درباره رامادا پلازا بای ویندهام بانکوک مینام ریورساید

قبلی
بعدی

Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Menam Riverside

درباره رامادا پلازا بای ویندهام بانکوک مینام ریورساید

Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Menam Riverside

Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Menam Riverside که در امتداد رودخانه چائو فرایا قرار دارد، اتاق‌هایی با چشم‌انداز رودخانه و وای‌فای رایگان در سرتاسر هتل ارائه می‌دهد.

همچنین سرویس رفت و برگشت رایگان قایق بین اسکله خود و ایستگاه قطار آسمانی Saphan Taksin BTS در نزدیکی و سرویس شاتل رایگان Tuk Tuk به مرکز خرید آسیاتیک ریورفرانت 5 دقیقه پیاده روی ارائه می دهد.

Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Menam Riverside فاصله کمی با منطقه خرید و سرگرمی Silom دارد و 40 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد.

اتاق های این هتل دارای دکوراسیون تایلندی معاصر با مبلمان زیبا هستند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، میز کار و صندوق امانات است. یک وان حمام و لوازم آرایش رایگان در هر حمام بزرگ و مدرن گنجانده شده است. برخی از اتاق‌ها دارای اتاق نشیمن، ناهارخوری، تراس، و جکوزی خصوصی در بیرون هستند. Massira Wellness & Spa هتل دارای طیف وسیعی از خدمات ماساژ و زیبایی است و از امکانات آن می توان به سونا و اتاق بخار اشاره کرد.

مهمانان می توانند در طول اقامت خود در یک مرکز تناسب اندام ورزش کنند، در حمام آبگرم سرپوشیده یا در یک استخر بزرگ روباز استراحت کنند. این هتل 5 ستاره دارای 6 گزینه برای غذاخوری است.

رستوران و بار Terrace@72 انتخابی از گوشت های کبابی و غذاهای دریایی را از یک آشپزخانه نمایش باز و مناظر خیره کننده رودخانه چائو فرایا ارائه می دهد. سرویس اتاق 24 ساعته نیز در دسترس است. اتاق های این هتل دارای دکوراسیون تایلندی معاصر با 501 اتاق و سوئیت می باشد. برخی از اتاق‌ها با بالکن یا تراس اختصاصی که روی چشم‌اندازهای خیره‌کننده رودخانه باز است، و کشیدن سیگار در بالکن و تراس (فقط) مجاز است. زیرسیگاری در صورت درخواست ارائه می شود. همچنین در سرتاسر هتل، مناطق مخصوص سیگار کشیدن نیز موجود است. زوج‌ها به‌خصوص این مکان را دوست دارند – آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز ۸.۴ دادند.

برایرزرو هتل و تور تایلند با ما در ارتباط باشید.

02188487125

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ارزان مشهد

جاهای دیدنی مشهد که نباید از دست دهید+ عکس و آدرس مشهد از جمله مهم‌ترین مقاصد گردشگری داخلی در ایران است که طیف متنوعی از

تور لحظه آخری مازندران

جاهای دیدنی مازندران؛ بهترین‌های گردشگری از شرق تا غرب مازندران مازندران نیاز به معرفی و تعریف ندارد. طبیعت بکر و زیبا، آب‌وهوای ملایم، دسترسی جاده‌ای

تور یکروزه شمال

جاهای دیدنی گیلان؛ معرفی برترین جاذبه‌های گردشگری بهشت سرسبز ایران جاهای دیدنی گیلان؛ معرفی برترین جاذبه‌های گردشگری بهشت سرسبز ایران استان گیلان، یکی از زیباترین

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره رامادا پلازا بای ویندهام بانکوک مینام ریورساید

هلدینگ گردشگری پارسا گشت