه وجود دارد.

۳. آبشار ایگواسو

آبشار ایگواسو - سفر به برزیل

ایگواسو مجموعه آبشاری عظیم و باشکوه مابین کشور برزیل و آرژانتین است که از شگفتی‌های عظیم طبیعت در جهان و از جاهای دیدنی برزیل به شمار می‌آید. ارتفاع بعضی از آبشارهای ایگواسو به ۱۰۰ متر می‌رسد و منظره‌ای فوق‌العاده را پدید آورده‌اند که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. گردشگران با گذر از مسیرهای پیاده‌روی از این آبشار دیدن می‌کنند و با تحسین عظمت طبیعت، به عکاسی از این منطقه منحصربه‌فرد می‌پردازند. صدای مهیب ریزش آب از آبشار گاهی ترسناک است اما دیدن رنگین‌کمان بر فراز آبشار اشتیاق گردشگران را دوچندان می‌کند.

پلی نیز در این منطقه وجود دارد که گردشگران را به سمت یکی از بزرگ‌ترین آبشارهای این مجموعه به نام گلوی شیطان هدایت می‌کند. ارتفاع آبشار گلوی شیطان ۸۲ متر است و ظاهر آن حرف U انگلیسی را به خاطر می‌آورد. غیر از پیاده‌روی می‌توانید با قایق‌سواری در رودخانه ایگواسو یا هلیکوپترسواری بر فراز آبشار هیجان بیشتری را تجربه کنید. دوچرخه‌های کرایه‌ای نیز در اختیار گردشگران قرار داده می‌شود تا در جنگل‌های ایگواسو، یکی از خاص‌ترین مناظر طبیعی جهان دوچرخه‌سواری کنند.

آبشار ایگواسو در واقع بخشی از پارک ملی ایگواسو است که بیش از هزاران گونه جانوری نظیر گربه‌های وحشی، آهو، سمور و… را در خود جای داده است.

۴. پاراتی

پاراتی از جاهای دیدنی برزیل

شهر کوچک پاراتی با طبیعتی منحصربه‌فرد و برخورداری از بناهای دیدنی، مروارید گرانبهای برزیل محسوب می‌شود. این شهر در ۲۰۰ کیلومتری جنوب ریو واقع شده است و در قرن‌ها پیش عمده‌ترین صادرکننده طلا به اروپا بوده است. در مرکز شهر که بناهای تاریخی وجود دارند عبور خودروها مجاز نیست تا گردشگران از بازدید خود لذت ببرند. سواحل مختلف، آبشار، کلیسا، موزه‌ها، کارناوال‌ها و… از دیگر جاذبه‌های گردشگری پاراتی است که گردشگران زیادی را به سوی خود فرا می‌خواند.

۵. ساحل کوپاکابانا، ریودوژانیرو

ساحل کوپاکابانا، ریودوژانیرو - جاهای دیدنی برزیل

در فهرست معرفی جاهای دیدنی برزیل به ساحل کوپاکابانا می‌رسیم. این ساحل ماسه‌ای با طول چهار کیلومتر در مرکز شهر ریو قرار دارد. این مکان تفریحی بزرگ برای خود برزیلی‌ها نیز اهمیت زیادی دارد. حمام آفتاب، شنا، ورزش‌های آبی، قدم زدن در ساحل، ساختن قلعه‌ها و مجسمه‌های شنی و… در این ساحل رویایی تجربه بی‌نظیر و دوست‌داشتنی خواهد بود. رستوران‌ها، کافه‌ها،پلاژها و مراکز خرید زیادی در اطراف ساحل وجود دارد که نیازهای گردشگران را برطرف می‌کنند. فوتبال ساحلی همیشه در ساحل کوپاکابانا برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به این ورزش را به هیجان می‌آورد.

۶. سواحل ایالت پرنامبوکو

سواحل ایالت پرنامبوکو - سفر به برزیل

برزیل به کشور ساحلی شهرت دارد و یکی از اصلی‌ترین انگیزه‌های سفر به این کشور که بیش از ۷ هزار کیلومتر خط ساحلی در امتداد اقیانوس اطلس دارد، لذت بردن از سواحل بی‌مانند آن است. شاید به جرات بتوان گفت سواحل ایالت پرنامبوکو به ویژه در شهر پورتو د گالینیاس با ماسه‌های نقره‌فام، درختان نخل و آبی شفاف بهترین سواحل کشور برزیل است.

در این ساحل انواع تفریحات را می‌توان تجربه کرد. برای دیدن جهان زیر آب لباس غواصی بپوشید و به دیدن صخره‌های مرجانی زیر آب بروید. به پرواز درآوردن بادبادک با وزش نسیم خنک ساحلی نیز یکی دیگر از تفریحات محبوب این ساحل است که گردشگران زیادی را مجذوب خود می‌کند.

۷. پارک ایبیراپوئرا، سائوپائولو

پارک ایبیراپوئرا، سائوپائولو - دیدنی های برزیل

سائوپائولو یکی از دیدنی‌ترین شهرهای برزیل است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. پارک ایبیراپوئرا از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود. این پارک قدیمی و از خاص‌ترین جاهای دیدنی برزیل را اسکار نیمایر معمار سرشناس برزیلی ساخته است. موزه، رستوران، کافه، مرکز خرید، زمین بازی کودکان و… در این پارک امکانات تفریحی چندجانبه‌ای را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

۸. تالاب پانتانال

تالاب پانتانال - جاهای دیدنی برزیل

تالاب پانتانال به عنوان بزرگ‌ترین تالاب جهان شناخته می‌شود که بخش بزرگی از آن در کشور برزیل و مابقی در بولیوی و پاراگوئه گسترش یافته است. حیات وحش این تالاب مثال‌زدنی است و اکوسیستم‌های مختلفی در آن وجود دارد. بیشترین جمعیت جگوار در قاره آمریکا در این تالاب حضور دارند و همین موضوع دلیلی برای اشتیاق گردشگران برای بازدید از این منطقه بکر و تماشایی به شمار می‌آید.

۹. پارک ملی لینسویز ماراینسیز

پارک ملی لینسویز ماراینسیز - دیدنی های برزیل

این جاذبه گردشگری برزیل با وسعتی در حدود ۱۵۵۰۰ کیلومترمربع در ایالت مارانیائو در شمال شرق برزیل قرار دارد. درون تپه‌های شنی این پارک ملی که در کنار رودخانه آمازون قرار گرفته پس از بارش باران‌های سیل‌آسا در نیمه اول سال پرآب شده و مناظر چشم‌نوازی را پدید می‌آورد. هر ساله بسیاری از گردشگران بین‌المللی برای بازدید از این پارک و لذت بردن از تفریحاتی نظیر آفرودسواری، تیوپ‌سواری در رودخانه، قایق‌سواری، چتر پاراسل، گشت هوایی و… به این منطقه سفر می‌کنند.

۱۰. بونیتو

بونیتو - جاهای دیدنی برزیل

برای تجربه شنا در کنار ماهی‌ها در آبراه‌های بسیار شفاف به بونیتو، بهشت گردشگران در برزیل بروید. افراد ماجراجو برای دیدن جاذبه‌های طبیعی این منطقه همچون آبشارهای بزرگ، غارهای پرعظمت و غواصی در آب‌های غار اینجا را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب می‌کنند. دوستداران طبیعت‌ در بونیتو که از خاص‌ترین جاهای دیدنی برزیل به شمار می‌آید، حس‌های نابی را تجربه می‌کنند.

قیمت تور برزیل به چه عواملی بستگی دارد؟ چطور هزینه‌ها را کاهش دهیم؟

در تعیین قیمت تور برزیل مواردی نظیر کیفیت هتل، خطوط هوایی، کلاس پروازی، ساعت پرواز، تعداد روزهای اقامت شما، مستقیم یا غیر مستقیم بودن پرواز، تعداد گشت‌ها، خدمات اضافی (مانند ناهار یا گشت اضافی) و یا ترکیبی بودن تور برزیل با شهر‌های دیگر موثر هستند. هتل‌ها هرچه به مرکز شهر نزدیک‌تر باشند و دسترسی بهتری به فرودگاه، مراکز خرید، تفریحگاه‌ها و غیره داشته باشند، قیمتشان بیشتر است.

قیمت تور برزیل به چه عواملی بستگی دارد؟ چطور هزینه‌ها را کاهش دهیم؟

در تعیین قیمت تور برزیل مواردی نظیر کیفیت هتل، خطوط هوایی، کلاس پروازی، ساعت پرواز، تعداد روزهای اقامت شما، مستقیم یا غیر مستقیم بودن پرواز، تعداد گشت‌ها، خدمات اضافی (مانند ناهار یا گشت اضافی) و یا ترکیبی بودن تور برزیل با شهر‌های دیگر موثر هستند. هتل‌ها هرچه به مرکز شهر نزدیک‌تر باشند و دسترسی بهتری به فرودگاه، مراکز خرید، تفریحگاه‌ها و غیره داشته باشند، قیمتشان بیشتر است.

آیا کیفیت هتل‌های برزیل راضی کننده است؟

برای اقامت داشتن، هتل‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، بسته به اینکه داشتن چشم انداز‌های نفس گیر، لوکس بودن هتل و امکانات آن، قیمت آن و به صرفه بودن، دسترسی و نزدیک بودن هتل به اماکن تفریحی یا فرودگاه برایتان اولویت و مد نظرتان باشد، هتل‌های متفاوتی با رنج قیمت گسترده‌ای قابل انتخاب می‌باشند. هریک را انتخاب کنید، به دلیل توریستی بودن برزیل و آماده بودن آن برای پذیرایی از گردشگران از کیفیت خوبی برخوردار هستند. عموم گردشگران از نظافت، خدمات، گشت‌ها، کیفیت غذا و نوشیدنی، برخورد کارکنان و غیره راضی هستند. اگر به دنبال بهترین هتل‌ها از نظر مردم هستید، هتل‌های Hotel Emiliano، Hotel Fasano Angra dos Reis، Fasano São Paulo، Pousada Capim Santo، Tivoli Mofarrej – São Paulo از بهترین هتل‌های برزیل هستند.

اطلاعات تکمیلی

1. بهتر است چند شب در برزیل اقامت داشته باشیم؟

تور‌های برزیل معمولا به صورت گروهی و ترکیبی برگزار می‌شود. برای تور گروهی بهتر است که 14 شب اقامت داشته باشید تا بتوانید تمامی دیدنی‌های شهر‌های جذاب برزیل را ببینید.

2. چه مدت قبل از سفر به برزیل برای خرید تور اقدام کنیم؟

حدودا بین 1 تا 3 ماه قبل از سفر به برزیل باید برای خرید تور برزیل اقدام کنید. از این زمان 3 هفته برای وقت سفارت و حدودا 1 ماه هم باید برای صدور جواب درخواست ویزا در نظر بگیرید.

3. دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه برزیل در چیست؟

با توجه به اینکه تورهای برزیل به صورت گروهی برگزار می‌شود، دلیل اختلاف قیمت آن می‌تواند بخاطر اماکن بازدید، خدمات تور و سود آژانس‌های مسافرتی باشد. به طور مثال، در یک پکیج خدمات تور برزیل شما ویزا، بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 3 ستاره و تور لیدر فارسی زبان است. اما در یک پکیچ دیگر، خدمات تور برزیل شامل ویزا، بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 4 ستاره، تور لیدر فارسی زبان، راهنمای محلی، ترانسفر فرودگاهی، پرداخت عوارض خروج از کشور و پرداخت هزینه‌های راننده و انعام کارگران هتل است که به طبع هزینه این پکیج از پکیج قبلی بیشتر است.

4. فاصله هوایی بین ایران و پرتغال چند ساعت است؟

در صورتی که با پرواز مستقیم به سمت برزیل سفر کنید، حدود 16 ساعت در راه هستید و مدت زمان سفرتان با پرواز‌‌های غیر مستقیم به توقف هواپیما بستگی دارد. در پرواز‌‌های غیر مستقیم، شما ایرلاین هر کشوری را که انتخاب کنید، ابتدا در پایتخت آن کشور توقف می‌کند و سپس به سمت برزیل حرکت می‌کند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لوکس برزیل

هلدینگ گردشگری پارسا گشت