رزرو هتل آنتالیا ،بهترین قیمت-ارزان

هتل آنتالیا

آنتالیا و جاذبه‌های آن

تعطیلات برای بسیاری از ما به معنای لذت بردن از زیبایی سواحل، کاوش در فرهنگ و تاریخ و تجربه چیزهای جدید است. با این اوصاف، منطقی است که آنتالیا یکی از مشهورترین مقاصد در سواحل مدیترانه ترکیه باشد. این شهر توریستی مملو از تنوع باورنکردنی کارها و مکان‌های دیدنی است. آنتالیا یک مقصد عالی برای تعطیلات است، زیرا ترکیبی از سواحل پر جنب و جوش و حومه‌ای آرام است که با پیوستن به تور آنتالیا و فعالیت‌هایی که در خاطرات شما برای همیشه ماندگار می‌ماند، کمی هیجان بیشتری به تعطیلاتتان اضافه می‌شود.
یک شهر تفریحی در ترکیه با بندرهای قدیمی مملو از قایق‌های تفریحی، سواحل زیبا و هتل‌های بزرگ است. آنتالیا در واقع دروازه‌ای است به منطقه مدیترانه‌ای و جنوبی ترکیه که به دلیل آب‌های آبی آن به ساحل فیروزه‌ای معروف است. بقایایی از زمانی که آنتالیا به عنوان یک بندر بزرگ رومی شناخته می‌شد نیز باقی مانده است. این بقایا عبارتند از دروازه هادریان که برای گرامیداشت بازدید امپراتور روم در سال ۱۳۰ پس از میلاد ساخته شد و برج هیدیرلیک متعلق به قرن دوم. ذکر چشم‌انداز زیبای بندر از دروازه هادریان نیز خالی از لطف نیست.
پنجمین شهر پرجمعیت ترکیه و همچنین مرکز استان آنتالیا است. آنتالیا در ساحل جنوب غربی آناتولی که با کوه‌های توروس هم مرز است، قرار دارد. همچنین بزرگ‌ترین شهر ترکیه در سواحل مدیترانه خارج از منطقه دریای اژه بوده و بیش از یک میلیون جمعیت در منطقه شهری خود دارد.

قیمت هتل‌های آنتالیا چگونه است؟

به طور کلی، بازه‌ی قیمت‌ هتل‌های آنتالیا از ۴۱ الی ۱۵۰ دلار به ازای هر شب متغیر است. هتل‌های ۳ ستاره آنتالیا برای هر شب اقامت به طور متوسط ۴۱ دلار دریافت می‌کنند. همچنین هر شب اقامت در یک هتل ۴ ستاره، حدود ۶۰ دلار هزینه دارد، در حالی که یک هتل ۵ ستاره در آنتالیا به طور متوسط حدود ۱۴۹ دلار برای هر شب، هزینه دارد.

رزرو آنلاین هتل های آنتالیا

برای رزرو آنلاین هتل‌های آنتالیا، سایت‌های زیادی وجود دارند، از وبسایت خود هتل گرفته تا سایت‌های رزرو آنلاین. اما مشکلی که ما با آن مواجه هستیم، نبود درگاه پرداخت برای پرداخت از سایت‌ خود هتل‌های آنتالیا و یا کشورهای دیگر است. در اینجا، سفرمارکت این مشکل را حل کرده است که در ادامه پس از معرفی بهترین هتل‌های آنتالیا، به آن می‌پردازیم.

بهترین هتل های آنتالیا

پس از بررسی‌ منابع معتبر و سایت‌های نظرسنجی مردمی، لیستی از هتل‌های آنتالیا به ترتیب محبوبیت و امتیاز به شرح زیر به دست آورده‌ایم:

هتل‌های لوکس و ۵ ستاره

•  آکرا
• کراون پلازا
•  رکسوس
•خانوادگی سی لایف
•  گرند گالوک

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ارزان یکروزه – اردبیل

راهنمای سفر به اردبیل برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز با هم به اردبیل خوش آب‌وهوا سفر می‌کنیم   شاید چیزی از شهر مقدس نشنیده باشید؛

تور ارزان مشهد

جاهای دیدنی مشهد که نباید از دست دهید+ عکس و آدرس مشهد از جمله مهم‌ترین مقاصد گردشگری داخلی در ایران است که طیف متنوعی از

تور لحظه آخری مازندران

جاهای دیدنی مازندران؛ بهترین‌های گردشگری از شرق تا غرب مازندران مازندران نیاز به معرفی و تعریف ندارد. طبیعت بکر و زیبا، آب‌وهوای ملایم، دسترسی جاده‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل آنتالیا ،بهترین قیمت-ارزان

هلدینگ گردشگری پارسا گشت