فستیوال ها وجشن های کره جنوبی

آشنایی با جشن های کره جنوبی و دین کره جنوبی

کره‌جنوبی (کشوری شگفت انگیز) به دلیل قدمت تاریخی، سنت‌های متنوعی دارد که با وجود گذشت قرن‌ها آنها را حفظ کرده‌اند. این کشور از شمال با کره شمالی، از غرب و از طریق دریای زرد با چین و از جنوب شرقی از طریق تنگه کره با ژاپن همسایه است. کره جنوبی کشور نیمه کوهستانی است که ارتفاعات آن عمدتا در نواحی مرکزی و شمال شرقی واقع شده است. جلگه ها و جنگل ها در این منطقه وسعت زیادی دارند و جاذبه های طبیعی زیادی را در خود جا داده است. کره جنوبی با وجود توسعه زیادی که در سال های اخیر داشته است، اما هنوز به سنت ها و تاریخ خود پایبند است به همین دلیل شما میتوانید تلفیق سنت گرایانه و مدرینیته را در این کشور ببینید. در این مقاله به بررسی جاذبه های این کشور خواهیم پرداخت و شما را با هزینه سفر، فرهنگ و آداب این کشور آشنا خواهیم کرد.

فستیوال ها وجشن ها در کره جنوبی

۱- فستیوال یخ هواچون سانچونیو (Hwacheon Sancheoneo)

این فستیوال در یک رودخانه‌ی یخ‌زده در استان گانگوون (Gangwon) برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان قلاب ماهیگیری خود را به داخل یک سوراخ حفرشده در یخ انداخته و منتظر می‌مانند تا ماهی به قلاب‌شان گیر کند. آن‌ها شادی خود از صید ماهی را با به دندان گرفتن آن از قسمت سر قزل‌آلا جشن می‌گیرند. این شرکت‌کنندگان شجاع همچنین می‌توانند گرفتن ماهی با دست خالی را هم امتحان کنند.

۲- جشنواره فانوس سئول (Seol Lantern Festival)

همه ساله در ماه نوامبر جشن بسیار با شکوهی تحت عنوان جشنواره فانوس سئول بر پا می شود،که جلوه ی بسیار زیبایی به آسمان آبی سئول می بخشد فرستادن فانوس های آرزوها به بالا، آسمان را سراسر رنگ و زیبایی می کند.فانوس های سنتی در طرحهای زیبا و رنگارنگ آنچنان جلوه ای به آسمان می بخشد که چشم هر بیننده را می نوازد، امروزه در کنار فانوس هایی که به سبک های سنتی تزیین شده اند. این جشنواره در طول عمر برگزاری خود موفق شده به نماد شهر سئول تبدیل گردد.

۳- فستیوال رز جونگنانگ (Jungnang Rose Festival)

یکی دیگر از فستیوال های سئول جشن رز جونگنانگ است. چه چیزی رمانتیک تر از این است که در سفرتان به سئول از این فستیوال دیدن کنید؟ در این جشن نه تنها می توانید انواع و اقسام رزها را ببینید، بلکه یک تخت عظیم از رز را خواهید دید که به طول ۵.۱ کیلومتر ادامه دارد و توسط مردم محلی ساخته شده است. اگر شما در زمان برگزاری این فستیوال به سئول بروید، همچنین یک رژه با رز خواهید دید که همراه با آن موسیقی و لباس های سنتی دیده می شود. در این جشن هر شخصی با هر سنی که دارد شرکت می کند و برای همه خاطره ای بسیار جالب خواهد بود.

۴- فستیوال آتش بازی بین المللی سئول (Seoul International Fireworks Festival)

یکی دیگر از جشن های کره جنوبی جشن آتش بازی است که هر ساله برگزار می شود. در طول این جشن مردم سئول در مقابل ساختمان شهر ۶۳ در پارک هانگانگ جمع شده و آتش بازی های فوق العاده ای را تماشا می کنند. تیم های حرفه ای آشت بازی مسئولیت این کار را بر عهده دارند که از سئول و از سراسر جهان در این جشن شرکت می کنند.

۵- فستیوال تولید و اشتراک کیمچی (Seoul Kimchi Making & Sharing Festival)

روند تهیه کیمچی در زمستان به گیمجانگ معروف است که بخش مهمی از فرهنگ کره ای هاست و تماشای آن بسیار جذاب است. در ابتدای ماه نوامبر، جشنواره تولید و اشتراک سئول کیمچی در سئول پلازا و در مقابل میدان گوانگامون برگزار می شود. با شرکت در این جشن، شما یاد خواهید گرفت که چگونه کیمچی را تهیه کنید و حتی بیش از ۲۰۰ نوع از این غذای معمولی کره ای را می توانید امتحان کنید.

دین کره جنوبی چیست؟

۴۶٫۵ درصد از مردم این کشور بی‌دین هستند، ولی مابقی مردم آن اکثراً پیرو آیین‌های بودایی، کنفوسیوسی، چوندوگیو و مسیحی کاتولیک و پروتستان هستند.

جشن های کره جنوبی
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فستیوال ها وجشن های کره جنوبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت