هتل های سن پترزبورگ

بهترین هتل های سن پترزبورگ

برای اینکه موقع انتخاب هتل های سن پترزبورگ کمتر دچار سردرگمی بشوید ، ما هتل‌های این شهر را طبق این دسته‌بندی معرفی خواهیم کرد.

  • بهترین هتل‌های پنج ستاره سن پترزبورگ
  • بهترین هتل‌های چهارستاره سن پترزبورگ
  • بهترین هتل‌های سه ستاره سن پترزبورگ

بهترین هتل‌های پنج ستاره سن پترزبورگ

هتل های 4 ستاره سنت پترزبورگ

۱. هتل فورسیزنز لیون پالاس سن پترزبورگ

بهشت واقعی گردشگران لوکس پسند برای ماندن در سن پترزبورگ هتل فورسیزنز لیون پالاس (Four Seasons Hotel Lion Palace) است. این هتل شگفت‌انگیز درست در قلب شهر قرار دارد.

در اولین مرحله ورود به هتل فورسیزنز لیون پالاس سن پترزبورگ معماری خاص آن توجهتان را به خودش جلب می‌کند. دکوراسیون داخلی این هتل لوکس به سبک امپراتوری روسیه طراحی‌شده. این شیوه خاص طراحی حتی پایش تا سالن‌های غذاخوری هتل هم رسیده و آنجا را هم شبیه به یک سالن غذاخوری اشرافی کرده است. البته همین طراحی خاص است که هتل فورسیزنز لیون پالاس را شبیه یک قصر پادشاهی نشان می­دهد.

وقتش رسیده سری به داخل اتاق‌های این هتل لوکس پنج ستاره بزنیم. تمام اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و یک تلویزیون صفحه تخت هستند. نگاهتان را که در اتاق بچرخانید، چیزهایی دیگری هم می‌بینید. یک دستگاه DVD Player، یک مینی بار و یک دستگاه قهوه ساز ازجمله چیزهایی هستند که در اتاق وجود دارد. همچنین، برای هر اتاق دو خط تلفن در نظر گرفته‌شده و وای فای رایگآن‌هم در دسترس است.

ه سراغ سرویس بهداشتی که بروید، یک حمام اختصاصی مرمری با وان مخصوص را می‌بینید. وان اختصاصی آن‌هم در اتاق، بهترین گزینه برای خستگی در کردن پس از یک گشت زنی شهری جانانه است.

پس از آب‌تنی در حمام نوبت غذا خوردن است. رستوران پرکورسو (Percorso Restaurant) همان‌جایی است که غذاهای ایتالیایی را در هتل ارائه می‌کند. رستوران سینتوهو (Sintoho Restaurant) هم مسئول ارائه غذاهای آسیایی خوشمزه است. جای گفتن ندارد که غذاهای خوشمزه روسی را هم می‌توان در هتل فورسیزنز لیون پالاس سن پترزبورگ امتحان کرد؛ و اما صبحانه و اولین و مهم‌ترین وعده غذایی هر روز صبح در هتل سرو می‌شود. نوشیدنی و شیرینی‌های متنوع هم در این هتل پنج ستاره وجود دارد و به‌عنوان میان وعده می‌توانید آن‌ها را نوش جان کنید.

۲. هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ سنت پترزبورگ

هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ یکی دیگر از بهترین هتل های سن پترزبورگ است که هر گردشگری آرزوی ماندن در آن را دارد. چشم‌اندازی هتل به میدان کاخ سنت پترزبورگ و موزه ارمیتاژ می­رسد.

البته همین این چشم‌انداز خاص و امکانات ویژه هتل، باعث شده که هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ (Kempinski Hotel Moika 22) به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های سنت پترزبورگ شناخته شود.

دکوراسیون کلاسیک اتاق‌های هتل کافی است تا شما را به سفر تاریخی ببرد. البته در این سفر هیجان‌انگیز نیازی نیست نگران برآورده کردن نیازهایتان باشید، چون هر چیزی که لازم دارید برایتان فراهم‌شده.

سیستم تهویه مطبوع هوای اتاقتان را همیشه تمیز و تازه نگه می‌دارد. تلویزیون صفحه تخت هم در اختیارتان است تا هر وقت حوصله‌تان سر رفت فیلم موردعلاقه‌تان را تماشا کنید. هر وقت احساس تشنگی داشتید هم می‌توانید سری به مینی بار اتاقتان بزنید و نوشیدنی جذابتان را بردارید. کارهایتان که تمام شد، می‌توانید به حمام اختصاصی‌تان بروید و یک دوش حسابی بگیرید تا سرحالتان کند.

البته امکانات دیگری مانند استخر، سالن اسپا، ماساژ، سونا، سالن تناسب اندام و… هم در هتل هست و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بعدازاین همه فعالیت، قطعا گرسنه می‌شوید. پس وقتش رسیده که به سراغ سالن غذاخوری یا کافه هتل بروید و خودتان را به یک غذا یا دسر خوشمزه مهمان کنید. یادتان باشد که موقع صبحانه این هتل برای مهمان‌هایش سنگ تمام می‌گذارد. پس به‌هیچ‌عنوان این وعده غذایی را از دست ندهید.

و در آخر اینکه، برای غذا خوردن یا صرف نوشیدنی در این هتل پنج ستاره می‌توانید فضای باز یا رستوران با سقف شیشه­ای روی پشتِ بام هتل را هم امتحان کنید.

. هتل بلموند گراند یوروپ سن پترزبورگ

آخرین هتل لوکس پنج ستاره‌ای که به سراغش رفته‌ایم، هتل بلموند گراند یوروپ (Belmond Grand) است. این هتل درست قلب سن پترزبورگ را نشانه رفته و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت گردشگران است.

اگر در انتخاب این هتل برای ماندن تردیدی دارید، همین بس که بدانید در اطراف هتل بلموند گراند یوروپ پترزبورگ تا چشم کار می‌کند جاذبه‌های شگفت‌انگیز وجود دارد. میدان هنر، موزه‌ها، تئاترها و کاخ زمستانی سابق تزار تنها بخشی از دیدنی ‌های سن پترزبورگ در اطراف این هتل پنج ستاره هستند.

هتل بلموند گراند یوروپ شهر سن پترزبورگ امکانات متعددی برای مسافرانش در نظر گرفته. ازجمله این موارد می‌توان به وای فای رایگان در همه جای هتل، امکانات مخصوص افراد معلول، پارکینگ، استخر، اسپا، ماساژ، سالن زیبایی، سالن تناسب اندام، امکان تبادل ارز، دستگاه خودپرداز، اتاق کنفرانس با جدیدترین امکانات، سرگرمی‌های کودکانه و سرگرمی‌های متنوع برای بزرگ‌ترها اشاره کرد.

بوتیک هتل گاما، ۵ ستاره | Boutique Hotel The Gamma

بوتیک هتل گاما، 5 ستاره | Boutique Hotel The Gamma

جذاب ترین بخش معرفی بهترین هتل هایی که در سنت پترزبورگ وجود دارند در این قسمت است که در بین آن ها، هتل هایی هستند که بیشتر شبیه به یک گالری و بوتیک هستند تا یک هتل!

بوتیک هتل گاما هم دقیقا از همان هتل هایی است که آن قدر طراحی داخلی آن زیباست که بیشتر به نظر می آید که شوی دائمی از آنتیک ترین و در عین حال مدرن ترین وسیله هاست و از این رو بی جهت در بین بهترین هتل های سنت پترزبورگ قرار نگرفته است.

این هتل در فاصله ی ۱.۹ کیلومتری تئاتر مارینسکی قرار گرفته است. در این هتل ۱۰ نوع اتاق مختلف که از ۱ تا ۳ نفر در آن می توانند اقامت کنند، موجود است. اتاق ها همگی سرویس خواب مدرن و راحت، حمام اختصاصی با دوش باران، سشوآر، دکور زیبا و خاص، چایی ساز و قهوه ساز، صندوق امانات و انواع دیگر خدمات و امکانات می باشد.

رستوران موجود در هتل، NOK نام دارد که دارای منویی اروپایی است.

از امکانات رفاهی این هتل می توانیم به:

  • مرکز تناسب اندام
  • خدمات آرامش
  • آب گرم
  • رستوران
  • کافه
  • سالن آرایش و زیبایی
  • فروشگاه سوغاتی و هدیه

هتل هلوتیا، ۵ ستاره | Helvetia Hotel

هتل دومینا سنت پترزبورگ، 5 ستاره | Domina St.Petersburg

یکی از هتل های ۵ ستاره ی دیگری که می خواهیم به شما در بین بهترین هتل ها در سنت پترزبورگ معرفی نماییم، هتل هلوتیا است. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این هتل تنها ۵ دقیقه پیاده روی با آن فاصله دارد.

این هتل با کارکنان چند زبانه ی خود می تواند برای هر کسی اقامتی خوب و دل چسب را به وجود بیاورد. در این هتل برای مهمانان و مراجعان خدماتی همچون:

  • مبلمان فضای باز
  • تراس
  • باغ
  • موسیقی زنده
  • تورهای پیاده روی
  • کتابخانه
  • گالری
  • بوفه ی غذا
  • صبحانه در اتاق
  • چترهای خورشیدی
  • رزرواسیون ۲۴ ساعته
  • امکانات مناسب کسب و کار
  • سوغاتی فروشی

اشاره نماییم.

اتاق های این هتل در ۱۱ نوع مختلف ارائه می شوند و برای اسکان ۱ تا ۳ نفر مجهز شده است که البته همگی ظرفیت اضافه شدن یک کودک را دارند. همگی دارای سیستم تهویه ی مناسب، تلویزیون های صفحه تخت، صندوق امانات، سزویس بیدارباش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لپ تاب، صندلی کودکان، کمد و دیگر خدمات

بهترین هتل‌های چهارستاره سن پترزبورگ

۱. هتل آزیموت سن پترزبورگ

هتل آزیموت (AZIMUT Hotel) یکی از بهترین هتل های سن پترزبورگ با چهارستاره درخشان است. این هتل در حاشیه رودخانه فونتانکا قرارگرفته و تنها به‌اندازه دو ایستگاه مترو با مرکز شهر فاصله دارد. جالب است بدانید که، هتل آزیموت سن پترزبورگ بلندترین ساختمانی است که در منطقه تاریخی این شهر قرار دارد و یک چشم‌انداز پانوراما را از شهر زیبای سن پترزبورگ به مهمانان نشان می‌دهد.

برای هر اتاق هتل سیستم تهویه مطبوع، یک میز کار، یک تلویزیون صفحه تخت و یک حمام اختصاصی در نظر گرفته‌شده.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل های سن پترزبورگ

هلدینگ گردشگری پارسا گشت