خرید بیزینس در کانادا

خرید بیزینس در کانادا

خرید کسب و کار در کانادا یکی از گزینه‌های پرطرفدار برای اخذ اقامت دائم در این کشور است. کانادا به دلیل فراهم کردن بستر مناسب برای کسب و کار، سیستم آموزشی معتبر، ارائه خدمات بهداشتی عالیو داشتن امنیت بالای اجتماعی، مورد توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت قرار گرفته است. این صفحه اطلاعات کاملی را در مورد خرید بیزینس، مراحلی که باید طی شود، مدارک مورد نیاز، معایب و هزینه‌هایی که

لازم است برای خرید بیزینس در این کشور پرداخت کنید، در اختیار شما قرار می‌دهد.

نگاهی کلی به خرید بیزینس در کانادا

قبل از شروع به جستجوی کسب و کار مناسب در کانادا، باید اطلاعات کافی را در زمینه شرایط مرتبط با خرید بیزینس در این کشور، کسب کنید. برای تحقق این هدف، شما می‌توانید از طریق مشاوران حقوقی و

مالی، علاوه بر کسب اطلاعات لازم، به دنبال فرصت‌های مناسب بگردید.

یکی از مزایای خرید بیزینس در کانادا، داشتن امکان اخذ اقامت دائم در این کشور است. برای این منظور، باید شرایط حقوقی و مالی مرتبط با اخذ اقامت دائم را به دقت بررسی و مدارک لازم را تهیه کنید.

همچنین از توانایی مالی و تجربه مدیریتی خود مطمئن بوده و آن را به اثبات برسانید. این امر به شما کمک می‌کند تا به سرعت در کسب و کار جدیدتان موفق شوید.

برای خرید بیزینس در کانادا چه شرایطی لازم است؟

لازم است اطلاعات کافی در مورد شرایط و مقررات مربوط به این فرآیند دریافت کنید. مهم‌ترین شرایط عبارت‌اند از:

انتخاب نوع بیزینس: اولین شرطی که برای خرید بیزینس وجود دارد انتخاب کسب و کاری است که دولت کانادا از آن استقبال کند. به عنوان مثال، بیزینس‌هایی که باعث ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد منطقه می‌شوند، بیشتر از دیگر بیزینس‌ها توسط دولت کانادا پشتیبانی می‌شوند.

مدرک زبان و مدرک تحصیلی: با توجه به شرایط خرید کسب و کار در کانادا، بدون مدرک زبان و با دانش پایه زبان انگلیسی در صورتی که حداقل تحصیلات شما دیپلم باشد، می­توانید برای خرید بیزینس اقدام کنید؛ اما در مراحل بعدی داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی، شانس اخذ ویزا را افزایش می­دهد.

سابقه مدیریتی: لازم است حداقل ۳ سال سابقه مدیریتی داشته باشید. این شرط به این دلیل است که مدیریت یک کسب و کار در کانادا برای موفقیت آن بسیار حیاتی است. از این رو برای اثبات مهارت‌های مدیریتی خود، باید مدارک مربوطه را ارائه دهید.

تامین سرمایه: : برای خرید بیزینس در کشور کانادا باید سرمایه اولیه را تامین کنید. این سرمایه می‌تواند از منابع شخصی شما، وام بانکی یا سرمایه‌گذاران دیگر تامین شود. بسته به نوع بیزینس حداقل مبلغ ۱۵۰ هزار دلار به عنوان سرمایه،­ مورد نیاز است.

سهام خرید بیزینس: برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری کانادا، باید هزینه آن را تامین کنید. با خرید حداقل نصف سهام یک بیزینس کانادایی، می‌توانید این ویزا را دریافت کنید.

به طور کلی، خرید کسب و کار در کشور کانادا می‌تواند فرصتی بسیار خوب برای زندگی و کار در یکی از بهترین و پویاترین بازارهای جهان را فراهم کند، اما برای رسیدن به موفقیت در این حوزه باید با شرایط و الزامات لازم آشنا شوید و به دنبال راهکارهای مناسب جهت پیشرفت کسب و کار خود باشید.

مراحل خرید کسب و کار در کانادا

مراحل خرید کسب و کار در کانادا عبارت‌اند از:

یافتن بیزینس مناسب

یکی از مهمترین مراحل خرید بیزینس در کشور کانادا، یافتن یک کسب و کار مناسب است. باید بیزینسی را انتخاب کنید که با توجه به سابقه کاری و تخصص خود یا سرمایه‌ای که دارید، مناسب شما باشد. برای

پیدا کردن بیزینس مناسب می‌توانید از مجله‌های تجاری، سایت‌های خرید و فروش یا وکیل تجاری کمک بگیرید.

استخدام یک وکیل تجاری و خرید بیزنس

برای داشتن یک تجربه موفق در خرید بیزینس، نیاز به آگاهی از مراحل و شرایط لازم دارید. یکی از مراحل بسیار مهم در این زمینه، استخدام وکیل تجاری حرفه‌ای و باتجربه است.

در واقع، یک وکیل می‌تواند با آگاهی از قوانین تجارت کانادا به شما در این فرآیند کمک کند. با استفاده از تجربه وکیل تجاری، شما می‌توانید از خطرات و مشکلاتی که ممکن است در این مسیر پیش آید، جلوگیری کنید. همچنین، وکیل تجاری می‌تواند به شما در تحلیل و بررسی مالی بیزینس کمک کند و بررسی کند که آیا ارزش بیزینس مناسب است یا خیر و آیا ممکن است در آینده سودآور باشد یا جز ضرر منعفتی برای شما ندارد. این امر می‌تواند به شما در اتخاذ تصمیم صحیح کمک کند.

یک وکیل همچنین می‌تواند به شما در تنظیم تمامی مراحل مذاکره، قرارداد و خرید بیزینس کمک کند و با بررسی دقیق قرارداد، اطمینان حاصل کند که تمامی جزئیات و شرایط قرارداد به درستی تنظیم شده‌ است. به علاوه، یک وکیل تجاری می‌تواند کلیه کارهای اداری و پیگیری­های لازم را برای شما انجام دهد.

بنابراین، اگر شما نیز در نظر دارید بیزینسی را در کانادا خریداری کنید، استخدام یک وکیل تجاری می‌تواند به شما در این فرآیند کمک کند. قبل از انتخاب وکیل تجاری، باید اطمینان حاصل کنید که وی دارای تجربه کافی در خرید بیزینس است و می‌تواند به شما در این فرآیند کمک کند.

کسب رضایت صاحب ملک برای اجاره­ ملک به یک غیرکانادایی

یکی از مراحل مهم در خرید بیزینس، کسب رضایت صاحب ملک برای اجاره­ ملک به یک غیرکانادایی است. معمولا صاحبان ملک رضایتی برای اجاره‌ ملک خود به کسانی که کانادایی نیستند، ندارند و به دلایلی مانند ترس از عدم پرداخت وجه اجاره یا نگرانی از تخریب ملک توسط مستاجر، ممکن است با معامله کردن مخالفت کند. برای حل این مشکل، اولین قدم این است که مطمئن شوید تمکن مالی کافی برای پرداخت وجه اجاره دارید. همچنین، ارائه اطلاعاتی درباره‌ تجربه‌ قبلی خود در زمینه‌ اجاره ملک و همچنین پرداخت وجه‌ اجاره به موقع، می‌تواند به شما کمک کند تا رضایت صاحب ملک را جلب کنید.

راهکار دیگر برای کسب رضایت صاحب ملک، پرداخت اجاره­ یکساله از ابتدا به صورت کامل به اوست. این کار نشانه­ تعهد خریدار است. به علاوه، کمک گرفتن از وکیل تجاری نیز می­تواند برای کسب رضایت صاحب ملک به خریدار کمک کند. یک وکیل تجاری می­تواند شما را در مورد شرایط قرارداد، حقوق و وظایف خود با صاحب ملک، راهنمایی کرده و با او به نفع شما مذاکره کند.

طراحی بیزنس‌پلن

یکی از مراحل اصلی، طراحی بیزینس پلن مناسب است. در ادامه، برخی از مهمترین نکات درباره‌ این موضوع ارائه شده است.

لازم است طراحی بیزینس پلن به گونه‌ای باشد که سازمان کار و توسعه‌ اجتماعی کانادا را به صدور مجوزها و ویزا قانع کند. برای این کار، باید جزئیات برنامه‌ها، تحلیل‌های مالی، و روش انجام بیزینس را به نحو دقیق در طرح کسب و کار ارائه دهید.

همچنین باید به نحوی طراحی شود که اثبات کند این بیزینس باعث تاثیرات مثبتی بر اقتصاد کانادا می‌شود. به عنوان مثال، می‌توانید بیان کنید که با ایجاد این کسب و کار، اشتغال‌زایی در منطقه‌ خود را افزایش داده و از این راه، به رشد اقتصاد کانادا کمک می‌کنید. همچنین بیزینس شما برای کانادایی‌ها ایجاد شغل می‌کند. این امر از اهمیت بالایی برخوردار است. بهتر است طراحی کسب و کار شما به گونه‌ای باشد که ایجاد شغل برای کانادایی‌ها را به عنوان یک هدف بیان کند.

درخواست برای گرفتن مجوز LMIA

در کشور کانادا خرید بیزینس نیازمند برخی مراحل و مدارک است، از جمله گرفتن مجوز LMIA . این مجوز در واقع نامه‌ای است که تاثیر خرید بیزینس شما بر بازار کار کانادا را بررسی می‌کند.

اگر قصد دارید برای خرید کسب و کار در کشور کانادا مجوز LMIA بگیرید، باید ابتدا اثبات کنید که بیزینس شما بر اقتصاد و شرایط شغلی کانادا تاثیر مثبت دارد. برای این منظور، شما باید مدارک خریداری شده و بیزینس پلن طراحی شده خود را به سازمان کار و توسعه‌ اجتماعی کانادا ارائه دهید. در این مدارک، باید بیان کنید که چگونه این بیزینس می‌تواند به ارتقای بازار کار کانادا و افزایش فرصت‌های شغلی منجر شود.

بعد از ارائه مدارک و طراحی کسب و کارتان، سازمان کار و توسعه‌ اجتماعی کانادا می‌تواند برای شما مجوز LMIA را صادر کند. این مجوز به شما اجازه می‌دهد که بتوانید بیزینس خود را در کانادا شروع و کارمندان خود را استخدام کنید.

گرفتن ورک پرمیت، ویزای کار و مهاجرت به کانادا

برای این که بتوان به طور قانونی در کانادا فعالیت کرد، نیاز به ورک پرمیت و ویزای کار است. در ادامه شرایط و مراحل لازم برای گرفتن ورک پرمیت، ویزای کار و مهاجرت به کانادا توضیح داده شده است.

ورک پرمیت مجوز کاری است که برای صاحبان کسب و کار و کارمندانی که در کانادا مشغول به کار می‌شوند، صادر می‌شود. این مجوز به صورت شخصی صادر می‌شود و شما به عنوان صاحب کسب و کار مستقل در کشور کانادا فعالیت خواهید کرد. ورک پرمیت برای ۲ سال صادر می‌شود و در صورت سودآوری بیزینس شما در کانادا، می‌توانید آن را تمدید کنید. برای دریافت مجوز کار، باید مدارک و مستندات مورد نیاز را ارائه کرده و مراحل لازم را طی کنید.

صاحبان کسب و کار در کانادا که دارای ورک پرمیت باشند، می‌توانند برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند. برای این کار باید مراحل و شرایط مربوط به برنامه مهاجرتی کانادا را طی کرد.

مزایا و معایب خرید کسب و کار در کانادا

این روش مهاجرتی مانند هر روش دیگر، مزایا و معایبی دارد که در ادامه به توضیح آن پرداخت شده است.

مزایای خرید کسب و کار در کانادا

خرید بیزینس در کشور کانادا از مزایای بسیاری برخوردار است. با خرید کسب‌وکار در این کشور، نیازی به ثبت و راه‌اندازی کسب‌وکار و اخذ مجوزهای بیزینس ندارید و این امر باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود. همچنین، اگر بیزینسی را خریداری کنید که در حال فعالیت است، احتمالا سودده خواهد بود و شما نیازی به هزینه‌های برندینگ و تبلیغات بیزینس نخواهید داشت.

همچنین ضرورتی برای داشتن مدرک زبان و مدرک تحصیلی بالا وجود ندارد. ضمن اینکه در صورت داشتن فرزند، فرزند شما می‌تواند به صورت رایگان در کانادا تحصیل کند. همچنین، پس از گذشت یک سال از کار در کانادا، می‌توانید برای اخذ اقامت دائم، اقدام کنید.

اگر مطابق بیزینس پلن و به صورت مسمتر فعالیت کنید، احتمال رشد بیزینس شما بسیار زیاد است. این مسئله باعث می‌شود که خرید بیزینس در کشور کانادا یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی باشد که به دنبال فرصت‌های کاری و سرمایه‌گذاری در کانادا هستند.

معایب خرید کسب و کار در کانادا

معایب و ریسک­هایی هم در خرید بیزینس وجود دارد. در کنار وجود بیزینس‌های بسیار با پتانسیل رشد بالا در کانادا، بیزینس­های نامناسب و احتمالا ضررده هم در این میان وجود خواهند داشت که این از معایب خرید بیزینس در کانادا است. بنابراین، باید با دقت به لیست‌های فروش بیزینس‌ها نگاه کرد تا از خرید اشتباهی جلوگیری شود.

همانطور که در بخش مراحل خرید بیزینس در کانادا هم ذکر شد، کسب رضایت صاحب ملک برای اجاره دادن ملک به افراد غیرکانادایی بسیار دشوار است. علاوه بر این، برای خرید بیزینس در کانادا باید حداقل سرمایه ۱۵۰ هزار دلار داشته باشید که ممکن است برای برخی افراد، چالش برانگیز باشد.

همچنین، اگر در ایران هستید، انتخاب بیزینس مناسب بدون رفتن به کانادا کمی دشوار است. علاوه بر این، اعتبار مدارک ارسالی از ایران ممکن است با ابهام مواجه شود که می‌تواند برای خریدار مشکل ساز باشد. نهایتا، طراحی بیزینس پلن قوی کار ساده‌ای نیست و باید بادقت و با راهنمایی­های لازم افراد متبحر و خبره انجام شود. در کل، خرید بیزینس نیاز به تحقیقات دقیق، برنامه‌ریزی و داشتن اطلاعات کامل دارد تا از خرید اشتباه جلوگیری شود.

بهترین بیزینس­ های کانادا برای خرید

در صورتی که مصمم به خرید کسب و کار در کانادا هستید، باید به دنبال صنایع مهم اقتصادی کانادا بگردید، چون همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم، بیزینس­هایی که باعث رشد اقتصاد کانادا می­شوند، از شانس بالاتری برای اخذ اقامت برخوردار هستند. صنایعی همچون فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی و تولید غذا، حمل و نقل، خدمات مالی، اقتصاد سبز، بخش انرژی یا گاز طبیعی، معدن و منابع طبیعی، جنگلداری، و … جزو صنایع بسیار مهم اقتصادی کانادا هستند.

همچنین از بهترین بیزینس‌های کانادا برای خرید می­توان به حمل و نقل مسافر یا کالا، انبارداری و ذخیره‌سازی محصولات، خدمات مالی حرفه‌ای، پمپ بنزین، رستوران یا کافی‌شاپ و مدیریت و بازیافت ضایعات اشاره کرد. این بیزینس‌های کوچک با سودآوری خوبی همراه هستند و می‌توانند شانس شما را برای دریافت اقامت دائم کانادا افزایش دهد. برای بیشترین بهره‌وری و رشد، بهتر است با یک کارشناس مالی محلی مشورت کنید.

آیا از طریق خرید بیزینس در کانادا می­ توان اقامت دائم گرفت؟

خرید بیزینس می‌تواند به شما فرصتی دهد تا اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. یکی از شرایط گرفتن اقامت دائم با خرید بیزینس در کانادا، راه‌اندازی بیزینس‌هایی است که به اقتصاد کانادا کمک می‌کنند. با تحقق این امر می‌توانید در یک سال آینده، اقامت دائم خود را از طریق برنامه‌های مهاجرتی اخذ کنید. در صورتی که از طریق برنامه‌های کارآفرینی و استارتاپ، خرید بیزینس را انجام دهید، می‌توانید از ابتدا برای اخذ اقامت دائم اقدام کنید. در نهایت، خرید یک بیزینس موفق در کانادا می‌تواند فرصت شغلی، اقتصادی و مهاجرتی خوبی برای شما فراهم کند. در صورت تمایل به خرید کسب و کار در این کشور، بهتر است با مشاوران مهاجرتی و وکلای متخصص در این زمینه مشورت کنید.

هزینه خرید بیزینس در کانادا چقدر است؟

خرید بیزینس در کانادا یک فرصت عالی برای کسانی است که به دنبال سرمایه گذاری در این کشور هستند. هزینه خرید بیزینس در کانادا بسته به نوع بیزینس و استان موردنظر متفاوت است، اما حداقل سرمایه لازم برای خرید بیزینس در استان­های مختلف آن از ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار دلار است. برای خرید بیزینس­های بزرگتر مانند پمپ بنزین، حداقل سرمایه لازم تا ۲ میلیون دلار هم ممکن است باشد.

هزینه ­های انگشت ­نگاری و دریافت ورک پرمیت، اقامت موقت و ویزای توریستی در صورتی که می­خواهید برای خرید بیزینس شخصا در کانادا حضور داشته باشید نیز باید مورد توجه قرار گیرد. هر کدام از این هزینه ها بین ۸۵ تا ۲۰۰ دلار است. همچنین هزینه­ی دریافت LMIA برابر ۱۰۰۰ دلار بوده و به علاوه باید هزینه­های مربوط به استخدام وکیل تجاری را هم درنظر گرفت. بنابراین، افرادی که به دنبال خرید بیزینس در کانادا هستند، باید به این هزینه ها نیز توجه کنند. با این حال، خرید بیزینس در کانادا به دلیل بازار قوی و پویا و سیستم مالیاتی مناسب، همچنان یکی از بهترین راه ها برای سرمایه گذاری است.

مشاوره جهت خرید بیزینس در کانادا با پارسا گشت

اگر به دنبال خرید کسب و کار در کانادا هستید یا تصمیم دارید اقامت دائم کانادا را با  خرید بیزنس در این کشور دریافت کنید، موسسه ویزموندو می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند. با این حال، ابتدا با یک وکیل تجاری مشورت کنید. وکیل تجاری می‌تواند شما را در طی کردن هرچه بهتر این مسیر، هدایت کند و به شما کمک کند تا موفقیت بیشتری در این زمینه کسب کنید.

پارسا گشت ارائه دهنده خدمات مشاوره در این زمینه است. تیم ما از وکلای تجاری مجرب و ماهری تشکیل شده است که قادر هستند به شما راهنمایی کامل در مورد خرید بیزینس در کشور کانادا و گرفتن اقامت دائم این کشور ارائه دهند. کافی است برای مشاوره با ما تماس بگیرید. ما می‌توانیم شما را در انتخاب بهترین کسب‌وکار در این کشور و دریافت اقامت دائم هدایت کنیم. به دلیل تغییرات پیوسته در قوانین مهاجرت و سرمایه‌گذاری در کانادا، ما همواره به روزرسانی­های لازم را انجام داده و از آخرین تغییرات قانونی مطلع هستیم. باپارسا گشت همراه باشید و در مورد خرید بیزینس در کانادا و گرفتن اقامت دائم در این کشور اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سوالات متداول | خرید بیزینس در کانادا

برای خرید بیزینس در کانادا چه مدرک زبانی نیاز است؟

حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید کسب و کار در کانادا چه میزان است؟

آیا برای خرید بیزینس در کانادا نیاز به حضور فیزیکی در این کشور داریم؟

نظرات کاربران
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرید بیزینس در کانادا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت