هتل های 4ستاره دبی در منطقه دیره

آژانس مسافرتی پارسا گشت کاگزار مستقیم هتل و ویزا دبی

02188487125

Golden Tulip Deira Hotel

هتل گلدن تولیپ دیره در دبی، در 5.2 کیلومتری مسجد جامع، اقامتگاهی با بار و پارکینگ اختصاصی ارائه می‌کند. این هتل 4 ستاره دارای استخر روباز، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با وای‌فای رایگان، هر کدام دارای حمام اختصاصی است. این اقامتگاه خدمات اتاق، پذیرش 24 ساعته و صرافی را برای مهمانان ارائه می دهد. تمام اتاق‌های هتل مجهز به کتری هستند. هر اتاق دارای کمد لباس و تلویزیون صفحه تخت است و برخی از واحدهای هتل گلدن تولیپ دیرا دارای بالکن هستند. در اقامتگاه اتاق ها با ملحفه و حوله مجهز شده اند. صبحانه روزانه گزینه های قاره ای، آمریکایی یا آسیایی را ارائه می دهد. مرکز تجارت جهانی دبی 6.4 کیلومتر تا هتل گلدن تولیپ دیره فاصله دارد، در حالی که مرکز صحرا 8 کیلومتر از هتل فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که 3 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

قبلی
بعدی

Pearl Swiss Hotel (Ex Black Stone) Hotel

هتل پرل سوئیس دارای استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سالن استراحت مشترک و تراس در دبی است. از جمله امکانات این ملک می توان به رستوران، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این اقامتگاه دارای یک مرکز تجاری، خدمات دربان و صرافی برای مهمانان است. این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع با میز، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می دهد. اتاق های هتل پرل سوئیس شامل ملحفه و حوله می باشد. هر روز صبح در هتل بوفه، صبحانه قاره ای یا گیاهی در دسترس است. مسجد جامع 5.8 کیلومتر و مرکز تجارت جهانی دبی در 7 کیلومتری هتل قرار دارند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که 4 کیلومتر از هتل پرل سوئیس فاصله دارد.

قبلی
بعدی

The Bristol INN Hotel (Ex. Gulf Inn Hotel Dubai) Hotel

هتل بریستول یک هتل 4 ستاره است و اتاق های زیبایی در مرکز دبی ارائه می دهد. امکانات گسترده شامل 10 رستوران، اسپا و استخر روی پشت بام است.

همه اتاق‌های شیک و روشن دارای تخت‌خواب‌های شیک با ملحفه‌های سفید، قسمت نشیمن، و تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت هستند. حمام های مرمرین اتاق ها دارای لوازم آرایشی لوکس هستند.

مهمانان می‌توانند طعم‌ها و عطرها را از شرق تا غرب در بازار، مرداب بامبو و میدان شهر تجربه کنند. میهمانان می توانند از غذای خوب در استیک هاوس بریستول برنده جایزه لذت ببرند یا از غذاهای انتخابی ایتالیایی و آسیایی بهره مند شوند.

از امکانات تفریحی هتل بریستول می توان به زمین اسکواش و امکانات ماساژ اشاره کرد. برخی از قسمت های نشیمن در کنار استخر روباز دارای مبلمانی به سبک عربی هستند. مرکز تناسب اندام مجهز به تجهیزات قلب و عروق و تلویزیون صفحه تخت است.

این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. یک شاتل رایگان به مرکز خرید معروف دبی مال و مرکز خرید شهر دبی سیتی مال در دسترس است. سرویس رفت و برگشت به ساحل عمومی با هزینه اضافی در دسترس است

قبلی
بعدی

Excelsior Hotel Downtown Hotel

این هتل 4 ستاره با مرکز تناسب اندام روی پشت بام و استخر روباز با کنترل دما، در جاده الریگا در مرکز دیره واقع شده است. این هتل تنها 2 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو الرقه فاصله دارد. اتاق های هتل Excelsior Downtown دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای هستند.

آنها شامل مبلمان مدرن و حمام خصوصی با سشوار و حوله هستند. برخی از اتاق ها دارای پنجره های بزرگ با چشم انداز پانوراما به شهر هستند. این هتل شامل رستوران، کافه و سالن استراحت می باشد. کافه لابی شیرینی و قهوه تازه عربی سرو می کند. مهمانان می توانند در کنار استخر صندلی استراحت کنند یا از اتاق بخار دیدن کنند. همچنین، آنها می توانند از اسپا و درمان های ماساژ موجود در اسپای هالیدی لذت ببرند. این هتل در اطراف مراکز خرید مختلفی مانند مرکز خرید الغریر، مرکز خرید سیتی سنتر و مرکز خرید هاماراین واقع شده است. هتل اکسلسیور داون تاون تنها 10 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی دبی و مرکز همایش های بین المللی دبی فاصله دارد. دارای پذیرش 24 ساعته و پارکینگ اختصاصی رایگان در محل است.

این هتل شامل رستوران، کافه و سالن استراحت می باشد. کافه مترو و سالن استراحت شیرینی و قهوه تازه عربی سرو می کند. 

قبلی
بعدی

Marco Polo Hotel Hotel                                                  آژانس پارسا گشت  02188487125

مارکوپولو در فاصله کوتاهی از ایستگاه مترو خط سبز صلاح الدین، یک هتل 4 ستاره با استخر روباز و جکوزی است. این هتل در فاصله 3.7 مایلی از ترمینال 1 فرودگاه بین المللی دبی واقع شده است. همه اتاق‌های هتل مارکوپولو دارای مجموعه‌ای از امکانات مدرن از جمله تلویزیون‌های LCD با کانال‌های ماهواره‌ای و دسترسی رایگان Wi-Fi هستند. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی با سشوار هستند. بسیاری از رستوران‌های مارکوپولو شامل متخصصان غذاهای هندی و فیلیپینی هستند. یک میخانه انگلیسی، سرگرمی شبانه زنده و یک نانوایی 24 ساعته نیز وجود دارد. امکانات تفریحی هتل مارکوپولو شامل استخر روباز، استخر مجزا برای کودکان و مرکز تناسب اندام است. این هتل همچنین خدمات شاتل رایگان به یکی از سواحل عمومی دبی ارائه می دهد. هتل مارکوپولو در فاصله چند قدمی ایستگاه مترو یونیون اسکوئر قرار دارد و ارتباطات حمل و نقل عالی را به بقیه شهر فراهم می کند. رستوران‌های اطراف و پایانه‌های اتوبوس امارات نیز در چند دقیقه پیاده‌روی هستند.

قبلی
بعدی

Carlton Dubai CreekHotel

هتل Carlton Dubai Creek واقع در دبی، 4 مایلی از مسجد بزرگ، اقامتگاه هایی با استخر روباز، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و تراس ارائه می دهد. از جمله امکانات این ملک می توان به رستوران، روم سرویس و پذیرش 24 ساعته به همراه وای فای رایگان در سراسر ملک اشاره کرد. این ملک دارای سرویس دربان، فضای ذخیره‌سازی چمدان و صرافی برای مهمانان است. این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع با کمد، چای خوری برقی، یخچال، مایکروویو، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با بید را در اختیار مهمانان قرار می دهد. در هتل Carlton Dubai Creek هر اتاق دارای ملحفه و حوله است. مهمانان اقامتگاه می توانند از بوفه یا صبحانه قاره ای لذت ببرند. هتل Carlton Dubai Creek دارای اقامتگاه های 4 ستاره با سونا می باشد. مرکز تجارت جهانی دبی 5 مایلی و مرکز صحرا 6.4 مایلی از هتل فاصله دارند. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی دبی است که 3.1 مایل از هتل Carlton Dubai Creek فاصله دارد.

قبلی
بعدی

TIME Grand Plaza HotelHotel

تنها 10 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. این هتل 4 ستاره دارای استخر روی پشت بام، مرکز تناسب اندام و 2 رستوران است. دارای سوئیت‌های بزرگ شامل تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای. اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع در هتل TIME Grand Plaza دارای بالکن با چشم‌انداز پانوراما از شهر در برخی اتاق‌ها هستند. حمام ها شامل لوازم بهداشتی لوکس، حمام، و دمپایی هستند. برخی از سوئیت ها دارای اتاق خواب مجزا و نشیمن با مبل هستند. مهمانان هتل TIME Grand Plaza می توانند در مینی اسپا استراحت کنند یا در مرکز تناسب اندام پیشرفته ورزش کنند. برای راحتی میهمانان، میز پذیرش 24 ساعته باز است و می تواند به اطلاعات گردشگری کمک کند. رستوران هتل غذاهای بین المللی و غذاهای محلی سرو می کند. امکانات ضیافت و سرویس اتاق نیز در دسترس است. هتل تایم گرند پلازا در 15 دقیقه رانندگی از مرکز نمایشگاه و همایش دبی و ساحل الممزار قرار دارد. ایستگاه مترو منطقه آزاد فرودگاه دبی تنها 5 دقیقه پیاده روی دارد.

قبلی
بعدی

Samaya Hotel                                                                                آژانس پارسا گشت  02188487125

تنها یک بلوک از اسکله سنتی دوو در منطقه تجاری دیره دبی، هتل سامایا دارای یک استخر روی پشت بام مشرف به نهر دبی است. اتاق‌های بزرگی را ارائه می‌کند که اکثر آنها دارای چشم‌انداز افسانه‌ای نهر هستند. رنگ های تیره و روشن متضاد، حس مجللی را به اتاق ها می بخشد. همه آنها دارای حمام خصوصی با وان و امکانات لوکس و همچنین تلویزیون صفحه تخت دیواری با کانال های ماهواره ای هستند. میهمانان می توانند در باشگاه بدنسازی در محل انرژی بگیرند یا در استخر روباز روی پشت بام سامایا غوطه ور شوند. برای استراحت، هتل سونا، حمام، و جکوزی دارد. Deira Samaya دارای 2 رستوران است. غذاهای بین المللی در رستوران Staircase سرو می شود و رستوران Gold Roaster غذاهای چینی اصیل را ارائه می دهد. قهوه و شیرینی در کافه کریک ارائه می شود. هتل سامایا دیره تنها 6 کیلومتر با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. میدان یونیون مرکزی منطقه دیره و مرکز خرید شهر الغریر کمتر از یک کیلومتر دورتر هستند. این هتل دارای پارکینگ رایگان است.

قبلی
بعدی

Novotel Deira City CentreHotel

این هتل 4 ستاره که روبروی مرکز خرید سیتی سنتر دیره با مرکز تفریحی برای کودکان قرار دارد، بهترین مقصد خرید برای لذت بردن از برخی از جاذبه های شهر مانند بازار طلا، بازار ادویه، دهکده میراث دبی و نهر دبی است. دارای یک استخر روباز شیک با صندلی های سایه دار و یک مرکز تناسب اندام. همه اتاق‌ها دارای اتاق‌های امروزی با تلویزیون صفحه‌تخت، میز کار، دوش، وان مجزا، و لوازم بهداشتی رایگان هستند. یک صندوق امانات نیز در اتاق موجود است. امکانات دیگر شامل پارکینگ رایگان و انبار چمدان رایگان است. مهمانان می‌توانند از غذاهای مدیترانه‌ای در رستوران Talà، At Vertigo لذت ببرند، مهمانان می‌توانند در بار ورزشی استراحت کنند و از ورزش‌های زنده لذت ببرند. Bistro Domino، می‌توانید از غذاخوری‌های خودمانی، یک تراس در فضای باز و مجموعه‌ای از غذاهای بین‌المللی در محیطی هیجان‌انگیز معاصر لذت ببرید. در قلب دبی، از طریق شبکه ریلی متروی دبی به خوبی به تمام مقاصد گردشگری و تجاری شهر متصل است. از ایستگاه متروی دیره سیتی سنتر 3 دقیقه پیاده فاصله دارد. Novotel Deira با مترو از ترمینال فرودگاه بین المللی دبی، مرکز تجارت جهانی دبی، شهر مراقبت های بهداشتی، دبی مال و برج خلیفه قابل دسترسی است. برای تجربه ساحل در شهر، سرویس رفت و برگشت برنامه‌ریزی شده رایگان در دسترس است. دسترسی آسان به دبی کریک گلف و باشگاه قایق بادبانی. سوپرمارکت کارفور در مرکز خرید سیتی سنتر دیره واقع در مقابل هتل واقع شده است. بانک ها و تسهیلات ارزی در دسترس هستند. یک مسجد در نزدیکی برای نماز و عبادت در دسترس است.

قبلی
بعدی

Aparthotel Adagio Dubai DeiraApartment                         آژانس پارسا گشت  02188487125

Aparthotel Adagio Dubai Deira واقع در دبی، دارای اقامتگاه هایی با استخر روباز در تمام طول سال، وای فای رایگان، مرکز تناسب اندام و رستوران است. برخی از واحدها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، ماشین لباسشویی و کتری و همچنین آشپزخانه هستند. صبحانه آمریکایی، آسیایی یا بدون گلوتن را می‌توانید در هتل میل کنید. مسجد جامع در 4.8 کیلومتری هتل آپارتمان و مرکز تجارت جهانی دبی در 8 کیلومتری این هتل قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی دبی است که در ۶ کیلومتری Aparthotel Adagio Dubai Deira قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

قبلی
بعدی

Ramada by Wyndham Dubai Deira Hotel

Ramada by Wyndham Dubai Deira واقع در فاصله چند قدمی ایستگاه مترو صلاح الدین، دارای استخر روباز، باشگاه ورزشی و رستوران است. فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد. تمامی اقامتگاه های رامادا بای ویندهام دبی دیره دارای دکوراسیون مدرن و دارای کفپوش فرش شده می باشند. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت، کمد لباس و مینی بار است. سوئیت شامل یک اتاق نشیمن با مبل است. محیط Tokyo Tokyo Central طعم واقعی ژاپن را به مهمانان ارائه می دهد. مهمانان می توانند از منوی بین المللی برای صبحانه لذت ببرند، در حالی که یک پیشنهاد سنتی ژاپنی برای ناهار و شام در دسترس است. پس از تمرین، میهمانان می توانند از استراحت در سونای هتل لذت ببرند. میز پذیرش 24 ساعته خدمات اتو و خشکشویی ارائه می دهد. اجاره ماشین نیز می تواند ترتیب داده شود. میهمانان می توانند در مرکز خرید ریف که در فاصله 2 دقیقه ای پیاده روی از Ramada by Wyndham Dubai Deira قرار دارد، خرید کنند. علاوه بر این، خور دبی 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

قبلی
بعدی

درباره هتل Landmark Premier Hotel Dubai

هتل لندمارک پریمیر در شهر دبی واقع‌شده است. این هتل چهار ستاره در موقعیت خوبی از شهر واقع‌شده و از این طریق می‌توانید از جاهای دیدنی و تاریخی بازدید کنید. همچنین به دلیل دسترسی آسان به مترو نیز می‌توانید به نقاط مختلف شهر در اسرع وقت بروید. معماری این هتل بسیار مدرن بوده و به دلیل قرارگیری در مرکز دبی اقامتی به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد. هتل Landmark Premier Hotel Dubai تا موزه دبی ۲ کیلومتر و تا مرکز کنگره دبی نیز ۵ کیلومتر فاصله دارد. برای دسترسی به فرودگاهی بین‌المللی دبی نیز باید مسافت ۴ کیلومتری پیموده شود که از طریق شاتل فرودگاهی امکان‌پذیر است، بنابراین نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنید. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا و سلامتی، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل لندمارک پریمیر دبی

بخش پذیرش در این هتل به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. از امکانات ارائه‌شده در هتل لندمارک پریمیر می‌توان به خدمات ارائه بلیط و میز تور گردشگری اشاره کرد که از این طریق می‌توانید با جاهای دیدنی دبی آشنا شوید. با توجه به قوانین هتل Landmark Premier Hotel Dubai اجازه بردن حیوانات خانگی به داخل اتاق داده نمی‌شود. از امکانات دیگر می‌توان به پارکینگ اشاره کرد که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. اینترنت وای فای نیز در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. در لابی می‌توانید از خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه مجزا بهره‌مند شوید. در صورت سفر کاری به دبی می‌توانید در مرکز بیزینس این هتل جلسات کاری‌تان را برگزار کنید، همچنین از فکس و فتوکپی نیز در صورت نیاز بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. همچنین باشگاه بدنسازی مجهز نیز در داخل این هتل وجود دارد. علاوه بر این‌ها، در بخش اسپای هتل Landmark Premier Hotel Dubai نیز می‌توانید از انواع خدمات بهره‌مند شوید که عبارت‌اند از اتاق بخار، صندلی ماساژ و سونا. مطمئن باشید که بعد از خستگی روزانه و گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های شهر دبی با دریافت ماساژ در این بخش به آرامش خواهید رسید.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها

در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توانید از امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی مجهز بهره‌مند شوید. همچنین از پنجره اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر را تماشا کنید. در هریک از اتاق‌ها مینی بار تعبیه‌شده است. انواع اتاق‌های هتل Landmark Premier Hotel Dubai عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق توئين استاندارد، سوئیت اکسکیوتیو. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، فرش، کتری برقی، کاناپه، میز کار. همچنین استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است. زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

قبلی
بعدی

برای رزرو هتل های دبی با بهترین قیمت با ما در ارتباط باشید.9-02188487121

درباره دبی

دبی، نام شهر و بزرگترین و پرجمعیت ترین شیخ‌نشین (استان) در امارات متحده عربی است که در ساحل جنوب شرقی خلیج فارس جا خوش کرده است. این شهر زیبا و مدرن همچنین یک شهر جهانی و مرکزی تجاری در منطقه غرب آسیا محسوب می شود. دبی گرچه پیشینه چندانی ندارد و به زحمت می توان قدمتش را به دویست سال پیش نسبت داد؛ اما درایت حاکمانش سبب شد تا سیری صعودی را طی کند و بتواند از هیچ، همه چیز بسازد و به یکی از محبوب ترین شهرهای گردشگری دنیا بدل شود. این روزها گردشگران دبی نه تنها به ساکنان کشورهای همسایه محدود نمی شود که بسیاری از دورترین نقاط دنیا کنجکاوند تا به این شهر کویری پا بگذارند و عجایبش را از نزدیک ببینید. از بلندترین برج دنیا تا وسیع ترین مرکز خرید جهان را در همین شهر خواهید دید. البته تمام جذابیت های دبی در ساختمان ها و مراکز تفریحی اش خلاصه نمی شود و یکی از عمده دلایلی که گردشگران را به سوی این شهر می کشاند، برگزاری رویدادهای بین المللی و مسابقات جهانی است. 

بهترین جاذبه های دبی

در این جا به طور مختصر تنها با نام تعدادی از بهترین جاذبه های دبی آشنا می شوید که از قضا از برترین جاذبه ها در دنیا نیز به شمار می آیند. جاذبه هایی که گزینه اول اغلب گردشگران هستند و نباید دیدن‌شان را از دست بدهید.

1- برج خلیفه | Burj Khalifa: 

همان طور که احتمالا می دانید، برج خلیفه با ارتفاعی برابر با 828 متر، بلندترین آسمان خراش در دنیاست و مجموعه ای از بهترین امکانات رفاهی و تفریحی را در خود دارد. یکی از دلایل انتخاب برج خلیفه برای بازدید، رفتن بر فراز بلندترین برج دنیا و تماشای مناظر اطراف است.

2- آبنمای دبی | The Dubai Fountain:

 آبنمای دبی نیز یکی از «ترین» های این شهر پر زرق و برق است که عنوان بلندترین آبنمای جهان را در دست دارد. این آبنما درست در کنار برج خلیفه قرار گرفته است و از روی حجم جمعیت به راحتی می توانید پیدایش کنید. 

3- دبی مال | The Dubai Mall: 

در ادامه تکمیل برترین های دنیا، به دبی مال بروید و بزرگترین مرکز خرید دنیا را از نزدیک ببینید. وسعت این مرکز خرید به 502 هزار متر مربع می رسد و در خود مجموعه ای از نمایندگی بهترین برندهای دنیا، بهترین رستوران ها و انبوهی از تفریحات مختلف را گردآوری کرده است. بد نیست بدانید دبی مال بیش از 1200 فروشگاه مختلف دارد.

4- پارک آبی آکواونچر آتلانتیس | Aquaventure Waterpark:

 حتما نام این پارک آبی را شنیده اید، پارک آبی بزرگ و جذابی که در جزیره آتلانتیس و نخلی شکل دبی قرار دارد. این پارک آبی که آکواونچر نام دارد، چهارمین پارک آبی برتر دنیاست.  

5- آکواریوم دبی و دنیای زیر آب | Dubai Aquarium & Underwater Zoo:

 آکواریوم دبی یکی دیگر از پرطرفدارترین جاذبه های این شهر جذاب است که درست در طبقه دوم دبی مال قرار دارد. در این آکواریوم، تونلی آکواریومی و بزرگ را خواهید دید که شما را به عمق دنیای زیر آب می برد و انواع متفاوتی از جانداران اقیانوس را از فاصله کم به شما نشان می دهد. این تونل نیز یکی از بزرگترین ها در دنیاست و گنجایشی برابر با 10 میلیون لیتر دارد.

6- باغ گل معجزه دبی | Dubai Miracle Garden:

 باغی جذاب، وسیع و رنگارنگ است و بدون شک یکی از زیباترین باغ های دنیا محسوب می شود. فضای این باغ کاملا فانتری است و در واقع متفاوت از باغ های گل عادی دنیاست، چرا که در باغ گل معجزه، شاهد اشکالی غول پیکر و پوشیده از گل خواهید بود. 

7- مرکز خرید امارات مال | Mall of the Emirates: 

امارات مال دیگر مرکز خرید محبوب در دبی است که بیش از ۵۶۰ فروشگاه و سرگرمی هایی چون اسکی دبی، شهربازی و پردیس سینمایی دارد. 

8- تورهای تفریحات کویری: 

یکی از پرطرفدارترین تورهای دبی، گشت در کویر دبی است. از جمله تفریحات این تورها می توان به سافاری در کویر، موتور چهار چرخ سواری، شن اسکی، سندبوردینگ، سر خوردن از روی تپه های شنی و شترسواری اشاره کرد. 

9- تفریحات آبی: 

دبی که شهری ساحلی است موقعیت بسیار مناسبی برای تفریحات آبی دارد. شما در دبی می توانید قایق سواری، غواصی، جت اسکی، فلای برد، موج سواری و پاراسل را تجربه کنید.

جشنواره ها و تعطیلات رسمی دبی

توجه به تعطیلات رسمی و آگاهی از جشنواره های هر شهر، به شما کمک می کند تا به بهترین حالت به برنامه های دلخواه خود برسید. البته به این نکات توجه داشته باشید:

  • آخر هفته ها در امارات متحده عربی جمعه و شنبه هستند.
  • به جهت قمری بودن ماه ها، تعطیلات رسمی ممکن است جا به جا شوند.
  • در صورتی که تعطیلی رسمی بین دو روز کاری بیفتد، احتمال جا به جایی آن به اول یا آخر هفته وجود دارد.
  • بهترین فصل سفر به دبی

    از آن جا که شهر دبی در شمال کمربند کویری قرار گرفته، آب و هوایی کویری دارد. این بدان معناست که در تمام طول سال شاهد آب و هوای گرم و خشکی در شهر دبی هستیم. اگر بخواهیم این شهر را از لحاظ آب و هوایی بررسی کنیم، می توان به طور کلی آن را به دو بازه شش ماه اول و شش ماه دوم سال تقسیم کرد.

    شش ماه اول (بهار و تابستان): در مجموع شش ماه اول سال در دبی بسیار گرم، خشک و شرجی است و سفر به این شهر در این زمان اصلا توصیه نمی شود. بالاترین دمای ثبت شده تابستان های دبی ۵۲ درجه سانتیگراد بوده و متوسط دما در حدود ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد بود. البته باید بدانید که می توان ماه اول سال را از سایر روزهای بهار و تابستان دبی متمایز کرد. در این ماه که شهر تازه از آب و هوای زمستانی اش فاصله می گیرد، دمای هوا هنوز هم مناسب است و گرمای هوا غیرقابل تحمل نیست.

    شش ماه دوم (پاییز و زمستان): آب و هوای دبی در شش ماهه دوم سال، شکل متفاوتی به خودش می گیرد و حال که اغلب کشورهای شمالی و منطقه استوا، از سرمای هوا رنج می برند، به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری بدل می شود. در این شش ماه، گرمای هوا در طی روز به طرز قابل توجهی کاهش می یابد. متوسط دما در زمستان های این شهر حدود ۲۵ درجه سانتیگراد و دمای شب در بخش ساحلی شهر نیز به حدود ۱۲-۱۵ درجه سانتیگراد می رسد.

    بارندگی: بارش باران در دبی بسیار نادر است و اگر بارشی باشد در طی ماه های آذر تا اسفند رخ می دهد. به طور کلی می توان گفت مجموع بارش باران در دبی ۵ روز در سال خواهد بود!

    با این وجود می  توان گفت شش ماهه دوم سال، بهترین زمان سفر به دبی محسوب می شود.

حمل و نقل عمومی دبی

دبی شهری مدرن و پیشرفته است و گزینه های حمل و نقل درون شهری متفاوتی را پیش روی شما قرار می دهد. از جمله مهم ترین این وسایل مترو و اتوبوس های شهری هستند که برای استفاده از آن ها باید پول نقد را فراموش کرده و برای پرداخت هزینه‌ آن ها بلیت الکترونیک دبی را تهیه کنید.

خوب است بدانید که این بلیت ها را با نام «نول کارت» می شناسند و در مجموع ۴ نوع متفاوت از آن ها وجود دارد که عبارت اند از: نول کارت قرمز، نول کارت طلایی، نول کارت نقره ای و نول کارت آبی. اگر تنها چندین روز مسافر دبی هستید و استفاده محدودی از نول کارت خواهید داشت، نول کارت قرمز بهترین گزینه برای شما خواهد بود. نول کارت های قرمز کاغذی هستند، می توانید آن ها را از هر دستگاه فروش بلیت تهیه کرده و از آن ها برای پرداخت هزینه مترو، اتوبوس و یا اتوبوس آبی استفاده کنید. 

در ادامه به صورت مختصر با انواع گزینه های حمل و نقل دبی می پردازیم:

1- مترو: متروی شهر دبی در مجموع ۲ خط قرمز و سبز دارد. این دو خط در دو ایستگاه یونین (Union Station) و ایستگاه برجومان (BurJuman Station) با هم تقاطع دارند. خط قرمز مترو از نزدیک فرودگاه بین المللی دبی شروع شده و با طول 52.1 کیلومتری تا ساحل جبل علی پیش می رود. در هر ایستگاه مترو، تاکسی و اتوبوس هایی برای رساندن شما به مقصد وجود دارد. برای پرداخت هزینه متروی دبی باید از نول کارت استفاده کنید و هزینه آن بسته به مسافتی که طی می کنید متفاوت است.

2- تاکسی: اغلب تاکسی ها در دبی از برند فولکس واگن و دیگر برندهای برتر دنیا هستند. شما می توانید برای گرفتن تاکسی از شماره تلفن ۲۰۸۰۸۰۸ و یا این وبسایت استفاده کنید و یا سوار تاکسی های گذری شوید. از طریق این وبسایت نیز می توانید نرخ هزینه تاکسی را بر حسب کیلومتر محاسبه کنید. 

3- تاکسی های آنلاین: حتما از وجود نرم افزارهای موبایلی تاکسی آنلاین خبر دارید. نرم افزارهایی مانند اسنپ که تنها کافیست بر روی گوشی تان نصب کنید و به راحتی تاکسی های آنلاین نزدیک خود را بیابید و با سرعت بالا و البته هزینه ای کمتر به مقصد برسید. خوب است بدانید که این تاکسی ها تنها محدود به ایران نمی شوند و در بسیاری از شهرهای بزرگ نمونه شان را خواهید دید. از جمله تاکسی های آنلاین دبی می توان به اوبر (Uber)، کریم (Careem) و کیوی تاکسی (Kiwitaxi) اشاره کرد.

4- اتوبوس: اتوبوس راهی ارزان و راحت برای جا به جایی درون شهر محسوب می شوند. این اتوبوس ها تمیز، راحت، ارزان و با تهویه مناسب اند. اتوبوس های دبی به ۴ شکل دو طبقه، استاندارد، طولانی و اتوبوس های خط مترو در سطح شهر فعالیت می کنند. تمام اتوبوس های دبی به جز اتوبوس خط مترو که آبی است، به رنگ سفید و قرمز هستند. برای پرداخت هزینه اتوبوس باید از نول کارت استفاده کنید و هزینه آن بسته به مسافتی که طی می کنید متفاوت است.

5- تراموا: یکی دیگر از وسایل حمل و نقل شهر دبی، ترامواها هستند که دبی مارینا را به برج العرب و جزیره نخل جمیرا متصل می کند. هزینه سواری تراموا بسته به مسافتی که طی می کنید متفاوت است. 

6- مونوریل: مونوریل های بدون راننده، جزیره نخل جمیرا را به دبی مارینا متصل می کنند. این مونوریل ها تنها دو ایستگاه دارند و کل مسیر را در طی 5 دقیقه طی می کنند. 

7- حمل و نقل آبی دبی: چندین وسیله حمل و نقل آبی در دبی وجود دارد که عبارت اند از: اتوبوس آبی، تاکسی آبی، انواع قایق های موتوری و چوبی. 

آشنایی با فرهنگ غذایی امارات متحده عربی

با نگاهی به فرهنگ غذایی امارات خواهیم فهمید که خوشمزه های این سرزمین ترکیبی از غذاهای کشورهای غرب و جنوب آسیا مانند ایران، عربستان، پاکستان، هند و عمان هستند. با بررسی دقیق تر غذاهای اماراتی متوجه خواهیم شد که اجزایی همیشگی چون برنج، ماهی و گوشت سفید و قرمز دارد. ماهی و غذاهای دریایی قرن هاست که در سفره اماراتی ها جای دارد که آن هم به جهت موقعیت جغرافیایی این کشور است. از میان انواع گوشت سفید و قرمز نیز، گوشت شتر کاربرد بیشتری دارد. از آن جا که پرورش شتر در امارات رایج است، گوشت این حیوان نیز ارزان تر است و بنابراین در بسیاری از غذاهای منطقه به چشم می خورد. 

از جمله معروف ترین غذاها و خوراکی که امروزه در دبی رایج است می توان به شاورما (Shawerma)، شيش طاووق (Shish taouk)، چیپس عمانی رولی (Chips Oman Roll)، سمبوسه (Samboosa)، مناکیش (Manakkish)، بامیه (Luqaimat) و مناقیش (Manakish) اشاره کرد. کارناوال به زودی مطلبی درباره خوشمزه های رایج در دبی برای شما منتشر خواهد کرد. 

چند نکته درباره غذاهای دبی:

  • دبی در کشوری مسلمان نشین قرار دارد و بنابراین در رستوران های آن اثری از گوشت خوک نخواهید دید. اغلب آشپزها در مقابل از گوشت بره، شتر، گاو و مرغ استفاده کرده و اکثر اوقات آن را با ادویه زیاد طبخ می کنند. 
  • اگر با غذاهای ادویه دار خیابانی و محلی مشکل دارید، به سراغ فست فودها بروید. 
 
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل های 4ستاره دبی در منطقه دیره

هلدینگ گردشگری پارسا گشت