ویزای هنرمندان کانادا

ویزای هنرمندان کانادا

مهاجرت هنرمندان به کانادا یکی از راه های مهاجرت به این کشور است. برای اطلاع از نحوه درخواست ویزای هنرمندان کانادا، مراحل و مدارک لازم ، کلیک کنید.
مقامات مهاجرتی کانادا به افرادی که به دلایل مختلف از جمله کار، تحصیل یا اقامت دائم می خواهند به کانادا مهاجرت کنند، چندین نوع ویزا ارائه می‌دهند. یکی از گزینه‌های موجود برنامه افراد خوداشتغال است که به افرادی که در فعالیت‌های فرهنگی، هنری یا ورزشی خوداشتغال هستند، اجازه می‌دهد به کانادا مهاجرت کنند.

ویزای هنری خوداشتغالی نوعی ویزا برای مهاجرت هنرمندان به کانادا و همچنین ورزشکاران به صورت خوداشتغالی است. این ویزا به افراد اجازه می‌دهد تا برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. شرایط دریافت ویزای هنرمندان کانادا شامل رعایت معیارهای واجد شرایط بودن، ارسال مدارک مورد نیاز، تکمیل فرم‌ها و پرداخت هزینه‌های لازم است.

معیارهای واجد شرایط بودن برای دریافت ویزای هنرمندان کانادا معمولاً افراد را ملزم می‌کند که ثابت کنند حداقل دو سال است که در زمینه کاری خود کار کرده‌اند و تجربه و مهارت‌های لازم را دارند. روند درخواست ویزا می‌تواد پیچیده باشد و توصیه می‌شود از یک وکیل یا مشاور مهاجرت کمک گرفته شود.

ویزای هنرمندان کانادا چیست؟

همان طور که در مطالب بالا نیز بیان شد برای دریافت ویزای هنرمندان کانادا و مهاجرت به این کشور به عنوان یک هنرمند خوداشتغال، مراحل و الزامات خاصی وجود دارد که باید رعایت شود. اولین قدم، مکاتبه با اداره مهاجرت کانادا است تا علاقه خود را برای مهاجرت به این کشور به عنوان یک هنرمند خوداشتغال، اعلام کرده و اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار دهید.

پس از بررسی درخواست شما، لیستی از مدارک مورد نیاز که باید ارسال کنید به شما ارائه می‌شود. این اسناد شامل فرم‌ها و اسناد پشتیبانی مانند یک طرح تجاری خواهد بود. برای واجد شرایط بودن دریافت ویزای هنرمند خوداشتغالی، باید نشان دهید که تجربه مرتبط در زمینه هنری خود را دارید.

همچنین باید پول کافی برای حمایت از خود و افراد وابسته داشته باشید و یک طرح تجاری قابل اجرا ارائه دهید. این طرح باید نشان دهد که شما برنامه‌ای برای درآمدزایی و کمک به اقتصاد کانادا دارید.

ذکر این نکته ضروری است که ویزای هنری خوداشتغالی تنها یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا است؛ کشوری متنوع و از نظر اقتصادی قوی که فرصت‌های مختلفی را برای افراد و خانواده‌ها برای مهاجرت و اقامت در این کشور فراهم می‌کند.

انواع ویزای هنرمندان کانادا

به نظر می‌رسد انواع ویزای هنرمندان در کانادا بر اساس مهارت و حرفه متقاضی، متفاوت است. متقاضی برای دریافت ویزا باید ثابت کند که در پنج سال گذشته حداقل دو سال به کار هنری مشغول بوده و قصد دارد با هنر خود تحولی در هنر و جامعه کانادا ایجاد کند. هزینه مهاجرت هنرمندان به کانادا و دریافت ویزای خوداشتغالی می‌تواند حدود ۲۱۴۰ دلار کانادا باشد.

درخواست ویزای هنرمندی کانادا

اقادام برای اخذ ویزای خوداشتغالی هنرمندان کانادا، یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین ویزاها برای دریافت است. هزینه ارسال درخواست اقامت تحت عنوان “Self-employed Persons Program” را که شامل یک فرد و هر خانواده‌ وی است، می‌توان حدود ۱٬۵۷۵ دلار کانادا تخمین زد.

هزینه “Right of Permanent Residence Fee” که باید به موجب این درخواست پرداخت شود و برای هر فرد ۵۰۰ دلار کانادایی است. هزینه درخواست برای هر همسر یا شریک، که ۸۲۵ دلار کانادا است.

هزینه “Right of Permanent Residence Fee” برای هر همسر یا شریک، که ۵۰۰ دلار کانادا است. در نتیجه، هزینه کل دریافت ویزای خوداشتغالی هنرمندان در کانادا، به عوامل فوق وابسته بوده و به مجموع آنها بستگی دارد.

روش خوداشتغالی

روزنامه نگاران، کتابداران، ویراستاران، تهیه کنندگان، کارگردانان ، نوازندگان، طراحان رقص، نقاشان، عکاسان، گرافیست‌ها می‌توانند ویزای خوداشتغالی و هنرمندی کانادا را دریافت کنند. همچنین گویندگان، طراحان خلاق، بازیگران، عکاسان و فیلمبرداران، ورزشکاران، مربیان و داوران نیز امکان دریافت ویزای خوداشتغالی کانادا را خواهند داشت.

اگر شغل شما در زمینه هنر، فرهنگ، تفریح ​​و ورزش باشد، ممکن است همچنان واجد شرایط دریافت ویزای هنرمندان کشور کانادا باشید. در حالی که اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) این موضع را اتخاذ می‌کند که فقط افرادی که تحت طبقه بندی مشاغل ملی (NOC) ۵۱ و ۵۲ قرار دارند واجد شرایط هستند، هیچ چیزی در قانون یا مقررات وجود ندارد که این برنامه‌ها را به شدت محدود به این گروه‌ها کند.

برای واجد شرایط بودن برای این برنامه، افراد باید تجربه مرتبط در فعالیت‌های فرهنگی یا ورزشی داشته باشند. علاوه بر برنامه افراد خوداشتغال، گزینه‌های دیگری نیز برای هنرمندان و مجریان برای آمدن به کانادا وجود دارد، مانند برنامه فعالیت‌های بین المللی، که مجوز کار را به اتباع خارجی هنرمند، نوازنده یا مجری، ارائه می‌دهد.

الزامات و رویه‌های خاص برای هر برنامه متفاوت است و افراد علاقه‌مند باید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) مراجعه کنند.

خوداشتغالی به روش فدرال

برنامه خوداشتغالی فدرال یک برنامه مهاجرتی به کانادا است که برای افرادی با تجربه خوداشتغالی مرتبط در زمینه‌های فرهنگی یا ورزشی خاص طراحی شده است. هدف این برنامه، جذب افرادی است که به زندگی فرهنگی یا ورزشی کانادا کمک کنند.

زمان پردازش برای این برنامه و مدت زمان پروسه ویزای هنرمندان کانادا، معمولاً ۲۴ ماه است و داوطلبان باید معیارهای واجد شرایط بودن خاصی از جمله تجربه خوداشتغالی مرتبط، مهارت زبان و منابع مالی را داشته باشند.

خوداشتغالی برای کبک

برنامه خوداشتغالی کبک یک برنامه مهاجرتی به کانادا است که به افراد اجازه می‌دهد با ایجاد یک کسب و کار خوداشتغالی در کبک، اقامت دائم خود را دریافت کنند. این برنامه از متقاضیان می‌خواهد که حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار کانادا و حداقل دو سال تجربه خوداشتغالی در زمینه انتخابی خود داشته باشند.

متقاضیان باید سایر شرایط واجد شرایط بودن را نیز داشته باشند، مانند داشتن عدم سوسابقه و ارائه مدرکی که نشان‌دهنده مهارت زبان آن‌ها باشد. این برنامه برای افرادی طراحی شده است که توانایی مالی برای راه‌اندازی یک تجارت جدید در کبک را دارند و متعهد به زندگی و کار در این استان هستند.

مزایای دریافت ویزای هنرمندی کانادا

همانطور که گفته شد، ویزای هنرمندی یکی از انواع ویزاهای کانادا است که برای هنرمندان و افرادی که در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و سایر حوزه‌های مشابه فعالیت می‌کنند، صادر می‌شود. ویژگی‌های این ویزا باعث شده است که برخی از هنرمندان، به فکر دریافت ویزای اقامت به واسطه هنر یا ورزش باشند. مزایای اخذ ویزای هنرمندان کانادا عبارت‌اند از:

  • اقامت بلند مدت: با دریافت ویزای هنرمندی، می‌توانید برای مدتی طولانی در کانادا اقامت کنید و در کنار فعالیت هنری خود، از زندگی در کانادا لذت ببرید.
  • فرصت همکاری با هنرمندان برجسته: با وجود صنعت هنری و فرهنگی پویا و رو به رشد کانادا، فرصت همکاری با هنرمندان و افراد برجسته در این حوزه‌ها، به شما دست می‌دهد.
  • دسترسی به تجهیزات پیشرفته: در کانادا تجهیزات پیشرفته و مدرن در حوزه‌های هنری و فرهنگی وجود دارد و با دریافت ویزای هنرمندی، می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
  • امکان شرکت در رویدادها و جشنواره ها: کانادا میزبان بسیاری از رویدادهای بزرگ هنری، فرهنگی و ورزشی در جهان است و با دریافت ویزای هنرمندی، می‌توانید در این رویدادها و جشنواره‌ها شرکت کنید.
  • امکان دریافت پناهندگی: در صورتی که در کشور خود دچار تهدید و خطراتی شده باشید، می‌توانید با درخواست ویزای هنرمندی به عنوان یک هنرمند پناهنده، در کانادا اقامت کنید.

شرایط دریافت ویزای هنرمندان کانادا چگونه است؟

برنامه ویزای خوداشتغالی برای هنرمندان در کانادا برای فعالیت‌های هنری خاص، در دسترس است. دریافت این ویزا مستلزم این است که متقاضی ثابت کند، حداقل دو سال به فعالیت‌های هنری مشغول بوده و قصد ایجاد تغییراتی در جامعه هنری کانادا دارد. هزینه دریافت ویزای هنرمندان متفاوت است و متقاضی باید مدارک لازم را ارائه دهد.

مدت زمان پروسه ویزای هنرمندان کانادا_پارسا گشت

ضمن اینکه ویزای هنرمند کانادا یک ویزای کاری است و به هنرمندان اجازه می‌دهد برای مدت مشخصی در این کشور کار کنند. همچنین متقاضیان باید ثابت کنند که سهم قابل توجهی در فرهنگ و جامعه کانادا دارند. شرایط خاص برای دریافت ویزای هنرمندی، ممکن است بسته به نوع فعالیت هنری مورد نظر، متفاوت باشد.

به طور کلی، متقاضیان باید نشان دهند که مهارت‌ها و تجربه لازم برای کار در رشته خود را داشته و چشم انداز معقولی برای یافتن شغل در کانادا دارند. در نهایت، متقاضیان باید شرایط اولیه ورود به کانادا مانند قبولی در آزمون پزشکی و بررسی سوابق کیفری را داشته باشند.

شرایط امتیازبندی برای اخذ ویزای هنرمندی کانادا

امتیاز بندی برای ویزای هنرمندان کانادا برای متقاضیان، اغلب بر اساس موارد زیر انجام می‌شود:

  • تحصیلات
  • میزان سوابق کاری و هنری
  • سن
  • توانایی صحبت به زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • تطبیق پذیری

اگر می‌خواهید تحت برنامه افراد خوداشتغال مهاجرت کنید، باید حداقل ۳۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز ممکن را کسب کنید. معمولا مسئول بررسی پرونده شما موارد زیر را در نظر می‌گیرد:

  • تجربه خوداشتغالی شما در فعالیت‌های فرهنگی یا دو و میدانی
  • تجربه مدیریت شما در هنر و فرهنگ
  • دارایی‌های مالی شخصی شما، برای سنجش قصد و توانایی شما برای ایجاد خود به عنوان یک فرد خوداشتغال در کانادا

شما می‌توانید یک رزومه قوی برای خود بسازید و به راحتی اقامت این کشور را دریافت کرده و از مزایای آن بهره ببرید.

مراحل اخذ ویزای هنرمندی کانادا چیست؟

برای دریافت ویزای هنرمندی، باید روال مشخصی طی شود. در واقع مراحل دریافت ویزای هنرمندان کانادا شامل دو بخش مهم است. ابتدا متقاضی یک بسته درخواست را به دفتر مرکزی پذیرش ( CIO ) در کانادا ارسال می‌کند. اگر CIO درخواست را بپذیرد، آن را به یک دفتر ویزا در خارج از کشور ارسال می‌کند.

دفتر ویزا در خارج از کشور درخواست را پردازش می‌کند. اگر آنها درخواست را تایید کنند، متقاضی و خانواده آنها (به عنوان مثال همسر و فرزندان) می‌توانند به عنوان مقیم دائم وارد کانادا شوند. طبقه بندی خوداشتغالی یک روش مهاجرت فدرال است. بنابراین، به این معنی است که متقاضی قصد دارد در هر کجای کانادا به جز استان کبک ساکن شود.

برای قبولی در آزمون تجربه، باید یکی از معیارهای زیر را در دوره واجد شرایط داشته باشید.

  • مجموعاً دو سال خوداشتغالی در فعالیت های فرهنگی یا هنری
  • مجموعاً دو سال سابقه مشارکت در سطح جهانی در فعالیت های فرهنگی یا هنری
  • یک سال خوداشتغالی و یک سال فعالیت فرهنگی در سطح جهانی

شما باید نشان دهید که توانایی و قصد ادامه کار خوداشتغالی خود را در کانادا دارید. البته فقط خوداشتغالی در زمینه‌های فرهنگی قابل قبول است. برای نمایش قصد و توانایی، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اثبات یک خوداشتغالی موفق در گذشته
  • دارایی خالص شما
  • طرح جامع تجاری و طرح تسویه حساب
  • سرمایه گذاری قابل توجه در کانادا
  • امضای قرارداد با نهادهای کانادایی از نظر همکاری در آینده
  • پیوستن به انجمن های فرهنگی در کانادا

برای اخذ ویزای هنرمندی کانادا چه مدارکی لازم است؟

برای درخواست ویزای هنرمندی کانادا، متقاضیان باید شرایط خاصی مانند کسب حداقل ۳۵ امتیاز در سیستم امتیازدهی را داشته باشند. سیستم امتیازدهی عوامل مختلفی از جمله تحصیلات، مهارت‌های زبانی، تجربه کاری و سازگاری را در نظر می‌گیرد.

علاوه بر رعایت شرایط امتیازی، لازم است تا مدارک ویزای هنرمندی کانادا مانند پاسپورت، مدرک اشتغال و دعوت‌نامه از یک سازمان کانادایی را نیز جمع‌آوری و ارائه دهند. همچنین توصیه می‌شود برای اطمینان از روند درست درخواست، خدمات مشاور ویزا یا وکیل مهاجرت را دریافت کنید.

مشاغل هنرمندان در کانادا به همراه درآمد

متوسط دستمزد هنرمند در کانادا، حدود ۵۸۷۰۱ دلار در سال یا ۳۰,۱۰ دلار در ساعت است. این مقدار برای افراد مبتدی از ۳۷۰۳۹ دلار در سال شروع می‌شود، در حالی که اکثر هنرمندان باتجربه تا ۱۱۰۹۳۱ دلار در سال درآمد دارند.

میانگین درآمد یک هنرمند کانادایی حدود ۴۰۰۰۰ دلار در سال است. در کانادا مشاغل زیادی برای هنرمندان مانند نقاشی دیواری، ایجاد نقاشی و مجسمه و فروش آثار هنری اصلی وجود دارد. هنرمندان باید آثار خود را ثبت کنند و مالیات بپردازند.

مراحل دریافت ویزای هنرمندان کانادا

کانادا در آمار بین المللی، یکی از کشورهای با درآمد بالا شناخته می‌شود. بر اساس آمار اخیر، میانگین درآمد در کانادا برای هر فرد شاغل حدود ۹،۹۶۰ دلار کانادا در ماه (حدود ۱۲۰،۰۰۰ دلار کانادا در سال) است.

با این حال، باید توجه داشت که متوسط درآمد در هر استان و منطقه متفاوت است و در شغل‌های مختلف نیز تفاوت‌های زیادی وجود دارد. به عنوان مثال، درآمد پزشکان در کانادا حدود ۱۵۰،۰۰۰ دلار کانادا در سال است و درآمد متوسط طراحان داخلی در کانادا حدود ۴۴،۰۰۰ دلار کانادا در سال است.

مدت زمان مراحل دریافت ویزای هنرمندان کانادا چقدر است؟

برای یک هنرمند برای مهاجرت به کانادا، رایج‌ترین روش از طریق برنامه مهاجرتی خوداشتغالی است. حداقل سرمایه مورد نیاز برای این برنامه مشخص نشده است، اما متقاضی باید بتواند نشان دهد که فعالیت حرفه‌ای آنها در زمینه هنر و فرهنگ تاثیر مثبت قابل توجهی در کانادا خواهد داشت.

مدت زمان اخذ ویزا بسته به نمره و سطح شایستگی افراد می‌تواد از ۹ ماه تا ۲ سال متغیر باشد. سیستم امتیازی برای دریافت ویزای هنرمند کانادا شامل عواملی مانند سابقه کار، تحصیلات، سن و مهارت زبان است.

هزینه دریافت ویزای هنرمند خوداشتغالی برای کانادا مشخص نشده است و متقاضی باید مدرکی مبنی بر توانایی خود برای حمایت مالی خود در مدت اقامت در کانادا ارائه دهد.

هزینه اخذ ویزای هنرمندی کانادا

هزینه‌های دولتی برای دریافت ویزای اقامت دائم یا موقت، به تعداد اعضایی که متقاضی اصلی را همراهی می‌کنند، بستگی دارد و جدا از هزینه‌هایی است که به یک نماینده مجاز مانند وکیل پرداخت می‌شود.

لطفاً توجه داشته باشید که این هزینه‌ها بدون اطلاع قبلی توسط IRCC تغییر می‌کند. مدت زمان پروسه ویزای هنرمندان کانادا نیز شامل موارد زیر است:

هزینه‌های اقامت دائم

هزینه‌های اقامت دائم بسته به جریان مهاجرتی که برای آن درخواست می‌کنید، از برنامه‌ای به برنامه دیگر متفاوت است. متقاضیان باید توجه داشته باشند که پس از تایید درخواست آنها، باید مبلغی را برای حق اقامت دائم، هزینه جداگانه‌ای که باید توسط همه متقاضیان تایید شده پرداخت شود، پرداخت کنند.

هزینه‌های پردازش مهاجرت تجاری

کسانی که مایل به مهاجرت به کانادا از طریق جریان‌های مهاجرت سرمایه گذار، کارآفرین یا خوداشتغال هستند باید هزینه‌های پردازش زیر را بپردازند:

  • درخواست کننده اصلی ۱۶۲۵ دلار
  • همسر، شریک زندگی مشترک یا زناشویی حدود ۸۵۰ دلار بیشتر پرداخت می‌کند.
  • فرزند تحت تکفل زیر ۲۲ سال یا فرد تحت تکفل بالای ۲۲ سال که به دلیل شرایط جسمی یا روحی قادر به تأمین مالی خود نیست حدود ۲۳۰ دلار بیشتر پرداخت می‌کند.

کسانی که برای برخی از برنامه‌های مهاجرت استانی درخواست می‌کنند، ممکن است مجبور باشند هزینه‌های اضافی دیگری را که توسط اداره مهاجرت استانی تعیین شده است، بپردازند. متقاضیان برای دریافت ویزای هنرمندان کانادا باید سازگاری خود را با جامعه و فرهنگ کانادا نشان دهند.

همچنین معیارهای تخصیص امتیاز بر اساس عواملی مانند سابقه کار، تحصیلات، سن، مهارت زبان و سازگاری است. هزینه درخواست برای مجوز کار کانادا بر اساس نوع ویزا و تعداد افرادی که با هم درخواست می‌کنند متفاوت است.

مشاوره جهت دریافت ویزای هنرمندان با پارسا گشت

متقاضیان و هنرمندان علاقمند به مهاجرت به کانادا می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پارسا گشت مراجعه کنند. در این موسسه، تمام شرایط و مدارک لازم جهت مهاجرت و دریافت ویزای کانادا کامل شرح داده شده است. همچنین مشاوران و متخصصان این موسسه پاسخگوی سوالات شما هستند.

برای دریافت مشاوره رایگان از مشاوران ویزموندو، فرم مشاوره رایگان را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

سوالات متداول | ویزای هنرمندان کاناد

چه فاکتورهایی در امتیازبندی اخذ ویزای کانادا مهم است؟

مهاجرت به کانادا موضوع مهمی است و بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند به دنبال افزایش امتیاز خود هستند و به هر دلیلی می‌خواهند آن را بالا ببرند.

  • ویزاهای موقت برای کسانی که می‌خواهند برای مدت کوتاهی (حداکثر ۶ ماه) در کانادا بمانند، وجود دارد.
  • اولین قدم برای اخذ ویزای کانادا گرفتن وقت سفارت کانادا است.
  • اکسپرس انتری یک سیستم دو مرحله‌ای مبتنی بر امتیاز برای مهاجرت به کانادا است که برای واجد شرایط بودن حداقل نمره ۶۷ لازم است.
  • جداول و کدهای شغلی مختلفی وجود دارد که برای برنامه اکسپرس اینتری در کانادا بررسی شده است.
  • حداقل امتیاز لازم برای واجد شرایط بودن برای اقامت دائم کانادا ۶۷ امتیاز است.

آیا ویزای هنرمندی کانادا ویزای موقت است یا دائم؟

کانادا برای حمایت از هنرمندان و خلاقانی که می‌خواهند در این کشور زندگی و کار کنند، ویزای هنرمندی اعطا می‌کند. به طور کلی اقامت هنرمندی کانادا دو نوع زیر است:

  • موقت: ویزای موقت هنرمندان به آن‌ها این امکان را می‌دهد که برای مدت معینی، معمولاً تا دو سال، در کانادا بمانند و کار کنند.
  • دائم: ویزای دائمی هنرمندان به آن‌ها اجازه می‌دهد به طور دائم در کانادا زندگی و کار کنند.

متقاضیان باید برای واجد شرایط بودن ویزای هنرمندان، ثابت کنند که در بخش هنری یا فرهنگی فعال هستند و کار آنها کمک قابل توجه و مثبتی به فرهنگ کانادا خواهد کرد. علاوه بر این، متقاضیان باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی تسلط داشته باشند.

برخی از شرایط خاص برای ویزای هنرمند، ممکن است بسته به نوع ویزای مورد درخواست و شرایط فردی متقاضی متفاوت باشد. با این حال، به طور کلی، متقاضیان باید یک درخواست دقیق که شامل مستندات کار خود، نامه‌های پشتیبانی از سازمان‌های فرهنگی کانادا و اثبات حمایت مالی است، ارسال کنند.

همچنین هنرمندانی که ویزای موقت هنرمند دارند، می‌توانند در حین زندگی در کانادا در رشته‌های دیگری نیز فعالیت کنند، به شرطی که شرایط ویزای خود را رعایت کنند.

برای اخذ ویزای هنرمندی کانادا زبان انگلیسی کاربردی تر است یا فرانسوی؟

برای دریافت ویزای هنری کانادا، متقاضی باید معیارهای خاصی مانند تحصیلات، تجربه، سن، تسلط به زبان، سازگاری با فرهنگ کانادا و دو سال کار در حوزه هنری در پنج سال گذشته را داشته باشد. مهارت‌های زبانی متقاضی اعم از انگلیسی یا فرانسوی نیز ارزیابی می‌شود. داشتن اعضای خانواده در کانادا بر سیستم امتیازدهی درخواست ویزا تاثیری ندارد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزای هنرمندان کانادا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت