تور نمایشگاهی چین کانتون فیر

تور نمایشگاهی چین

مرکز استان گوانگ دانگ شهری نام آشنا به نام گوانجو، گوانگجو یا گوانگژو است. بندرگاهی که در دریای مروارید که در شمال غربی هنگ کنک واقع شده است. گوانجو همانند پکن و شانگهای از شهرهای مهم چین و سومین شهر بزرگ این کشور است به طوری که تا پیش از ظهور کویید ۱۹ تور نمایشگاه گوانجو چین هر ساله در این شهر برگزار می شد و خوشبختانه امسال هم تور نمایشگاه گوانجو چین 2024 برگزار می شود.  مردم گوانجو به زبان خاص خودشان یعنی کوانتونی صحبت می کنند که کمی با چینی متفاوت است؛ البته در نوشتار این زبان هم چند نشانه و حرف اضافه است.

به دلیل رفت و آمد توریستان بسیاری که با دریافت تور چین به این شهر سفر می کنند و تعداد زیاد گردشگر در گوانجو اغلب مردم این شهر به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند.

البته اهمیت بیشتر این شهر به دلیل نمایشگاه هایی است که در آن برگزار می شود به خصوص تور نمایشگاه کانتون گوانجو! ایرانیان جز شهروندانی هستند که برای سفر به چین و دریافت تور باید ویزای چین دریافت کنند. ویزای چین برای ایرانیان معمولا اعتبار ۳۰ روزه دارد و تنها تا پایان مدت ویزا مجاز هستید در این کشور حضور داشته باشید.

اطلاعات کامل شهر گوانجو

مرکز بازگانی، بزرگترین و مهمترین شهر تجاری چین گوانگجو است. این شهر که در جنوب چین واقع شده از مرفه ترین شهر های این کشور است. این بندر بزرگ و شناخته شده دست خوش حوادث بسیار زیادی در طول تاریخ بوده اما از سالها قبل هم محل رفت و آمد بازرگانان بوده است.

با پیشنیه ی ۲۸۰۰ ساله گوانجو قدیمی ترین بندر تجاری دنیاست. گوانجو موقعیت جغرافیایی خود را قدر دانسته و بیشتر صادرات و واردات به کشورش را از طریق بندرگاهش بر عهده گرفته است.

فرودگاه بین المللی گوانجو Baiyun روزانه میزبان پروازهای بسیاری از سرتاسر دنیاست. همچین خط راه آهن در ۴ نقطه ی شمالی، جنوبی، شرقی و غربی این شهر وجود دارد که شهروندان یا مسافران گوانجو را به سایر شهرهای چین جابه جا می کند.

تور گوانجو

دریافت تور گوانجو یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر به این شهر است. به طور کلی اگر بار اول است که به مقصدی سفر می کنید دریافت تور و همراهی با راهنمایی تور بهترین گزینه است. اخذ تور گوانجو خدمات زیر را به همراه دارد:

پرواز با هواپیمایی ماهان

اقامت در هتل های ۵ ستاره

ویزای گروهی چین

ترانسفر فرودگاهی به هتل

تور لیدر فارسی زبان

بیمه مسافرتی

معرفی تور نمایشگاه گوانجو چین 2024

نمایشگاه گوانجو بهترین فرصت برای ارتقا شغلی و آشنایی با آخرین و به روزترین صنایع شرکت کننده در این نمایشگاه است. نمایشگاه گوانجو در سه فاز برگزار می شود.

نمایشگاه های گوانجو از بزرگترین رویدادهایی هستند که هر ساله در چین برگزار می شود. نه تنها محصولات چینی در این نمایشگاه ها به معرض نمایش گذاشته می شود بلکه شرکت های خارجی محصولات و خدمات خود را به معرض دید و برای معرفی عموم می گذارند.

نمایشگاه ها معمولا در ۵ روز برگزار می شوند و صاحبین مشاغل به معرفی محصولات خود می پردازند. غرفه های متعددی از محصولات مختلف در معرض دید عموم قرار میگیرد و جالب است که بدانید در طول مدت نمایشگاه صنایع مختلفی با یکدیگر قراردادهای تجاری امضا کرده و فعالیت های خود را با یکدیگر گسترش می دهند. به طور کلی نمایشگاه گوانجو سیاستی در جهت معرفی محصولات چینی به دنیا است.

نمایشگاه صادرات محصولات چینی که از سال ۱۹۷۵ به نام تور نمایشگاه گوانجو شناخته می شود بزرگترین تور نمایشگاه تجاری چین در سال ۲۰۲۴ است که تنوع بالای شرکت کننده و بازدیدکننده را شامل می شود.

 نمایشگاه کانتون که از مهمترین رخدادها در دنیای تجارت بین الملل محسوب می شود نمایشگاهیست که هرساله تجار و بازرگانان کشورهای مختلف برای حضور در آن لحظه شماری می کنند.

تور نمایشگاه کانتون فیر یا همان نمایشگاه گوانجو

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری پکن

تور لحظه آخری پکن پکن پکن بزرگترین شهر کشور پهناور چین و پایتخت این کشور پرجمعیت آسیایی است، شهر پکن جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در

تور دبی نمایشگاهی

نمایشگاه های دبی سال 2024 دبی یک شهر بسیار مدرن و فوق العاده است که این روزها مورد توجه بسیاری از تاجران و سرمایه گذاران

نمایندگی فروش ماهان_02157749

هواپیمایی ماهان هواپیمایی ماهان یا ماهان ایر از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایرانی است که در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده

ویزا مولتی چین_ تجاری

ویزا چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور نمایشگاهی چین کانتون فیر

هلدینگ گردشگری پارسا گشت