ویزا مولتی دبی-بهترین قیمت

ویزا دبی

مارات متحده عربی یکی از مناطق ثروتمند و شیخ نشینِ خاورمیانه است. به‌علت وجود شهرهای توریستی‌ای مانند ابوظبی، دبی، شارجه، و عجمان  ویزای امارات پیش‌ازپیش طرفدار پیدا کرده است. همانطور که می‌دانید برای واردشدن به این شهرها می‌بایست از قبل برای دریافت ویزا یا پاسپورت خود اقدام کرده باشید

مدارک لازم برای ویزای توریستی دبی

 

  • فرم تکمیل شده برای تقاضای اخذ ویزای دبی همراه با امضا و عدم خط خوردگی
  • اسکن رنگی از اصل پاسپورت (صفحه اول) با اعتبار حداقل 7 ماه
  • اسکن رنگی از شناسنامه (صفحه اول)
  • اسکن رنگی از کارت ملی (هر دو طرف)
  • ۱ قطعه عکس رنگی پرسنلی جدید با زمینه سفید

 

انواع ویزای امارات یا ویزای دبی:

 

  1. ویزای توریستی دبی: ویزای توریستی دبی اغلب به‌صورت ویزای الکترونیکی امارات برای تور دبی صادر می‌شود و استفاده‌از آن به‌صورت گروهی است. البته امکان گرفتن ویزای دبی به‌صورت انفرادی نیز وجود دارد.
  2. ویزای تحصیلی دبی: این ویزا برای دانشجویان و افراد محصل که قصد تحصیل در امارات را دارند صادر می‌شود.
  3. ویزای کاری دبی: برای افرادی که دارای پیشنهاد شغلی در دبی هستند صادر می‌شود و نیازمند مجوز از وزارت کار امارات است.
  4. ویزای ترانزیت امارات (ویزای فرودگاهی دبی) : افرادی که قصد عبور از امارات و رسیدن به مقصدی دیگر را دارند، از این ویزا استفاده می‌کنند.
  5. ویزای تجاری دبی برای تاجران و مدیر عاملان شرکت و کسب و کارها
  6. ویزای دورکاری دبی برای افراد Digital Nomad (فقط در دبی امکان اقامت وجود دارد)

انواع تردد ویزای توریستی دبی:

 

  1. ویزای یک بار ورود دبی: با این ویزا تنها مجوز یک بار ورود و خروج از کشور دارید که به‌صورت ویزا دبی 14 روزه، یک ماهه دبی، ویزای سه ماهه دبی و ویزای شش ماهه دبی صادر می‌شود. قیمت هرکدام نیز با دیگری متفاوت است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.
  2. ویزای چند بار ورود (ویزای مولتی دبی) : این ویزا به‌صورت 1 ماهه و 3 ماهه صادر شده و توسط آن مجوز چند بار ورود و خروج از کشور را دارید.
قیمت ویزای دبی 2023درهم
قیمت ویزای دبی 14 روزه توریستی285
قیمت ویزای دبی 1 ماهه توریستی سینگل295
قیمت ویزای دبی 2 ماهه توریستی سینگل480
قیمت ویزای دبی 1 ماهه توریستی  مولتی480
قیمت ویزای دبی 2 ماهه توریستی مولتی695
نحوه درخواست ویزای مولتی دبی و چند بار ورود

ویزای چند بار ورود برای مسافران و افرادی که می‌خواهند خانواده یا دوستان خود را در امارات متحده عربی ملاقات کنند بسیار مناسب است، ویزای مولتی دبی به گردشگران اجازه می‌دهد تا در طول مدت اعتبار ویزا هرچند وقت یک‌بار وارد امارات شوند.

اعتبار ویزای 90 روزه چند بار ورود دبی

این ویزا 90 روز اعتبار دارد و گردشگران اقامت طولانی‌تری دارند و چندین بار به امارات سفر می‌کنند. از تاریخ صدور، اعتبار ویزا 58 روز است و قابل تمدید دو برابر برای هر 30 روز است.

چه کسانی واجد شرایط ویزای مولتی دبی هستند؟ معیار چیست؟

ویزای بلند مدت چند ورودی برای شهروندان همه کشورها در دسترس است. برای واجد شرایط بودن، بازدیدکننده باید گذرنامه‌ای بااعتبار شش‌ماهه در زمان ارسال، عکس اندازه گذرنامه، بیمه درمانی معتبر برای امارات و صورت‌حساب بانکی شش ماه گذشته با حداقل موجودی 4000 یا معادل آن ارائه دهد.

آیا می‌توانم زمانی که هنوز در امارات هستم ویزای خود را تمدید کنم؟

ویزای اولیه با مدت اقامت 90 روزه در امارات در یک سال از تاریخ اولین ورود صادر می‌شود که می‌تواند یک‌بار برای یک دوره 90 روزه دیگر تمدید شود. حداکثر مدت اقامت مجاز تحت این ویزا نمی‌تواند بیش از 180 روز در سال باشد.

برای صدور ویزا به کدام مرجع مراجعه کنم؟

ویزای مولتی امارات، یک ویزای شخصی است که اتباع خارجی می‌توانند تا زمانی که شرایط واجد شرایط بودن را داشته باشند، درخواست دهند. در دبی، شرکت‌ها همچنین می‌توانند این ویزا را برای کارمندان بین‌المللی پس از ثبت‌نام شرکت در گردشگری دبی از طریق وب‌سایت خود صادر کنند. یک مرکز تایپ مجاز، یک مرکز خدمات دولتی می‌تواند به فرد کمک کند تا برای اطمینان از رعایت معیارهای واجد شرایط بودن و موفقیت‌آمیز بودن درخواست، درخواست دهد. افراد می‌توانند به‌تنهایی برای آن درخواست دهند.

و در آخر؛ اگر قصد سفر به دبی یا امارات رادارید با یکی از کارشناسان ما در پارساگشت تماس بگیرید تا فرایند خرید ویزای مولتی دبی را برای شما فراهم کنند.

ویزای مولتی دبی چیست؟

امارات متحده عربی صدور ویزای پنج‌ساله چند بار ورود یا همان ویزای مولتی دبی برای گردشگران را در اقدامی به جهت تشویق اقامت طولانی‌تر و مکرر در این کشور آغاز کرده است. کشور دبی به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که چندین بار در طول یک سال تقویمی وارد شوند یا 90 روز به‌طور مداوم بمانند و آن را برای 90 روز دیگر تمدید کنند.

این طرح برای کسانی که خانواده‌هایشان در خارج از کشور مستقر هستند، تقویت خواهد شد و همچنین قرار است ابزاری حیاتی برای کسب‌وکارهایی باشد که هدفشان جذب کارمندان به داخل و خارج از کشور برای کنفرانس‌ها و رویدادهای دیگر است.

به‌طور سنتی افرادی برای سفرهای کوتاه‌مدت 30 یا 90 روزه از ایران، هند، پاکستان یا سایر کشورهایی که برای آمدن به امارات به ویزا نیاز دارند، می‌آیند. اکنون افراد بیشتری که واجد شرایط هستند برای ویزای مولتی دبی پنج‌ساله درخواست می‌کنند و می‌توانند در صورت تمایل به دبی و امارات سفر کنند. به گردشگرانی که در این کشور هستند این امکان را می‌دهد که اقامت خود را برای 90 روز دیگر تمدید کنند.

این امر سفر به امارات متحده عربی را افزایش می‌دهد و زندگی را برای ساکنان و اعضای خانواده گسترده آن‌ها آسان‌تر می‌کند. اگر افراد بخواهند حتی می‌توانند شش ماه بمانند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزا مولتی دبی-بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت