خرید بلیط هواپیما چین

راهنمای خرید بلیط هواپیما چین

خرید آنلاین بلیط هواپیماچین و سفر با پارسا گشت خاطره می تواند یکی از تجربه های هیجان انگیز برای شما باشد. آژانس مسافرتیپارسا گشت یکی بهترین و معتبر ترین شرکت های گردشگری ایران و نمایندگی پرواز های قطر,امارات,ترکیش است که دارای سال ها تجربه در زمینه فروش بلیط های مسافرتی می باشد.

ایرلاین های پرواز چین

شرکت پارسا گشت خاطره آژانس های مسافرتی است که با متنوع ترین و معتبرترین ایرلاین ها برای پروازهای داخلی و خارجی همکاری دارد و امکانات ویژه ای را به مسافران خود ارائه می کند. برای سفر به چین می‌توانید مناسب ترین و مقرون به صرفه‌ترین بلیط‌های چین را از شرکت های هواپیمایی ماهان، قطر ایر ویز، ایران ایر و ایر آسیا خریداری کنید. که هر کدام از این ایرلاین ها با توجه به کلاس پروازی بلیط مسافران، خدمات گوناگون و متنوعی را به آن ها ارائه می دهند. الی گشت همواره امکان دسترسی به بهترین ایرلاین ها برای سفرهای داخلی و خارجی را برای شما عزیزان فراهم می کند.

بلیط هواپیما سیستمی چین

خرید بلیط سیستمی می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند سفری با برنامه ریزی قطعی و بدون نگرانی داشته باشند. این بلیط ها همواره قیمتی ثابت دارند بنابراین، مسافران می توانند با خیال راحت و در هر زمانی بلیط پرواز مورد نظرشان را خریداری نمایند حتی اگر برنامه سفر شما تغییر کند، می توانید بدون نگرانی بلیط را پس بدهید. پس اگر می خواهید با خیال آسوده و بدون هیچ دغدغه ای سفر کنید، توصیه می کنیم که بلیط های سیستمی را خریداری نمایید.

امکانات و دسترسی های فرودگاه پکن چین

معمولا هدف مسافران از خرید بلیط هواپیما چین، سفر به پکن پایتخت این کشو است. فرودگاه بین المللی پکن معروف ترین و پررفت و آمدترین فرودگاه بین المللی چین محسوب می شود که دارای کد یاتا PEK و کد ایکائو ZBAA میباشد. این فرودگاه در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهر پکن واقع شده و به صورت ۲۴ ساعته فعال است و دارای سه ترمینال مسافربری میباشد. این فرودگاه امکانات ویژه ای را در سطح کیفی بسیار بالا به مسافران ارائه می کند که از جمله آنها می توان به اینترنت وای فای رایگان در سراسر فرودگاه، خدمات مالی و تبدیل ارز، ستوران های ویژه غذاهای بین المللی و کافی شاپ های متعدد، فروشگاه های متعدد برای خرید سوغاتی، اشیاء و چمدان های گمشده، مرکز خدمات پزشکی ۲۴ ساعته، سالن ماساژ و اتاق های استراحت اشاره نمود. برای دسترسی به این فرودگاه مسافران می توانند از قطار، اتوبوس و تاکسی استفاده کنند.

انواع کلاس های پروازی

برای خرید بلیط هواپیما چین یا سفر به مقصد های دیگر، مسافران می توانند از کلاس های پروازی مختلفی استفاده کنند که آنها را در سه بخش اکونومی و بیزینس و فرست کلاس به شما معرفی می کنیم.

• پرواز اکونومی

پرواز های اکونومی از رایج ترین و پرطرفدارترین نوع بلیط هواپیما هستند و بیشتر مسافران با این نوع پرواز سفر می کنند چرا که علاوه بر قیمت مناسب، خدمات قابل قبولی را هم ارائه می کنند. خدمات و سرویس های ویژه ای در طول پرواز های اکونومی ارائه می شود شامل صندلی تاشو، فضا برای قرار دادن پاها، غذا، اینترنت وای فای، مانیتور و امکان تماشای فیلم و موزیک و غیره می باشند. پروازهای اکونومی از سایر پرواز ها ارزان تر بوده و خدمات قابل قبولی را به مسافران ارائه می کنند و به همین دلیل طرفداران بیشتر دارد.

• پرواز بیزینس کلاس

پروازهای بیزینس در مقایسه با پروازهای اکونومی از امکانات فوق العاده ای برخوردارند و تجربه سفری منحصر به فرد و لاکچری را برای مسافران فراهم می کنند. بلیط پروازهای بیزینس کلاس گران تر از پروازهای اکونومی بوده و به همین دلیل خدمات بهتر و باکیفیت تری را به مسافران ارائه می کنند. از جمله سرویس های این نوع پرواز ها می توان به سرو نوشیدنی های خوشامدگویی، کیفیت بسیار بالای غذا و سرو آن ها در ظروف چینی به جای ظروف پلاستیکی، استفاده از صندلی های تختخواب شو، سیستم سرگرمی و مانیتورهای بزرگ و امکان انتخاب از بین صدها فیلم و موزیک و بازی و غیره اشاره نمود. بلیط هواپیما چین را در هر ساعت از شبانه روز آسان تر از همیشه از سایت الی گشت بخرید و به سرزمین عجایب سفر کنید.

• پرواز فرست کلاس

پروازهای فرست کلاس بهترین نوع بلیط های هواپیمایی محسوب می شوند که بسیار گران بوده و معمولا به افراد مشهور و سلبریتی و پولدارها اختصاص دارند. در این نوع پرواز ها تمام خدمات و امکانات بیزینس کلاس در سطح بسیار بالا و لاکچری در کنار خدمات و سرویس های فوق العاده دیگری به مسافران ارائه می شود که تجربه ای بی نظیر و فوق العاده را رقم می زند.

مقدار بار مجاز در پرواز چین چقدر است ؟

پیش از خرید بلیط هواپیما چین بهتر است قوانین مربوط به بار مجاز در پروازهای این مقصد را بدانید. یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام سفرهای هوایی باید به آن توجه کنید، میزان بار مجازی که می توانید با خود حمل کنید. در صورتی که بار اضافه داشته باشید باید جریمه پرداخت کنید. در سفر با ایرلاین های گوناگون به مقصد چین مقدار بار مجاز قابل حمل به شرح زیر می باشد:
مقدار بار مجاز در پروازهای ایرفلوت: میزان بار مجاز در پرواز اکونومی معادل یک چمدان 23 کیلوگرمی و در پروازهای بیزینس کلاس معادل دو چمدان 32 کیلوگرمی می باشد.
مقدار بار مجاز

در پروازهای ایر آسیا: میزان بار مجاز معادل 40 کیلوگرم و میزان بار دستی 7 کیلوگرم می باشد.
پروازهای ایران ایر: میزان بار مجاز معادل 30 کیلوگرم و میزان بار دستی 5 کیلوگرم می باشد.
پروازهای قطر ایرویز: میزان بار مجاز معادل 35 کیلوگرم و میزان بار دستی 7 کیلوگرم می باشد.
مقدار بار مجاز در پروازهای ماهان ایر: میزان بار مجاز در پرواز اکونومی معادل 20 کیلوگرم و در پروازهای بیزینس کلاس معادل 25 کیلوگرم می باشد.

بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما ارزان چین

برای خرید بلیط هواپیما چین ارزان که یک مقصد سیاحتی و تفریحی است، پیشنهاد می کنیم که زمان سفر خود را در روزهایی که تعداد متقاضیان و مسافران این مقصد کمتر است و بلیط ارزان تر می باشد انتخاب کنید. به عنوان مثال، در فصل زمستان مسافران کمتری به این کشور سفر می کنند و طبیعتا قیمت بلیط در این ایام ارزان تر خواهد بود. به طور کلی، پیشنهاد می کنیم که در ایامی خارج از فصل تابستان، تعطیلات رسمی و مناسبت های خاص سفر کنید که تعداد مسافران کمتر باشد. همچنین، توجه داشته باشید که قیمت بلیط هواپیما اکونومی چین ارزان‌تر از قیمت پرواز بیزینسی می باشد.

مبدا پرواز چین از چه شهرهایی می باشد؟

اگر می خواهید از ایران به کشور چین سفر کنید، می توانید از شهرهای تهران و مشهد به چین پرواز داشته باشید. فاصله هوایی تهران تا پکن ۵۶۴۴ کیلومتر، تا شانگهای ۶۴۰۵ کیلومتر و تا گوانجو، ۶۰۷۳ کیلومتر می باشد و به طور کلی می توان گفت که مدت زمان این پرواز ها چیزی حدود 10 ساعت و 35 دقیقه طول می کشد.
پرواز مشهد نیز به مقصد شهرهای پکن و شانگهای چین انجام می شود که مدت زمان آن چیزی حدود 10 ساعت می باشد. برای پرواز مستقیم به کشور چین، می توانید از خدمات شرکت هواپیمایی ماهان برای مقصدهای پکن، شانگهای و گوانگجو استفاده کنید. برای پرواز غیرمستقیم نیز می توانید از خدمات شرکت های هواپیمایی قطر، امارات و چاینا سترن بهره مند شوید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری مالزی

مالزی مالزی یکی از کشورهای توسعه یافته و مسلمان نشین قاره آسیا می‌باشد که در شرق این قاره واقع شده است. طبیعت بکر و جنگل‌های

تور لوکس ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور لوکس برزیل

شاید بسیاری از ذهنیت‌هایی که در مورد تور برزیل دارید اشتباه باشد! به طور مثال اگر تابستان به برزیل بروید آب و هوا استوایی و

تور آلانیا بهترین قیمت

تور آلانیا ترکیه کشوری زیبا و توریستی است. در اغلب روزهای سال این کشور مملو از جمعیتی است که با خرید بلیط هواپیما از همه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بلیط هواپیما چین

هلدینگ گردشگری پارسا گشت