هتل پالمت فمیلی را

معرفی هتل Palmet Family Lara ex.Armas Sunrise Lara Antalya

هتل پالمت فامیلی لارا یا آرماس سان رایز لارا سابق از هتل‌های ۴ ستاره مشهور در شهر آنتالیای ترکیه است. این هتل بی‌نظیر شامل بار، باغ و ساحل اختصاصی بوده و در میان مسافران و توریست‌های کشور ترکیه از اهمیت و محبوبیت خاصی برخوردار است، به‌طوری‌که در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند.

هتل Palmet Family Lara ex.Armas Sunrise Lara Antalya

هتل پالمت فامیلی لارا در یک کیلومتری مرکز خرید پریمیوم آنتالیا و ۱.۵ کیلومتری پارک باترفلای آنتالیا قرارگرفته است، بدین‌جهت به دلیل موقعیت بسیار عالی هتل Armas Sunrise Lara Antalya می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری مانند باغ وحش آنتالیا، آکواریوم آنتالیا و موزه بازدید آنتالیا بازدید کنید.
نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه آنتالیا است که با ۷ کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان‌پذیر است و برای استفاده از این شاتل می‌توانید باید هزینه اضافی پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل عبارت‌اند از دو استخر شنا، اتاق‌های خانواده، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، بار و ساحل اختصاصی.

امکانات عمومی هتل پالمت فامیلی لارا آنتالیا

بخش پذیرش در این هتل به‌صورت ۲۴ ساعت دایر بوده و از میهمانان در هر ساعت از شبانه‌روز استقبال می‌کنند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل دسترس است. با توجه به قوانین این هتل ورود حیوانات خانگی به داخل آزاد بوده ولی در برابر این کار باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر یا محیط اطراف می‌توانید از لابی این هتل اتومبیل کرایه کنید. همچنین از مغازه سوغاتی فروشی موجود در لابی نیز می‌توانید سوغاتی برای دوستان و آشنایانتان تهیه کنید. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Palmet Family Lara ex.Armas Sunrise Lara Antalya به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در ارتباط برقرار کردن با مسافران دچار مشکل نمی‌شوند.

امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی هتل پالمت فامیلی می‌توان به استخر روباز و پارک آبی اشاره کرد که لحظات بسیار خوش و به‌یادماندنی را در این قسمت تجربه خواهید کرد و می‌توان گفت یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را در شهر آنتالیا تجربه خواهید کرد. استخرهای موجود در این هتل هر دو روباز بوده و به‌صورت فصلی دایر هستند.

هر دو استخر برای تمام رده‌های سنی مناسب هستند و ساعت کاری استخرها نیز در این فصل از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر همه‌روزه دایر هستند. علاوه بر آن می‌توانید از سرگرمی‌های عصرانه و حمام ترکی بهره‌مند شوید که این امکانات نیز جزوه موردتوجه‌ترین امکانات هتل به شمار می‌روند و اینکه در این هتل ۴ ستاره می‌توانید از سونا بهره‌مند شوید، ریلکس کرده و به آرامش برسید.

هتل Palmet Family Lara ex.Armas Sunrise Lara Antalya
برای کودکان نیز در هتل Palmet Family Lara ex.Armas Sunrise Lara Antalya زمین‌بازی و کلاب کودکان فراهم گردیده است تا بزرگ‌سالان با خیال راحت به گشت‌وگذار و تفریح بپردازند و خیالشان از بابت فرزندان آسوده باشد. در رابطه با امکانات دیگر در این هتل می‌توان به باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد که شامل انواع دستگاه‌های مجهز و به‌روز دنیا است. در مرکز اسپا می‌توانید ریلکس کرده و انواع ماساژها را دریافت کنید و اینکه اتاق بخار در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. سالن زیبایی و آرایشی در این هتل دایر گردیده است و انواع خدمات مربوط به پوست، مو، زیبایی، مانیکور و پدیکور ارائه می‌دهند. همچنین در ساحل اختصاصی این هتل صندلی و چترهای آفتاب‌گیری قرار داده‌شده است که می‌توانید ساعت‌ها را در این قسمت سپری کنید و متوجه گذر زمان نباشید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

امکانات موجود در داخل اتاق‌های هتل پالمت فامیلی عبارت‌اند از بالکن، حمام اختصاصی، سیستم تهویه مطبوع هوا و تلویزیون. انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل استاندارد، اتاق دوبل استاندارد، اتاق سینگل با تراس، اتاق دوبل با تراس، اتاق تریپل با تراس و اتاق خانواده. این اتاق‌های خانواده دارای ظرفیت سه الی پنج نفره هستند که بر اساس تعداد نفراتتان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کنید. در رابطه با امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی هتل Palmet Family Lara می‌توان به مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، تلفن، کاناپه تخت شو و بالکن اشاره کرد. همچنین هر یک از واحدها دارای حمام اختصاصی بوده که این حمام‌ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل

هتل زیبای پالمت فامیلی دارای دو رستوران است که در هر دو رستوران غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود اما رستوران Ana در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس در حال ارائه خدمات است و رستوران Balik Alacarte فقط در وعده شام به‌صورت منویی فعالیت دارد.

فاصله هتل پالمت فامیلی لارا آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

داون هاوس: ۲.۹ کیلومتر
پارک ساحلی لارا: ۳.۷ کیلومتر
پرگ: ۸.۸ کیلومتر

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل پالمت فمیلی را

هلدینگ گردشگری پارسا گشت