ویزای دبی | قیمت و شرایط جدید ویزای توریستی دبی

ویزای دبی | قیمت و شرایط جدید ویزای توریستی دبی

کارگزار تور دبی لحظه آخری پارساگشت

انواع ویزای دبی

انواع ویزای دبی برای اتباع خارجی به شرح زیر صادر می‌شود:

  • ویزای توریستی دبی که ویژه اتباع خارجی که برای گردش و فعالیت‌های تفریحی وارد این شهر می‌شوند به صورت کوتاه مدت صادر می‌شود، همچنین این ویزا خود انواع مختلفی دارد.
  • ویزای ترانزیت دبی مختص افراد خارجی صادر می‌شود که برای تردد به کشور ثالث قصد عبور از کشور امارات و شهر دبی را دارند.
  • ویزای کار دبی ویژه اتباع خارجی مشغول به کار در خاک امارات و شهر دبی است.
  • ویزای تحصیلی دبی برای آن دسته از اتباع خارجی است که می خواهند تحصیلات آکادمیک خود را در یک موسسه آموزشی در دبی دنبال کنند.
  • ویزای تجاری دبی مختص تجار، مدیران عامل شرکت‌ها و صاحبان کسب و کارها می‌باشد.

در حال حاضر انواع ویزای توریستی امارات به شرح ذیل صادر می‌گردند:

  • ویزای ۳۰ روزه (سینگل): اعتبار این نوع ویزا نیز ۵۸ روز بوده و متقاضی با ورود به امارات طی این بازه زمانی، ۳۰ روز به صورت پیوسته می‌تواتد در این کشور حضور داشته باشد. این نوع ویزا با پرداخت هزینه در خاک کشور امارات قابل تمدید می‌باشد.
  • ویزای ۳۰ روزه (مولتی): با این نوع ویزا طی ۵۸ روز اعتبار آن، می‌توان بیش از یک بار به خاک امارات ورود کرد. البته مجموع مدت اقامت فرد طی هر چند بار ورودش نباید بیش از ۳۰ روز شود. با صرف هزینه، این ویزا را می‌توان به مدت حداقل یک ماه دیگر در خاک امارات تمدید نمود.
  • ویزای ۹۰ روزه (سینگل): ویزای سه‌ماهه یا ۹۰ روزه امارات که به صورت یک‌بار ورود صادر می‌گردد به مسافر اجازه می‌دهد طی بازه زمانی ۳ ماهه ۹۰ روز به صورت پیوسته در خاک امارات اقامت داشته باشد. یعنی مدت اعتبار و اقامت این نوع ویزای توریستی دبی یکسان است. با پرداخت هزینه و در داخل کشور امارات می‌توان این ویزا را تمدید نمود.
  • ویزای ۹۰ روزه (مولتی): تفاوت این ویزا با ویزای سینگل ۹۰ روزه این است که فرد دارای ویزا می‌تواند طی چند بار ورود در بازه زمانی ۳ ماهه در مجموع ۹۰ روز را در کشور امارات حضور داشته باشد. در صورت تمایل، این نوع ویزا را نیز می‌توان با صرف هزینه تمدید کرد.

مدارک جدید ویزای دبی

  • تصویر صفحه اول پاسپورت
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر شناسنامه
  • عکس


انواع ویزای امارات یا ویزای دبی:

 

  1. ویزای توریستی دبی: ویزای توریستی دبی اغلب به‌صورت ویزای الکترونیکی امارات برای تور دبی صادر می‌شود و استفاده‌از آن به‌صورت گروهی است. البته امکان گرفتن ویزای دبی به‌صورت انفرادی نیز وجود دارد.
  2. ویزای تحصیلی دبی: این ویزا برای دانشجویان و افراد محصل که قصد تحصیل در امارات را دارند صادر می‌شود.
  3. ویزای کاری دبی: برای افرادی که دارای پیشنهاد شغلی در دبی هستند صادر می‌شود و نیازمند مجوز از وزارت کار امارات است.
  4. ویزای ترانزیت امارات (ویزای فرودگاهی دبی) : افرادی که قصد عبور از امارات و رسیدن به مقصدی دیگر را دارند، از این ویزا استفاده می‌کنند.
  5. ویزای تجاری دبی برای تاجران و مدیر عاملان شرکت و کسب و کارها
  6. ویزای دورکاری دبی برای افراد Digital Nomad (فقط در دبی امکان اقامت وجود دارد)

انواع تردد ویزای توریستی دبی:

 

  1. ویزای یک بار ورود دبی: با این ویزا تنها مجوز یک بار ورود و خروج از کشور دارید که به‌صورت ویزا دبی 14 روزه، یک ماهه دبی، ویزای سه ماهه دبی و ویزای شش ماهه دبی صادر می‌شود. قیمت هرکدام نیز با دیگری متفاوت است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.
  2. ویزای چند بار ورود (ویزای مولتی دبی) : این ویزا به‌صورت 1 ماهه و 3 ماهه صادر شده و توسط آن مجوز چند بار ورود و خروج از کشور را دارید.

 

نحوه اخذ ویزای امارات

 

در این بخش به نحوه ی دریافت ویزای امارات می‌پردازیم و شما را با تک‌تک مراحل آن آشنا می‌کنیم. تفاوتی ندارد که خواهان دریافت ویزای تجاری دبی باشید یا ویزای توریستی دبی؛ زیرا مراحل ابتدایی آن‌ها با یکدیگر مشابه هستند.

درباره امارات

امارات یا به طور رسمی امارات متحده عربی، کشوری عربی در حوزه خلیج فارس است که در جنوب غربی آسیا و منطقه خاورمیانه قرار گرفته است.
کشور امارات متحده عربی همانطور که از نامش پیداست، از ۷ شیخ‌نشین یا امیرنشین تشکیل شده است. این امیرنشین‌ها عبارتند از: ابوظبی (که پایتخت امارات هم هست)، دبی، شارجه، عجمان، فجیره، راس الخیمه و ام‌القوین. امارات کشور نسبتا جوانی است و در سال ۱۹۷۱ از دولت بریتانیا استقلال پیدا کرد.
امارات به سبب منابع عظیم نفت و گازی که در اختیار دارد تبدیل به یکی از کشورهای ثروتمند جهان شده است و در زمان کوتاهی که از شکل‌گیری این کشور می‌گذرد به واسطه بهره‌گیری از درآمدهای نفتی، کشور زیبا و مرفهی را پدید آورده است.
کشور امارات و امیرنشین‌های آن باهدف عدم وابستگی به درآمدهای نفتی، روی گردشگری تمرکز زیادی کرده‌اند و دبی را به یکی از مقاصد گردشگری جهان تبدیل کرده‌اند. با توجه به نزدیک‌ بودن امارات به ایران، امارات تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان هم شده است.
امارات با سرمایه‌گذاری بر روی ساخت هتل‌های زیبا و مکان‌های تفریحی توانسته در قلب بیابان‌های گرم شبه جزیره عربستان، محیطی لذت بخش برای گردشگران پدید آورده است. علاوه بر این از آنجایی که امارات کشوری بیابانی است، تفریحات پیرامون بیابان مانند صحرانوردی و بیابان‌گردی در این کشور از رونق بالایی برخوردار است.

مراکز تجاری بزرگ،

هتل‌های لوکس و مجلل و جشنواره‌های متنوع از دیگر جاذبه‌های گردشگری و توریستی امارات متحده عربی است. در میان امیرنشین‌های امارات، دبی و ابوظبی توانسته‌اند برای گردشگران جذابیت‌های بیشتری ایجاد کنند.
کشور امارات همچنین با هدف توسعه مساحت خود و ایجاد جذابیت گردشگری بالاتر، جزایر مصنوعی با اشکال جالبی در ساحل خود پدید آورده است و این جزایر مصنوعی از فضا هم قابل مشاهده هستند.
واحد پول کشور امارات درهم است. منطقه زمانی امارات UTC+4) GST) است و شهر دوبی اختلاف زمانی مثبت ۳۰ دقیقه‌ای با تهران دارد. جمعیت تقریبا ۱۰ میلیون نفری امارات در مساحتی در حدود ۸۳ هزار کیلومتر مربع ساکن هستند

چه کارها و فعالیت‌هایی را می‌شود در دبی انجام داد؟

این شهر درحالی‌که مدرن و پر زرق و برق به نظر می‌رسد، اما مکانی با پایه‌های مذهبی عمیق است که بسیار مورد احترام همه خریداران بلیط هواپیما دبی و گردشگرانی است که از آن بازدید می‌کنند. طیف وسیعی از فعالیت‌ها از جمله جاذبه‌های رایگان سرگرم‌کننده و تجربه‌های لوکس را می‌توانید برای سفر خود در نظر داشته باشید. در این متن مکان‌های زیبایی را برای دیدن و کارهایی را برای انجام دادن معرفی کرده‌ایم که برای برنامه‌ریزی سفرتان بسیار مفید خواهد بود.

۱. برج خلیفه

برج خلیفه با ارتفاع ۸۲۸ متر، بلندترین ساختمان جهان، نمونه نهایی یک آسمان‌خراش و مشهورترین جاذبه دبی است. Sky Experience شما را به بالاترین سکوی دید با تراس بیرونی در طبقه ۱۴۸ می‌برد. اگر آب و هوا همکاری کند، می‌توانید از مناظر شگفت‌انگیز شهر و بیابان لذت ببرید.

۲. بندر دبی

بندر دبی به خودی خود دیدنی است، اما اگر برخی از ورزش‌های آدرنالینی را به خود اختصاص دهید بدون شک یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در دبی خواهد بود. همچنین می‌توانید به ورزش‌های آبی در خیابان جمیرا بپردازید و برای خود یک جلسه فلای‌برد رزرو کنید. نیم ساعتی را می‌توانید صرف یادگیری پرواز تا ده متری بالای آب کنید و به تخته‌ای که توسط یک جت آب نیرو می‌گیرد، متصل شوید. تماشای مناظر شگفت‌انگیز برج العرب و برج خلیفه که در بالای سر شما قرار دارند بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

۳. استراحت در سالن Chillout برای فرار از گرما

از ماه می تا سپتامبر میانگین دمای دبی حدود ۱۰۰ درجه فارنهایت است و می‌تواند تا ۱۰۸ درجه فارنهایت نیز گرم شود. اگر به این نوع گرما عادت ندارید، می‌تواند عوارض خود را داشته باشد، به همین دلیل است که مکان‌های زیادی برای کمک به فرار از گرما طراحی شده است. Chillout Lounge اولین سالن یخی در خاورمیانه است. این سرزمین در تایمز اسکوئر دبی واقع شده است و یک سرزمین عجایب زمستانی است که تماماً از یخ ساخته شده و دمای آن در دمای ملایم ۲۱ درجه فارنهایت ثابت است. این سالن جمعه تا سه شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است و مکانی عالی برای بچه‌ها نیز به شمار می‌آید.

۴. باغ معجزه دبی

دبی نه تنها شهری پر از آسمان‌خراش‌ها و تپه‌های شنی است، بلکه سرزمین عجایب گل‌هایی رنگارنگ نیز محسوب می‌شود. در باغ معجزه دبی بیش از ۱۵۰ میلیون گل را خواهید دید که منظره شگفت‌انگیزی به باغ داده‌اند. این باغ در ماه‌های تابستان که دمای هوا به اوج می‌رسد بسته است، بنابراین قبل از رفتن به صورت آنلاین از باز بودن آن مطمئن شوید.

۵. آرامش درونی در Illuminations

ترکیب تندرستی با سفر، راهی عالی برای تجربه رویکردهای جدید است و می‌تواند تغییری تازه را نسبت به جاذبه‌های دبی ایجاد کند. Illuminations بزرگ‌ترین سکوی سلامتی در دبی است که فعالیت‌ها و رویدادها را در بسیاری از رویکردهای درمانی مختلف اجرا می‌کند. همچنین سمینارها و فعالیت‌های رایگان را به طور منظم برگزار می‌کند.

۶. منطقه تاریخی الفهیدی

دبی فقط شهر برج‌های شیشه‌ای و مدرنیته نیست؛ پایه‌های آن به قبل از تشکیل امارات در سال ۱۹۷۱ بازمی‌گردد و داستان‌های زیادی برای گفتن دارد. پیشنهاد می‌شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه آن، از منطقه تاریخی الفهیدی و مسجد الفاروق دیدن کنید و یک گشت‌وگذار کلاسیک در کوچه‌های قدیمی و مسیرهای سنگی، ساج و گچ داشته باشید. تورها هر جمعه، شنبه و یکشنبه ساعت ۹ صبح و روزهای سه شنبه و پنجشنبه ساعت ۱۰:۳۰ برگزار می‌شود.

۷. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب منزلگاه هزاران حیوان آبزی است که شامل بیش از ۱۴۰ گونه مختلف است. اگر احساس شجاعت می‌کنید، می‌توانید به داخل مخزن ۱۰ میلیون لیتری بپرید و با کوسه‌های صخره‌ای، کوسه‌های پلنگی و کوسه‌های پرستار قهوه‌ای شنا کنید. اگر در مورد نزدیک شدن به کوسه‌ها زیاد هیجان‌زده نیستید، تونل شگفت‌انگیز زیر آب به طول ۵۰ متر یک جایگزین مناسبی است. همچنین برخی از تجربیات دیگر از جمله غواصی را می‌توانید امتحان کنید.

۸. خوردن غذاهای دریایی در Ossiano

رستوران‌ باکیفیت دریایی و مناظری دل‌فریب، اوسیانو آتلانتیس پالم را به مکانی پرطرفدار میان خریداران بلیط هواپیما خارجی به مقصد دبی مبدل کرده است. این رستوران تک ستاره در میان آکواریوم وسیع آتلانتیس پالم پر از آبزیان رنگارنگ است. Ossiano به طور شگفت‌انگیزی محبوب است، بنابراین باید یک یا دو هفته قبل رزرو خود را انجام دهید.

۹. خیابان آلسرکال

خیابان آلسرکال محل اجتماع گالری‌های هنر معاصر، سازمان‌های هنرهای تجسمی و نمایشی، طراحان، مشاغل و فضاهای اجتماعی است. گشت‌وگذار در میان آن‌ها بینش بزرگی را نسبت به هنر منطقه، چه تثبیت شده و چه در حال ظهور، به دست می‌دهد. در میان آن‌ها، گالری عالی Ayyam بر جنبه‌های کمتر شناخته شده تاریخ هنر جهانی تمرکز دارد، درحالی‌که گالری هنر سبز بیش‌تر به بررسی هنرهای بومی معاصر می‌پردازد. اگر عاشق هنر هستید، به خیابان B18 بروید تا بهترین هنرهای خیابانی شهر را ببینید؛ نقاشی‌های دیواری عظیمی که بر روی ساختمان‌های سنتی نقش بسته‌اند، آن را به کانون عکاسی تبدیل کرده است.

۱۰. مسجد جمیرا

مسجد باشکوه جمیرا با طرحی خیره‌کننده در برابر آسمان همیشه آبی، تنها مسجدی در دبی است که برای بازدیدکنندگان غیرمسلمان باز است. گردشگران تشویق می‌شوند که بیایند و مسجد را کاوش کنند و در مورد اسلام و فرهنگ اماراتی بیاموزند. این مسجد که از سنگ سفید تراشیده شده و به سبک فاطمی ساخته شده است، یکی از چشمگیرترین جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود. تورهای عالی با راهنما همه روزه از ساعت ۱۰ صبح و ۱۴ شروع می‌شود به جز روزهای جمعه که برای نماز رزرو شده است. نیازی به رزرو از قبل نیست، اما بازدیدکنندگان باید لباس مناسب بپوشند و زنان به پوشش سر نیاز دارند.

۱۱. بازار طلا

کارهای زیادی برای انجام دادن در دبی وجود دارد. هیچ کجا به اندازه بازار بزرگ طلا در دیره، بازاری که اخیراً گسترش یافته است و دارای صدها غرفه است که در مجموع بزرگترین بازار طلا در جهان را تشکیل می‌دهند، جذاب نیست. چه برای عکس گرفتن و چه برای خرید رفته باشید، بازار طلا یکی از چشم‌نوازترین گشت‌وگذارهای دبی است.

۱۲. پارک ملی امارات

دبی ممکن است در صحرای عربستان واقع شده باشد، اما این بدان معنا نیست که چیزی از حیات وحش و شگفتی‌های طبیعی کم دارد. ذخیره‌گاه حفاظت‌شده صحرای دبی (DDCR) برای حفظ و نمایش گیاهان و جانوران بومی متنوع و شگفت‌انگیز فراوان راه‌اندازی شده است. تورهای روزانه DDCR راهی عالی برای آشنایی با دبی فراتر از آسمان‌خراش‌های آن است، زیرا محیط زیست را در دستور کار خود قرار می‌دهد. در گشت‌وگذار در ذخایر چهار منطقه، مراقب غزال‌ها، روباه‌های قرمز و کاراکال باشید. تورها را با اپراتور از طریق وب‌سایت DDCR رزرو کنید تا مطمئن شوید که رسمی هستند و به جای آسیب رساندن، به این محیط فوق‌العاده کمک می‌کنند.

۱۳. تپه‌های شنی

صحرای عربستان یکی از زمین‌های بازی ماجراجویی بزرگ جهان است و میزبان برخی از گشت‌وگذارهای حماسی دبی. اگر تازه کار یا متخصص هستید، باید یک گروه تور ماجراجویی مجاز مانند Arabian Adventures رزرو کنید. آن‌ها بهترین تپه‌های شنی را برای تجربه شما می‌شناسند و تمام تجهیزات مورد نیاز شما را دارند و مهم‌تر از همه، مجوز دارند و بنابراین می‌دانند که چگونه از محیط زیست مراقبت کنند.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور آنتالیا ارزان ولحظه آخری

تور آنتالیا تور آنتالیا لحظه آخری، آنقدر جذاب است، که اگر بخواهید از بین چند تور لحظه آخری، یکی را انتخاب کنید، پیشنهاد اول ما

ویزا چین فوری_02188487124

ویزا چین چگونه ویزای چین بگیریم؟ احتمالا برای بار اول این سوال در ذهنتان مطرح می شود که چگونه ویزای چین بگیریم؟ نحوه درخواست ویزا

تور لوکس بدروم_02188487124

توربدروم یکی از پرطرفدارترین کشورهای توریستی از سوی ایرانی‌ها ترکیه است. در این کشور شهرهای بسیاری برای پذیرایی از شما مهیا شده‌اند. یکی از این

تور بالی بهترین قیمت_02188487120

تور بالی اگر به دنبال سفری مهیج و منحصر بفرد هستید، بهترین مقصد، جزیره زیبای بالی در کشور اندونزی است و توسط بسیاری از آژانس‌های

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزای دبی | قیمت و شرایط جدید ویزای توریستی دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت