تور مسکو بهترین قیمت

شرایط اخذ ویزای روسیه؛ سخت‌گیری در کار نیست!

برای اخذ ویزای روسیه راه سختی در پیش ندارید. بلیط قطعی رفت و برگشت هواپیما، رزرو قطعی هتل محل اقامت، 2 قطعه عکس 3×4، فرم تکمیل شده اطلاعات شخصی متقاضی و پاسپورت به همراه 7 ماه اعتبار از مدارک درخواست ویزای روسیه می‌باشد. حدودا در مدت زمان 7 روز کاری به درخواست ویزای روسیه پاسخ داده می‌شود و این ویزا به صورت لیبل در پاسپورت متقاضی الصاق می‌شود. ویزاهای روسیه برای 30 روز پس از تاریخ صدور معتبر می‌باشند. شما برای درخواست ویزای تور گروهی روسیه باید 120 دلار  و به صورت انفرادی 130 دلار به سفارت پرداخت کنید.

بهترین زمان سفر به مسکو؛ هر فصل، مختص یک گروه از گردشگران!

اگر با جمعیت زیاد گردشگران مشکلی ندارید و آب و هوای معتدل اولویت اول شماست، بهتر از اوایل خرداد ماه تا اواسط شهریور ماه به مسکو سفر کنید. اما اگر عاشق تفریحات زمستانی و سرما هستید، حتما در پائیز و زمستان به مسکو سفر کنید! تورهای مسکو در تمامی فصول سال یک بازه قیمتی مشخص دارند و هزینه‌های آن تفاوت چندانی ندارد.

کیفیت هتل‌های مسکو؛ تقریبا کمیاب!

هتل‌های مسکو بهترین کیفیت و بی نظیر ترین خدمات رو در بین هتل‌های آسیایی و اروپایی دارند. کیفیت هتل‌های 3 ستاره مسکو را می‌توانید با بعضی از هتل‌های 5 ستاره در کشورهای دیگر مقایسه کنید! نکته مهمی که در انتخاب هتل باید به آن دقت داشته باشید، موقعیت مکانی هتل محل اقامت شما می‌باشد. هرچی هتل محل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت پرداخت می‌کنید. Radisson blu و hilton moscow از بهترین هتل‌های شهر مسکو می‌باشند.

تور مسکو

همانطور که می دانید ” مسکو پایتخت کشور روسیه ” می باشد و این شهر وسیع ترین و پرطرفدارترین شهر روسیه محسوب می شود و یکی از بزرگ ‌ترین کلان ‌شهرهای قاره اروپا نیز به شمار می رود که هزاران گردشگر سالانه روانه این پایتخت زیبا می شوند. همچنین مسکو مرکز سیاسی ، اقتصادی ، مذهبی ، تاریخی ، مالی ، آموزشی و حمل و نقل فدراسیون روسیه ‌محسوب می شود و این شهر در کنار رودخانه مسکو و در ناحیه فدرال روسیه که جزو ” روسیه اروپایی ” محسوب می ‌شود قرار گرفته است ؛ ضمنا در زمان ‌های گذشته مسکو مرکز کشاورزی اتحاد جماهیر شوروی و سرزمین باشکوه مسکو نیز بود و کاخ کرملین معروف قبل از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به عنوان اقامتگاه تشریفاتی رئیس جمهور شوروی، مورد استفاده قرار می‌ گرفته است. اما نکته اساسی این پایتخت زیبا این است که این شهر امروزه یکی از مراکز اقتصادی مهم و بزرگ در جهان و مهمترین شهر روسیه می باشد و از نظر گرانی در سال 2007 میلادی به عنوان دومین شهر گران در جهان محسوب را می ‌شود و در این سال برای دومین بار در ” کتاب رکوردهای گینس ” نامش ثبت شد. همچنین کلان‌ شهر مسکو از نظر دارا بودن موسسات علمی ، ورزشی و آموزشی از رتبه خوبی در سطح جهان برخوردار است، به طوری که بیش ‌ترین امکانات ورزشی را در کل جهان به خود اختصاص داده ‌است و این شهر دارای یک مجتمع حمل و نقل بین ‌المللی به نام ” متروی مسکو ” است که بزرگ‌ ترین شرکت تولید واگن ‌های مترو در جهان است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور مسکو بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت