پایین ترین نرخ هتل های دبی

هتل های دبی

 

دبی مهمترین و بزرگترین شهر امارات متحده عربی است. این شهر در شبه جزیره عربستان واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز تجاری در دنیا محسوب می‌شود. دبی در اغلب فصل‌های سال پذیرای گردشگران بسیار زیادی است که با خرید بلیط هواپیما دبی به این شهر دیدنی سفر کرده‌اند.
یکی از مهمترین نکات در سفر به هر شهری، رزرو هتل و اقامتگاه است. هتل‌های دبی مهم‌ترین و اصلی‌ترین انتخاب گردشگران هستند. البته هتل دبی قیمت بالایی دارد اما خدماتی که ارائه می‌دهند نیز بسیار عالی است. برخی از هتل‌ها همچون هتل هتل جی آ پالم تری کورت برای خانوده‌ها بسیار مناسب است.

برخی دیگر همچون هتل پالم آتلانتیس دبی بسیار لوکس و شیک هستند و خدمات بسیار خوبی ارائه می‌کنند. برخی دیگر از هتل‌ها همچون برج‌العرب هتل‌های بسیار گرانی هستند که شاید هرکسی توان رزرو آن را نداشته باشد.

معرفی دبی و جاذبه های آن

بزرگترین شهر امارات متحده عربی و عروس خلیج فارس است. این شهر یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود. دبی از لحاظ موقعیت مکانی در جنوب کشور ایران قرار گرفته است و بهترین جاذبه‌های گردشگری در خاورمیانه را در خود جای داده است.

ایرانی‌های بسیار زیادی بلیط هواپیما به دبی خریداری کرده و به رزرو هتل در دبی اقدام می‌کنند.
این شهر منابع نفتی زیادی دارد اما تنها ۶ درصد از درآمد این شهر حاصل از صادرات نفت است و بخش بزرگی از اقتصاد آن توسط صنعت توریسم تامین می‌شود. بخش دیگری از درآمد این شهر از ساخت و ساز حاصل می‌شود.
شهر قدمت طولانی ندارد و در ابتدا مرکز صید ماهی، تجارت دریایی و صید مروارید بوده است و بعد‌ها به بندری موفق و شهری مجلل تبدیل شد. دلیل این پیشرفت نیز کشف نفت بود.

دین رسمی کشور ایالت متحده عربی اسلام است اما مهاجران با دین‌های مختلف در این شهر زندگی می‌کنند. مساحت این شهر معادل ۴۱۱۴ کیلومتر مربع است و در صحرای عرب واقع شده است.

قیمت هتل های دبی چگونه است؟

قیمت هتل در دبی به عوامل بسیار زیادی همچون درجه و تعداد ستاره‌های هتل، منطقه‌ای که هتل در دبی واقع شده است، دسترسی هتل به سیستم‌های حمل و نقل عمومی، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری، فاصله هتل دبی تا مراکز خرید و دیگر عوامل بستگی دارد. بهترین هتل های دبی به دریا و مراکز خرید نزدیک هستند. همچنین امکانات و خدمات آن‌ها عالی است و دسترسی خوبی دارند.

بهترین هتل های دبی

• ارزان: Mark Inn Hotel Deira – OYO ۱۵۷ Al Khaima Hotel – Rove At The Park
• لوکس: Stella Di Mare Hotel Dubai Marina – Mövenpick – Landmark Hotel Riqqa – Movenpick Hotel Jumeirah Beach
• ۳ ستاره: Al Khaleej Grand Hotel -Holiday Inn Express Dubai Safa Park – Studio M Arabian Plaza
• ۴ ستاره: City Seasons Hotel Dubai – Grand Excelsior Hotel Deira – Holiday Inn Dubai – Al Barsha
• ۵ ستاره: Pullman Dubai Creek City Centre – Hyatt Regency Creek Heights Residences – Conrad Dubai

بهترین هتل‌های مرکز شهر

مرکز شهر دبی یکی از بهترین مناطق این شهر و یک منطقه بین‌المللی است. رزرو هتل دبی در مرکز شهر پیشنهاد بسیار خوبی است زیرا با این کار به برج خلیفه، مرکز خرید دبی مال و چند جاذبه دیگر نزدیک هستید. این هتل‌ها برای کسانیکه با خانواده سفر می‌کنند مناسب است. هتل‌های زیر از بهترین هتل‌های دبی در مرکز شهر هستند.
• Address Boulevard
• Nihal Hotel
• Zain International Hotel

بهترین هتل‌های جمیرا

جمیرا یکی از مشهورترین مناطق دبی است که ملیت‌های گوناگون به این منطقه سفر می‌کنند. قمت هتل دبی در منطقه جمیرا ممکن است کمی بالا باشد. با رزرو هتل دبی در این منطقه می‌توانید از سواحل بکر، تفریحات آبی، مراکز خرید و رستوران‌های لوکس با کلاس جهانی لذت ببرید. اگر برای اولین بار است که به این شهر سفر می‌کنید، اقامت در منطقه جمیرا به شما پیشنهاد می‌شود. از بهترین هتل‌های دبی در منطقه جمیرا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• Jumeirah Beach Hotel
• Jumeirah Creekside Hotel
• FIVE Palm Jumeirah Dubai

بهترین هتل‌های دیره

دیره منطقه‌ای تاریخی و فرهنگی است و یکی از قدیمی‌ترین محله‌های دبی محسوب می‌شود. این قسمت از دبی مملو از بازارهای قدیمی و ساختمان‌های کهنه است. اگر می‌خواهید از تور ارزان دبی استفاده کنید، احتمالاً هتل دبی شما در این منطقه قرار گرفته است. به طور کلی قیمت هتل دبی در این منطقه مناسب است. از بهترین هتل‌های دبی در منطقه دیره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
• Novotel Dubai Deira City Centre
• Samaya Hotel Deira
• Hyatt Regency Dubai

بهترین هتل‌های مارینا

مارینا منطقه‌ای ساحلی، زنده و پرجنب و جوش است. این منطقه رستوران‌های مدرن، مراکز خرید متنوع، تفریحات هیجان انگیز و سرگرمی‌های زیادی دارد. اگر به زندگی شبانه علاقه‌مند هستید، به رزرو هتل دبی در این منطقه اقدام کنید. از بهترین هتل‌های دبی در منطقه مارینا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• Habtoor Grand Resort, Autograph Collection
• Marina Byblos Hotel
• Tamani Marina Hotel and Hotel Apartment

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور طبیعتگردی

با بهترین جنگل های شمال ایران آشنا شوید بهترین جنگل های شمال ایران در استان‌های مازندران، گیلان و گلستان قرار گرفته‌اند. زیباترین جنگل‌های شمال بخشی

تور لحظه آخری مشهد

معرفی صحن های حرم امام رضا (ع) صحن های حرم امام رضا (ع)، نقشه حرم امام رضا حرم به لحاظ معنایی به فضای مربعی شکلی

تور لوکس ژاپن_02157749

تور ژاپن ما تور ژاپن را طبق جدید‌ترین نیازهای مسافران طراحی کرده‌ایم. گردشگران ایرانی در ژاپن می‌خواهند که از تمام جاذبه‌های شهرهای این کشور بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پایین ترین نرخ هتل های دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت