ریجستر بودن شنگن آژانس به چه معناست؟

در این محتوا می‌خواهیم به یکی از رایج‌ترین نگرانی‌های مشتریان بپردازیم. اکثر افرادی که تجربه یکبار ریجکتی دارند و یا اولین بار است که می‌خواهند ویزای شینگن بگیرند، از ریجکت شدن یا رد شدن درخواست خود می‌ترسند. از این رو در این محتوا به موضوع ریجکتی و ریجستری آژانس خواهیم پرداخت.

ریجستری بودن آژانس از سوی سفارت به چه معناست؟

ریجستری و یا کد VIP داشتن به این معناست که طی جلساتی که آژانس با سفارت داشته است میزان ردی جهت اخذ ویزای شنگن کاهش یافته است و اکثر ویزاها ارائه شده به سفارت قبول خواهد شد. به عبارتی داشتن ریجستری از سفارت می‌تواند عاملی جهت افزایش اعتماد در جهت اخذ ویزا ایجاد کند.

آژانس ژیوار ریجستر کدام سفارت‌ها می‌باشد؟

آژانس پارسا گشت ریجسترسفارت پاریس و سوییس و به تازگی چک می‌باشد. به طور کلی می‌توان گفت به جز آژانس پارسا گشت تنها ۳ آژانس با سوئیس و ۴ آژانس با فرانسه کار می‌کند. بنابراین اگر در

خصوص ریجستر بودن آژانسی در سفارتی مطمئن نبودید می‌توانید با آن سفارتخانه تماس بگیرید و  از آن‌ها سوال کنید.

ریجستر بودن آژانس چه مزایایی دارد؟

ریجستر بودن آژانس احتمال اخذ ویزا از سفارت خانه مربوطه را افزایش می‌دهد. ردی در اخذ ویزا یا ریجکتی سبب می‌شود تا مدت زمان اقدام مجدد شما طولانی‌تر شود و این ریجکتی می‌تواند در اخذ ویزاهای

بعدی شما را دچار مشکل کند. از این رو ریجستر بودن آژانس عامل مهمی در اخذ ویزای شما خواهد بود.

آیا سفارت اسپانیا ریجستر آژانسی در ایران دارد؟

در ایران هیج آژانسی ریجستر سفارت اسپانیا نیست از این رو اقدام جهت اخذ ویزا از سوی سفارت اسپانیا احتمال برابر در جهت رد یا اخذ ویزا دارد.

در این گونه شرایط شما به سابقه آژانس در تعداد قبولی یا ریجستر آژانس بررسی کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

آژانس پارسا گشت با وجود احتمال برابری در جهت اخذ یا رد ویزا شنگن از سفارت اسپانیا، سابقه درخشانی داشته است و توانسته در اغلب موارد به مشتریان خود خدمات رسانی کند.

پس از چه بازه زمانی بعد از ریجکتی می توانید اقدام کنید؟

طبق قانون از فردای آن روزی که رد شده‌اید جهت اخذ ویزا مجدد می‌توانید اقدام کنید، اما براساس تجربه ما در آژانس ژیوار بهتر است ۶ ماه الی دو سال بعد از ریجکت شدن مجدداً اقدام کنید. در صورت ریجکت شدن و اقدام مجدد با فاصله زمانی کمتر احتمال ریجکت شدن دوباره شما وجود خواهد داشت.

علت‌های ریجکتی در ویزا چیست؟

اغلب علت ردی عدم اطمینان سفارت از بازگشت مسافران می‌باشد که آژانسپارسا گشت با دریافت ضمانت‌نامه تا حد زیادی از بروز چنین مشکلی جلوگیری کرده است.

از سال ۲۰۱۳ به بعد ریجکتی‌ها در پاسپورت مشخص نمی‌شوند اما در سیستم ثبت می‌شوند و همه سفارت‌ها امکان مشاهده آن‌ها را خواهند داشت. گاهی مشتریان با آژانس در ارائه اطلاعات دقیق از ریجکتی‌هایشان صادق نیستند و متاسفانه به علت ثبت آن در سفارت دوباره ریجکت می‌شوند.

چه اقداماتی می‌توان انجام داد تا از ریجکتی جلوگیری کرد؟

سعی کنید تمام اطلاعات هویتی، مدارک شغلی و مدارک مالی به صورت کامل و دقیق به آژانس ارائه دهید. هرچه اطلاعات شما کاملتر باشد و بتواند اثبات کند که هدف شما تنها مسافرت است راحت‌تر می‌توانید ویزای توریستی خود را دریافت کنید.

دریافت ضمانت‌نامه از مشتری توسط آژانس باعث می‌شود تا در صورت بروز مشکلی آژانس بتوانند برگشت حتمی مسافر از سفر را توجیه کند.

جمع‌بندی

در این محتوا به صورت کلی به معنا و مفهوم ریجستری اشاره شد و همچنین با توجه به اهمیتی که آژانس پارسا گشت به مشتریان خود می‌دهد سعی شد سوالات متداول مشتریان در زمینه ریجستری و ریجکتی پاسخ داده شود و بتوان از نگرانی‌هایتان در این حوزه کاهید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ریجستر بودن شنگن آژانس به چه معناست؟

هلدینگ گردشگری پارسا گشت