درباره نووتل بانکوک سیلوم رود

قبلی
بعدی

Novotel Bangkok Silom Road Hotel

درباره نووتل بانکوک سیلوم رود

Novotel Bangkok Silom Road Hotel


هتل Novotel Bangkok Silom Road – SHA EXTRA PLUS که برای مسافران تجاری و تفریحی ایده آل است، درست در جاده Silom در مرکز Silom واقع شده است. ایستگاه‌های قطار آسمانی Taksin و Surasak BTS و همچنین اسکله اصلی Sathorn در 10 دقیقه پیاده‌روی از ملک هستند. این هتل دارای یک استخر روباز، 2 گزینه غذاخوری و سرویس اتاق 24 ساعته است. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. هتل نووتل بانکوک Silom Road – شاتل رایگان SHA EXTRA PLUS به ایستگاه قطار آسمانی Sala Daeng BTS می رود.

این هتل 30 دقیقه با ماشین از سووارنابومی و فرودگاه بین المللی دون موئنگ فاصله دارد. مرکز تجارت جواهر 3 دقیقه پیاده تا این هتل و بازار شبانه پاتپونگ 20 دقیقه پیاده فاصله دارد.

سفارتخانه ها، بانک ها، شرکت های مالی و بازارهای محلی نیز در نزدیکی این ملک یافت می شوند. اتاق‌های مدرن و جادار، مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت، مینی‌بار مجهز و گاوصندوق شخصی هستند. حمام اختصاصی دارای دوش آب گرم و سشوار است. مهمانان می توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند، از سونا استفاده کنند یا در کنار استخر استراحت کنند.

سفرهای یک روزه و کرایه ماشین را می توان در میز تور ترتیب داد. یک مرکز تجاری کاملا مجهز نیازهای حرفه ای شما را برآورده می کند. رستوران اسکوئر یک بوفه تایلندی و بین المللی در تمام طول روز و همچنین منوهای آلاکارته سرو می کند. نوشیدنی و موسیقی زنده در بار شیک استون موجود است.

برای راحتی میهمانان، خدمات اتاق به صورت 24 ساعته در دسترس است. زوج ها به طور خاص این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز 8.0 دادند.

برای رزرو هتل وتورهای تایلند با ما در ارتباط باشید.

02188487125

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره نووتل بانکوک سیلوم رود

هلدینگ گردشگری پارسا گشت