تور لوکس ژاپن

تور ژاپن

ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به جنوب غربی شامل می‌شود. زیبایی سفر با تور ژاپن در همین موقعیت جغرافیایی منحصر به‌فرد آن نهفته است که همچنین با 2400 کیلومتر در غرب اقیانوس آرام شمالی امتداد یافته است. کشور ژاپن شامل چهار جزیره اصلی به نام‌های هوکایدو، هونشو، شیکوکو و کیوشو است که جزیره شیکوکو بزرگ‌ترین آن‌ها می‌باشد. اگر مقصد تور ژاپن به پایتخت این کشور یعنی توکیو باشد باید گفت که این شهر یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ژاپن و در شرق مرکز هونشو واقع گردیده است. سرزمین ژاپن را پوششی ناهموار در بر گرفته چرا که بیش از چهار پنجم آن را کوه‌ها، تشکیل داده‌اند. همچنین کشور جزیره‌ای ژاپن که در آب محصور گشته دارای مرزهای آبی با کشورهای چین، کره شمالی، کره جنوبی و روسیه است لذا توسعه و رونق تور ژاپن نیز از این موقعیت نسبی خوب متاثر بوده است.

از بزرگ‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای ژاپن می‌توان به کویا سان، شهر ساحلی ایشیگاکی، شهر بزرگ کانازاوا، کیوتو شهر معابد زیبا و توکیو اشاره کرد که بیش‌ترین مسافران تور ژاپن به این شهرها سفر می‌کنند. معابد گوناگون، بازارهای بزرگ، جشنواره‌های سنتی، چشمه‌های آب گرم، ارتفاعات کوهستانی، آبشارها، دریاچه‌ها، جزایر شگفت‌انگیز و هنرهای ژاپنی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور به شمار می‌آیند.

قیمت تور ژاپن

خرید تور ژاپن از سوی مسافران و گردشگران تا حدود زیادی به قیمت آن وابسته است لذا اگر دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجری مستقیم تور ژاپن باشد می‌تواند تور مورد نظر را با قیمت بسیار بهتری به درخواست‌کنندگان ارائه دهد. قیمت تور ژاپن نیز به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد چرا که فاصله جغرافیایی این کشور با ایران زیاد بوده لذا در مسیرهای با بعد مسافتی طولانی قیمت بلیط پرواز تا سطح قابل توجهی می‌تواند قیمت تور ژاپن را افزایش دهد. البته از آنجا که در مسیر تهران به توکیو پروازها به صورت مستقیم و از سوی ایرلاین‌های مختلف صورت می‌گیرد لذا می‌توان قیمت بلیت هواپیما را ارزان‌تر تهیه کرد. البته اگر جزو آن دسته از مسافرانی هستید که قیمت تور ژاپن برای‌تان بسیار مهم است لذا توصیه می‌کنیم که در ایامی مانند روزهای غیرتعطیل، روزهای وسط هفته و نیمه دوم سال به این کشور زیبا سفر کنید. قابل ذکر است که برای سفر به ژاپن، ویزا لازم است و هزینه ویزا نیز قیمت تور ژپن را افزایش خواهد داد. البته از آنجا که ژاپن به کشورهایی نظیر چین و کره جنوبی نزدیک بوده ممکن است تعدادی از مسافران بخواهند تور ترکیبی ژاپن، چین و کره جنوبی را انتخاب کنند که این نیز قیمت تور ژاپن را افزایش خواهد داد. جدا از عوامل ذکرشده باید نوع خدمات هتل، تعداد شب‌های اقامت و سایر هزینه‌هایی که بر هزینه تور ژاپن سربار می‌شود نیز در نظر گرفت. هزینه‌هایی مانند خرید، وعده‌های غذایی ناهار و شام، ورودیه‌های جاذبه‌های گردشگری و … که مسافران در زمان خرید تور ژاپن باید آن‌ها را مورد توجه قرار دهند. البته لذت چشیدن طعم ناب غذاهای سنتی ژاپنی مانند سوکیاکی، شابو شابو، تاکویاکی، اوکونومیاکی، یاکیسوبا، یاکیتوری و یا بستنی یخی کاکیگوری می‌تواند مسافران را چنان وسوسه کنند که نتوانند به قیمت تور ژاپن فکر کنند.

پیشنهاد می‌کنیم که برای صرفه‌جویی در هزینه تور ژاپن این کارها را انجام دهید: سوار تاکسی نشوید، سعی کنید از فروشگاه‌های صد ینی خرید انجام دهید، از کارت‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنید، کوچ سرفینگ (سایت ارائه دهنده خانه‌های میزبان و رایگان) را تجربه کنید، از سرویس‌های اشتراک خودرو در ژاپن استفاده نمایید و حتما سعی کنید اقامتگاه ارزان تهیه کنید.

بهترین زمان سفر به ژاپن

شاید این سوال برای بسیاری از علاقه‌مندان به سفر با تور ژاپن پیش بیاید که چه زمانی بهترین زمان مسافرت به این مقصد تاپ گردشگری است! یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده برای تاریخ سفر به ژاپن و خرید تور ژاپن بحث آب و هوای این مقصد زیبا می‌باشد. لازم به ذکر است که فصل بهار یعنی ماه‌های مارس تا ژوئن و فصل پاییز از ماه سپتامبر تا دسامبر که آب و هوای ژاپن بسیار مطبوع و معتدل است بهترین زمان برای مسافرت با تور ژاپن می‌باشد. فصل بهار ژاپن که همراه با هوای خنک، بارش‌های کم و خودنمایی شکوفه‌های رویایی گیلاس است و همچنین فستیوال‌های هیجان‌انگیزی در این فصل برگزار می‌شوند لذا گردشگران از سراسر جهان به توکیو و سایر شهرهای ژاپن سرازیر می‌شوند و لذا خرید تور ژاپن به اوج خود می‌رسد. فصل پاییز نیز به دلیل طبعیت شگفت‌انگیز ژاپن در این فصل و آب و هوای ملایم با کمی خنکی رو به سردی به محبوبیت تور ژاپن در این ایام برای بسیاری از مسافران می‌انجامد. البته در فصل تابستان یعنی از ماه ژوئن تا سپتامبر نیز شاهد سفر به این کشور هستیم ولی به علت بارش زیاد باران، هوا به شدت مرطوب بوده و دمای هوا نیز بسیار زیاد است به خاطر همین تور ژاپن تابستان کم‌تر مورد توجه مسافران ایرانی و سایر گردشگران قرار می‌گیرد. فصل زمستان نیز که مصادف با ماه‌های دسامبر تا مارس است نیز مانند همه مقاصد دیگر گردشگری، کم‌ترین طرفدار خرید تور ژاپن را در این فصل می‌بینیم.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لوکس ژاپن

هلدینگ گردشگری پارسا گشت