تور ارزان ولحظه آخری دبی

تور دبی

دبی، شهری در جنوب شرقی خلیج فارس و در کشور امارات متحده عربی است. معماری های مدرن در کنار مناطق سنتی قد علم کرده اند، در عین حال جزیره هایی  که ساخته دست انسان هستند درست بیرون خط ساحلی قرار دارند. شهر زیبا و توریستی دبی تنها شهری در دنیاست که در مدت زمان کوتاهی از یک بیابان بی آب و علف به شهری مدرن در حد بالاترین استانداردهای جهانی تبدیل شده است. شما می توانید با استفاده از تور ارزان دبی، یک گردش بی دغدغه از کل شهر دبی داشته باشید.

دبی در سال‌های اخیر توانسته با سرمایه‌گذاری‌های بسیار و راه‌اندازی مراکز خرید متعدد از قبیل سیتی سنتر دیره، جمیرا پلازا، مارینا مال دبی و ابن‌بطوطه جایی برای خود در دل گردشگران و به‌ویژه، مسافران ایرانی باز کند.

مسافران فرصتی عالی دارند تا با تور امارات به دبی سفر کرده و ضمن انجام فعالیت‌های تجاری و شرکت در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های مختلف، به فعالیت‌های تفریحی نیز بپردازند و از سواحل آرام و آفتاب سوزان دبی، بازی گلف، صحرانوردی و حتی اسکی در بزرگ‌ترین پیست سرپوشیده‌ی دنیا واقع در دبی بهره ببرند.

مکان های دیدنی

برخی از مهم ترین مکان های دیدنی دبی که لازم است  در تور دبی ببینید شامل:

برج خلیفه، بزرگ‌ترین برج جهان؛ عین دبی، بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک جهان؛ برج العرب، یکی از بلندترین آسمان خراش‌ها و هتل‌های دنیا به حساب می‌آید و برای ساحت آن از طراحی بادبان کشتی الهام گرفته شده است؛ جزایر نخل دبی، بزرگ‌ترین جزایر ساخته‌ی دست بشر؛ ساحل جمیرا؛ دهکده‌ی میراث و غواصی دبی؛ جاده‌ی شیخ زاید؛ اسکلت دایناسوری ۱۵۰ میلیون ساله در دبی مال؛ قاب دبی، بزرگ‌ترین قاب دنیا به گفته‌ی مجله‌ی گاردین.

جنگل بارانی دبی، یکی بزرگ‌ترین جنگل‌های مصنوعی در کل جهان با بیش از ۳۰۰۰ گونه گیاهی و جانوری. آتلانتیس یکی از هتل‌های زیبای شهر دبی است و معماری خاص آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌کند ؛ مسجد جمیرا، یکی از زیباترین مسجدهای سنگی دنیاست و معماری آن برگرفته از سبک معماری اسلامی و قرون وسطی است.

موزه دبی، موزه‌ای یا بنای بسیار قدیمی به اسم موزه دبی وجود دارد. بنای این موزه در سال 1787 ساخته شده و در دو نوبت به صورت کامل ترمیم و بازسازی شده است.

سافاری،

یکی از معروف ترین جاذبه‌های گردشگری این شهر با تفریحات بسیاری همچون سافاری با ماشین ‌های آفرود، اسکی روی شن، آرایش بدن با حنا، و رقص و پایکوبی در کنار آتش.

در میان مراکز خرید دبی ، مرکز خرید اوت لت مال، ابن بطوطه و دراگون مارت جزء ارزانترین و بزرگترین مراکز خرید دبی هستند که می توان اجناس برند و با کیفیتی را گاهی با قیمت های بسیار خوبی پیدا کرد.

اگر قصد سفر به این شهر زیبا و توریستی را با تور دبی دارید بیابان گردی و انجام تفریحات بیابانی نظیر ‏سافاری، آفرود، شتر سواری، اسب سواری و غیره را فراموش نکنید.

دبی به عنوان یک شهر لوکس همراه با تفریحات خاص، یک مقصد گران قیمت برای سفر محسوب می شود. اما مانند سایر تورها، در تور دبی نیز فاکتورهایی نظیر بلیط هواپیما، هتل، مدت زمان اقامت و … بر قیمت تور دبی تاثیرگذار است.

برای سفر با تور دبی، داشتن مدارک شناسایی معتبر، ویزا و پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتباری الزامی است.

برای خرید تور دبی نیز بهتر است که  حداقل سه هفته زودتر از تاریخ شروع سفر اقدام نمایید تا فرصت کافی برای اقدام و دریافت ویزای دبی داشته باشید. اما برای سفر در فصل های مملو از گردشگر دبی مانند تعطیلات و اعیاد، بهتر است از 3 ماه قبل، برای رزرو تور اقدام نمایید.

برای خرید تور دبی و بلیط دبی در ابتدا باید ویزای امارات اخذ کنید. که این پروسه اخذ ویزا هم حداقل بین 3 تا 7 روز کاری زمان می‌برد.

برای سفر دریایی به دبی می بایست اول خودتان را به بندر لنگه برسانید و سپس از طریق کشتی به جمیرا امارات بروید. این تور هرچند ارزان تر از تور هوایی است اما ممکن است کمی خسته کننده باشد.

شهر دبی در کنار تمام دیدنی ها و مراکز خرید و تفریحی اش رستوران های بی نظیری نیز دارد و انواع غذاهای بین المللی و غذاهای بومی خاورمیانه را با بهترین طعم و کیفیت می توان در این شهر تجربه کرد.

رستوران های پیرچک و آل ماهارا (غذاهای دریایی)، رستوران ایزون (غذاهای ژاپنی)، رستوران لاپاتیته ماسیونی (غذاهای مدیترانه ای)، رستوران نوبو (غذاهای ژاپنی)، رستوران ژنگ هس (غذاهای چینی)، رستوران المحدیه ( غذاهای سنتی محلی و عربی)، رستوران تیپتارا (غذاهای تایلندی) و رستوران مشهور بودا بارا چند نمونه از بهترین رستوران های دبی هستند که با سبک و با منوهای مختلف به گردشگران ارائه سرویس می کنند.

بهترین زمان سفر به دبی

آب و هوای دبی به طور کلی در تمام فصول گرم می باشد بهار و تابستان بسیار گرم و شرجی است بنابراین بهترین زمان سفر با تور دبی و اخذ بلیط دبی فصول سرد سال یعنی پاییز و زمستان می باشد.

دبی با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی، همواره آب و هوای گرم و شرجی دارد. فصل تابستان بخاطر گرم تر و شرجی تر بودن دبی نسبت به فصل های دیگر، فصل کم تردد به حساب آمده و می توانید تور دبی ارزان  و بلیط دبی ارزان  را در این فصل بخرید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ارزان ولحظه آخری دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت