تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن

شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ نامیده می شود. ژاپن از برترین قدرت‌های اقتصادی و صنعتی جهان است و چهار فصل را در آن مشاهده می شود. اما پاییز در ژاپن تجربه ای دیگر است. دریافت تور ژاپن پاییز ۱۴۰۳ فرصتی استثنائی برای سفر به این کشور لمس فرهنگ آسیایی از نزدیک است.

تور ژاپن پاییز ۱۴۰۳ تجربه ای به یادماندنی

پایتخت و بزرگترین شهر ژاپن توکیو با بیش از ۳۸ میلیون نفر جمعیت است. مردم در این کشور ژاپنی صحبت می کنند، البته به دلیل روابط بسیار زیاد ژاپن با سایر کشورها و صادرات کالا و حضور شرکت های چندملیتی در این توکیو مردم و به خصوص تجار و بازرگانان به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند.

در پاییز ژاپن را رنگین تر از هر زمان دیگری در سال می بینید. درختانی که در اطراف خیابان ها قرار دارند به رنگ نارنجی و زرد در آمده و چهره ای دیدنی به شهرها میدهند. کوه فوجی نماد ژاپن است در پاییز طبیعتی خیره کننده به خود میگیرد. آب و هوای ژاپن در پاییز به مطلوب ترین حالت خود می رسد و سفر به این کشور و دریافت تور ژاپن بهترین گزینه برای گذراندن پاییزی به یادماندنیست.

بهترین زمان سفر به ژاپن

کشور پهناوری است به همین جهت تنوع آب و هوایی د مناطق مختلف این کشور متنوع و متفاوت است. ژاپن کشور چهار فصل است و بهار، تابستان، پاییز و زمستان در ان به خوبی قابل مشاهده است.

بهار یکی از بهترین فصول برای دریافت تور ژاپن است. در بهار آب و هوای ژاپن معتدل و خنک است و درجه حرارت هوا معمولا بین ۱۰ تا ۲۰ درجه سانتیگراد متغیر است. ژاپن را با شکوفه های گیلاس(ساکورا) آن می شناسند به همین جهت در این فصل گردشگران بسیاری به ژاپن سفر می کنند.

در تابستان ژاپن را بسیار گرم و مرطوب خواهید دید. درجه حرارت گاهی به بالاتر از ۳۰ درجه هم می رسد و رطوبت هوا هم بسیار بالا می رود. بارش‌های شدید و توفان‌های مهیب تابستانی ممکن است شما را شگفت  زده کند اما این اتفاقی است که معمولا در تابستان های ژاپن رخ می دهد. با این وجود افراد بسیاری تابستان را برای سفر به این کشور انتخاب می کنند.

پاییز هم مانند بهار،

یکی از فصول عالی برای سفر به ژاپن است. آب و هوای ژاپن در پاییز خنک و خشک است و درجه حرارت هوا بین ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد است. پاییز ژاپن را رنگارنگ خواهید دید، برگ درختان با رنگ های گرم پاییزی زیباتر می شود و تابلویی چشمگیر از طبیعت توکیو پیش روی شما خواهد بود.

انتظار آب و هوایی سرد و خشک را در زمستان های ژاپن باید داشته باشید. دمای هوا معمولا زیر ۱۰ درجه سانتیگراد است و ریزش برف ممکن است رخ دهد. صرف غذاهای گرم ژاپنی در زمستان و در کافه های خیابانی ژاپن تجربه ای است که هرگز از ذهن شما خارج نخواهد شد.

به نظر می رسد بهترین زمان سفر به ژاپن بهار و پاییز است و دریافت تور ژاپن پاییز ۱۴۰۳ انتخابی به یاد ماندنی خواهد بود.

جاذبه های گردشگری توکیو

توکیو پایتخت، مهم ترین و بزرگترین شهر ژاپن است و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد. توکیو نه تنها یک شهر مهم در ژاپن بلکه در تمام آسیا است و جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و مدرن زیادی را در آنجا خواهید دید. توکیو شهریست که در آن سنت و مدرنیته در کنار هم جا خوش کرده اند. با دریافت تور ژاپن از جاذبه های بی نظیر توکیو دیدن کنید و خاطره سفر به این کشور را در ذهن بسپارید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور آنتالیا ارزان ولحظه آخری

تور آنتالیا تور آنتالیا لحظه آخری، آنقدر جذاب است، که اگر بخواهید از بین چند تور لحظه آخری، یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد اول ما

ویزا چین فوری_02188487124

ویزا چین چگونه ویزای چین بگیریم؟ احتمالا برای بار اول این سوال در ذهنتان مطرح می شود که چگونه ویزای چین بگیریم؟ نحوه درخواست ویزا

تور لوکس بدروم_02188487124

توربدروم یکی از پرطرفدارترین کشورهای توریستی از سوی ایرانی‌ها ترکیه است. در این کشور شهرهای بسیاری برای پذیرایی از شما مهیا شده‌اند. یکی از این

تور بالی بهترین قیمت_02188487120

تور بالی اگر به دنبال سفری مهیج و منحصر بفرد هستید، بهترین مقصد، جزیره زیبای بالی در کشور اندونزی است و توسط بسیاری از آژانس‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ژاپن پاییز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت