هتل ساید کرون پالاس

 معرفی هتل ساید کرون پالاس

اگر به دنبال فضایی آرام و رها از هیاهوی شهر در آنتالیا هستید با پشت سر گذاشتن کوه‌های توروس در کنار ساحل شنی دریای آبی مدیترانه به هتل پنج ستاره، مجلل و مدرن “Side Crown Palace” میرسید. هتلی با امکانات “Ultra All Inclusive”. هتل “Side Crown” با یک استخر روباز و پارک آبی در باغ‌های زیبا و سرسبز به مساحت 18.000 متر مربع در منطقه ساحل اختصاصی خود واقع شده است؛ شما تنها 400 متر تا ساحل فاصله دارید.
ماناوگات 12 کیلومتر و موزه ساید نیز 7.5 کیلومتر با هتل فاصله دارند؛ نزدیک ترین فرودگاه به هتل فرودگاه آنتالیا است که در حدود 58.5 کیلومتری آن قرار دارد.

امکانات هتل ساید کرون پالاس:

هتل دارای استخر روباز فصلی و پارک آبی است. این استخر محدودیت سنی ندارد و به طور رایگان قابل استفاده است. در فضای باز هتل مبلمان مخصوص فضای باز و حمام آفتاب، باغ و فضای سبز در نظر گرفته شده‌اند که برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت بسیار مناسب هستند.
در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و … قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های آلمانی، انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. اینترنت در تمامی اتاق‌ها و فضای عمومی هتل به صورت رایگان و وای فای در دسترس است؛ در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت پرسرعت کابلی هتل با پرداخت هزینه جداگانه استفاده نمائید. پارکینگ به صورت رایگان ارائه می‌شود و مهمانانی که خودرو به همراه دارند می‌توانند بدون نیاز به رزرو از آن استفاده نمایند. همچنین اگر نیاز به برگذاری جلسات اداری و کاری دارید می‌توانید از خدمات و سالن‌های کنفرانس و امفی‌تئاتر هتل استفاده کنید؛ سالن‌ها مجهز به سیستم ویدئوپروژکتور و عایق صدا هستند که محیطی آرام را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ برای استفاده از این سالن‌ها نیازمند هماهنگی با هتل و پرداخت هزینه جداگانه از رزرو هتل دارید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ساید کرون پالاس:

تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و گرمایشی جداگانه، کولر گازی، صندوق امانات (هزینه اضافی)، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان، گاوصندوقی کوچک در کمد و در حمام هتل دوش اختصاصی، سشوار، آینه آرایش، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین حوله و دمپایی به تعداد نفرات قرار دارد. در اتاق‌های ویژه و انتخابی بالکن و وان وجود دارد.

– اتاق استاندارد (تخت دو طبقه):  1 اتاق خواب (+/- 32 متر مربع) / حداکثر ظرفیت: ۳ نفر

– اتاق استاندارد: 1 اتاق خواب (+/- 28 متر مربع) /  حداکثر ظرفیت: ۳ نفر

خانوادگی: 2 اتاق خواب (+/- 45 متر مربع) / حداکثر ظرفیت: 4 نفر

-معلولین: 1 اتاق خواب (+/- 28 متر مربع) (طبقه همکف) / حداکثر ظرفیت: 2+1

دولوکس: 1 اتاق خواب (+/- 32 متر مربع) /  حداکثر ظرفیت: ۲+۲ یا ۳ نفر

اقتصادی: 1 اتاق خواب (+/- 15 متر مربع) /  حداکثر ظرفیت: ۲+۱ یا ۳ نفر

فاصله هتل ساید کرون پالاس تا:

– پارک لونا: 400 متر

– باغ پریما سول سرا: 400 متر

– استراحتگاه و اسپا لا گراند: 550 متر

– پارک دیسکاوری آنتالیا: 1.9 کیلومتر

– باشگاه گرند ساید: 2.9 کیلومتر

گرند آکوا: 3.2 کیلومتر

– موزه جانبی: 6 کیلومتر

– شهر عتیقه جانبی: 6 کیلومتر

– آمفی تئاتر جانبی: 6 کیلومتر

– معابد آپولو و آتنا: 6 کیلومتر

– فرودگاه آنتالیا: 50 کیلومتر

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل ساید کرون پالاس

هلدینگ گردشگری پارسا گشت