تور لوکس چین_02188487125

تور چین

راحت ترین مرحله خرید تور چین، اخذ ویزای این کشور می‌باشد! در مدت زمان 7 روز کاری به درخواست ویزای چین شما جواب داده می‌شود. به هیچ عنوان تابستان فصل مناسبی برای سفر به چین نیست. چرا که در این بازه زمانی گرفتار طوفان‌های تابستانی خواهید شد. برای سفر به کشور چین لزومی به ارائه ضمانت نامه بانکی نیست. فقط ایرلاین‌های ماهان و CZ از تهران به سمت چین پرواز دارند و اکثر این پروازها در شهر پکن به زمین می‌نشیند.

 

 

ویزاچین با دعوت نامه+ بلیط

ویزاچین بدون دعوت نامه+بلیط

185دلار

120دلار

ویزاچین با دعوت نامه

ویزاچین بدون دعوت نامه

200دلار

140دلار

شرایط زندگی و ویزای چین

با توجه سیاست‌های اتخاذ شده اخیر دولت چین، این کشور در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های تحصیلات بین المللی می‌باشد و شرایط زندگی در چین از جهات بسیار زیادی ایده آل است. اما نباید از معایب زندگی در این کشور نیز غافل شد. مشکلاتی از قبیل آلودگی هوا، فرهنگ و غذای عجیب و غریب و همچنین زبان سخت این کشور ممکن است عده زیادی را از اقامت دائم در چین پشیمان کند. اما با این حال مزایای زندگی در این کشور هم کم نیست و افراد زیادی را به دریافت ویزای چین وسوسه می‌کند. چین دارای ویزاهای متفاوتی است که ۱۵ نوع را شامل می شود. دریافت ویزای چین دارای شرایط و مدارکی است که باید مرحله به مرحله طی شود و راهنمایی های لازم جهت اخذ آن دریافت شود. برای راهنمایی ها و اطلاعات کامل تر به بخش ویزا مراجعه کنید.

بهترین زمان سفر به چین

زمستان های چین از هوای بسیار سرد و خشکی برخوردار است به گونه ای که در ارتفاعات شمال و همچنین غرب آن دما به منفی 40 درجه سانتی گراد می رسد و از طرفی در مرکز و جنوب و شرق آن نیز سرمای زیادی مشاهده می شود. در این فصل سرد، طبیعتا قیمت‌ها در چین بسیار ارزانتر بوده و دارای کمترین ازدحام جمعیت گردشگران است. اما فصل بهار در چین بسیار زیبا و دلنشین خواهد بود و گل ها و گیاهان مختلف فضای کشور چین را بسیار رنگارنگ می‌کنند. بهار چین دارای هوای بسیار عالی و لذت بخشی است و بهترین زمان سفر به چین محسوب می شود.

 

آب و هوای چین

کشور چین به دلیل وسعت بسیار زیادی که دارد آب و هوای مختلف و اقلیم های متفاوتی را تجربه می کند. از هوای سرد و خشک گرفته تا گرم و مرطوب همه‌گی در این کشور دیده می شود؛‌ جغرافیای چین شامل کوهستان‌، دشت‌، بیابان‌، جنگل‌، رودخانه‌ و دریاچه‌ است که باعث ایجاد مناظر شگفت انگیزی در این کشور شده است.

آب و هوای چین در بهار

بهار یکی از فصول زیبا و مناسب برای سفر به چین است. در این فصل، طبیعت چین رنگین و شاداب می‌شود و دمای هوا نسبتا معتدل است. درجه حرارت متوسط در این فصل حدود 10 تا 20 درجه سانتی‌گراد است. البته بسته به منطقه و شهری که قصد سفر به آن را دارید ممکن است با آب و هوای متفاوتی روبرو شوید. برای مثال در شمال چین در بهار، هوا هنوز خنک است و بعضی از کوهستان‌ها پوشیده از برف هستند این در حالیست که در جنوب چین، هوا گرم و مرطوب و بارش‌ها فراوان است. به طور کلی، بهار فصل مناسبی برای بازدید از شهرهای تاریخی، پارک‌های ملی و رودخانه‌های زیبای چین است. تور چین نوروزی پیشنهاد و فرصتی مناسب برای سفر به این کشور و سپری کردن تعطیلاتی به یادماندنی است.

آب و هوای چین در تابستان

تابستان فصل گرم و شلوغ چین است. در این فصل، دمای هوا به بالای 30 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و رطوبت هوا نیز بسیار زیاد است. باران‌های موسمی نیز در تابستان شدیدتر می‌شوند و خطر سیلاب و طوفان را افزایش می‌دهند. البته تابستان نیز دارای جاذبه های خاص خود است. اگر علاقه‌مند به دیدن فرهنگ و سنت‌های چین از نزدیک هستید، می‌توانید از جشنواره‌های رنگین و شاد این فصل لذت ببرید. همچنین، تابستان فصل مناسبی برای سفر به مناطق کوهستانی و خنک چین است که دمای هوا در آن‌ها پایین‌تر است. بعضی از مناطق جذاب برای سفر در تابستان عبارتند از: تبت، شانگری لا و جزیره هاینان.

آب و هوای چین در پاییز

آب و هوای چین در پاییز در مناطق مختلف متنوع و متفاوت است. برای مثال، در پکن، دمای متوسط پاییز حدود 15 درجه سانتی‌گراد و ابری و بارانی است اما در شانگهای، دمای متوسط پاییز حدود 20 درجه سانتی‌گراد و آفتابی و خشک است. اگر قصد دارید در پاییز به چین سفر کنید، توصیه می‌شود که لباس‌های راحت و سبک بپوشید و از کلاه و ضدآفتاب برای محافظت از پوست خود استفاده کنید.

آب و هوای چین در زمستان

آب و هوای چین در زمستان بستگی به منطقه جغرافیایی دارد. در برخی از مناطق شمالی و غربی چین، زمستان‌ها سرد و خشک است. در برخی مناطق جنوبی و شرقی چین، زمستان‌ها معتدل و مرطوب است و باران می‌بارد و درجه حرارت معمولا بین 10 تا 20 درجه سانتی‌گراد است. به طور کلی، آب و هوای چین در فصل زمستان نسبتا سرد و مرطوب است اما نه خیلی سرد و یخبندان.

بهترین شهرهای چین برای سفر

پیش از دریافت تور چین آشنایی با بهترین شهرهای این کشور برای سفر از الزامات سفر است. انتخاب از میان شهرهای متنوع و زیاد در چین کار دشواری است. در ادامه بهترین شهرهای چین برای سفر را معرفی می کنیم.

تور پکن

پایتخت و مهمترین شهر چین پکن است. اغلب تصمیمات دولتی و مهم چین در این شهر گرفته می شود. در پکن علاوه بر ساختمان های مهم تجاری بناهای تاریخی و معابد بسیاری را مشاهده می کنید که نشان از تاریخ و تمدن بسیار این کشور دارد. با دریافت تور پکن از جاذبه هایی مانند دیوار چین که با قدمت دو هزار ساله یکی از جاذبه های معروف هفت گانه جهان به شمار می آید دیدن کنید. این دیوار به منظور حفاظت از شهر ساخته شده بود. مقبره‌های مینگ و کاخ ممنوعه از دیگر جاذبه های گردشگری چین و شهر پکن است.

چرا بازدید از شهر ممنوعه را پیشنهاد می‌کنیم؟


• شهر ممنوعه بزرگ‌ترین قصر امپراتوری جهان بوده و از پربازدیدترین جاهای دیدنی پکن است.
• شهر ممنوعه به مدت ۴۹۲ سال کاخ امپراتوری چین بوده و ۲۴ امپراتور در آن زندگی کرده‌اند.
• این بنا در سال ۱۹۸۷ به دلیل اهمیت و معماری منحصربه‌فردش در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.
• بیش از یک میلیون اثر هنری کمیاب و ارزشمند در موزه قصر شهر ممنوعه وجود دارد.

تاریخچه شهر ممنوعه


تاریخ ساخت شهر ممنوعه به ۶ قرن پیش بازمی‌گردد. در آن سال‌ها امپراتور یونگل، سومین امپراتور از سلسله مینگ، در چین حکمرانی می‌کرد. وی که تاج و تخت پادشاهی را از برادرزاده‌اش تصاحب کرده بود به منظور تحکیم قدرت و حفظ امنیتش، پایتخت را از نانجینگ به پکن انتقال داد. کوآی شیانگ به دستور امپراتور، شهر ممنوعه را طراحی کرده بود. در سال ۱۴۰۶ ساخت این بنا شروع شده و در سال ۱۴۲۰ به اتمام رسید. از سال ۱۴۲۰ تا ۱۶۴۴ شهر ممنوعه مقر سلسله مینگ بوده است. پس از دو قرن، در آوریل سال ۱۶۴۴ شهر ممنوعه توسط نیروهای شورشی تصرف شد. این تصرف مدت زیادی دوام نیاورد و اندکی بعد جنگی بین نیروهای شورشی و مانچوها درگرفت و بخشی‌هایی از قصر به آتش کشیده شد. اکتبر همان سال مانچوها در جنگ پیروز شدند و امپراتور شونژی به عنوان فرمانروای چین تاج‌گذاری کرد. در سال ۱۸۶۰ طی جنگ دوم تریاک نیروهای انگلیسی و فرانسوی شهر ممنوعه را تصرف کردند. سرانجام در سال ۱۹۱۲ پس از کناره‌گیری یویی، آخرین امپراتور چینی، شهر ممنوعه از مرکز سیاسی چین کنار گذاشته شد. بر اساس توافقی با دولت جدید چین، یویی در دربار داخلی شهر ممنوعه ماند و دربار بیرونی برای استفاده عموم آزاد شد. این توافق تا کودتای ۱۹۲۴ پابرجا ماند ولی پس از آن یویی از دربار بیرون رانده شد. موزه قصر در سال ۱۹۲۵ تاسیس شد.

کاخ تابستانی پکن


اگر با خودرو یا اتوبوس حدود نیم ساعت از شهر پکن فاصله بگیرید، در نزدیکی این شهر دیگر جاذبه مشهور آن یعنی کاخ تابستانی را می‌توانید بازدید کنید. این کاخ ۷۰۰ هکتاری در قرن ۱۲ میلادی ساخته شده و شکوه و عظمت خاصی دارد. به همین دلیل از کاخ تابستانی پکن به عنوان یکی از ایده آل ترین مکان‌ها برای عکاسی در این شهر یاد می‌شود. در کنار این کاخ دریاچه‌ای مصنوعی وجود دارد که قدمتش بیش از ۷۰۰ سال است. از طرفی دیگر، باغ‌های مجموعه کاخ تابستانی پکن هر یک زیباتر و چشم نواز تر از دیگری هستند. این کاخ کلاسیک را می‌توان یکی از بهترین نمایندگان تاریخ و فرهنگ کشور چین دانست. نکته جالب دیگر این است که کاخ تابستانی پکن بر بالای تپه‌ای ۶۰ متری قرار گرفته و از این رو، وارد شدن به این مجموعه امکان تماشای چشم اندازهای باورنکردنی از محیط اطراف را به وجود می‌آورد. ناگفته نماند که در این مکان می‌توانید سوار قایق‌هایی به شکل اژدها نیز بشوید.
جاهای دیدنی پکن

کاخ تابستانی باستانی پکن


هر چند که امروزه از کاخ تابستانی باستانی پکن فقط چندین خرابه بر جای مانده اما هنوز هم این مکان زیبایی‌های خاص خود را دارد. این کاخ که با نام یوانمینگیوآن نیز شهرت یافته است، در شمال غربی پکن واقع شده و زمانی محل سکونت تابستانی امپراطور کیانلانگ بوده است. با بازدید از این مکان می‌توان به ارزش‌های معماری و طراحی باغ در کشور چین بیشتر پی برد. چراکه از کاخ تابستانی باستانی پکن زمانی با عنوان باغ باغ‌ها یاد می‌شد. با این وجود، تخریب شدن باغ در سال ۱۸۶۰ میلادی به دست فرانسوی‌ها و بریتانیایی‌ها، آسیب بسیار زیادی بر آن وارد کرد. در هر حال، هنوز هم می‌توان کاخ تابستانی باستانی پکن را مکانی ایده آل برای عکاسی در این شهر دانست.
جاهای دیدنی پکن

میدان تیان آنمن پکن


بزرگترین میدان داخل شهر در جهان را نیز در سفر به پکن می‌توان تماشا کرد. نام این میدان، تیان آنمن بوده و هدف از ساخت آن در سال ۱۹۵۸ میلادی، برگزاری جشن دهمین سالگرد جمهوری شدن چین بود. البته میدان تیان آنمن بسیار قدیمی‌تر از تاریخ ذکر شده وجود داشت و زمانی محل برگزاری تظاهرات بسیار گسترده بود. دروازه‌های تیان آنمن و ژنگ یانگمن از مهم‌ترین مکان‌های موجود در این میدان هستند. در مورد ابعاد میدان تیان آنمن پکن بهتر است این نکته را بدانید که بیش از ۶۰۰ هزار نفر در این میدان می‌توانند حضور یابند. به همین دلیل است که اکثر جشنواره‌ها و فستیوال‌های بزرگ شهر پکن در میدان تیان آنمن این شهر برگزار می‌شود.
جاهای دیدنی پکن

پارک بیهای پکن


در فاصله بسیار کوتاهی از شهر ممنوعه پکن، پارک بیهای این شهر توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. این پارک یکی از قدیمی‌ترین باغ‌های سلطنتی به جا مانده در شهر پکن است. پارکی که در قرن دهم میلادی ساخته شده و نامش را از رودخانه‌ای در همان نزدیکی یعنی رودخانه بیهای گرفته است. دلایل بسیار زیادی برای بازدید از پارک بیهای پکن وجود دارد اما در بین همه آنها می‌توان بازدید از سازه قلعه مدور و تالار روشنفکران را برشمرد. مساحت کلی پارک بیهای پکن نزدیک به ۷۰ هکتار بوده و به همین دلیل از آن به عنوان یکی از بزرگترین پارک‌های کشور چنی یاد می‌شود. در این پارک، کاخی وجود دارد که به آن کاخ زمستانی می‌گویند. شهر مدور، سالن‌های ۹ اژدها و ۵ اژدها و یک معبد لامائی نیز از دیگر بخش‌های جالب توجه در پارک بیهای پکن به شمار می‌روند.
جاهای دیدنی پکن

پارک جینگشان پکن


درست روبروی شهر ممنوعه، پارکی بر روی تپه‌های پکن قرار گرفته که با نام پارک جینگشان شناخته می‌شود. این پارک با مناظر وسوسه انگیزی که از شهر پکن در مقابل دید گردشگران قرار می‌دهد، آنها را چند ساعتی مشغول به خود می‌سازد. جالب است بدانید که نام دیگر این مکان، پارک تپه زغال است. دلیل این موضوع هم به استخراج زغال از این تپه در زمان‌های گذشته مربوط می‌شود. در واقع از سال ۱۹۴۹ میلادی به بعد، از این مکان به عنوان یک پارک عمومی استفاده شده است. ضمنا، مساحت کلی پارک جینگشان پکن بیش از ۲۳ هکتار است. قدم زدن در داخل این پارک و تماشای بخش‌های مختلف آن از جمله مجسمه بودا به همراه چندین عمارت کلاه فرنگی بسیار جذاب و خاطره انگیز به نظر می‌رسد.
جاهای دیدنی پکن

پارک تپه‌ای فراگرانت پکن


برای چشیدن مزه قدم زنی در یک باغ سلطنتی و رویایی، پارک تپه‌ای فراگرانت پکن گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد. این پارک در دو فصل بهار و پاییز به زیباترین شکل ممکن در مقابل چشمان شما قرار می‌گیرد. چراکه فصل بهار زمان رویش گل‌ها و گیاهان پارک تپه‌ای فراگرانت بوده و فصل پاییز نیز زمانی است که می‌توان ریزش چندین هزار برگ زرد و سرخ را در این مکان تماشا کرد. البته از تفریحاتی هم که امکان انجام آنها در فصل تابستان در پارک تپه‌ای فراگرانت وجود دارد به سادگی نمی‌توان چشم پوشی کرد. مرتفع بودن این پارک نسبت به شهر، علاوه بر ارائه چشم اندازهای بی نظیر باعث شده که مردم پکن پارک تپه‌‌ای فراگرانت را ریه‌های پایتخت چین بنامند.
جاهای دیدنی پکن

پارک یویوآنتان پکن


اگر در طول سفر به پکن، شلوغی و رفت و آمد این شهر شما را اذیت کرد، تنها کاری که باید انجام دهید، مراجعه به پارک یویوآنتان و لذت بردن از آرامش جاری در فضای این محوطه دلنشین و دوست داشتنی است. کافیست شما در پارک یویوآنتان چشم‌های خود را ببندید و با تمام ذهن و جسمتان نسیم خنک تابستانی را بر روی پوست خود احساس کنید تا حس شادابی و نشاط برای چندین ماه در زندگیتان جریان داشته باشید. مساحت پارک یویوآنتان ۱۳۷ هکتار است که از این میزان، ۶۱ هکتار پوشیده از آب است. به همین دلیل از این پارک به عنوان بزرگترین پارک با بدنه آبی در کشور چین نیز یاد می‌شود. این پارک در فصل بهار با شکوفه‌های درخت گیلاس یا همان ساکورای ژاپنی‌ها به گوشه‌ای از بهشت بر روی کره زمین تبدیل می‌شود.
جاهای دیدنی پکن

باغ وحش پکن


به سراغ یکی دیگر از مکان‌های فوق العاده لذت بخش شهر پکن یعنی باغ وحش آن می‌رویم. باغ وحش پکن در شمال غربی این شهر واقع شده و با مساحتی ۲۲۰ هکتاری، محیطی بسیار جذاب برای گردشگران به وجود آورده است. فعالیت این باغ وحش از سال ۱۹۰۶ میلادی آغاز شده است. به همین دلیل از باغ وحش پکن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین باغ وحش‌های کشور چین نیز یاد می‌شود. البته جدا از این مورد، باغ وحش پکن با داشتن ۱۵ هزار حیوان از ۱۰۰۰ گونه مختلف به عنوان بزرگترین باغ وحش کشور نیز شناخته می‌شود. در داخل باغ وحش پکن چندین گونه از حیوانات نادر و در حال انقراض نگهداری می‌شوند که از آن جمله می‌توان به ببر جنوب چین، پلنگ برفی، پاندا و میمون‌ دماغ طلا اشاره کرد. البته شیرها، فیل‌ها، جگوارها و چند صد گونه مختلف از حیوانات سرتاسر جهان نیز در باغ وحش پکن دیده می‌شوند. کما اینکه در بخشی از گردش خودتان در باغ وحش پکن می‌توانید به تماشای یک آکواریوم عظیم نیز بروید.
جاهای دیدنی پکن

معبد بهشت پکن


هنگام خرید بلیط هواپیما خارجی پکن، معابد بسیار زیادی به عنوان جاذبه گردشگری می‌توانند گزینه بازدید شما باشند. اما بدون تردید، یکی از انتخاب‌های شما باید معبد بهشت پکن باشد. معبدی که از سال ۱۴۲۰ میلادی در شهر پکن ساخته شده و در بین باغ‌هایی سرسبز و تماشایی قرار گرفته است. از معبد بهشت پکن با عنوان پر طرفدارترین عبادتگاه این شهر نیز یاد می‌شود. جالب است بدانید که معماران این معبد را یک سازه چوبی شاهکار می‌دانند. اگر به سراغ دیوار اکو در معبد بهشت بروید، صداهایی خواهید شنید که به عقیده افراد محلی، آنها نواهای آسمانی این معبد هستند. پارک و محوطه سرسبزی هم که در اطراف معبد بهشت پکن قرار گرفته‌اند، جذابیت گردش در این مکان را چندین برابر می‌کنند. تمامی این عوامل باعث می‌شوند که امروزه، معبد بهشت پکن یک پیشنهاد عالی برای گردشگران و مسافران این شهر باشد.
جاهای دیدنی پکن

شهر شانگهای

شهر شانگهای که به اختصار شهر هو نیز نامیده می شود، کلان شهری است مدرن و دیدنی با آسمان خراش هایی خوش تراش و باشکوه که در نزدیکی طولانی ترین رودخانه آسیا، رودخانه تماشایی یانگ تسه آشیانه ساخته است. این شهر تماشایی که مرکز فرهنگی و قطب شرقی اقتصاد و داد و ستد در کشور پهناور چین به حساب می آید، با زیبایی های مسحورکننده مناظر طبیعی خود و جلوه شگفت انگیز معماری خاص و منحصربفردی که از ترکیب دو معماری متفاوت مدرن و سنتی حاصل گردیده، توانسته است لقب پاریس شرق و مروارید خاور زمین را به خود اختصاص دهد

چرا بازدید از شانگهای پیشنهاد می شود؟

• بدلیل داشتن انبوهی از اماکن باستانی و جاذبه های تاریخی، مکان بسیار مطلوبی برای شیفتگان مقاصد باستانی به حساب می آید.
• تنوع فرهنگی موجود در شانگهای موجب پدیدار شدن گونه متفاوت و منحصربفردی از ادبیات و هنر شده و این شهر را به شهری متنوع و رنگارنگ مبدل ساخته است.
• از معماری خیره کننده و شگفت انگیزی برخوردار بوده و برخی از بلندقامت ترین سازه های جهان را در خود جای داده است.
• وجود وسایل حمل و نقل عمومی ارزان و باکیفیت امکان گشت و گذار در این شهر را با صرف کمترین هزینه امکان پذیر ساخته است.

بهترین زمان برای بازدید از شانگهای

بهترین زمان برای بازدید از شانگهای به این امر بستگی دارد که چه هدفی را از خرید بلیط هواپیما شانگهای و سفر به این شهر دنبال می کنید: چنانچه محدودیت زمانی و مالی ندارید و برای گردش و تفریح از این شهر دیدنی بازدید می کنید، فصل بهار برای سفر به شانگهای بسیار مناسب است. شانگهای در این فصل از سال بسیار تماشایی و جذاب بوده و از هوایی مطبوع و دلپذیر برخوردار است. اما به خاطر داشته باشید که فصل بهار از فصول پرتردد برای سفر به شانگهای به حساب می آید و برای افرادی که بودجه محدودی برای سفر به این شهر دیدنی دارند، چندان مطلوب نیست. از دیگر زمان های مناسب برای سفر به شانگهای، فصل پاییز است. شانگهای در پادشاه فصل ها، جلوه شگفت انگیز و خیره کننده طبیعت هزار رنگ و دلفریب خود را به نمایش می گذارد و چشمان شیفتگان طبیعت را از مناظر رویایی و مسحورکننده خود لبریز می کند. سفر به شانگهای در این فصل از سال نه تنها بسیار مقرون بصرفه است، بلکه بدلیل کاهش ازدحام گردشگران، فرصت بازدید از جاذبه های گردشگری شانگهای را بدون انتظار در صف های طولانی امکان پذیر می سازد.

برخی از دیدنی ترین امکان گردشگری این شهر شگفت انگیز عبارتند از:

• منطقه توریستی و تاریخی دی باند (The Bund)
• مرکز هنری پروپاگاندا پوستر (Propaganda Poster Art Centre)
• شهر باستانی و هزار ساله کیبائو (Qibao)
• پارک فوکسینگ (Fuxing Park)
• باغ گیاه شناسی یو (Yu Garden)
• بازار گل ها و پرندگان کائوجیادو (Caojiadu Flower and Bird Market)
• موزه علوم و تکنولوژی شانگهای (Shanghai Science and Technology Museum)
• معبد لونگهوا (Longhua Temple)
• جزیره چونگ مینگ (Chongming Island)
• کلیسای جامع زوجیاهوی (Xujiahui Cathedral)

باغ یو (باغ یویوان) در منطقه هوانگ پو شانگهای

در نقطه ای در محدوده شهر قدیمی واقع شده است. این تنها باغ کلاسیک چینی در منطقه مرکز شهر است و زمانی باغی خصوصی برای مقامات سلسله مینگ بود. این باغ تقریباً دو هکتار را شامل می شود و شامل مسیرهای متلاطم مختلف، غرفه های متعدد و گیاهان باستانی است. این باغ مکان خوبی برای فرار از شهر شلوغ و مدرن است. به صدها پلاک و کتیبه نوشته شده توسط افراد مشهور و همچنین مجموعه ای از حکاکی های سنگی پارک توجه داشته باشید. بازار یویوان، واقع در نزدیکی Yu Garden، برای خرید عتیقه جات و سوغاتی بسیار خوب است. اعتقاد بر این است که باغ یو بیش از ۴۰۰ سال پیش در سلسله مینگ ساخته شده است. چیدمان عالی، مناظر زیبا و سبک هنری معماری باغ ، باغ را به یکی از نقاط برجسته شانگهای تبدیل کرده است. 

چرا بازدید از باغ یو پیشنهاد می شود؟

• این باغ یکی از مکان های محبوب برای عکاسی است.
• باغ یو بزرگ ترین باغ در چین و یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری در شانگهای است.
• معماری کلاسیک چینی و طراحی چشمگیر این باغ چشم ها را خیره می کند.
• برای کسانی که به دنبال نگاهی گذرا به چین باستان هستند، همان طور که در فیلم ها و کتابها نشان داده شده است، این مکان گزینه بسیار مناسبی است.

معبد جید بودا

در قسمت غربی شانگهای، شهری بسیار مدرن و پررونق، معبد جید بودا وجود دارد. این معبد که در وسط شانگهای واقع شده است و معبد یوفو نیز نامیده می‌شود، سالانه بیش از ۲ میلیون بازدید‌کننده را به خود جذب می‌کند. این معبد به واسطه دو مجسمه مشهور بودا شناخته می‌شود. مجسمه اول بودای نشسته است که با سنگ‌های گران‌بها و زمرد تزئین شده است. مجسمه دوم بودای دراز کشیده است که از سنگ‌های مرمر و یشم سفید ساخته شده و با گوهرهای قیمتی تزئین شده است.

مرکز تجارت جهانی شانگهای | Shanghai World Financial Center

شانگهای یکی از قطب های مهم اقتصادی جهان است و به همین دلیل، در این کلانشهر آسمان خراش ها و مراکز تجاری و بازرگانی فراوانی وجود دارند. مرکز تجارت جهانی یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری شانگهای است که با معماری بی نظیر و مدرنش در چشم انداز شهر کاملا مشخص است. این آسمان خراش ۴۹۲ متری از ۱۰۱ طبقه تشکیل شده که موسسات و شرکت های مالی بین المللی، مراکز خرید بزرگ و هتل های مشهور در همین آسمان خراش قرار دارند. یکی از جذاب ترین بخش های این اسمان خراش برای توریست ها و گردشگران سکوی مشاهده شیشه ای است که در بالاترین قسمت این آسمان خراش قرار گرفته است. بازدیدکنندگان با آسانسور می توانند در چند ثانیه به این سکوی بازدید شیشه ای برسند و از آن جا چشم انداز فوق العاده به شهر داشته باشند.

موزه شانگهای | Shanghai Museum

موزه ها همیشه بهترین مکان برای آشنا شدن با فرهنگ و تاریخ یک منطقه به حساب می آیند. یکی از جاذبه های گردشگری شانگهای موزه این شهر است که در سطحی جهانی و هم رده با موزه های مشهور جهان قرار می گیرد. موزه شانگهای در ساختمانی مدرن و در میدان مردم واقع شده و در پنج طبقه مجموعه ای ارزشمند و بی نظیر از تاریخ چین باستان را در معرض نمایش عموم قرار می دهد. سکه های باستانی، نقاشی ها و تصویرنگاره های هنرمندان چین باستان، صنایع دستی و ظرف و ظروف سرامیکی نفیس و باارزش و ابزارآلات برنزی و … از جمله اشیاء دیدنی در موزه شانگهای هستند. موزه شانگهای در مجموع بیش از ۱۲۰۰۰۰ شیء و اثر تاریخی را در ۱۱ گالری جداگانه به نمایش گذاشته است.

برج مروارید خاور | Oriental Pearl Tower

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شانگهای باز هم یک آسمانخراش مشهور و بلندمرتبه است. برج مروارید خاور یا اورینتال پرل مشرف به رودخانه هوآنگ پو و در منطقه جدید و مدرن پودونگ ساخته شده است و در چشم انداز شهر خودنمایی می کند. این برج مخابراتی با ۴۶۸ متر ارتفاع در زمان ساختش در دهه ۱۹۹۰ بلندترین ساختمان در شانگهای به حساب می آمد. برج اورینتال پرل ششمین برج رادیو و تلویزیونی در دنیاست و ۱۵ سکوی مشاهده و یک رستوران گردان در ارتفاع ۲۶۴ متری دارد. یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین بخش های این برج، سکوی مشاهده فضای باز است که با کف شیشه ای، تجربه ای منحصربه فرد را به بازدیدکنندگان ارائه می کند.

پارک دیزنی لند شانگهای | Shanghai Disneyland Park

دو شرکت دیزنی آمریکا و شندی شانگهای با همکاری یکدیگر، پارک تفریحی و موضوعی را در این شهر ساخته اند که مکانی برای تفریح و شادی کودکان و خانواده های این شهر باشد. همچنین گردشگران خارجی که به اینجا می آیند، نه تنها در شهربازی دیزنی لند سرگرم می شوند؛ بلکه تلفیقی از هنر چین و دیزنی را هم خواهند دید. اگر می خواهید در میان جاذبه های گردشگری شانگهای به دیدن دیزنی لند بروید، باید به محله پادانگ در اینجا بروید. برای دسترسی بهتر به این پارک تفریحی و شهربازی هم، ایستگاه مترویی با ۵ دقیقه پیاده روی تا پارک وجود دارد.  از ویژگی های منحصر به فرد این پارک دیزنی، داشتن بزرگ ترین قلعه دیزنی در دنیاست.

تور گوانجو

گوانگجو یا گوانگ‌ژو یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای چین است که در جنوب این کشور واقع شده است. این شهر یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری، صنعتی، فرهنگی و تاریخی چین به‌شمار می‌آید. تاریخچه‌ی بسیار قدیمی و غنی این شهر به بیش از ۲۲۰۰ سال پیش برمی‌گردد.

گوانجو همچنین نقش مهمی در توسعه روابط با خارج از کشور، به‌ویژه با کشورهای جنوب شرق آسیا و اروپا دارد.

گوانگجو شهری پویا و مدرن است که با وجود حفظ سنت‌ها و فرهنگ قدیمی، به سمت پیشرفت و نوآوری نیز حرکت می‌کند. افراد بسیاری با دریافت تور گوانجو به چین سفر کرده و خاطراتی به یادماندنی از سفر به این کشور را با خود همراه می برند. در فصل پاییز نمایشگاه های بسیاری در چین و به خصوص شهر گوانجو برگزار می شود. نمایشگاه کانتون فر از جمله معروف ترین تور گوانجو آنهاست.

جاهای دیدنی گوانجو یا گوانگجو چین بسیار جذاب و چشمگیر هستند. زیرا این شهر بزرگ، صنعتی و کهن چین، می‌تواند هر ساله به جز شمار زیاد ساکنان خود، تعداد زیادی از گردشگران خارجی را نیز مجذوب خود کند.

برج کانتون

برج کانتون نامش را از اسم دیگر گوانجو یعنی «کانتون» گرفته است. برج کانتون به مانند برخی برج‌های مشهور شهرهای بزرگ جهان مانند برج سی ان تورنتو هم نقش گردشگری دارد و هم به عنوان گیرنده مخابراتی عمل می‌کند. برج ۶۰۰ متری کانتون، در سال ۲۰۱۰ و به مناسبت بازی‌های آسیایی گوانجو آغاز به کار کرد.
جاهای دیدنی گوانجو

شهربازی بهشت چیملونگ

شهربازی بهشت چیملونگ (Chimelong Paradise) بزرگترین پارک تفریحی و شهر بازی گوانجو و کشور چین است. ترن هوایی (رولر کستر) این شهربازی یکی از پرهیجان‌ترین ترن هوایی‌های حال حاضر جهان به شمار می‌رود.

پارک حیات وحش چیملونگ

یکی دیگر از مجموعه مکان های گردشگری گوانجو که توسط شرکت گردشگری چیملونگ مدیریت می‌شود، پارک حیات وحش یا Chimelong Safari Park است. این پارک حیات وحش برای آشنایی گردشگران با حیات وحش چین و به طور خاص خرس‌های پاندا مشهور چین است.

تالار یابود یا آکادمی چن کلان

تالار یادبود چن کلان (Chen Clan) یک معبد آموزشی است که خاندان چن از آن را برای آموزش اعضای جوان خاندان سلطنتی چینگ استفاده می‌کردند. این مکان بعدها به یک آکادمی صنعتی تبدیل شد و اکنون موزه هنرهای شفاهی گوانگدونگ است.

باغ گیاه شناسی گوانجو | South China Botanical Garden

یکی از بزرگترین باغ های گیاه شناسی در شمال شرقی شهر گوانجو قرار دارد. این باغ در سال ۱۹۲۹ تاسیس شده و مساحت آن حدود ۳۰۰ هکتار می شود و وابسته به آکادمی علوم چین است. بیشتر از شش هزار گونه گیاه مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری، در این باغ پرورش داده می شود. مناظر این باغ شامل مجموعه ای از درختان نخل، بامبو، گل های ارکیده گیاهان آوندی خانواده سرخس ها و گیاهان سایه دار است. این باغ به دو بخش تحقیقاتی و نمایشگاه عمومی تقسیم شده است. در بخش نمایشگاهی عمومی ۱۶ باغ متفاوت از جمله محدوده درخت های نخل، گلخانه گیاهان گیاهان استوایی و باغ ارکیده وجود دارد. باغهای گل مگنولیا و زنجبیل این مجموعه گیاه شناسی در دنیا بی نظیر هستند.

تفریح گاه طبیعی دینگ هوشان در سال ۱۹۵۶ در این باغ گیاه شناسی ساخته شده و اولین تفریحگاه طبیعی چین است.در این تفریحگاه بیش از ۲۴۰۰ گونه گیاه وجود دارد .

معبد درخت شش بانیان

معبد بودایی درخت شش بانیان (Temple of the Six Banyan Trees) که به نام معبد لورنگ هم شناخته می‌شود در سال ۵۳۷ میلادی ساخته شد. بخش اصلی این معبد سازه مقدس رنگارنگ و مرتفع آن است که به نام گل پاگودا هم شناخته می‌شود.
جاهای دیدنی گوانجو

مرکز خرید خیابان شانگژو

خیابان Shangxiajiu خیابانی است که خودرو در آن حرکت نمی‌کند و یکی از مناطق تجاری و از مراکز خرید شهر گوانجو چین است. این خیابان که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد ۱.۲ کیلومتر طول دارد و بیش از ۳۰۰ مغازه را در خود جای داده است.

پارک سافاری زیانگ جیانگ | Xiangjiang Safari Park

پارکی وسیع در چین با سافاری یکی از بزرگترین پارک های سافاری در آسیا به شمار می رود. در این منطقه ی حفاظت شده حدود ۲۰ هزار حیوان در ۴۵۰ گونه متنوع زندگی می کنند. در سال ۲۰۰۶، این پارک توانست مسئولیت نگهداری از ۶ کوآلاهای استرالیایی را بدست آورد که موفقیت چشمگیری در سطح جهان بود. همچنین در آن صد قلاده ببر سفید نگهداری می شود که از این نظر بالاترین رتبه را در چین بخود اختصاص داده است. علاوه بر ببر در این پارک فیل و زرافه هم زیست می کنند و مردم می توانند به آنها غذا بدهند و اوقات خوشی را تجربه کنند. برای بازدید از این پارک برای بزرگسالان ۲۵۰ یوان و برای کودکان ۱۷۵ یوان هزینه دارد.

کوه بایون | Baiyun Mountain

کوهی با قدمت حدود ۴۰۰ میلیون سال یکی دیگر از جاذبه های شهر گوانجو است که به نام کوه بایون یا کوه ابر سفید معروف است. با دیدن این کوه منظره ی بسیار جالبی برایتان پدید می آید و برای کسانی که روحیه ساعرانه دارند بسیار الهام بخش خواهد بود. این کوه که در ۱۵ کیلومتری شمال گوانجو و در منطقه بایون قراردارد، بخشی از تفریحگاه بای یوشان است و با مناظر زیبای خود از جاذبه های مهم توریستی این شهر محسوب می شود. سالانه بیش ۲۰ هزار نفر برای تماشای این کوه به گوانجو سفر می کنند.

شرایط اخذ ویزای چین؛ راه سختی در پیش نخواهید داشت!

با توجه به اینکه کشور چین شرایط پناهندگی ندارد، شرایط سختی برای اعطا ویزا تعیین نکرده است. اصل پاسپورت متقاضی (با 2 صفحه خالی روبرو هم)، 2 قطعه عکس 6×4 رنگی تمام رخ و با پس زمینه سفید، گواهی تمکن مالی (حداقل 250 میلیون تومان برای هر نفر)، فرم تکمیل شده درخواست ویزای چین به همراه بیمه مسافرتی از مدارک درخواست ویزای چین می‌باشد. ویزای چین حتما باید از سوی کارگزاری اقدام شود و در مدت زمان 7 روز به درخواست آن از سوی سفارت پاسخ داده می‌شود. ویزای چین به درخواست متقاضی در مدت اعتبار 1 ماهه توریستی، 1 ماهه تجاری، 6 ماهه تجاری و 1 ساله تجاری صادر می‌شود. لزومی به ارائه واچر هتل و بلیط رفت و برگشت هواپیما برای درخواست ویزای چین نیست.

خدمات تور چین؛ مطابق میل متقاضی!

خدمات تور چین ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد. با توجه به اینکه تورهای چین به صورت گروهی برگزار می‌شود، امکان تغییر این خدمات وجود ندارد. رایج‌ترین خدمات تور چین به ترتیب زیر می‌باشد:

  • بلیط رفت و برگشت هواپیما با هواپیمایی ماهان و یا CZ
  • اقامت در هتل 4 ستاره به همراه صبحانه (صبحانه بوفه)
  • اخذ ویزای توریستی چین
  • ترانسفر فرودگاهی و نمایشگاهی
  • تور لیدر با تجربه
  • بیمه مسافرتی

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لوکس بالی1403

هتر است از همین الان اقدام به رزرو تور بالی نوروز 1403 کنید. چون با نزدیک شدن به ایام نوروز قیمت آن به شدت افزایش

تور لوکس ولاکچری ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لوکس چین_02188487125

هلدینگ گردشگری پارسا گشت