تور نمایشگاهی دبی

تورهای نمایشگاهی دبی

دبی در سالهای گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشته است و اغلب شرکت ها و برند های معروف دنیا در دبی دارای شعبه هستند و به همین دلیل در اغلب نمایشگاههای برگزار  شده در دبی حضور شرکت ها و برند های خارجی مرتبط بسیار چشمگیر است.

هرسال بر تعداد افرادی که مایل هستند با تورهای نمایشگاهی دبی سفر کنند و در نمایشگاههای مختلف شرکت داشته باشند بیشتر میشود.

مخاطبان بسیار زیادی مایل به بازدید از نمایشگاههای مختلف دبی هستند و همین امر موجب شده تا شرکت های مختلف به برگزاری تورهای نمایشگاهی برای نمایشگاههای اقدام کنند و در این زمینه خدماتی از قبیل رزرو هتل، دریافت ویزا و رزرواسیون بلیط را برای علاقمندان به شرکت در تور نمایشگاهی دبی انجام دهند.

شرکت  پارساگشت با تجربه طولانی در زمینه برگزاری تورهای نمایشگاهی دبی ، آماده ارائه خدمات ویژه شرکت در نمایشگاههای دبی به علاقمندان میباشد.

 

نمایشگاه های دبی 2024

در این قسمت لیستی از نمایشگاه های دبی را برای شما معرفی می کنیم و در ادامه هر کدام از نمایشگاه های دبی را برای شما به اختصار توضیحی خواهیم داد و برگزاری تاریخ نمایشگاه دبی را اعلام خواهیم کرد، تا بتوانید برای دیدن از نمایشگاه های دبی برنامه ریزی کنید و در فرصت مناسب با خرید بلیط هواپیما ارزان و مناسب از نمایشگاه های دبی دیدن کنید.

  • نمایشگاه بسته بندی و پرینت خلیج فارس
  • کنفرانس و نمایشگاه بین المللی داروسازی و فناوری دبی
  • نمایشگاه Arab Health
  • نمایشگاه بین المللی املاک
  • نمایشگاه فولاد خلیج فارس
  • نمایشگاه Art Dubai
  • نمایشگاه انرژی دیجیتال
  • نمایشگاه World Art Dubai
  • نمایشگاه بین المللی فرودگاه
  • نمایشگاه فوم و پلی اورتان خاورمیانه UTECH

تاریخ برگزاری های نمایشگاه دبی

معرفی نمایشگاه های دبی

نمایشگاهایی که در آینده در دبی برگزار می شوند را با تاریخ برگزاری این نمایشگاه و نوع نمایشگاه برای شما توضیح خواهیم داد. اگر شما هم تمایل دارید از نمایشگاه های دبی مطلع باشید با ما همراه باشید.

 

نمایشگاه Arab Health

این نمایشگاه مرتبط با بیمارستان، تجهیزات پزشکی و خدمات است. این نمایشگاه در دبی فرصت عالی است که به انواع محصولات پزشکی، نوآوری ها و خدمات پزشکی دسترسی داشته باشید و نسبت به آنها آگاهی پیدا کنید. تاریخ نمایشگاه دبی که پربار از علم فناوری پزشکی ست در 2024/01/29 برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی املاک

نمایشگاه بین المللی املاک بزرگترین پلت فرم فروش املاک خاورمیانه برای بازارهای املاک و مستغلات محلی و بین المللی است.

دبی بهترین مکان برای ملاقات و انجام تجارت با سرمایه گذاران درجه یک و متخصصان املاک از سراسر جهان است. طبق تقویم نمایشگاه دبی تاریخ نمایشگاه بین المللی املاک در دبی 2024/02/27 می باشد.

نمایشگاه فولاد خلیج فارس

نمایشگاه فولاد خلیج فارس یک گردهمایی متشکل از کارشناسان فولاد است که هر ساله هزاران بازدید کننده را به امارات جذب می کند. این نمایشگاه چالش های حیاتی، راه حل های جایگزینی و پتانسیل تولیدکنندگان بررسی و ارائه می شود.

تولیدکنندگان با پتانسیل بالای خدماتی در عناصر تولید فولاد، مهندسی تولید و حفاظت لوله، خدمات بازرسی و همچنین جستجوی راه حل برای چالش های مختلفی که مهندسان مواد با آن مواجه هستند را ارائه خواهند داد. طبق تقویم نمایشگاه دبی تاریخ نمایشگاه فولاد خلیج فارس در دبی 2024/02/27 است.

 

نمایشگاه Art Dubai

نمایشگاه Art Dubai به‌ عنوان بین‌المللی‌ترین نمایشگاه هنر جهان، تعهد خود را به پرورش فرهنگ اکتشاف، ارائه دیدگاه‌های جدید جهانی هیجان‌انگیز و گسترش گفت‌وگوها در مورد هنر فراتر از محدوده‌ها و روایت‌های جغرافیایی سنتی غربی گسترش داده است.

نمایشگاه Art Dubai یکی از لیست نمایشگاه های دبی است که تاریخ نمایشگاه دبی طبق تقویم نمایشگاه دبی در 2024/03/01 برگزار می شود.

  1. نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و صنایع ماهواره‌ای ۲۰۲۴ دبی (Cabsat Expo 2024)

تاریخ نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و صنایع ماهواره‌ای دبی – ۲۱ تا ۲۳ مه ۲۰۲۴ مصادف با (۱ تا ۳ خرداد ۱۴۰۳)

Cabsat 2024  یک نمایشگاه تجاری پیشرو مرتبط با کانال‌های ماهواره‌ای، رسانه‎های دیجیتال و به طور کلی صنایع ماهواره‌ای است. نمایشگاه Cabsat Dubai 2024 مکانی است که در آن تولید کنندگان، فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات برجسته حوزه رسانه دیجیتال و ماهواره، با یکدیگر ملاقات می‌کنند و آخرین پیشرفت‌های خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند. کارشناسان ماهواره‌ای، پخش‌کننده‌ها، تولیدکنندگان محتوا، روزنامه‌نگاران رسانه‌ای و مدیران دولتی غالبا در این نمایشگاه شرکت می‎کنند.

این رویداد مکانی برای به نمایش گذاشتن پیشرفت‌های برتر شرکت‌ها و گسترش شبکه خود با حرفه‌ای‌ها در مشاغل مشابه است. اگر در این زمینه فعالیت دارید، می‌توانید به دنبال غرفه‌سازی نمایشگاهی در دبی باشید تا یک غرفه تجاری شخصی‌سازی شده برای ارائه محصولات و خدمات خود تهیه کنید.

نمایشگاه World Art Dubai

این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه خرده فروشی هنر مقرون به صرفه است که تلفیقی بی نظیر از هنر، سرگرمی و آموزش را ارائه می دهد.

این رویداد دارای آثار هنری شگفت‌انگیز همراه با انواع فعالیت‌های خلاقانه بازدیدکنندگان، نقاشی زنده، هنر واقعیت مجازی، گفتگوهای هنری، کارگاه‌های آموزشی خلاق، موسیقی زنده و بازار صنایع دستی است. تاریخ نمایشگاه دبی طبق تقویم نمایشگاه دبی در 2024/04/24 است.

  1. نمایشگاه جهانی ویپ ۲۰۲۴ (World Vape Show 2024)

تاریخ نمایشگاه دبی – ۱۰ تا ۱۲ ژوئن ۲۰۲۴ مصادف با (۲۱ تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۳)

نمایشگاه جهانی ویپ 2024 دبی یک نمایشگاه بزرگ تجاری برای محصولات بین‌المللی ویپینگ است. این نمایشگاه توسط مرکز تجارت جهانی در شهر دبی امارات متحده عربی برگزار می‌شود. این رویداد بستری است برای شرکت‌ها تا خدمات خود را به نمایش بگذارند، با خریداران این صنعت ارتباط برقرار کنند و در مورد پیشرفت‌ها و فناوری‌های نوین اطلاعات کسب کنند. رویداد World Vape Show Dubai 2024 غرفه دارانی را معرفی می‌کند که خالق برترین دستاوردها در حوزه ویپینگ هستند.

این نمایشگاه به منزله فرصتی برای ملاقات متخصصان این حوزه با یکدیگر است و آن‌ها می‎توانند ارتباطات تجاری خود و روابط کاری‌شان را گسترش دهند. همچنین در مورد روندهای آینده در صنعت ویپ اطلاعات جدیدی را می‎آموزند که در رشد و توسعه کسب و کارشان نقش دارد.

 

نمایشگاه‌های امارات و سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت در دبی با روتس کپیتال

نمایشگاه بین المللی طلا و جواهرات دبی 

این نمایشگاه بین المللی در زمینه جواهرات و ساعت به تاریخ 14-12 نوامبر 2024 مصادف با 22-24 آبان ماه 1403 در شهر دبی که در ساحل خلیج فارس امارات متحده عربی واقع شده است، برگزار می گردد.

وب سایت نمایشگاه: https://www.jgtdubaijewelleryshow.com/

این نمایشگاه بین المللی مقصدی برای علاقه مندان به جواهرات گرانبها و ساعت های شیک و متنوع در سراسر جهان می باشد. این نمایشگاه شاهکارهای نفیس برندهای منطقه ای و بین المللی را به نمایش می گذارد. همچنین گالری های مختلف ازقطعات کمیاب و Ebda’a Awards نیز در اینجا نمایش داده  می شود. در ضمن با هنرمندان برجسته در زمینه جواهرات و خلاقیت های خیره کننده آنها آشنا می شوید.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه

  • جواهرات زیبا و منحصر به فرد
  • ارائه طرح های متنوعی از ساعت ها از خاورمیانه
  • جواهرات ساخته شده بر پایه نقره
  • جواهرات ساخته شده برای مراسم عروسی
  • جواهرات ساخته شده برای آقایان
  • ارائه سنگ های قیمتی متنوع (الماس، مروارید،…)
  • سنگ های مصنوعی
  • الماس های آزمایشگاهی
  • جواهرات نیمه کاره
  • لوازم جانبی جواهرات

فعالیت های ارائه شده در نمایشگاه 

  • اهدای جوایز عبدا به استعدادهای جوان( این جایزه در طول نمایشگاه جواهرات گرانبها و ساعت های زیبا که در مرکز نمایشگاه ها و همایش های ملی برگزار می گردد به منظور پرورش و حمایت از استعدادهای جوان با انتخاب بهترین طراحان در زمینه جواهرات که از بین شهروندان و ساکنان انتخاب می شوند، تعلق می گیرد)

اهداف تجار و بازرگانان حاضر در نمایشگاه 

عمده فروشان و خرده فروشان این صنعت نمایشگاهی، فروشندگان سنگ های قیمتی، تولیدکنندگان جواهرات و ارائه دهندگان خدمات را گرد هم می آورد تا راه حل های فنی شان در زمینه جواهرات نفیس و سنگ های قیمتی به همراه تلاش و سرمایه گذاری یک ساله به خریداران ازسراسر جهان ارائه دهند.

  • موضوعات نمایشگاه

     

    • آخرین فناوری ها و نوآوری ها در طراحی و تولید جواهرات
    • مکان ملاقاتی برای نسل بعدی از طراحان، برندها و استعدادهای موفق در صنعت جواهرات و سنگ های قیمتی
    • شبکه سازی
    • یادگیری و اهدای جوایز به برجسته ترین استعدادهای جوان
    • ارائه جواهرات بی نطیر و سنگ های قیمتی با کیفیت در بخش مد
    • حضور برندهای معتبر جهانی در زمینه جواهرات

نمایشگاه فوم و پلی اورتان خاورمیانه UTECH

این نمایشگاه 3 روزه بر روی آخرین تحولات در صنعت فوم و پلی یورتان متمرکز خواهد بود و به عنوان یک پلت فرم ایده آل برای غرفه داران و بازدیدکنندگان از جمله تولید کنندگان، تامین کنندگان و خریداران مواد فنی فوم، محصولات، فناوری ها و خدمات، و سایر بخش های دیگر خدمت خواهد کرد.

نمایشگاه فوم و پلی اورتان خاورمیانه UTECH یکی از نمایشگاه های دبی است که طبق تقویم نمایشگاه دبی در تاریخ 10/09/2024 برگزار می گردد.

 

لیست نمایشگاه های تجاری ابوظبی امارات متحده عربی

نمایشگاه امنیت و انعطاف پذیری ملی ابوظبی (ISNR): از ۱۲ الی ۱۴ فروردین
کنگره جهانی اندویورولوژی (WCE): از ۰۴ الی ۰۸ شهریور
نمایشگاه دام و طیور ابوظبی (VIV MEA): از ۱۰ الی ۱۲ شهریور
نمایشگاه صنایع دارویی ابوظبی (CPhI Middle East & Africa): از ۲۴ الی ۲۶ شهریور
نمایشگاه جواهرات ابوظبی (JWS): از ۰۳ الی ۰۷ آبان
نمایشگاه فرصت های شغلی دانشجویان در امارات(NAJAH): از ۰۷ الی ۰۹ آبان
نمایشگاه املاک و سرمایه گذاری ابوظبی (IREIS): از ۱۰ الی ۱۲ آبان
نمایشگاه مواد غذایی ابوظبی (SIAL Middle East): از ۱۹ الی ۲۱ آذر

 

لیست نمایشگاه های تجاری شارجه امارات متحده عربی

نمایشگاه ساعت و جواهرات شارجه: از ۰۶ الی ۱۰ فروردین
نمایشگاه پلاستیک و بسته بندی شارجه (Plastivision Arabia):از ۲۶ الی ۲۹ خرداد
 نمایشگاه صنایع فولاد شارجه: از ۲۲ الی ۲۵ دی

نمایشگاه های دبی به دلیل موقعیت جغرافیایی و استراتژیکی سالانه پذیرای بسیاری از صنعت گران و متخصصان در زمینه های مختلف است.افراد با حضور در این نمایشگاه ها با کسب دانش و فناوری به روز و انتقال آن به کشور باعث رشد و توسعه می شوند.

برای رسیدن به نمایشگاه های دبی به ارحتی می توانید با مشخص بودن تاریخ نمایشگاه دبی برای خرید بلیط رفت و برگشت هواپیمایی به راحتی اقدام کنید و بدون هیچ دغدغه ای سفر و بازدید خوبی را از نمایشگاه های دبی تجربه کنید.

درباره دبی

دبی یکی شهرهای امارات متحده عربی و از مدرن‌ترین شهرهای توریستی دنیا به شمار می‌رود که باعث شده است گردشگران زیادی برای تماشای معماری شگفت‌انگیز و آسمان‌خراش‌های فوق‌العاده، صحرا و دریای آرام و سواحل زیبا، خود را از گوشه‌وکنار دنیا به این منطقه از خاورمیانه برسانند. این شهر در خلیج فارس قرار دارد و از شمال شرقی به شارجه، از جنوب به ابوظبی و از جنوب‌شرق به سلطان‌نشین عمان متصل می‌شود.

سرعت تغییر و تحول در دبی بی‌نظیر است؛ به‌طوری که در کمتر از نیم‌قرن منجر به‌شکل‌گیری کلان‌شهری پررونق و توسعه‌یافته در دل کویر شده است. بسیاری از گردشگران از این تعداد آسمان‌خراش در کنار شن‌های سفید، مات و متحیر می‌شوند؛ هرچند که هنوز هم با تفریح‌هایی نظیر سافاری در صحرا یا قایق‌سواری می‌توان گوشه‌ای از گذشته‌های این شهر را تجربه کرد.

چرا به دبی سفر کنیم؟

 

مراکز خرید لوکس و شیک و بازارهای سنتی:

در دبی می‌توانید تجربه خریدی را داشته باشید که در هیچ کجای دیگر برایتان اتفاق نخواهد افتاد. از برندهای لوکس و جهانی تا کالاهای سنتی و بومی را می‌توانید در مراکز خرید باشکوه و پرزرق‌وبرق و بازارها یا سوق‌های معروف شهر پیدا کنید.

انواع تفریح‌ها و سرگرمی‌های مهیج:

از تورهای هلیکوپترسواری و پرواز با اسکای دایوینگ تا سافاری در بیابان و اسکیت روی شن، تور کروز، فلای بورد دبی، اسکی در پیست اسکی سرپوشیده و… در انتظار گردشگرانی است که دبی را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

انواع رستوران‌های لوکس و غذاهای بین‌المللی:

دبی در طول سالیان سال به مقصدی برای سرآشپزهای حرفه‌ای نظیر گوردون رمزی تبدیل شده است که به‌دنبال افتتاح رستوران در این شهر شیک بوده‌اند و از همین رو، باکیفیت‌ترین غذاهای دنیا را می‌توانید در سفر به دبی نوش جان کنید.

جاهای دیدنی حیرت‌انگیز:

دبی به‌لطف داشتن آسمان‌خراش‌های معروفی همچون برج خلیفه، یکی از زیباترین خط افق‌های دنیا، محله‌های قدیمی، آکواریوم دبی، فواره دبی که بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال دنیا است، ساحل جمیرا و… مقصدی پرطرفدار بین گردشگران است.

بهترین زمان سفر به دبی

 

فصل پر سفر دبی

دبی، آب‌وهوایی کویری دارد و در نتیجه در تمام طول سال، آب‌وهوای آن گرم و خشک است. از آنجایی که فصول دبی به دو فصل گرم و گرم‌تر تقسیم می‌شوند، بهترین زمان سفر به دبی حد فاصل ماه‌های نوامبر تا آوریل (ماه آبان تا فروردین) است که آب‌وهوای مطبوع‌تری بر شهر حاکم می‌شود. در زمستان‌ها میانگین دمای هوا حداکثر به ۲۳ درجه می‌رسد که در شب تا ۱۴ درجه سانتی‌گراد پایین می‌آید. این زمان از سال، به اصطلاح فصل پر سفر دبی (های سیزن) است و گردشگران زیادی با تور یا با برنامه‌ریزی خودشان، به این شهر سفر می‌کنند. در واقع، در طول کریسمس و تعطیلات سال نو و همچنین فصل‌های پرگردشگر یعنی از اواخر سپتامبر تا اواخر آوریل (از مهر تا فروردین)، هزینه‌ها به گران‌ترین حد خود می‌رسند و علاوه بر ازدحام گردشگران، ‌با افزایش چشمگیر هزینه تور دبی، بلیط هواپیما، هتل و غیره نیز مواجه خواهید شد.

در ایام تعطیلات نوروز، شهر دبی مملو از گردشگران ایرانی می‌شود و با اینکه نوروز جشنی ایرانی است؛ طی چند سال اخیر صنعت گردشگری دبی توجه ویژه‌ای به این جشن باستانی داشته است و آن را همانند ایران، جشن می‌گیرد.

بیشتر جشنواره‌ها و فستیوال‌های دبی در نیمه دوم سال برگزار می‌شوند که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها، «جشنواره خرید دبی» (Dubai Shopping Festival) است که در ماه ژانویه (دی) برگزار می‌شود و بهترین زمان برای کسانی است که به‌دنبال تخفیف‌های حسابی هستند. جشنواره بین‌المللی جاز در فوریه (بهمن)، ماراتن دبی در ژانویه (دی)، جشنواره غذا در مارس (اسفند) و روز ملی دبی در دسامبر (آذر) از جمله جشنواره‌های جذاب دبی هستند.

سفر دریایی به دبی

برای سفر دریایی به دبی، باید خودتان را به بندر لنگه برسانید. روزهای حرکت و ساعات رفت و برگشت کشتی، بسته به شرکت کشتیرانی و همین طور مساعدبودن وضعیت آب‌وهوا، متفاوت است. این سفر که با کشتی تندرو انجام می‌شود، ‌پنج ساعت طول می‌کشد و بار بیشتر از ۵۰ کیلوگرم، غیرمجاز است و جریمه دارد.

حمل و نقل عمومی در دبی

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در سفر به دبی اهمیت دارد، حمل‌ونقل درون شهری و در نظر گرفتن هزینه آن است. برای تردد در دبی می‌توانید از مترو، تاکسی، اتوبوس، مونوریل یا تراموا استفاده کرده یا در صورت داشتن گواهی‌نامه‌ بین‌المللی، خودرو کرایه کنید؛ اما جابه‌جایی از فرودگاه به مرکز شهر و هتل و بالعکس نیز موضوعی است که دغدغه مهمی برای بسیاری از گردشگران است.

چطور از فرودگاه بین‌المللی دبی به مرکز شهر و هتل برویم؟

فرودگاه بین‌المللی دبی در فاصله پنج کیلومتری مرکز شهر قرار دارد و در حالت کلی سه راه مطمئن استفاده از مترو، اتوبوس و تاکسی برای طی مسیر فرودگاه دبی تا مرکز شهر پیش رو خواهید داشت که با توجه به هزینه حمل‌ونقل هر یک از آن‌ها می‌توانید دست به انتخاب بزنید. بی‌شک مترو و اتوبوس ارزان‌ترین گزینه‌ها هستند؛ هرچند که در مقایسه با تاکسی وقت‌ بیشتری از شما می‌گیرند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور آنتالیا ارزان ولحظه آخری

تور آنتالیا تور آنتالیا لحظه آخری، آنقدر جذاب است، که اگر بخواهید از بین چند تور لحظه آخری، یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد اول ما

ویزا چین فوری_02188487124

ویزا چین چگونه ویزای چین بگیریم؟ احتمالا برای بار اول این سوال در ذهنتان مطرح می شود که چگونه ویزای چین بگیریم؟ نحوه درخواست ویزا

تور لوکس بدروم_02188487124

توربدروم یکی از پرطرفدارترین کشورهای توریستی از سوی ایرانی‌ها ترکیه است. در این کشور شهرهای بسیاری برای پذیرایی از شما مهیا شده‌اند. یکی از این

تور بالی بهترین قیمت_02188487120

تور بالی اگر به دنبال سفری مهیج و منحصر بفرد هستید، بهترین مقصد، جزیره زیبای بالی در کشور اندونزی است و توسط بسیاری از آژانس‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور نمایشگاهی دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت