کارگزار تور ژاپن

ژاپن

 

تور ژاپن

از3490دلار+69/500/000تومان

تور ژاپن

از3490دلار+69/500/000 تومان

تور ژاپن

از69/990/000تومان +3290دلار

ژاپن | کشور ژاپن

ژاپن یا جزیره ژاپن کشوری واقع در آسیای شرقی و شمال غرب اقیانوس آرام است. از دیگر همسایگان ژاپن کره شمالی، کره جنوبی، روسیه و دریای ژاپن است.

ژاپن یکی از قدرت های برتر اقتصای دنیا و آسیا است. برای سفر به ژاپن دریافت تور ژاپن و داشتن راهنما گزینه مناسبی است.

همه چیز درباره کشور ژاپن

کشور ژاپن متشکل از بیش از 4000 جزیره است که مهمترین و شناخته شده ترین آنها شیکوکو، هوکایدو، هونشو، و کیوشو هستند به همین جهت ژاپن بیشتر از اینکه یک کشور شناخته شده باشد یک جزیره است.

اغلب مناطق و سرزمین های ژاپن متشکل از کوه و جنگل است. میتوانیم بگوییم موقعیت جغرافیایی ژاپن در وضعیت خطرناکی قرار دارد، زیرا شکل قرارگیری پوسته های زمین در کنار یکدیگر به گونه ای است که اغلب در کنار یکدیگر  حرکت می کنند و باعث ایجاد زمین لرزه های متعددی می شوند.

علاوه بر زمین لرزه ژاپن آتش فشان های زیادی را در طول سال تجره می کند که باعث خلق و ایجاد مناظر شگفت انگیزی در ژاپن می شود.

مساحت و جمعیت کشور ژاپن

جمعیت ژاپن حدودا نزدیک به 127 میلیون نفر است، البته در سال های اخیر نرخ رشد جعیت رو به کاهش رفته است و این روند کاهش جمعیت ادامه دار بوده است.

مساحت ژاپن بیش از 377.915 کیلومتر مربع است و بیشتر جمعیت در 4 جزیره بزرگ ژاپن سکونت دارند.

بزرگترین شهرهای ژاپن توکیو، یوکوهاما، اوساکا، ناگویا و ساپورو  هستند که بیش از 2 میلیون نفر در آنها زندگی می کنند.

آب و هوای کشور ژاپن

ژاپن دارای آب و هوای متنوعی است، منطقه هوکایدو که شمالی ترین منطقه شمالی این کشور است اقلیم قاره ای مرطوب دارد. تابستان ها در این ناحیه گاهی گرم و گاهی خنک و زمستان ها طولانی و سرد است. باران به ندرت در این منطقه می بارد اما زمستان ها سرد و برفی است.

در منطقه دریای ژاپن وزش بادهای زمستانی شمالی باعث بارش برف های سنگین می شود. بهتر است تور ژاپن را در فصل تابستان دریافت کنید تا آب و هوایی ملایم را تجربه کنید.

در ارتفاعات، اقلیم ژاپن قاره ای مرطوب است و تابستان ها و زمستان ها در این منطقه بسیار متفاوت است، حتی میزان دمای روز و شب نیز تا حد زیادی با یکدیگر متفاوت اند.

به طور کلی از اردیبهشت تا تیر ماه ژاپن مرطوب است که عامل آن “پدیده­ی فصل بارندگی” است. با تغییر فصل از بهار به تابستان میزان باران افزایش و دما کاهش پیدا میکند که این باعث افزایش رطوبت در کشور می شود.

فرهنگ و زبان مردم کشور ژاپن

ژاپنی ها به غذا خوردن علاقه زیادی دارند و در هر موقع از روز می توانید به راحت ترین شکل ممکن غذا بخورید. مردم ژاپن برای سالهای بسیار زیادی گیاه خوار بودند اما به یکبار این تابو را شکستند و مانند غربی ها گوشت را در غذاهای خود قرار دادند، ولی آنها هرگز نتوانستند عادت کفش پوشیدن غربی ها در خانه را تحمل کنند.

و باز هم باید بگوییم که برخلاف غربی ها که در هنگام پیاده روی عادت به خوردن و آشامیدن دارند در ژاپن این کار اصلا پسندیده نیست.

تقریبا همه مردم ژاپن، به زبان ژاپنی صحبت می کنند که کاملا مختص ژاپن است و با زبان کره ای تفاوت زیادی دارد، اما شباهت هایی نیز به زبان چینی دارد.

در برخی از شهرها مانند توکیو که شرکت های بین المللی در آن وجو دارد، به زبان انگلیسی نیز صحبت می شود.

جاذبه های دیدنی کشور ژاپن

البته که ژاپن کشوری سرشار از شلوغی و جمعیت است اما جاذبه های دیدنی  طبیعی در این کشور نیز به وفور یافت می شود.

کوه آساهی

آساهی با ارتفاعی نزدیک به 2.290 متر بلندترین کوهستان جزیره هوکایدو است و به عنوان مقصدی برای کوهنوردان و علاقه مندان به طبیعت است.

آنسن

چشمه های آب گرم در ژاپن نامحدود و فراوانند و گنجینه های ملی این کشور به حساب می آیند. آب درمانی و چشمه های آب گرم در میان مردم ژاپنی علاقه مندان بسیاری دارد و هر ساله گردشگران زیادی با دریافت ویزای ژاپن برای آب درمانی و حضور در طبیعت به این کشور سفر می کنند.

آبشار شیرایتو

در کنار کوه فوجی، آبشار معروف شیرایتو قرار دارد و به عنوان یکی از مکان های مقدس و جاذبه های گردشگری ژاپن شناخته می شود. همچنین این آبشار در یونسکو نیز به ثبت جهانی رسیده است.

کوه فوجی

یکی از شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری و نماد کشور ژاپن کوه فوجی است. این کوه با ارتفاع حدودی 3.776 متر بلندترین کوه ژاپن است و معابد بسیاری در آن ساخته شده است. به همین جهت افرد زیادی برای عبادت و یا بازدید از این کوه به ژاپن سفر می کنند.

اطلاعاتی که برای دریافت ویزای ژاپن نیاز دارید

سفارت ژاپن با بررسی کامل وضعیت گردشگران، برای ارائه ویزا تصمیم گیری می‌کند. هیچ معیار خاصی برای دریافت ویزا ژاپن وجود ندارد. به عنوان مثال لازم نیست که حتما سابقه سفر داشته باشید. اما تمکن مالی بالا، مدارک شغلی و سابقه سفر معتبر به کشورهای مختلف می‌توانند روند صدور ویزا شما را تسهیل کنند. در ادامه لیست مدارک مورد نیاز برای رزرو تور ژاپن را آورده‌ایم:

  • تکمیل فرم سفارت
  • گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار به همراه گذرنامه قبلی
  • گردش مالی ۳ ماه حساب بانکی
  • ضمانت نامه بانکی بازگشت مسافر
  • ترجمه رسمی شناسنامه با مهر رسمی دادگستری
  • ۶ قطعه عکس 5/3 * 5/4 زمینه سفید جدید (مشابه عکس گذرنامه نباشد)
  • پرینت حساب شش ماه اخیر به زبان انگلیسی (زمان صدور پرینت بانکی ۵ روز قبل از اقدام برای وقت سفارت است)
  • موجودی حساب به ازای هر نفر ۲۵۰ الی ۳۰۰ میلیون تومان باید باشد. (میزان موجودی با گردش ۳ ماهه باید همخوانی داشته باشد)
  • مشاغل آزاد: جواز کسب یا روزنامه رسمی
  • مهندسان: پروانه مهندسی یا مدرک عضویت در نظام مهندسی
  • پزشکان: پروانه نظام پزشکی
  • پیمانکاران: مجوز ساخت آخرین ساختمان از شهرداری
  • کارمندان اداره‌ها: گواهی اشتغال به کار از شرکت یا سازمان مربوطه به همراه بیمه
  • مشاغل دولتی: حکم کارگزینی به همراه فیش حقوقی و بیمه
  • دانش آموزان و دانشجویان: گواهی اشتغال به تحصیل
  • بازنشستگان: حکم بازنشستگی
  • تمامی مدارک شغلی برای ارائه به سفارت ژاپن نیاز به ترجمه رسمی با مهر مترجم و تایید دادگستری دارند.

قدم زدن در جنگل‌های بامبو چه حال و هوایی دارد؟

بامبو‌های سر به فلک کشیده و در هم تنیده به شما احساس مورچه‌ای در یک چمنزار را می‌دهند. به قدری که خودتان را در برابر این جنگل، کوچک می‌یابید. این جنگل یکی از آرامش‌بخش‌ترین نقاط ژاپن است. برای چند ساعت از سفرتان فقط صدای بلبل‌ها و قدم‌های خودتان را می‌شنوید.

خوردن گوشتِ خاص‌ترین گاو‌های جهان

لذیذترین نوع گوشت گاو در جهان را می‌توانید در کوبه پیدا کنید. شهرت جهانی گوشت گاوهای این شهر به دلیل زندگی راحت آنان است. طوری که در طول زندگی‌شان ماساژ داده می‌شوند و غذای اختصاصی می‌خورند. به همین دلیل هر گرم از گوشت این گاو به صورت میانگین، یک دلار قیمت دارد.

سفر با سریع‌ترین قطار جهان در سفر با تور ژاپن

یکی از بخش‌های سفر درون شهری شما در ژاپن، با قطار سریع‌السیر شینکانسن انجام می‌شود. بیشترین میزان تاخیر این قطار در طول سال گذشته ۲۰ ثانیه بوده و سفر با آن به نوعی بازدید از تکنولوژی و فرهنگ منظم ژاپنی‌ها است.

میدانید سوغات شهر هاکونه چیست؟

در شهر هاکونه از منطقه‌ای به نام دره جوشان بازدید خواهید کرد که منطقه‌ای آتشفشانی و فعال است. بخار انفعالات شیمیایی از زمین بیرون می‌آید و حال و هوای جادویی ایجاد می‌کند. در آب‌های این منطقه تخم‌ مرغ‌هایی می‌پزند که رنگ سیاه دارد. حتی می‌توانید این تخم مرغ‌ را در بسته بندی‌های مخصوص با خودتان به عنوان سوغاتی بیاورید.

بازدید از شلوغ‌ترین چهار راه جهان در توکیو

در توکیو از چهارراه «شیبویا» به عنوان شلوغ‌ترین چهار راه جهان بازدید می‌کنید. در چهار راه شیبویا وقتی چراغ عابر پیاده قرمز است، گویی که در دو طرف خیابان، دو ارتش آماده جنگ هستند. با سبز شدن چراغ، جمعیت در عین بی نظمی، به وسط خیابان هجوم می‌آورد. پیشنهاد می‌دهیم برنامه کامل گردش در توکیو را از کارشناسان ما بپرسید تا از جذابیت‌های این سفر آگاه شوید.

تصویر یکی از سوغات ژاپن، تخم‌ مرغ‌های آب پز سیاه

به محض قرمز شدن چراغ عابر پیاده، هیچ عابری در چهار‌راه باقی نمی‌ماند و ماشین‌ها حرکت می‌کنند

تجربه بهترین غذاهای ژاپنی همراه با تور

ما ۵ وعده غذا در لوکس‌ترین رستوران‌های ژاپن برای شما تهیه می‌کنیم تا فرهنگ غذایی ژاپن را تجربه کنید. در این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای بین المللی، ژاپنی و آسیایی را میل کنید.

با ما، بهترین هتل‌های ژاپن را تجربه می‌کنید

تور ژاپن را با دو نوع هتل ۴ یا ۵ ستاره برای شما رزرو می‌کنیم. در ادامه چند نمونه از هتل‌های موجود در پکیج‌ها را آورده‌ایم تا بدانید کیفیت اقامت‌تان چگونه خواهد بود. برای دریافت لیست کامل هتل‌ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هتل Imperial Hotel Osaka کنار رودخانه

موقعیت عالی در کنار رودخانه «اوساکا»، منظره شکوفه‌های گیلاس (در فصل هانامی) و محیط چوبی هتل برای کسب آرامش از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل ۵ ستاره هستند. علاوه بر آن این هتل دارای استخر، سالن ورزشی، خدمات ماساژ در اتاق، منظره استثنایی از شهر و منوی غذای آسیایی و اروپایی است.

هم‌نشینی با برج مخابراتی توکیو در هتل Prince

در شهر توکیو، هتل The Prince Park Tower Tokyo را برای شما رزرو می‌کنیم. از نظر کاربران سایت بوکینگ، هتل Prince از بهترین هتل‌های شهر توکیو محسوب می‌شود. بهترین منظره از برج مخابراتی توکیو، بهترین منظره شهر از ارتفاع، سالن بولینگ، خدمات سونا، ماساژ و سالن استراحت با بالاترین کیفیت را می‌توانید در این هتل ۵ ستاره تجربه کنید.

تماشای بهترین منظره دریاچه آشی از درون هتل

بهترین هتل ۴ ستاره این شهر به نام The Prince Hakone Lake Ashinoko در تور ژاپن ۱۴۰۳ برای شما رزرو می‌شود. در این هتل می‌توانید هم زمان با دیدن دریاچه آشی، تن به چشمه‌های آبگرم بسپارید. همچنین منظره کوه فوجی از باغ‌های این هتل قابل مشاهده است. کاربران سایت بوکینگ صبحانه هتل را لذیذ و دلچسب دانسته‌اند

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزار تور ژاپن

هلدینگ گردشگری پارسا گشت