درباره شانگری لا هتل بانکوک

قبلی
بعدی

شانگری لا هتل بانکوک

درباره شانگری لا هتل بانکوک

شانگری لا بانکوک در امتداد رودخانه چائو فرایا واقع شده است و دارای مرکز تناسب اندام 10000 متر مربعی و چی، اسپا در شانگری لا است. در میان 9 گزینه غذاخوری آن یک رستوران برنده جایزه وجود دارد.

مهمانان می توانند به کلاس های ایروبیک و رقص روزانه در هتل بپیوندند یا یک بازی تنیس بازی کنند. شانگری لا بانکوک همچنین دارای استخر آبگرم، سونا و اتاق بخار است. سایر امکانات عبارتند از پاساژ خرید، مرکز تجاری.

اتاق‌های Shangri-La با چشم‌انداز شهر یا رودخانه، دکوراسیون تایلندی با اثاثیه ابریشمی و چوبی دارند. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، صندوق امانات و مینی بار است.

غذاهای اصیل تایلندی در رستوران Salathip سرو می شود که مهمانان می توانند از موسیقی زنده و فضای لوکس آن لذت ببرند. برای یک تجربه غذاخوری رمانتیک، Horizon II River Cruise بوفه بین‌المللی را در یک قایق رودخانه خصوصی سرو می‌کند. بوتیک شکلات طیف وسیعی از شیرینی ها و نوشیدنی های گرم را ارائه می دهد. شانگری لا بانکوک واقع در سیلوم، در مجاورت ایستگاه قطار هوایی Saphan Taksin BTS است. خدمات شاتل قایق به مرکز خرید ICONSIAM از اسکله Sathon در دسترس است.

رانندگی از فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi حدود 40 دقیقه طول می کشد. زوج ها به طور خاص این مکان را دوست دارند – آنها به آن برای یک سفر دو نفره امتیاز 9.3 دادند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور یکروزه شمال

جاهای دیدنی گیلان؛ معرفی برترین جاذبه‌های گردشگری بهشت سرسبز ایران جاهای دیدنی گیلان؛ معرفی برترین جاذبه‌های گردشگری بهشت سرسبز ایران استان گیلان، یکی از زیباترین

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره شانگری لا هتل بانکوک

هلدینگ گردشگری پارسا گشت